Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    replied
    Gyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?

    UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?
    Paskutinis taisė felar; 2024.02.09, 10:22.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą

    Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilį)
    O tas ateityje vykstantis infrastruktūros sutvarkymas bus pilno dobilo tipo sankryžos įrengimas, kuris yra maksimaliai nepatogus pėstiesiems ir labiausiai netinkamas sankryžos tipas mieste. Bet juk "miestas myli mašinytes".

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Pateikiu maršrutą: įsėdu į 3G Žaliojo tilto nesančiame hub'e (nes bus kažkada), atvažiuoju ir išlipu Šeškinės stotelėje (kuri ale bus perkelta kažkada), tada bėgu per gatvę link stadiono tokiu takeliu, jei esu adventurous (išgėręs):

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2024-02-08 225630.png Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2109847
    Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilį)

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    "A democratically elected leader can never build a Pyramid"

    Will Durant's 10 reasons why Aristocracy beats Democracy

    https://youtu.be/mrtGCK-XLzw?t=2818

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.

    Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?
    Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
    Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
    O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
    Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf


    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
    Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
    Kad kažkas pasikeistų, turi būti esminis pasaulėžiūros pokytis. Kol kas panašu, kad be šansų. Viską suplanuos automobiliams, o po to stebėsis, iš kur kamščiai, pagrindinių gatvių užsikišimas, chaotiškas parkavimas. Kas nors iš pėsčiųjų gal dar ir nukentės toje maksimaliai nesaugioje aplinkoje.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
    Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
    Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.09, 08:22.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
    Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.

    Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 22:29.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Jau dabar Šeškinės stotelė į centro pusę iš Ozo yra pasiekiama šitaip:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 224259.png Views:	1 Size:	1,84 MB ID:	2109845

    Akivaizdu, kad beveik niekam čia forume esančiam tai ne problema, nes niekas čia VT nevažinėja. Lygiai kaip nevažiuos VT ir iki stadiono. Bet VT važinėjantys nelaimėliai (t.y., nevykėliai) toliau turės pėdint Europos sostinės statuso takeliu. Prioritetai!

    Pateikiu maršrutą: įsėdu į 3G Žaliojo tilto nesančiame hub'e (nes bus kažkada), atvažiuoju ir išlipu Šeškinės stotelėje (kuri ale bus perkelta kažkada), tada bėgu per gatvę link stadiono tokiu takeliu, jei esu adventurous (išgėręs):

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 225630.png Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2109847

    Jei nesu adventurous, galiu lipti va šitais super kietais laipteliais:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 225940.png Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2109848

    ir tada pėdinti šiuo įvairaus reljefo šaligatviu, kuriame vos apsilenkia 2 žmonės:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 230243.png Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2109849

    Svarbu tik iš akių nepamesti tikslo ir būti nenutrenktam mašinos netyčia įžengus į važiuojamąją dalį. Dar gerai būtų kojos neišsisukti ir nebūti aptėkštam vandeniu pralekiančių auto esant lietui.

    Grįžti tuo pačiu 3G reikėtų lipti per tvorą ir leistis jau anksčiau pateiktu takeliu nuo kalno žemyn. Būtų galima būtų tuo pačiu išbandyti ir čiuožimą ant subinės.

    Vienžo, "Stadijon" experience Eastern European style. Must do!
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 22:14.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Kur tie projektai? Stadionas turėjo būti atidaromas kitais metais, pagal projektą turėto būti įrengiama tokia infrastruktūra:

    Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
    • Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
    • Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
    • Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
    • Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
    • Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.

    Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu. Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
    Jei pirma padarytų tinkamą infrastruktūrą, tada stadionas atrodytų priimtinesnis. Dabar vėl ir vėl daroma iš kito galo (kaip ir visame miesto planavime - pastatai be infrastruktūros). Pastatys stadioną, po to 20 metų aiškins, kad normaliai infrastruktūrai nėra pinigų ir teks vaikščioti grioviais ir gatvių pakraščiais. Nulis pasitikėjimo. Ir ten ne stoteles perkėlinėt reik, o Ozo - Ukmergės sankryžoje normalaus VT hubo su tiesioginiu patekimu į stadioną (ir geriau jau ne požemine perėja).
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 21:18.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.
    O kiek metų ir milijonų prarasta dėl nevykusios koncesijos sutarties ir merų melavimo?

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.
    Beje, prarasti ne tik metai, bet ir Europinių pinigų parama.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.
    Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mag Rodyti pranešimą
    Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
    P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.
    Po „Žalgirio“ stadiono aferos to pono dalyvavimas bet kur, kur yra viešieji pinigai, yra vienas didelis nesusipratimas.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė mag Rodyti pranešimą
    Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
    P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.
    Gal ir rūpi, kaip ir daugumai net šiame forume, bet kartais tokiame versle ne viskas tiesioginiais pinigais matuojama. Ryšiai ir jų buvimas irgi daug duoda. Pavyzdžiui kas gali paneigti, kad stadiono statytojas savivaldybėje gaus lengvesnį pritarimą kitoms pelningesnėms statyboms derindamas projektus ir pan.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.
    Labai blogai, kad tikrino per ilgai ir neteisingai, nes teismai buvo ne viešųjų pirkimų pusėje ir per juos buvo parasti metai.

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą
    "Sostinės vadovas teigia nežinantis, ar net ir tokiu atveju projektas galiausiai bus pelningas."

    Mano nuomone geriau Benkunskas to būtų nepasakęs.
    Nepykit, bet mana Avulis tikrai ne tas žmogus kuris kažką darytų vien tik iš geros širdies
    Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
    P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied

    "Sostinės vadovas teigia nežinantis, ar net ir tokiu atveju projektas galiausiai bus pelningas."

    Mano nuomone geriau Benkunskas to būtų nepasakęs.
    Nepykit, bet mana Avulis tikrai ne tas žmogus kuris kažką darytų vien tik iš geros širdies

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jau tie debilai vieną kartą viską sugadino ir didelė dalis jų kaltės, kad dabar tokia situacija. Jei dar sugebės ir antrą kartą, tai reikės kokį medalį duoti.
    Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.

    Komentuoti:

Working...
X