Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Sekai Rodyti pranešimą

    Nes viesieji pirkimai yra daznai uzprogramuota nesekme, geriau leisti privaciam verslui vystyti.
    Tai tegu privatus verslas vysto be jokių koncesijų. Patys nusiperka sklypą, patys iš savo lėšų pasistato ir patys valdo.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Nebespekuliuokite, pasakė Arvydas.

    "Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako, kad naujas statybų konkursas, apie kurį svarsto Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), visą projektą palaidotų."

    A. Avulis: VPT įsikišimas gali palaidoti Nacionalinio stadiono projektą - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Sekai Rodyti pranešimą

    Nes viesieji pirkimai yra daznai uzprogramuota nesekme, geriau leisti privaciam verslui vystyti.
    Koncesija tai ne viešieji pirkimai?
    Ši sutartis manote yra sėkmė?

    Komentuoti:


  • Sekai
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kam reikalinga koncesija, jei savivaldybė, pasak jos pačios, turi tiek pinigų, kad viską gali išsimokėti per 2 metus?
    Nes viesieji pirkimai yra daznai uzprogramuota nesekme, geriau leisti privaciam verslui vystyti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Atsakymas toks, kad atsakymo nėra. Suprask padengs. O kas bus išstumta iš investicinės programos tai koks skirtumas. Neturim bėdų nei su švietimu, nei su viešu transportu, nei tuo labiau su šaligatviais. Tai galima ir stadioną prafinansuot per porą metų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    O kas nors paaiškino už kokius pinigus VMS išmokės Haneriui už stadioną? Nes giriasi, kad sutaupo ant palūkanų, bet ar nebus taip, kad skolinsis pati savivaldybė norėdama atsiskaityti su Haneriu? Tai tada tos "sutaupytos" palūkanos visviena grįš
    Kvaili žmonės, kurie būsto paskolas moka 15-30 metų, juk galėtų išsimokėti per 2 metus ir sutaupytų dešimtis ar net šimtus tūkstančių eurų ant palūkanų. Gerai, kad turim protingą VMS administraciją, kuri supranta kaip valdyti finansus.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kam reikalinga koncesija, jei savivaldybė, pasak jos pačios, turi tiek pinigų, kad viską gali išsimokėti per 2 metus?
    Stadionui nesiskolins. Skolinsis kitiems dalykams, tai čia bus toks abra kadabra pinigų stadionui yra bet biudžete trūksta tai skolinamės.. Kitaip tariant skaičiukų magija įvyks

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
    Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
    Na skandinavai tai net neduoda statybų leidimo pastatams kol nėra infrastrutūra pritaikyta, jei jau kalbam apie prioritetus.
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.
    Smegenyse bėda. Greičiau Vilniuje maršrutai bus tą dieną sustabdyti dėl renginio kaip mėgsta per centrą važiuojančius maršrutus uždarinėti. Vienintelis kartas kur teko matyti realiai veikianti specialu privežamąjį maršrutą buvo skiepai litexpo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą

    Nepyk, bet tikrai nesuprantu ką nori pasakyti. Gal ir nėra čia didelės esmės bendrame diskusijos kontekste, bet nu tikrai nesuprantu, kodėl manai, kad VMS turi jaudinti ten pas juos vagystė buvo, ar nesėkmingos investicijos, ar pinigai tiesiog oplia ir išgaravo.

    Dėl įsipareigojimų nevykdymo galima būtų sutikti, bet vėlgi, ne BaltCapas tuos įsipareigojimus prisiėmęs, o UABas, kuris dabar perduotas Hanneriui. Tai mano galva vėlgi, teisiškai žiūrint VMS`ui kaip ir neturi rūpėti, kas valdo tą UABą. Kartą tokia rokiruotė jau buvo padarytas, tas pats BaltCap tą UABą buvo perėmęs, ar tuomet irgi kalbėjom kad Axis įsipareigojimų nevykldo?
    Manau turi rūpintis dėl to, kad tai yra priežastis kodėl nėra vykdomi įsipareigojimai. O kadangi priežastis tokia, tai jokių suprasti, užjausti ir tartis gražiuoju neturėtu būti. Tai ok, VMS nerūpi kas valdo UAB'ą, tegu UAB'as tesią darbą orginalios sutarties sąlygomis su Hanner ar kuo tik nori. Kodėl yra Hanneriui išskirtinės sąlygos sudaromos?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Kam reikalinga koncesija, jei savivaldybė, pasak jos pačios, turi tiek pinigų, kad viską gali išsimokėti per 2 metus?

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    O kas nors paaiškino už kokius pinigus VMS išmokės Haneriui už stadioną? Nes giriasi, kad sutaupo ant palūkanų, bet ar nebus taip, kad skolinsis pati savivaldybė norėdama atsiskaityti su Haneriu? Tai tada tos "sutaupytos" palūkanos visviena grįš
    https://vilnius.lt/lt/2024/02/08/v-b...kci-kompleksa/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    O kas nors paaiškino už kokius pinigus VMS išmokės Haneriui už stadioną? Nes giriasi, kad sutaupo ant palūkanų, bet ar nebus taip, kad skolinsis pati savivaldybė norėdama atsiskaityti su Haneriu? Tai tada tos "sutaupytos" palūkanos visviena grįš

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Užmetęs akį į Akropolis 2 straipsnį, dar geriau suvokiau kokią eismo ryšių disfunkciją stadionui ir aplinkiniams objektams programuoja projektų planuotojai . Pažiūrėjus vien šį susisiekimo ryšių aprašymą Akropolis 2 straipsnyje:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	44,9 kB ID:	2110112

    ,,Į naująjį kvartalą numatyti trys atskiri įvažiavimai – iš Geležinio Vilko gatvės (atvykstant nuo miesto centro), iš Gerosios Vilties gatvės požeminiu tuneliu ir iš Eigulių gatvės. Didžiąją dalį įvažiuojančių automobilių srauto nukreipus ties sklypo riba po žeme, pačioje kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Sujungus dviračių ir pėsčiųjų takus į kvartalą bus patogu atvažiuoti dviračiu ar ateiti nuo Naujamiesčio pusės, iš Gerosios Vilties, Elektrinės gatvių.''

    matosi kokio lygio neapgalvoti sprendimai ruošiamasi daryti su stadiono ir gretimų projektų susisiekimu.

    Čia turi būti (kaip jau keletas pranešimų atgal yra gerai aprašęs deep'as) kompleksinis sprendimas susisiekimo ryšiu sprendžiantis iš esmės, o ne ,,mes čia truputi takelį nutiesim, čia dvirtakį patiesim''.
    Kaip minimum reikia Ozo-Gelvonų sankryžą paversti į dviejų lygių (norėtųsi - tuneliu, ne viaduku) su integruotu sprendimu pėsčiųjų ir VT eismui, papildomi kiti susisiekimo ryšiai su visu numatomu kompleksu, stotelių perkėlimas ir taip toliau. Vienas pagrindinių principų, pagal kuriuos turėtų būti projektuojamas susisiekimas, turi būti ,,eismas (pėsčiųjų, dviračių, transporto) vyksta nepertraukiamai (be šviesoforų ir pėsčiųjų / dviračių srautai nesikerta su transporto srautais)''.

    deep'as rašė:
    ,,Kas del paciu stadiono ir visu tu prielipu, cia yra kaimo plugu projektas. Visas tas prielipas reikia naikint ir prie stadiono fokusuotis i normalu transporto huba su greitu viesuoju transportu (beginiu) i NMC, senamiesti ir traukiniu autobusu stoti. Su didziule daugiaaukste PnR aikstele kuri butu nuolat naudojama NMC darboutoju ne renginiu metu i kuria tiesiai be sankryzu butu dgalima patekti tiek is GV tiek is Ukmerges gatviu ir t.t.''

    Bėginis transportas nebūtina, nes patys žinote koks pas mus mąstymo lygis ir dėl to jo tikėtis nerealu, bet bent visa kita kas išvardinta turėtų būti.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.02.10, 17:18.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.

    Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.
    kiek tie dviračiai perveža žmonių lyginant su greitaisiais autobusais? Jau dabar persėsti tarp 3g ir 5g nepatogu o perkėlus stotelę kad ji tarnautų renginiams kartą į savaitę geriausiu atveju išvis nebeliks ir esamo nepatogaus persėdimo mazgo.

    vilniuje tragedija su persėdimais tarp greitųjų ir kitose vietose. čia kaip statyti metro linijas susikertančias fiziškai bet neįrengti stotelės persėdimui susikirtimo vietoj

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.
    Net ir tai sugebėjo išmest iš planų? Žiauru...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
    Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
    Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.

    Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.
    Geras pastebėjimas, teko dalyvauti. Ten netgi aplinkines gatves ir visą automobilinį tiltą per upę uždaro eismui kokiam pusvalandžiui - valandai kol didžiausi žmonių srautai išsivaikšto. Lygiai taip pat ir Ozo-Akropolio sankryža iš kart po didžiulio renginio galėtų būti uždaryta ir nereikėtų jokių požeminių perėjų.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O kas jums sakė, kad Vilniuje kokie nors brangūs objektai statomi VT keleiviams? Kai statė dabartinę ASG areną, kas nors mąstė, apie tai? Tai kodėl manot, kad kažkas suks galvą dėl stadiono? Ten gi statomas prestižinis objektas skirtas tiems, kas galės susimokėti už bilietus nuo 100€, o ne visokiems Pietų IV fanams. O tie kuriems statoma atvažiuos ir išvažiuos su taksi, o taksi aikštelę numatyti bus galima ir pastačius objektą.
    Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Gyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?

    UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?
    Aš irgi gyvenu sąlyginai netoli, ta šikna nieko nepasikeitė nuo sovietmečio. Bus naikinama/perkeliama. Todėl ir klausiu, kaip bus užtikrinamas persėdimas tarp 5G ir 3G maršrutų šioje naujoje pertvarkoje. Pasirodys, kad niekaip. Ir kad persėstum vietoj 1km, dabar reiks eit 2.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
    Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
    O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
    Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf

    Pirma padaroma infrastruktūra, tada planuojami objektai, kurių srautus gali patenkinti ta įrengta infrastruktūra. O ne pirma įrengiamas objektas, o po to žiūrima, kad norimai infrastruktūrai (pvz., šaligatviams, stotelėms, dviračių juostoms) neliko vietos, nes nu žinot, pastatų juk negriausim, nes koks viadukas ar požeminė perėja nebetelpa. Tokios vat nebesutaisomos vietos pavyzdys yra Kalvarijų - Kareivių/Ozo sankryža, kur tiesiog stotelėje nėra vietos keleiviams, dviratininkai turi važiuoti į griovį iš VT pasipylus žmonėms, o ir VT stotelės įvažoje netelpa (troleibusai išvis net nestoja ir reikia išlipti stotele anksčiau, jei norisi persėsti į 1G), nes stotelės įvažos ilgio išplėsti irgi nebeįmanoma. Bet juk svarbu, kad Lidl pastatė! Kuri dar ir atskirą šviesoforą sau įsirengė! Pirma padarykit patogų susisiekimą, tada statykit stadioną. Bet pasirodys, kad VT hubo įrengt šalia stadiono ir didžiausio prekybos ir pramogų centro Baltijos šalyse ir patogaus atvykimo VT užtikrinti nesugebat. Mission impossible.

    Stotelių žemėlapio (kas kur stoja) ir jokio VT hubo jūsų pateiktose nuorodose neradau:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-02-09 122912.png
Views:	1490
Size:	2,47 MB
ID:	2109952

    Darnus judumas, vadinasi
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.09, 11:33.

    Komentuoti:

Working...
X