Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Skeptikas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Numatyti ir darbai gatvėje, bei sankryžoje. Reikia manyti, kad arba išplatins šaligatvius bei saleles, nes tam vietos yra, pvz. įvažiavimo link Akropolio juostų sąskaita, nes trijų juostų ten nereikia, arba pakeis šviesoforo ciklus, kad nereikėtų sustoti salelėje ir laukti.
    Kur tie projektai? Stadionas turėjo būti atidaromas kitais metais, pagal projektą turėto būti įrengiama tokia infrastruktūra:

    Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
    • Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
    • Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
    • Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
    • Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
    • Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.

    Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu. Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.02.08, 13:31.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Taip pat labai norėčiau pamatyti kaip žmonės grūstųsi šioje salelėje po koncerto ar varžybų, čia net didesnis dviratis netelpa, o piko metu ir taip žmonės kartais gatvėje stovi. https://www.google.com/maps/@54.7109...er=0&entry=ttu
    Numatyti ir darbai gatvėje, bei sankryžoje. Reikia manyti, kad arba išplatins šaligatvius bei saleles, nes tam vietos yra, pvz. įvažiavimo link Akropolio juostų sąskaita, nes trijų juostų ten nereikia, arba pakeis šviesoforo ciklus, kad nereikėtų sustoti salelėje ir laukti.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Gražiai pripaišei linijų, tik tos linijos menkai ką reiškia. Pusė tamstos parodytų praėjimų neturi nė šaligatvio ar laiptų net laiptai tokio pločio, kad 2 žmonės vos prasilektų (takas link akropolio viaduko) https://www.google.com/maps/@54.7088...er=0&entry=ttu , neturi perėjų ar visiškai nepritaikyti dideliam pesčiųjų srautui kaip takai kertantys dobilus (Ukmergės g, nė perėjos nėra, nors čia menkiausia problema). Taip pat labai norėčiau pamatyti kaip žmonės grūstųsi šioje salelėje po koncerto ar varžybų, čia net didesnis dviratis netelpa, o piko metu ir taip žmonės kartais gatvėje stovi. https://www.google.com/maps/@54.7109...er=0&entry=ttu

    Click image for larger version

Name:	Visi.png
Views:	734
Size:	3,56 MB
ID:	2109682

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.
    Nepyk, bet tikrai nesuprantu ką nori pasakyti. Gal ir nėra čia didelės esmės bendrame diskusijos kontekste, bet nu tikrai nesuprantu, kodėl manai, kad VMS turi jaudinti ten pas juos vagystė buvo, ar nesėkmingos investicijos, ar pinigai tiesiog oplia ir išgaravo.

    Dėl įsipareigojimų nevykdymo galima būtų sutikti, bet vėlgi, ne BaltCapas tuos įsipareigojimus prisiėmęs, o UABas, kuris dabar perduotas Hanneriui. Tai mano galva vėlgi, teisiškai žiūrint VMS`ui kaip ir neturi rūpėti, kas valdo tą UABą. Kartą tokia rokiruotė jau buvo padarytas, tas pats BaltCap tą UABą buvo perėmęs, ar tuomet irgi kalbėjom kad Axis įsipareigojimų nevykldo?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Mane labai stebina, kad pasirašant sutartį vertą 150 ar kiek ten milijonų niekas net nepagalvojo apie saugiklius, kurie užkirstų kelią tokiam elementariam atsakomybės nusikratymui. Nes kaip yra dabar - jo, mes pasirašom kaip įmonė, kad esam atsakingi už visas rizikas ir jeigu nesugebėsim įvykdyti savo sutarties dalies, sutartis bus nutraukta ir mes sumokėsime milijonines baudas, BET sutartį mes rašomės ant ką tik sukurto UAB'o, kurio galim bet kada atsikratyti ir išvengti jokios atsakomybės
    Sutarties akyse nematęs, bet stebėtis ir piktintis tas netrukdo.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.
    Mane labai stebina, kad pasirašant sutartį vertą 150 ar kiek ten milijonų niekas net nepagalvojo apie saugiklius, kurie užkirstų kelią tokiam elementariam atsakomybės nusikratymui. Nes kaip yra dabar - jo, mes pasirašom kaip įmonė, kad esam atsakingi už visas rizikas ir jeigu nesugebėsim įvykdyti savo sutarties dalies, sutartis bus nutraukta ir mes sumokėsime milijonines baudas, BET sutartį mes rašomės ant ką tik sukurto UAB'o, kurio galim bet kada atsikratyti ir išvengti jokios atsakomybės

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Juokas juokais, bet žiūrint žemėlapį matosi, jog Zuoko siūlytos gondolos čia tikrai labai praverstų, ir ne tik kaip pramoga kaip yra Druskininkuose, bet realus susisiekimas tarp šnipiškių/centro su pagrindiniu miesto prekybos ir ateityje sporto kompleksu.
    Ne Zuoko, o kažkurio lenko.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
    Vakar per LRT kalbėjo viešųjų pirkimų vadovas berods. Peržiūrės visus pakeitimus ir tt. Labiausiai jiems kliūna indeksacija, kurią reikės Avuliui ar savivaldybei kažkaip konkrečiau pagrįsti. Manau iki statybų pratęsimo, jeigu jis iš viso bus, gali tekt laukti iki vasaros.
    Jau tie debilai vieną kartą viską sugadino ir didelė dalis jų kaltės, kad dabar tokia situacija. Jei dar sugebės ir antrą kartą, tai reikės kokį medalį duoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Juokas juokais, bet žiūrint žemėlapį matosi, jog Zuoko siūlytos gondolos čia tikrai labai praverstų, ir ne tik kaip pramoga kaip yra Druskininkuose, bet realus susisiekimas tarp šnipiškių/centro su pagrindiniu miesto prekybos ir ateityje sporto kompleksu.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Nupiešti rodykles gal ir nesunku, bet siūlyčiau pasižiūrėti, ką realybėje reikštų vaikščiojimas tokiais maršrutais. Visa infrastruktūra aplinkui pritaikyta pirmiausia automobilių eismui. Kol kas sunkiai įsivaizduoju net ir tokių didelių srautų judėjimą per esamas pėsčiųjų perėjas – gali prireikti policijos reguliuotojų. Maža to, tiek daug papildomų automobilių vargiai tilps Šeškinėje, kur ir taip didelė parkavimo problema. Galbūt, galbūt išeitis bus parkuotis kažkur Saltoniškėse šalia vakare ištuštėjančių biurų, ir tada 2 km eiti į kalną/grįžti nuo kalno.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Piešinukas
    Jūs rimtai siūlote pėstiesiems ridentis nuo kalno ir eiti pėsčiomis Ukmergės techniniu šaligatviu, ar šokti nuo viaduko virš ozo gatvės žemyn? Ir kodėl jie ten eitų, juk ta pačia kryptimi važiuonati VT stotelė yra arčiau ir ten jokių kitų maršrutų nepasieksi.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą

    Tai kad tu originally rašai "pavogti pralošti pinigai, dėl to ginčo pusės", dabar jau apie įsipareigojimus.
    Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    MedinisStrazdas

    ​​​​​​​Lettered


    Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
    Tai taip, savivaldybė skolinsis, bet jos paskolos palūkanos visiškai nėįtrautos į skaičiavimą taip dirbtinai sumažinant kaštų sumą. Ant palūkanų išleis 15 mln + kiek reikės atiduoti paskolą paimtą norint išmokėti per 2 metus.

    P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.




    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.
    Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas
    Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą


    Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
    Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?
    Korupcijos gal šiuo atveju ir neminėčiau, bet man tikrai labai nepatinka VMS komunikacija stadiono klausimu, pastatyta ant nutylėjimų, jei ne ant tiesmuko melo.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

    Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
    Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
    Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    iPhone


    Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
    Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

    Komentuoti:


  • Stigas1
    replied
    Vakar per LRT kalbėjo viešųjų pirkimų vadovas berods. Peržiūrės visus pakeitimus ir tt. Labiausiai jiems kliūna indeksacija, kurią reikės Avuliui ar savivaldybei kažkaip konkrečiau pagrįsti. Manau iki statybų pratęsimo, jeigu jis iš viso bus, gali tekt laukti iki vasaros.

    Komentuoti:

Working...
X