Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
• Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
• Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
• Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
• Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
• Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.
Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu. Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
Komentuoti: