Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aiwux
    replied
    Basketnews žurnalistas Jonas Miklovas skelbia, kad Žalgirio grupė nusprendė nepretenduoti į nacionalinio stadiono valdymą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    tai ir autobusas neapsimoka - kiek benzo rija. Geriau nusipirkti mikriuka, ispjauti kedes ir visus sukisti stovint. Kiek pinigu butu sutaupoma
    Autobusas ar troleibusas tikrai apsimoka labiau negu keltuvas. Mikroautobusas neužtikrins reikiamos talpos.
    O jeigu vietoj realių argumentų “už” keltuvą neturite - nereikia sukti link absurdo.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    tai ir autobusas neapsimoka - kiek benzo rija. Geriau nusipirkti mikriuka, ispjauti kedes ir visus sukisti stovint. Kiek pinigu butu sutaupoma

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jūs turbūt juokaujat?
    Keltuvas - labai neefektyvus miesto sąlygose (didžiausį krūvį turinčios keltuvų sistemos per valandą negali pervežti daugiau negu 2-3 tūkstančius žmonių).
    Autobuso maršrutas išveš daugiau. Jeigu labai jau reikia nu nupaišykite A juosta kur trūksta ir nupirkite kelis dešimčius autobusų. Kainuos tiek pat, kiek keltuvas, o efektyvumas bus 2-3 kartus didesnis.
    Būtent. Keltuvai veikia efektyviau nei autobusai tose vietose, kuriose yra labai didelis aukščio skirtumas ir prasta kelių infrastruktūra. O ne prie "Šeškinės kalvų", kurios iš visų pusių arterinėmis gatvėmis išvagotos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Nekainuotu kosmoso tas keltuvas ir butu puiki alternatyva zmonems pasiekti akropoli ar seskineje. Pvz., gerokai biednesneje Gruzijoj kiekvienais metais pastatomi tie keltuvai ir niekas nelaiko kazkokiu stebuklu. Taip, kai kur jie yra labai reikalingi kaip susisiekimas tarp kalnu sleniu, bet kitur tiesiog pakeicia 15min kelione autobusu i 10min keltuvu. Vilniuje sakytu "neapsimoka"
    Jūs turbūt juokaujat?
    Keltuvas - labai neefektyvus miesto sąlygose (didžiausį krūvį turinčios keltuvų sistemos per valandą negali pervežti daugiau negu 2-3 tūkstančius žmonių).
    Autobuso maršrutas išveš daugiau. Jeigu labai jau reikia nu nupaišykite A juosta kur trūksta ir nupirkite kelis dešimčius autobusų. Kainuos tiek pat, kiek keltuvas, o efektyvumas bus 2-3 kartus didesnis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kažkoks kompleksavimas ir pavydas Vilniui man atrodo. Turi Kaunas dabar pranašymą, kurį gali prieš visus mojuoti, tai negali pakęsti minties, kad Vilniuje bus tas pats.
    Kaunas pakeitė visas senas Škodas ir.. “o vat Vilniuje dar važinėja seni”.
    Vilnius nusipirko 91 naujus troleibusus su AE ir dabar dar 73 troleibusus su didelę talpą ir AE (Kaune tokio nėra ir net nebandykit man pakišti Berkhofus, ten AE neveikia, o ir pati jų būklė siaubinga), o ką kauniečiai…tyli.
    Kaip kažkada esu girdėjęs, Kaunas lyginasi su Vilniumi, o Vilnius lyginasi su kitomis sostinėmis mūsų regione (Ryga, Talinas, Varšuva)

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Nekainuotu kosmoso tas keltuvas ir butu puiki alternatyva zmonems pasiekti akropoli ar seskineje. Pvz., gerokai biednesneje Gruzijoj kiekvienais metais pastatomi tie keltuvai ir niekas nelaiko kazkokiu stebuklu. Taip, kai kur jie yra labai reikalingi kaip susisiekimas tarp kalnu sleniu, bet kitur tiesiog pakeicia 15min kelione autobusu i 10min keltuvu. Vilniuje sakytu "neapsimoka"

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Vainiuxas789 Rodyti pranešimą
    Išvis iš kur šitoje temoje atsirado tokių kur reguliariai ateina pasakyt: „o vat Kaune tai taip ir taip“
    Kažkoks kompleksavimas ir pavydas Vilniui man atrodo. Turi Kaunas dabar pranašymą, kurį gali prieš visus mojuoti, tai negali pakęsti minties, kad Vilniuje bus tas pats.

    Komentuoti:


  • Vainiuxas789
    replied
    Išvis iš kur šitoje temoje atsirado tokių kur reguliariai ateina pasakyt: „o vat Kaune tai taip ir taip“

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kodėl žiūrima tik į stadioną ir į masinius renginius? Kai stadione vyks renginys, tai ir miesto VT iš esmės dirbtų standartiniu režimu, nebent koks vienas papildomas spec maršrutas esant poreikiams. Toks dalykas būtų reikalingas ne tik stadiono operavimui, bet viso komplekso, Akropolio geresniam pasiekiamumui nuo miesto pusės ir eilinę dieną. Esmė, kad dabar ta Šeškinės kalvų teritorija gamtinių sąlygų ir transporto infrastruktūros labai atribota nuo centrinės miesto dalies.

    Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.
    arba galima būtų iškirst mišką ir padaryt keturių juostų užvažiavimą/nuvažiavimą į kalną nuo žalgirio gatvės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aha, labai patogu ir malonu ateiti Ozo, Ukmergės ir GV gatvėmis. Ir jūs čia lyginant, kad tai tas pats, kas ateiti per Vytautą parką ir LA iki stadiono Kaune?
    Tiesiogiai nelyginu.
    Iš namų Kaune ateiti iki stadiono irgi ne iš visur paprasta.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Man tai labai įdomiai atrodo, kai nevilniečiai skundžiasi, kokia bloga stadiono vieta, neva, iš viso dėl to nereikia statyti.
    Tai, kad naujas stadionas buvo pastatytas iš esmės Kauno centre yra taisyklės išimtis. Tai paprasčiausiai normaliomis sąlygomis nedaroma dėl elementarių problemų su susisiekimu, miesto centro vaizdo darkymu (įdomiai atrodytų stadionas Vilniaus centro raudonų stogų fone, ar ne?) ir elementariu tinkamo sklypo ploto nebuvimu niekur arti centro. Prieš 20 m. dar buvo galima svarstyti kažką vietoje senojo stadiono, bet tas laivas jau seniai nuplaukė.

    Geresnės vietos, nei Šeškinė, jam nėra. Ten yra bene geriausias VT ir arterinių kelių mazgas (su gigantiška parkofke šalia). Seku temą ilgai, tai iš viso neaišku, dėl ko kai kurie žmonės varginasi rašyti komentarus, nes matoma tik destruktyvi kritika be realių (REALIŲ) alternatyvų pasiūlymo. Kam labai norisi "pasivaikščioti" prieš/po renginio, tai "alaus pagert" galima sočiai šalia esančiame Akropolyje ar Oze, iki centro nuo šalia esančio VT mazgo kursuoja gal 3 ar 4 autobusai. Tai kur problemos?
    Kur būtų objektyviai geresnė vieta, nei Šeškinė? T.y., vieta, kur trečdalis miesto praktiškai pėsčiom iki renginio ateiti gali, kitas trečdalis - VT be persėdimo atvažiuoti; likęs trečdalis - arterinėmis Ozo, Geležinio vilko ir Ukmergės g. automobiliais atvažiuoti ir parkuotis masyvioje parkofkėje. Kur būtų geriau?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2025.07.14, 15:10.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Dabartinė vieta ir yra arti centro.
    Pėsčiomis nesunku ateiti iš visos Šeškinės, Šnipiškių, NMC, dalinai Fabioniškių, Viršuliškių, Žvėryno, Žirmūnų,
    Ypač, jeigu sutarvakys pakilimą į kalvą.
    Aha, labai patogu ir malonu ateiti Ozo, Ukmergės ir GV gatvėmis. Ir jūs čia lyginant, kad tai tas pats, kas ateiti per Vytautą parką ir LA iki stadiono Kaune?
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.14, 14:38.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė jugensas Rodyti pranešimą

    Tai va apie ką ir kalba, kad stadionas absoliučiai nepriimtinoje vietoje planuojamas. Vien tam, kad jį pasiekti, reikės kažkur važiuoti, jokių gyvumo, kai Kaune - nuo centro pėstute nueini per 10 minučių, visas miestas gyvas.
    Dabartinė vieta ir yra arti centro.
    Pėsčiomis nesunku ateiti iš visos Šeškinės, Šnipiškių, NMC, dalinai Fabioniškių, Viršuliškių, Žvėryno, Žirmūnų,
    Ypač, jeigu sutarvakys pakilimą į kalvą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė jugensas Rodyti pranešimą

    Tai va apie ką ir kalba, kad stadionas absoliučiai nepriimtinoje vietoje planuojamas. Vien tam, kad jį pasiekti, reikės kažkur važiuoti, jokių gyvumo, kai Kaune - nuo centro pėstute nueini per 10 minučių, visas miestas gyvas.
    Koks skirtumas kaip Kaune. Stadioną ne Kaune gi statome. Kad ir esama vieta turi trūkumus infastruktūros srityje (tas beje yra ištaisoma ir patobulinama), bet geresnės vietos Vilniaus mieste jam nėra. Ir kai statybos vyksta, gal jau kiek beprasmiška yra diskutuoti čia apie vietos gerumą/blogumą. Dabar reikėtų nebent diskutuoti apie galimybes patobulinti susisiekimą ir pagerinti prieinamumą.

    Komentuoti:


  • jugensas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kodėl žiūrima tik į stadioną ir į masinius renginius? Kai stadione vyks renginys, tai ir miesto VT iš esmės dirbtų standartiniu režimu, nebent koks vienas papildomas spec maršrutas esant poreikiams. Toks dalykas būtų reikalingas ne tik stadiono operavimui, bet viso komplekso, Akropolio geresniam pasiekiamumui nuo miesto pusės ir eilinę dieną. Esmė, kad dabar ta Šeškinės kalvų teritorija gamtinių sąlygų ir transporto infrastruktūros labai atribota nuo centrinės miesto dalies.

    Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.
    Tai va apie ką ir kalba, kad stadionas absoliučiai nepriimtinoje vietoje planuojamas. Vien tam, kad jį pasiekti, reikės kažkur važiuoti, jokių gyvumo, kai Kaune - nuo centro pėstute nueini per 10 minučių, visas miestas gyvas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė jugensas Rodyti pranešimą
    Eilinis pinigų išplovimas čia būtų. Ar bent įsivaizduojat, kiek užtruktų ir kiek reikėtų keltuvų, kad bent ketvirtadalį pilno stadiono lankytojų nugabent.
    Kodėl žiūrima tik į stadioną ir į masinius renginius? Kai stadione vyks renginys, tai ir miesto VT iš esmės dirbtų standartiniu režimu, nebent koks vienas papildomas spec maršrutas esant poreikiams. Toks dalykas būtų reikalingas ne tik stadiono operavimui, bet viso komplekso, Akropolio geresniam pasiekiamumui nuo miesto pusės ir eilinę dieną. Esmė, kad dabar ta Šeškinės kalvų teritorija gamtinių sąlygų ir transporto infrastruktūros labai atribota nuo centrinės miesto dalies.

    Aišku visi pasvarstymai čia tai tik "pašaudymai į orą". Viskam reikėtų atlikti skaičiavimus, analizes. Yra ir kitokių sprendimų, bet faktas vienas - būtina gerinti žemesnės miesto dalies susisiekimą su teritorija ant kalvos.

    Komentuoti:


  • jugensas
    replied
    Eilinis pinigų išplovimas čia būtų. Ar bent įsivaizduojat, kiek užtruktų ir kiek reikėtų keltuvų, kad bent ketvirtadalį pilno stadiono lankytojų nugabent.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tiek, kad tokie "sprendimai" būtų labai prabangus pasirinkimas, kai realiai nelabai ilgą atstumą įveikti kainuotų kokius 5-8 Eur žmogui į vieną pusę. Kaip pramoga norint pinigais pasišvaistyti - super; bet kaip praktinis sprendimas - nelabai koks.
    Tokios sumos, jeigu vertinti visus kaštus ir grynai žiūrėti per kainą, kuri užtikrintų komercinį atsiperkamumą. Bet toks dalykas turėtų būti integruotas į miesto VT ir kainuoti kaip bet kuri kelionė viešuoju transportu. Tokiu atveju skaičiuojant daugelio išsvajotą tramvajų, įvertinant reikalingas investicijas į jo infrastruktūra ir kt., tai ir ten kelionė būtų gerokai brangesnė nei bilietėlio kaina.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Parašė Camelot22 Rodyti pranešimą

    Dar vienas faktas, kad Kaunieciams nenaudinga ir jie nenori kad Vilniuje atsirastu stadionas. Kadangi kai tik Vilniuje atsirastu stadionas Vilnius pradetu konkuruoti su Kaunu del renginiu, koncertu ir futbolo varzybu LT rinktines
    O Vilniui "zapadlo" konkuruoti su kažkuo. Todėl bet kokia neadekvačia kaina turės viską, kad nereikėtų užsukti ir nieko bendro nereikėtų turėti su "provincija".

    Komentuoti:

Working...
X