Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.
3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.
Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.
Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.
Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.
Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
Komentuoti:
-
Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDiskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKeletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
Komentuoti:
-
Taigi funikulieriai, gondolos ir visa kita, kas nėra automobilis, tūlam vilniečiui yra "nesąmonė" ir "Naujieji vasiukai". O šiaip jo, ten funikulierius kaip minimum būtų reikalingas, ypač turint omeny poriekį nediskriminuoti judumo apribojimų turinčius žmones ir žmonių srauto potencialą. Daugelis net neįsivaizduoja, kokia tai bus populiari ir patraukli rekreacinė erdvė. Atitinkamai reiktų planuoti ir patekimą į ją.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Želvos g. reikėtų keltuvo dviratininkams ir patogių takų pėstiesiems - tai jau būtų tikrai nebloga jungtis. Į kalną lipti taip, bet Kaune visi lipa į kalną sugriuvusiais laiptais ir išgyvena
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.
Iš šiaurės vakarų pusės judantiems numatytas šis tiltas (einant palei Siesikų g.) ir nauja požeminė perėja per Ukmergės g. ties garažais. Bandoma sukurti jungtis pėstiesiems aplenkti Ukmergės g.-Ozo g. sankryžą, kurią pavertus pilno dobilo lapo sankryža, ji pasidarys ypatingai nepatogi pėsčiųjų eismui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąKetvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo metu kaip tik yra baigiamas rengti Mamutų parko techninis projektas, tai yra miesto projektas, kuris leis sujungti pėsčiųjų takais visą sklypą, pėstiesiems nuo senamiesčio būtų jungtys, kad iš ar į stadioną, į visus kitus objektus būtų galima judėti ne automobiliu, bet kitais būdais – viešuoju transportu ir, aišku, pėsčiomisKetvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: