Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.
    O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?
    Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
    Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
    T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

    3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
    5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
    24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
    40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
    53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
    55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

    Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
    Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

    Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
    Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
    Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
    Ten saugoma teritorija, yra reikalų. Mano supratimu, pėsčiųjų tiltas kad ir greta estakados būtų racionalesnis sprendimas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
    Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
    Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

    3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
    5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
    24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
    40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
    53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
    55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

    Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
    Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

    Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.
    Ne apie prioritetus čia kalba eina. Reikia visko. Ne badmečio laikais gyvenam, jei ką.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.
    na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
    Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
    Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
    nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
    Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
    reikia dviratininku-pesciuju tilto per Gelezinio Vilko gatve

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Taigi funikulieriai, gondolos ir visa kita, kas nėra automobilis, tūlam vilniečiui yra "nesąmonė" ir "Naujieji vasiukai". O šiaip jo, ten funikulierius kaip minimum būtų reikalingas, ypač turint omeny poriekį nediskriminuoti judumo apribojimų turinčius žmones ir žmonių srauto potencialą. Daugelis net neįsivaizduoja, kokia tai bus populiari ir patraukli rekreacinė erdvė. Atitinkamai reiktų planuoti ir patekimą į ją.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Želvos g. reikėtų keltuvo dviratininkams ir patogių takų pėstiesiems - tai jau būtų tikrai nebloga jungtis. Į kalną lipti taip, bet Kaune visi lipa į kalną sugriuvusiais laiptais ir išgyvena

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.
    Modeliuota tikriausiai taip, kad nuo Žvėryno atėjus reikėtų kirsti Ukmergės GV sankryžą ir tada kilti per Mamutų parką.
    Iš šiaurės vakarų pusės judantiems numatytas šis tiltas (einant palei Siesikų g.) ir nauja požeminė perėja per Ukmergės g. ties garažais. Bandoma sukurti jungtis pėstiesiems aplenkti Ukmergės g.-Ozo g. sankryžą, kurią pavertus pilno dobilo lapo sankryža, ji pasidarys ypatingai nepatogi pėsčiųjų eismui.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
    Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Šiuo metu kaip tik yra baigiamas rengti Mamutų parko techninis projektas, tai yra miesto projektas, kuris leis sujungti pėsčiųjų takais visą sklypą, pėstiesiems nuo senamiesčio būtų jungtys, kad iš ar į stadioną, į visus kitus objektus būtų galima judėti ne automobiliu, bet kitais būdais – viešuoju transportu ir, aišku, pėsčiomis
    Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...is-su-zverynu/

    Komentuoti:

Working...
X