Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TIME
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžnera/os, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis
    jau buvo daugybe kartu kalbeta, kad lyginti su Vakaru Europos miestais, kur isvystytas viesasis transportas yra nesamone/logine klaida. Galima lygint su tokiomis vietomis kaip Vilnius, kur viesojo transporto nera (naujuose rajonuose)/jis yra tragiskas (tarybiniuose rajonuose). Net labiausiai vakaru Europoje vietose kur nera viesojo transporto, visi zmones vairuoja (as zodi "yra" naudoju ne teoriniam lygmenyje, kur tipo yra koks autas teoriskai, bet nuvaziuot iki reikiamos vietos uztruktu pusantros valandos vietoj 20min automobiliu)

    Komentuoti:


  • Sirius
    replied
    Sostinės mero idėjos ir fantazijos.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1589028

    1. Medis visada yra pirmas. Nuo medžio pradedame projektavimą ar remontą: saugome esamus, randame vietų naujiems, prie medžių taikomi visi kiti elementai (baldai, apšvietimas, tinklai, takai).
    2. Medžiai ir krūmai – tarp automobilių ir pėsčiųjų. Medžiai ir krūmai kuria žaliąjį gatvės perimetrą, saugo nuo automobilių pėsčiuosius, suteikia pavėsį. Veja palei važiuojamąją dalį keičiama krūmais, nepažeidžiant esamų medžių.
    3. Važiuojamosios dalys – be perteklinio pločio. Juostų pločiai pritaikomi pagal gatvės greitį ir transporto rūšis, o ne pagal gatvės kategoriją. Automobiliams: 30 km/h gatvėje – 2,75 m; 50 km/h gatvėje – 3,0 m. Juostų pločiai viešajam transportui – ne mažiau kaip 3,25 m. Sutaupytos vietos naudojamos pagal šią hierarchiją: pėstiesiems, želdiniams palei pėsčiųjų taką, dviračių takams, parkavimui, želdiniams skiriamojoje juostoje.
    4. Pakankamai saugių pėsčiųjų perėjimų. Pėsčiųjų perėjimai įrengiami tankiau, užtikrinant patogesnius judėjimo pėsčiomis ryšius. Pėsčiųjų perėja turi simbolizuoti pėsčiojo pirmumą. Pėsčiasis turi kirsti kuo mažesnį važiuojamosios dalies plotą.
    5. Apšvietimas – pirmiausia pėsčiajam. Šviesa užtikrina saugumą. Šviestuvai apšviečia pėsčiųjų takus ir perėjas, ne tik gatvę. Įrengiamas atskiras apšvietimas pėsčiųjų ir dviračių takams – ant atskirų atramų ar papildant esamą gatvės apšvietimą.
    6. Visi gatvės elementai – juodi. Gatvėse yra daugybė elementų, juos suvienodindami suteikiame gatvėms vientisumą, pabrėžiame gatvės ritmą ir siluetą. Naujai projektuojami tik juodi elementai, o esami palaipsniui perdažomi. Visi gatvės elementai – miesto baldai, šiukšliadėžės, informaciniai stendai, apšvietimo ir ženklų stulpai – išskyrus dviračių stovus, dažomi vienoda juoda spalva – RAL 9004 MATT.
    7. Dangos įtvirtina pėsčiųjų pirmumą. Įvažiavimuose į kiemus arba ramaus eismo gatves takai nenutrūksta ir į gatvės lygį nesileidžia – automobilio vairuotojas turi jaustis svečias. Pirmenybės teikimą kitiems eismo dalyviams simbolizuoja trinkelių danga, todėl ji sveikintina ir ramaus eismo gatvėse, iškiliose perėjose.
    8. Automobilių parkavimas įrengiamas daugumoje gatvių, įprastai lygiagretus. Parkavimo vietų gali būti įrengiama visose 30 km/h ir 50 km/h gatvėse. Jos skirstomos grupėmis po 2–3 vietas, jas skiria želdinių salelė, mažiausiai 3 m ilgio. Šios vietos įprastai įrengiamos iš trinkelių dangos.
    9. Dangos kuria gatvės charakterį. Skirtingos dangos kuria gatvės charakterį ir atspindi judėjimo greitį. Danga parenkama pagal kontekstą, esamą ir planuojamą situaciją, kvartalo savitumus ir norimą judėjimo greitį. Ji patogi, estetiška ir kokybiška. Pėsčiųjų takas projektuojamas iš kelių plytelių tipų – baldų zonoje ir palei fasadą gali būti naudojamos kito mastelio plytelės. Kiekvienas dangos elementas turi derėti tarpusavyje.
    10. Vizualinė švara, laisvė nuo perteklinių elementų. Mažiau yra geriau, todėl tikrinama, ar siūlomi gatvės elementai tikrai neišvengiami. Gatvės elementai yra daugiafunkciai ir nekartoja vienas kito paskirties: pvz., krūmai atstoja apsauginę tvorelę, 30 cm pločio bortas – techninį šaligatvį, ant apšvietimo stulpų tvirtinami ženklai.
    11. Gatvės „metras“ – šeimininkams. Pastato prie gatvės šeimininkai naudojasi, žalina ir rūpinasi 0,5–3 m zona tarp gatvės ir fasado (galima rūpintis želdinių juosta prie gatvės, sodinimą susiderinus su savivaldybe). Gyventojai gali želdinti fasadus vijokliais, krūmais ar kitais žemais želdiniais, išnešti vazonų su augalais, staliukų, kėdžių, suoliukų taip, kad tai netrukdytų pėsčiųjų eismui.
    12. Mažiausios įmanomos sankryžos ir posūkių spinduliai. Transportui tik tiek, kiek numato minimalūs STR reikalavimai, visa išsaugota erdvė skiriama žmonėms, medžiams, krūmams ir kokybei.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1589028?copied

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžos, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis
    Jei prie GV-Mokslininkų sankryžos tai čia normali praktika nuo neatmenamų laikų. Esu matęs kaip į dvi juostas ir keturios eilės mašinų susipaišo

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Sirius Rodyti pranešimą
    Šimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
    Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.
    Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžos, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Sirius, tokie pasvaičiojimai šitame forume neveikia Išvardinkite konkrečiai, kurios gatvės buvo susiaurintos? Nuo juostų pločio kamščiai tikrai nepasidaro. Juostų sumažinta nebuvo niekur, gal tik išsukimas iš GV į Ozo g. tapo vienjuostis

    Komentuoti:


  • Sirius
    replied
    Šimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
    Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.

    O dėl jo fantazijų apie gatvių apželdinimą-piko metu oro užterštumas bus toks-kad greit jokių augalų ten nebepamatysime.
    Paskutinis taisė Sirius; 2022.04.13, 11:09.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Na bet tas tankų pravažumo reikalas buvo naudojamas kaip rimtas argumentas sovietų laikais, kartu su greitkelių naudojimu aviacijai ir pan. Tad nesu tikras dėl šito.
    Tankų pravažumas magistraliniams keliams ir atsarginiai pakilimo takai ir dabar turėtų būti svarus argumentas.

    Aišku jei tankui prireiks pravažiuot Naugarduko gatve tai vistiek bus tokia situacija, kad teks važiuot tiesiai per viską.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Manau kai pradeda kalbėti apie tankų pravažumą tai galima ir savaime suprasti, kad juokauja.
    Na bet tas tankų pravažumo reikalas buvo naudojamas kaip rimtas argumentas sovietų laikais, kartu su greitkelių naudojimu aviacijai ir pan. Tad nesu tikras dėl šito.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Manau kai pradeda kalbėti apie tankų pravažumą tai galima ir savaime suprasti, kad juokauja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O Šimašius apie gyvenimiškai atrodančią garbės sargybą juokavo ar ne?
    Tikėtina, kad tiesiog leptelėjo apie tai, ko nežino. Nebent žino daugiau, nei mes, ir LK garbės sargybai išties keliami sovietiniai, o ne Vakatietiški/Nato reikalavimai, kuo būtų sunku patikėti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O Šimašius apie gyvenimiškai atrodančią garbės sargybą juokavo ar ne?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Jis čia juokavo? Na tada gal ir blogas pavyzdys, nors pasilieku prie tos nuomonės, kad 'sEuRInA gaTvEs' požiūris yra kur kas populiaresnis Vilniuje nei naujo gatvių standarto palaikymas.
    Neva juokavo. Bent jau taip pats parašė, kai buvo pradėtas skalbti komentaruose po tuo savo neva pajuokavimu. Man tai pasirodė panašiau į sovietinio stiliaus dėdės užstalės vimtelėjimą, nei normalų pajuokavimą. Kita vertus, kažin ar galima tikėtis kažko sofistiškesnio iš žmogaus, nekalbančio angliškai.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tipinis žurnalistinis burbulas, Anušauskas aiškiai pasakė kad čia buvo ironija.
    Jis čia juokavo? Na tada gal ir blogas pavyzdys, nors pasilieku prie tos nuomonės, kad 'sEuRInA gaTvEs' požiūris yra kur kas populiaresnis Vilniuje nei naujo gatvių standarto palaikymas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tipinis žurnalistinis burbulas, Anušauskas aiškiai pasakė kad čia buvo ironija.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ūkiški žmonės liko savo kaimuose ir susitvarkė. O Simcity fanai išvažiavo į didmiesčius lošt.

    Kita vertus gal Tauragėj palyginus geri atkatai ir nuo šaligatvių. O Vilniuj neapsimoka terliotis kai galima vartyt milijonus rimtesnėse statybose. Galimai su ta pačia Tauragės chebryte, kuri LFF sėdi.
    Kalbant apie 'vilniečius' - va vienas, tipiškas mikrorajoninis 'vilnietis', turintis labai aukštą poziciją ir statusą, skaldo idėjas apie miesto planavimą:
    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=89938595

    Miesto gatvės - tankų perdislokavimui. Dar galėjo pasakyti, kad parkuoti reikia bet kur, nes "gal močiutę reikia į ligoninę vežti" Jis geriau būtų mero poste nei nevilnietis Šimašius? Nes kalbant apie tipiškus, geras pajamas gaunančius 'vilniečius', tokia nuomonė yra populiariausia, su kuria teko susidurti.

    Kaip jau minėjau, šansai, kad Vilnius ras kažką, kas nusimano apie vakarietišką miesto plėtrą, savo mikrorajoninėse masėse yra tokie patys ar net mažesni, nei kad toks žmogus atsiras iš kaimo ar miestelio.
    Paskutinis taisė VLR; 2022.04.12, 08:54.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Paskaičius kai kuriuos toks įspūdis, kad į karo akademiją renkasi marozai Marozinė fauna paprastai būna turėjusi reikalų su policija, įdomu, tas nesutrukdytų įstojant? Be to, ten reikia gana gerų balų (mano klasiokas mokėsi), marozai egzaminus paprastai išlaiko nekaip.

    O čia paskaitai, toks jausmas, kad prie karo akademijos - kaip prie kokio rajoninio načnyko

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Esmė ne tame, o kad ir be "sumbombarduos" yra argumentų nenorėti gyventi šalia karo akademijos.
    manyčiau čia smulkmena, čia ne šauktiniai, kad tapt karininku vis tiek turi turėt biški aukštesni IQ už vidurkį, manau šio atveju prie riomerio ar kokios kolegijos blogiau gyventi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Daug karingesnė ir kumščiais labiau mojuojanti publika renkasi kitoje netoliese esančioje mokslo įstaigoje
    Esmė ne tame, o kad ir be "sumbombarduos" yra argumentų nenorėti gyventi šalia karo akademijos.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    daug karingesnė ir kumščiais labiau mojuojanti publika renkasi kitoje netoliese esančioje mokslo įstaigoje
    vdtk?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Čia gali būti kita mintis - net jei karo ir nebus gyventi šalia karo akademijos šalyje kuri šiu metu tikrai smarkiai didins militarizaciją dėl realaus karo pavojaus gali būti nemalonu vien dėl to kokia ten publika glai rinktis (karinga, kumščiais konfliktus sprendžianti) bei triukšmo dėl ten vykstančių veiksmų lygio ir t.t.
    Daug karingesnė ir kumščiais labiau mojuojanti publika renkasi kitoje netoliese esančioje mokslo įstaigoje

    Komentuoti:

Working...
X