Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Sostinės mero idėjos ir fantazijos.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1589028
1. Medis visada yra pirmas. Nuo medžio pradedame projektavimą ar remontą: saugome esamus, randame vietų naujiems, prie medžių taikomi visi kiti elementai (baldai, apšvietimas, tinklai, takai).
2. Medžiai ir krūmai – tarp automobilių ir pėsčiųjų. Medžiai ir krūmai kuria žaliąjį gatvės perimetrą, saugo nuo automobilių pėsčiuosius, suteikia pavėsį. Veja palei važiuojamąją dalį keičiama krūmais, nepažeidžiant esamų medžių.
3. Važiuojamosios dalys – be perteklinio pločio. Juostų pločiai pritaikomi pagal gatvės greitį ir transporto rūšis, o ne pagal gatvės kategoriją. Automobiliams: 30 km/h gatvėje – 2,75 m; 50 km/h gatvėje – 3,0 m. Juostų pločiai viešajam transportui – ne mažiau kaip 3,25 m. Sutaupytos vietos naudojamos pagal šią hierarchiją: pėstiesiems, želdiniams palei pėsčiųjų taką, dviračių takams, parkavimui, želdiniams skiriamojoje juostoje.
4. Pakankamai saugių pėsčiųjų perėjimų. Pėsčiųjų perėjimai įrengiami tankiau, užtikrinant patogesnius judėjimo pėsčiomis ryšius. Pėsčiųjų perėja turi simbolizuoti pėsčiojo pirmumą. Pėsčiasis turi kirsti kuo mažesnį važiuojamosios dalies plotą.
5. Apšvietimas – pirmiausia pėsčiajam. Šviesa užtikrina saugumą. Šviestuvai apšviečia pėsčiųjų takus ir perėjas, ne tik gatvę. Įrengiamas atskiras apšvietimas pėsčiųjų ir dviračių takams – ant atskirų atramų ar papildant esamą gatvės apšvietimą.
6. Visi gatvės elementai – juodi. Gatvėse yra daugybė elementų, juos suvienodindami suteikiame gatvėms vientisumą, pabrėžiame gatvės ritmą ir siluetą. Naujai projektuojami tik juodi elementai, o esami palaipsniui perdažomi. Visi gatvės elementai – miesto baldai, šiukšliadėžės, informaciniai stendai, apšvietimo ir ženklų stulpai – išskyrus dviračių stovus, dažomi vienoda juoda spalva – RAL 9004 MATT.
7. Dangos įtvirtina pėsčiųjų pirmumą. Įvažiavimuose į kiemus arba ramaus eismo gatves takai nenutrūksta ir į gatvės lygį nesileidžia – automobilio vairuotojas turi jaustis svečias. Pirmenybės teikimą kitiems eismo dalyviams simbolizuoja trinkelių danga, todėl ji sveikintina ir ramaus eismo gatvėse, iškiliose perėjose.
8. Automobilių parkavimas įrengiamas daugumoje gatvių, įprastai lygiagretus. Parkavimo vietų gali būti įrengiama visose 30 km/h ir 50 km/h gatvėse. Jos skirstomos grupėmis po 2–3 vietas, jas skiria želdinių salelė, mažiausiai 3 m ilgio. Šios vietos įprastai įrengiamos iš trinkelių dangos.
9. Dangos kuria gatvės charakterį. Skirtingos dangos kuria gatvės charakterį ir atspindi judėjimo greitį. Danga parenkama pagal kontekstą, esamą ir planuojamą situaciją, kvartalo savitumus ir norimą judėjimo greitį. Ji patogi, estetiška ir kokybiška. Pėsčiųjų takas projektuojamas iš kelių plytelių tipų – baldų zonoje ir palei fasadą gali būti naudojamos kito mastelio plytelės. Kiekvienas dangos elementas turi derėti tarpusavyje.
10. Vizualinė švara, laisvė nuo perteklinių elementų. Mažiau yra geriau, todėl tikrinama, ar siūlomi gatvės elementai tikrai neišvengiami. Gatvės elementai yra daugiafunkciai ir nekartoja vienas kito paskirties: pvz., krūmai atstoja apsauginę tvorelę, 30 cm pločio bortas – techninį šaligatvį, ant apšvietimo stulpų tvirtinami ženklai.
11. Gatvės „metras“ – šeimininkams. Pastato prie gatvės šeimininkai naudojasi, žalina ir rūpinasi 0,5–3 m zona tarp gatvės ir fasado (galima rūpintis želdinių juosta prie gatvės, sodinimą susiderinus su savivaldybe). Gyventojai gali želdinti fasadus vijokliais, krūmais ar kitais žemais želdiniais, išnešti vazonų su augalais, staliukų, kėdžių, suoliukų taip, kad tai netrukdytų pėsčiųjų eismui.
12. Mažiausios įmanomos sankryžos ir posūkių spinduliai. Transportui tik tiek, kiek numato minimalūs STR reikalavimai, visa išsaugota erdvė skiriama žmonėms, medžiams, krūmams ir kokybei.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1589028?copied
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžos, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąŠimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Sirius, tokie pasvaičiojimai šitame forume neveikiaIšvardinkite konkrečiai, kurios gatvės buvo susiaurintos? Nuo juostų pločio kamščiai tikrai nepasidaro. Juostų sumažinta nebuvo niekur, gal tik išsukimas iš GV į Ozo g. tapo vienjuostis
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Šimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.
O dėl jo fantazijų apie gatvių apželdinimą-piko metu oro užterštumas bus toks-kad greit jokių augalų ten nebepamatysime.
Paskutinis taisė Sirius; 2022.04.13, 11:09.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Na bet tas tankų pravažumo reikalas buvo naudojamas kaip rimtas argumentas sovietų laikais, kartu su greitkelių naudojimu aviacijai ir pan. Tad nesu tikras dėl šito.
Aišku jei tankui prireiks pravažiuot Naugarduko gatve tai vistiek bus tokia situacija, kad teks važiuot tiesiai per viską.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąManau kai pradeda kalbėti apie tankų pravažumą tai galima ir savaime suprasti, kad juokauja.
Komentuoti:
-
Manau kai pradeda kalbėti apie tankų pravažumą tai galima ir savaime suprasti, kad juokauja.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO Šimašius apie gyvenimiškai atrodančią garbės sargybą juokavo ar ne?
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Jis čia juokavo? Na tada gal ir blogas pavyzdys, nors pasilieku prie tos nuomonės, kad 'sEuRInA gaTvEs' požiūris yra kur kas populiaresnis Vilniuje nei naujo gatvių standarto palaikymas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTipinis žurnalistinis burbulas, Anušauskas aiškiai pasakė kad čia buvo ironija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tipinis žurnalistinis burbulas, Anušauskas aiškiai pasakė kad čia buvo ironija.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ūkiški žmonės liko savo kaimuose ir susitvarkė. O Simcity fanai išvažiavo į didmiesčius lošt.
Kita vertus gal Tauragėj palyginus geri atkatai ir nuo šaligatvių. O Vilniuj neapsimoka terliotis kai galima vartyt milijonus rimtesnėse statybose. Galimai su ta pačia Tauragės chebryte, kuri LFF sėdi.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=89938595
Miesto gatvės - tankų perdislokavimui. Dar galėjo pasakyti, kad parkuoti reikia bet kur, nes "gal močiutę reikia į ligoninę vežti"Jis geriau būtų mero poste nei nevilnietis Šimašius? Nes kalbant apie tipiškus, geras pajamas gaunančius 'vilniečius', tokia nuomonė yra populiariausia, su kuria teko susidurti.
Kaip jau minėjau, šansai, kad Vilnius ras kažką, kas nusimano apie vakarietišką miesto plėtrą, savo mikrorajoninėse masėse yra tokie patys ar net mažesni, nei kad toks žmogus atsiras iš kaimo ar miestelio.Paskutinis taisė VLR; 2022.04.12, 08:54.
Komentuoti:
-
Paskaičius kai kuriuos toks įspūdis, kad į karo akademiją renkasi marozaiMarozinė fauna paprastai būna turėjusi reikalų su policija, įdomu, tas nesutrukdytų įstojant? Be to, ten reikia gana gerų balų (mano klasiokas mokėsi), marozai egzaminus paprastai išlaiko nekaip.
O čia paskaitai, toks jausmas, kad prie karo akademijos - kaip prie kokio rajoninio načnyko
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Esmė ne tame, o kad ir be "sumbombarduos" yra argumentų nenorėti gyventi šalia karo akademijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Daug karingesnė ir kumščiais labiau mojuojanti publika renkasi kitoje netoliese esančioje mokslo įstaigoje
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
daug karingesnė ir kumščiais labiau mojuojanti publika renkasi kitoje netoliese esančioje mokslo įstaigoje
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia gali būti kita mintis - net jei karo ir nebus gyventi šalia karo akademijos šalyje kuri šiu metu tikrai smarkiai didins militarizaciją dėl realaus karo pavojaus gali būti nemalonu vien dėl to kokia ten publika glai rinktis (karinga, kumščiais konfliktus sprendžianti) bei triukšmo dėl ten vykstančių veiksmų lygio ir t.t.
Komentuoti:
Komentuoti: