Parašė cozzamarra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Tik nereikia bėgioti po koridorius su viena lentele ignoruojant gyventojų skaičiaus mieste ir rajone demografinį augimą.Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Jeigu tamstos žinių šaltiniai yra pramoginiai pažintiniai youtube kanalai kaip Wendover, tai mums nereikėtų apie tai išsiduoti.
Elementarios logikos pakanka suprasti, kad pagerinus tam tikrą susisiekimo infrastruktūros sritį išauga jos naudojimas. Nutiesi daugiau gatvių – bus daugiau kelionių automobiliais, pakelsi VT (kad gerietis suprastų – viešojo transporto) lygį – padaugės besinaudojančių VT.
Su pačiu sutinku tik dėl pagrindinės Vilniaus tragedijos – kaimiškai mažo gyventojų tankumo. Dėl šios priežasties žvyrkelio promenadų gyventojai pasmerkė nemažą savo gyvenimo dalį praleisti automobilyje, o kokybišką VT Vilniuje įmanoma vystyti tik perimetru apie sovietmečiu statytus rajonus.
Čia dar pramogai apie miestus (ir suburbijų tragediją):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąMieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Šaligatvio į kitą miestą gal ir nereikia, bet dviračių takas tikrai gerai nes juo tikrai yra kas naudosis.
P.S. jeigu fūros Euro6 pagal dabartinį reikalavimą tai jos teršia mažiau nei eilinis automobilis, ir daug mažiau nei eilinis juodų dūmų generatorius kurių Vilniuje deja dar daug.
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąMieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Komentuoti:
-
Mieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimą"Jeigu kelio nebuvo it niekas pieva nevažiavo tai gal niekam važinėti ir nereikia."
Palyginimas kad suprastum: iš pradžiu turi būti tikslas tam tikroj vietoj važiuoti, o tik po to (jei reikia) atsiras ir kelias.
Komentuoti:
-
"Jeigu kelio nebuvo it niekas pieva nevažiavo tai gal niekam važinėti ir nereikia."
Palyginimas kad suprastum: iš pradžiu turi būti tikslas tam tikroj vietoj važiuoti, o tik po to (jei reikia) atsiras ir kelias.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąTos salelės dažniausiai ne labai padeda pėstiesiems, dėl augmenijos ateities aš jau rašau,o dėl šaligatvių-jeigu konkrečioj vietoj jų niekada nebuvo, gal jie ten niekam ir nereikalingi (vaikščioti palei užterštos gatvės be jokio tikslo niekam nereikia).
Ir kam tada tos mero investicijos?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąSirius ar nebūsi Puidokas?
Komentuoti:
-
Tos salelės dažniausiai ne labai padeda pėstiesiems, dėl augmenijos ateities aš jau rašau,o dėl šaligatvių-jeigu konkrečioj vietoj jų niekada nebuvo, gal jie ten niekam ir nereikalingi (vaikščioti palei užterštos gatvės be jokio tikslo niekam nereikia).
Ir kam tada tos mero investicijos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąŠimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio]
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimąŠimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.
O dėl jo fantazijų apie gatvių apželdinimą-piko metu oro užterštumas bus toks-kad greit jokių augalų ten nebepamatysime.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
O juostos yra siaurinamos iki STR reikalavimų, t.y. iki standartų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
Kaip Olandijos dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūra paverčia šalį labai patogia vairuotojams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Būtent ten
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžos, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei prie GV-Mokslininkų sankryžos tai čia normali praktika nuo neatmenamų laikų. Esu matęs kaip į dvi juostas ir keturios eilės mašinų susipaišo
Komentuoti:
-
Bet, aisku naudojant Anausausko logika, tai keliu siaurinimas kaip tik geriau butu, nes prieso tankai leciau pravaziuotu.
Komentuoti:
Komentuoti: