Parašė cozzamarra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
Collapse
X
-
Pamenu buvo įmesta lentelė su sovietinių mikrorajonų tankumų. Ta Vilniaus dalis jau sočiai užtankinta lyginant su europiniais didmiesčiais. Jei taikom ne į azijietiškų megapoplių gyvenimo „kokybę“, tai tankint užstatant Šiaurinės trasą tikrai nereikia.
- 1 patinka
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Tik nereikia bėgioti po koridorius su viena lentele ignoruojant gyventojų skaičiaus mieste ir rajone demografinį augimą.Nesuprantama, dėl kokių priežasčių tamstelė skiauterę pučia. Miestų planavimo specialistų šiame forume yra vienetai ir visiems akivaizdu, kad Donidavu nėra vienas iš jų. Ir kas per fantazijos apie bėgiojimą koridoriais?Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Jeigu tamstos žinių šaltiniai yra pramoginiai pažintiniai youtube kanalai kaip Wendover, tai mums nereikėtų apie tai išsiduoti.
Elementarios logikos pakanka suprasti, kad pagerinus tam tikrą susisiekimo infrastruktūros sritį išauga jos naudojimas. Nutiesi daugiau gatvių – bus daugiau kelionių automobiliais, pakelsi VT (kad gerietis suprastų – viešojo transporto) lygį – padaugės besinaudojančių VT.
Su pačiu sutinku tik dėl pagrindinės Vilniaus tragedijos – kaimiškai mažo gyventojų tankumo. Dėl šios priežasties žvyrkelio promenadų gyventojai pasmerkė nemažą savo gyvenimo dalį praleisti automobilyje, o kokybišką VT Vilniuje įmanoma vystyti tik perimetru apie sovietmečiu statytus rajonus.
Čia dar pramogai apie miestus (ir suburbijų tragediją):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na kad ne, ne visur mieste yra šaligatviai ir dviračių takai.Parašė Sirius Rodyti pranešimąMieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Šaligatvio į kitą miestą gal ir nereikia, bet dviračių takas tikrai gerai nes juo tikrai yra kas naudosis.
P.S. jeigu fūros Euro6 pagal dabartinį reikalavimą tai jos teršia mažiau nei eilinis automobilis, ir daug mažiau nei eilinis juodų dūmų generatorius kurių Vilniuje deja dar daug.
Komentuoti:
-
Na juk žmonės nevažinėja dviračiais tarp miestų ir kitų gyvenviečių, nėra tarptautinių, nacionalinių, regioninių trasų, ir iš viso keliais tik fūros laksto nepertraukiamai, tai kam tada iš viso rūpintis eismo saugumu ir patogumu dviratininkams ir pėstiesiems miesto pakraščiuose ar užmiestyje?...Parašė Sirius Rodyti pranešimąMieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Komentuoti:
-
Mieste ir taip jau yra šaligatviai, dviračių takai. Turėjau omenyje nėra prasmės miesto pakarštį ar prie išvažaivimo iš sostinės įrenginėti tų takų, nes šalia lėkiančių furų užterštam oro burbule vistiek niekas nevaikščios.
Komentuoti:
-
Tai pagal tave nėra tikslo mieste žmonėms vaikščioti?Parašė Sirius Rodyti pranešimą"Jeigu kelio nebuvo it niekas pieva nevažiavo tai gal niekam važinėti ir nereikia."
Palyginimas kad suprastum: iš pradžiu turi būti tikslas tam tikroj vietoj važiuoti, o tik po to (jei reikia) atsiras ir kelias.
Komentuoti:
-
"Jeigu kelio nebuvo it niekas pieva nevažiavo tai gal niekam važinėti ir nereikia."
Palyginimas kad suprastum: iš pradžiu turi būti tikslas tam tikroj vietoj važiuoti, o tik po to (jei reikia) atsiras ir kelias.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šaligatviai ir dviračių takai yra reikalingi ir jie privalo būti rengiami rekonstruojant gatvę. Palyginimas kad suprastum: Jeigu kelio nebuvo it niekas pieva nevažiavo tai gal niekam važinėti ir nereikia.Parašė Sirius Rodyti pranešimąTos salelės dažniausiai ne labai padeda pėstiesiems, dėl augmenijos ateities aš jau rašau,o dėl šaligatvių-jeigu konkrečioj vietoj jų niekada nebuvo, gal jie ten niekam ir nereikalingi (vaikščioti palei užterštos gatvės be jokio tikslo niekam nereikia).
Ir kam tada tos mero investicijos?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Atsiprašau, gal nereikia palyginimų ir tapatinimų su konkrečiomis asmenybėmis? Nebrandu.Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąSirius ar nebūsi Puidokas?
Komentuoti:
-
Tos salelės dažniausiai ne labai padeda pėstiesiems, dėl augmenijos ateities aš jau rašau,o dėl šaligatvių-jeigu konkrečioj vietoj jų niekada nebuvo, gal jie ten niekam ir nereikalingi (vaikščioti palei užterštos gatvės be jokio tikslo niekam nereikia).
Ir kam tada tos mero investicijos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kad nei viena gatvė nėra susiaurinta, t.y. juostų skaičius niekur nėra mažinamas, tik atsisakoma perteklinio ar nesaugaus asfalto ir vietoje jo įrengiamos saugos salelės/augmenija/šaligatviai. Nebūkite pats tuom paranojiku.Parašė Sirius Rodyti pranešimąŠimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio]
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sprendimas - mažinti automobilių kiekį.Parašė Sirius Rodyti pranešimąŠimašiaus prioritetas- Vilniaus gatvės, ypač pagrindinės-paranoiškai siaurint iki kapiliarų pločio.
Absurdas, dėl automobilių gausos piko metų jau dabar neįmanoma normaliai judėt mieste. Jo idilija tinka tik nedideliems miestams, bet ne šalies sostinėi.
O dėl jo fantazijų apie gatvių apželdinimą-piko metu oro užterštumas bus toks-kad greit jokių augalų ten nebepamatysime.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gatvių plotį nusako juostų plotis ir skaičius. Vilniuje dar nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (mano atmintis jeigu nemeluoja) taip, kad būtų sumažėjęs naudojamų juostų skaičius. Jeigu klystu - pataisykit mane nurodydami konkrečią gatvę.Parašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
O juostos yra siaurinamos iki STR reikalavimų, t.y. iki standartų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Siūlau pažiūrėti šitą: https://www.youtube.com/watch?v=d8RRE2rDw4kParašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
Kaip Olandijos dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūra paverčia šalį labai patogia vairuotojams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Deja per trumpa papildoma juosta sukantiems į į kairę nuo centro. Sukantiems į dešinę po žalios rodyklės nukabinimo kartais irgi pritrukdavo vietos kol nesureguliavo šviesoforų. Gal geriau taip nei dar ilgesnis kamštis su neišnaudojamu sankryžos pralaidumu.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Būtent ten
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O pagal kokią logiką mažesniuose už Lietuvą pagal gyventojų skaičių miestuose turi būti daugiau automobilių? Ir ką bendro tai turi su Vilniumi?Parašė Sirius Rodyti pranešimą
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pvz. Amsterdame, Kopenhagoje -automobilių yra žymiai mažiau, negu Lietuvoje. Pusė gyventojų vietoj auto važiuoja dviračių. Todėl jų gatvių plotis visiškai atitinka. Piko metu nėra jokių spūsčių.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tamstai reiktų pakeliaut su mašiną po Skandinaviją ir Vakarų Europą, gal pamatęs gyvai suprasit, kad tai yra visiškai normali praktika net n kartų didesniuose miestuose. Vilniuje gatvės ant tiek neadekvačiai plačios, kad vakar apturėjau tokią įdomią patirtį kaip stovinčių mašinų lenkimas tarp dviejų juostų GV gatvėje. Ta prasme stovi dvi juostos prie sankryžos, o tarp jų dar susiformuoja trečia kelių gaidelių juosta. Čia jau net ne rusyno, o kažkokio Bangladešo lygis
Komentuoti:
-
Būtent tenParašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei prie GV-Mokslininkų sankryžos tai čia normali praktika nuo neatmenamų laikų. Esu matęs kaip į dvi juostas ir keturios eilės mašinų susipaišo
Komentuoti:
-
Bet, aisku naudojant Anausausko logika, tai keliu siaurinimas kaip tik geriau butu, nes prieso tankai leciau pravaziuotu.
Komentuoti:
Komentuoti: