Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąKaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos
-
Na tokiu atveju gal galima būtų žiedą įkalt. Nors, kiek leidžia spręsti mano aukštasis neakivaizdinis humanitarinis išsilavinimas, prie tokių srautų reikia gana didelio skersmens žiedo, kuris užtikrintų pralaidumą.
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąĮtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
- 5 patinka
-
Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
-
Klausimas. Ar egzistuoja kažkokie planai kaip nors rekonstruoti ir sucivilizuoti Kalvarijų-Ozo/Kareivių sankryžą? Viena judriausių sankryžų mieste tiek pagal autotransportą, tiek VT, tiek pėsčiųosius, kur judėjimas vyksta nuo 5 ryto iki vėlaus vakaro. Jeigu dabartinę situaciją ten reiktų apibūdinti vienu žodžiu, tai tas žodis būtų Bangladešas. Arba tiesiog gryna Rusija (ne Maskva, nes ten taip nebebūna). Dabar stato dviračių taką ir A juostą nuo šitos sankryžos link Verkių g., tai bent vieną kampą aptvarkys. Bet kaip likę 3 kampai?
Iliustratyvūs vaizdai iš Streetview. Pro čia kasdien eina daugybė pėsčiųjų, dviratininkų, paspirtukistų. Vaizdas kaip kokioje trečiojo pasaulio skylėje: purvynai, visiškai neadekvati pėsčiųjų/dviračių infrastruktūra esamiems žmonių srautams. Iš labai menkų pagerinimų paskutinius porą metų galima paminėti nebent vamzdinių tvorelių pašalinimą Kalvarijų g. iškart į Šiaurę nuo sankryžos ir žalios rodyklės pašalinimą sukant dešinėn iš Ozo g. į Kalvarijų g., kur nuolat kildavo pavojingos konfliktinės situacijos dėl piktybiškų KET nesilaikančių vairuotojų. Visgi reikia gerokai didesnės pertvarkos šitoje vietoje
- 6 patinka
-
Liepkalnio g. rekonstrukcijos (ar remonto) projektas. Naujas, viešinamas. Pokyčiai: daugiau želdynų, atsiranda ir A juosta, nebėra šviesoforinių keturšalių juostų (nors yra šviesoforinės perėjos), o viso projekto apimtis yra 1 km vietoje anksčiau planuotų 3.
https://citify.eu/lt/liepkalnio-g-nu...pkalnio-g-111/
- 4 patinka
-
O dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.
Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.
- 2 patinka
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kaip su dviračiais toje atkarpoje?
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGrinda dalinasi Šeimyniškių g. pėsčiųjų takų nuotrauka.
Įdomu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
1. trinkelių formatu ir dydžiu atskirtos kelio infrastruktūros dalys (palei kelią ir prie pastatų).
2. Pėsčiųjų tako trinkelės suklotos ne tako kryptimi, o skersai (jeigu taip galima pasakyt). Kaip suprantu, toks būdas lemia jų didesnį atsparumą išsivaikščiojimui nuo svorio. Gal tai pagaliau taps standartu Vilniuje?
-
Grinda dalinasi Šeimyniškių g. pėsčiųjų takų nuotrauka.
Įdomu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
1. trinkelių formatu ir dydžiu atskirtos kelio infrastruktūros dalys (palei kelią ir prie pastatų).
2. Pėsčiųjų tako trinkelės suklotos ne tako kryptimi, o skersai (jeigu taip galima pasakyt). Kaip suprantu, toks būdas lemia jų didesnį atsparumą išsivaikščiojimui nuo svorio. Gal tai pagaliau taps standartu Vilniuje?
- 4 patinka
-
Lrytas.lt 2022.10.06
Vilniaus savivaldybė pritarė sankryžos prie Baltojo tilto rekonstrukcijai
Vilniaus savivaldybė pritarė J. T. Vaižganto gatvės nuo Lukiškių aikštės iki Baltojo tilto pradžios rekonstrukcijai. Taip pat ketinama rekonstruoti A. Goštauto gatvės dalį iki Vasario 16-osios gatvės. (...)
J. Tumo–Vaižganto/Vasario 16–osios/Lukiškių sankryžoje rekonstruojamos esamos pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos. J. Tumo–Vaižganto g. yra rekonstruojama esama ir įrengiama nauja saugumo salelė pėstiesiems ir dviratininkams. Sankryžoje perkeliami esami bei numatomi nauji šviesoforų stulpai. Šioje sankryžoje šviesoforo valdymas pasilieka esamas“, – apie būsimą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijai-24766885
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.
-
Tą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Esminis klausimas - ar po krūmų įrengimo, į susiaurintą važiuojamą dalį iš VVT žiedo įvažiuojantis 4G, 5G neįlįs nosimi į antrąją eismo juostą? T.y. - kaip su posūkio laipsniais pagal STR?
- 4 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSaulėtekio al. įrenginėjama apželdina skiriamoji juosta.
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOk, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?