Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    commented on 's reply
    Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
    Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos
    O tai čia kažkokia neįveikiama užduotis ?

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Na tokiu atveju gal galima būtų žiedą įkalt. Nors, kiek leidžia spręsti mano aukštasis neakivaizdinis humanitarinis išsilavinimas, prie tokių srautų reikia gana didelio skersmens žiedo, kuris užtikrintų pralaidumą.

  • DeSadas
    commented on 's reply
    Kaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
    Nu kad nelabai. Nėra net arti jokių sklypų, kurie galėtų kaip nors trukdyti




  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.

  • John
    commented on 's reply
    Klausimas. Ar egzistuoja kažkokie planai kaip nors rekonstruoti ir sucivilizuoti Kalvarijų-Ozo/Kareivių sankryžą? Viena judriausių sankryžų mieste tiek pagal autotransportą, tiek VT, tiek pėsčiųosius, kur judėjimas vyksta nuo 5 ryto iki vėlaus vakaro. Jeigu dabartinę situaciją ten reiktų apibūdinti vienu žodžiu, tai tas žodis būtų Bangladešas. Arba tiesiog gryna Rusija (ne Maskva, nes ten taip nebebūna). Dabar stato dviračių taką ir A juostą nuo šitos sankryžos link Verkių g., tai bent vieną kampą aptvarkys. Bet kaip likę 3 kampai?

    Iliustratyvūs vaizdai iš Streetview. Pro čia kasdien eina daugybė pėsčiųjų, dviratininkų, paspirtukistų. Vaizdas kaip kokioje trečiojo pasaulio skylėje: purvynai, visiškai neadekvati pėsčiųjų/dviračių infrastruktūra esamiems žmonių srautams. Iš labai menkų pagerinimų paskutinius porą metų galima paminėti nebent vamzdinių tvorelių pašalinimą Kalvarijų g. iškart į Šiaurę nuo sankryžos ir žalios rodyklės pašalinimą sukant dešinėn iš Ozo g. į Kalvarijų g., kur nuolat kildavo pavojingos konfliktinės situacijos dėl piktybiškų KET nesilaikančių vairuotojų. Visgi reikia gerokai didesnės pertvarkos šitoje vietoje






  • Creatium
    commented on 's reply
    Liepkalnio g. rekonstrukcijos (ar remonto) projektas. Naujas, viešinamas. Pokyčiai: daugiau želdynų, atsiranda ir A juosta, nebėra šviesoforinių keturšalių juostų (nors yra šviesoforinės perėjos), o viso projekto apimtis yra 1 km vietoje anksčiau planuotų 3.





    https://citify.eu/lt/liepkalnio-g-nu...pkalnio-g-111/

  • abruo
    commented on 's reply
    Dar yra klausimas su šitos atkarpos viduryje išrausta duobe ir paliktais taip normaliai ir nesulygintais su asfaltu šuliniais, bet čia jau turbūt būtų per didelis reikalavimas Grindos š*darankiams.

  • John
    commented on 's reply
    O dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.

    Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kaip su dviračiais toje atkarpoje?
    Tai manau akivaizdu, kaip. Automobilių ir "pralaidumo" prioritetas.

  • Zefyras
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Grinda dalinasi Šeimyniškių g. pėsčiųjų takų nuotrauka.

    Įdomu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
    1. trinkelių formatu ir dydžiu atskirtos kelio infrastruktūros dalys (palei kelią ir prie pastatų).
    2. Pėsčiųjų tako trinkelės suklotos ne tako kryptimi, o skersai (jeigu taip galima pasakyt). Kaip suprantu, toks būdas lemia jų didesnį atsparumą išsivaikščiojimui nuo svorio. Gal tai pagaliau taps standartu Vilniuje?

    Kaip su dviračiais toje atkarpoje?

  • Creatium
    commented on 's reply
    Grinda dalinasi Šeimyniškių g. pėsčiųjų takų nuotrauka.

    Įdomu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
    1. trinkelių formatu ir dydžiu atskirtos kelio infrastruktūros dalys (palei kelią ir prie pastatų).
    2. Pėsčiųjų tako trinkelės suklotos ne tako kryptimi, o skersai (jeigu taip galima pasakyt). Kaip suprantu, toks būdas lemia jų didesnį atsparumą išsivaikščiojimui nuo svorio. Gal tai pagaliau taps standartu Vilniuje?


  • Romas
    commented on 's reply
    Lrytas.lt 2022.10.06
    Vilniaus savivaldybė pritarė sankryžos prie Baltojo tilto rekonstrukcijai
    Vilniaus savivaldybė pritarė J. T. Vaižganto gatvės nuo Lukiškių aikštės iki Baltojo tilto pradžios rekonstrukcijai. Taip pat ketinama rekonstruoti A. Goštauto gatvės dalį iki Vasario 16-osios gatvės. (...)

    J. Tumo–Vaižganto/Vasario 16–osios/Lukiškių sankryžoje rekonstruojamos esamos pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos. J. Tumo–Vaižganto g. yra rekonstruojama esama ir įrengiama nauja saugumo salelė pėstiesiems ir dviratininkams. Sankryžoje perkeliami esami bei numatomi nauji šviesoforų stulpai. Šioje sankryžoje šviesoforo valdymas pasilieka esamas“, – apie būsimą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose pasiūlymuose.


    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijai-24766885

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Tą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.
    Tai ten taip ir buvo, A juostos buvo tik iki žiedo.

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Tą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Esminis klausimas - ar po krūmų įrengimo, į susiaurintą važiuojamą dalį iš VVT žiedo įvažiuojantis 4G, 5G neįlįs nosimi į antrąją eismo juostą? T.y. - kaip su posūkio laipsniais pagal STR?
    Tos pusės net neliečia, o ir įvažiavimas gaunasi smailiu kampu, taip, kad jokių problemų nebuvo, nėra ir nebus

  • Fulgur
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Saulėtekio al. įrenginėjama apželdina skiriamoji juosta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-10-04 102931.jpg
Views:	971
Size:	173,1 kB
ID:	1996531
    Esminis klausimas - ar po krūmų įrengimo, į susiaurintą važiuojamą dalį iš VVT žiedo įvažiuojantis 4G, 5G neįlįs nosimi į antrąją eismo juostą? T.y. - kaip su posūkio laipsniais pagal STR?

  • Creatium
    commented on 's reply
    Saulėtekio al. įrenginėjama apželdina skiriamoji juosta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-10-04 102931.jpg
Views:	971
Size:	173,1 kB
ID:	1996531

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ok, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?
    Tai sakai lėksi su vėjeliu skindamas stovinčių veidrodėlius?
Working...
X