Čia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
Gerai yra lėtinti individualų transportą.
Blogai yra lėtinti VT.
Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....
Saulėtekio alėja nėra visai miško kelias,. Skirtumas tarp Saulėtekio alėjos ir Saulėtekio miškelio jaučiasi. Gatvėje jautiesi daugiau mieste su daug betono, negu miško kelyje, kur nuo miško eitų gaiva.
Plytinės gatvėje vejų papildomų nereikia. Kaip tik papildoma medžių eilė suteiktų jaukumo.
Čia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Taigi juk akivaizdu, kad įvažos lėtina VT eismą. Ar pats visada sustoji ir praleidi autobusą, kuris išvažinėdamas iš stotelės rodo kairį posūkį?
Čia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
Neteko girdėti, kad būtų didelės problemos su greičio viršijimu tarp autobusų vairuotojų.
Čia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
O kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
Su įvažiavimais blogai. Net naujausiuose projektuose nėra praktiškai jokių saugumo priemonių ir auto vairuotojai beveik niekada nesidairydami spaudžia gazą ir neretas atvejis, kai kelių šimtų metrų atkarpoje vienos kelionės metu kyla kelios pavojingos konfliktinės situacijos. Keista, kad VMS (Nikitinas?) vis dar negirdėjo apie saugumo priemones, kurios leistų vairuotojams aiškiai suprasti, kad reikia sustoti ar, kaip minimum, sulėtinti ir apsidairyti.
Truputi noriu grįžti prie Verkių gatvės atkarpos projekto. Man kilo klausimas - ar nėra taip, kad projektuojama skubotai neatsižvelgiant į ateityje pasikeisenčią įvažiavimų situaciją kai bus įgyvendinti aplinkiniai projektai?.. Nes kažkaip projekte atrodo tiesiog įvažiavimų virtinė...
Tai sutvarkys ir ten, kodėl reikia būtinai priešpastatyti vieno sutvarkymą kitam?
Tikrai taip Captain Obvious. Po 10 ar 30 metų.
Ar gal pradedame vertinti iš Price/Performace santykio jei vis dėl to nėra įteisinta savivaldybei prievolės naudoti infra lėšas tik šalia mokėtojo? Bet kuriuo atveju būtų naudojama ne kitame miesto gale, o už 500 m.
Tai reiškia, kad gatvės gali egzistuoti tik ant popieriaus (Lingio, Viršilų galas, Rutkausko) ir joms anot tavęs nereikia skirti lėšų, nu tiesiog gyventojai važinės per pievas ir šunkelius kokius dar 30 metų panašiai kaip buvo Šnipiškėse kol neprisiruošė Kernavės įrengti. O pinigus geriau mėtyti Viršilų pertvarkai, kurios šaligatviu per dieną praeina koks 50 žmonių.
Ar bandei nors kartą Lingio gatve pravažiuoti?
O kuo nusikalto tu dviejų bokštų gyventojai, kad realiai negali iki Laisvės pr. pėsčiomis iš viso nueiti ? https://www.google.com/maps/@54.7006...7i13312!8i6656
Ploju "optimaliam" lėšų panaudojimui.
Beje tarp Rutkausko ir Pilaitės numatyta skveras: https://citify.eu/en/j-rutkausko-g-skveras/
Tai sutvarkys ir ten, kodėl reikia būtinai priešpastatyti vieno sutvarkymą kitam?