Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    commented on 's reply
    O koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.
    Hence viena bjauresnių, o ne bjauriausia. Skaitom, kas parašyta

  • Robyla
    commented on 's reply
    Kaip pavyzdžiui visa Panerių g. arba Savanorių atkarpa nuo Žemaitės g. iki Savanorių žiedo..., kur kas prasčiau nei Ozo g. atkarpėlė.

  • Nitro
    commented on 's reply
    Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.

  • John
    commented on 's reply
    Šito laukiau. Ten viena bjauresnių atkarpų pagal dangos blogumą visame Vilniuje.

  • Romas
    commented on 's reply
    LRT.lt 2022.10.23
    Ozo gatvėje prasideda naktiniai kelio darbai – bus eismo ribojimų
    Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ skelbia, jog visą šią savaitę, nuo 21 val. vakaro iki 6 val. ryto (iki prasidedant rytiniams transporto srautams), vykdys Ozo g. atkarpos nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. remonto darbus

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eismo-ribojimu

  • mantasm
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
    Žvalgų gatvė geras pavyzdys, kad jei yra poreikis - srautai bus ir be infrastruktūros.

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    pradžiai suskaičiuok kiek ten praeina per parą žmonių ir palygink su kokia nors populiaresne gatve.
    Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    O kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
    Kad ir aukščiau siūlyti 45 laipsnių borteliai veiktu kaip priverstinis vairuotojų sulėtinimas.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Tai reikia skirti kur yra automobilis (kurį reikia lėtinti) ir kur yra viešasis transportas (kurį reikai greitinti).

  • acetonas
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
    Autobusui reikia mažiau sukiotis, be to autobusui gerokai lengviau privažiuoti prie pat bordiūro. Plius, stotelėje daug lengviau sutelpa daugiau autobusų. Visa tai gerokai palengvina keleivių įlipimą ir išlipimą. Tokioje, kaip VGTU stotelėje dar ir vietos padeda sutaupyti. Iki šiol ten dėl vietos nebuvimo autobuso laukiantys žmonės ir pats stotelės paviljonas labai trukdė praeiviams.

  • gerietis
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Gerai yra lėtinti individualų transportą.
    Blogai yra lėtinti VT.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....
    Saulėtekio alėja nėra visai miško kelias,. Skirtumas tarp Saulėtekio alėjos ir Saulėtekio miškelio jaučiasi. Gatvėje jautiesi daugiau mieste su daug betono, negu miško kelyje, kur nuo miško eitų gaiva.

    Plytinės gatvėje vejų papildomų nereikia. Kaip tik papildoma medžių eilė suteiktų jaukumo.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
    Paskrolinkit į viršų ir dar kartą paskaitykit, o ne priburkite, sėkmės

    ​​​​​​

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kam jum kažką aiškinti,
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau nepaaiškinta, kam beprasmiškai eikvoti resursus įvažų naikinimui, jei jos niekam netrukdo.
    Kažką lėtina?
    Kam jum kažką aiškinti, jei vistiek savo pezėsit. Eikite pailsėti prieš darbo savaitę

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu stotelėje stoja visi maršrutai ir yra A juostos, tai kam ta įvaža reikalinga? Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.
    Tačiau nepaaiškinta, kam beprasmiškai eikvoti resursus įvažų naikinimui, jei jos niekam netrukdo.
    Kažką lėtina?

  • digital
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
    Taigi juk akivaizdu, kad įvažos lėtina VT eismą. Ar pats visada sustoji ir praleidi autobusą, kuris išvažinėdamas iš stotelės rodo kairį posūkį?

  • Ångstrom
    commented on 's reply
    Pas mus Klaipėdoj sutvarko gatves (kartu su visu šaligatviu), kur seniai yra A juostos, bet vis tiek palieka įvažas. Visiškas WTF.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Neteko girdėti, kad būtų didelės problemos su greičio viršijimu tarp autobusų vairuotojų.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,

  • Creatium
    commented on 's reply
    Jeigu stotelėje stoja visi maršrutai ir yra A juostos, tai kam ta įvaža reikalinga? Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.

  • Riedutis
    commented on 's reply
    Dėl Saulėtekio g. (ir kitų pan.) - kokia prasmė naikinti VT stotelių įvažas?
Working...
X