Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
"Atnaujintose KET - ženklai skirti žymėti konkrečioms duobėms", "Vilniaus gatvėmis jau rieda trečdaliu platesni autovežiai" - šios ir kitos naujienos pramoginiame potale, nesidrovinčiame prisistatyti žiniasklaidos priemone.Parašė Romas Rodyti pranešimąNe tik. ten yra ir didesnių pavojų
L.rytas.lt 2022.11.04
Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
-
Ne tik. ten yra ir didesnių pavojųParašė Riedutis Rodyti pranešimąOzo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.
L.rytas.lt 2022.11.04
Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
Vilniečio Artūro kelionė baigėsi su dvejomis pradurtomis padangomis.
„Greitis, važiuojant šia gatve, visų vairuotojų būna iki 40 km/val. Dešinėje pusėje yra tvarkomas kelias, todėl mašinos važiuoja kairiau, kur ir buvo gili duobė. Jokio įspėjamojo ženklo apie ją nebuvo“,
Kitas vilnietis, kuriam irgi teko važiuoti Ozo gatve, pasakojo, jog sudėtinga yra išvengti duobės, nors važiuojama mažu greičiu. „Važiavau už krovininės mašinos, o šalia važiavo autovežis, kuris nejausdamas gabaritų užėmė trečdalį mano juostos. Pirma juosta dabar yra siaurinama, sudėti bokšteliai. Neturėjau kito pasirinko, kaip tik įvažiuoti į duobę. Viskas baigėsi gerai.

https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...angas-25006734
-
Dariaus ir Girėno g. dviračių tako projektas.
Keliu prie infrastruktūros projektų, kadangi liečia visus eismo dalyvius (pėsčiuosius, dviratininkus ir automobilius)
Absoliučiai visos perėjos su tarpais/duobėmis, aukščių skirtumas, dangos nesuvestos arba kažkur jos trūksta (palikta skalda).
Darau prielaidą, kad darbai jau baigti. Šiandien pora darbininkų rinko paliktas trinkeles, vienas ekskavatorius supilinėjo dirvožemį. Visą savaitę valė seną ženklinimą ir ženklino naujai linijas.
Labai tikiuosi, kad nepaliks visam tokių baisybių ir bent pavasarį sutvarkys...
















- 9 patinka
-
Yra yra, pravažiuok. Neseniai galvojau, kad padangą prakirtau po gero smūgio į duobę. Tas pats galioja Kareivių g., kuri yra ta pati gatvė. Kad ten kažkokiuose užkampiuose yra dar bjauresnių kažkokių įvažiavimų į kiemus, tai gerokai mažiau kam aktualu. Ozo/Kareivių visgi viena svarbiausių transporto arterijų, įskaitant VT.Parašė Nitro Rodyti pranešimąO koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.
-
Hence viena bjauresnių, o ne bjauriausia. Skaitom, kas parašytaParašė Nitro Rodyti pranešimąTikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.
-
LRT.lt 2022.10.23
Ozo gatvėje prasideda naktiniai kelio darbai – bus eismo ribojimų
Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ skelbia, jog visą šią savaitę, nuo 21 val. vakaro iki 6 val. ryto (iki prasidedant rytiniams transporto srautams), vykdys Ozo g. atkarpos nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. remonto darbus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eismo-ribojimu
- 2 patinka
-
Žvalgų gatvė geras pavyzdys, kad jei yra poreikis - srautai bus ir be infrastruktūros.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
-
Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąpradžiai suskaičiuok kiek ten praeina per parą žmonių ir palygink su kokia nors populiaresne gatve.
Kad ir aukščiau siūlyti 45 laipsnių borteliai veiktu kaip priverstinis vairuotojų sulėtinimas.Parašė alga Rodyti pranešimąO kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
Tai reikia skirti kur yra automobilis (kurį reikia lėtinti) ir kur yra viešasis transportas (kurį reikai greitinti).Parašė Romas Rodyti pranešimąČia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
- 2 patinka
-
Autobusui reikia mažiau sukiotis, be to autobusui gerokai lengviau privažiuoti prie pat bordiūro. Plius, stotelėje daug lengviau sutelpa daugiau autobusų. Visa tai gerokai palengvina keleivių įlipimą ir išlipimą. Tokioje, kaip VGTU stotelėje dar ir vietos padeda sutaupyti. Iki šiol ten dėl vietos nebuvimo autobuso laukiantys žmonės ir pats stotelės paviljonas labai trukdė praeiviams.Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkaip striuka su argumentais ir logika
Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
- 5 patinka
-
Gerai yra lėtinti individualų transportą.Parašė Romas Rodyti pranešimąČia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
Blogai yra lėtinti VT.
- 11 patinka
-
Saulėtekio alėja nėra visai miško kelias,. Skirtumas tarp Saulėtekio alėjos ir Saulėtekio miškelio jaučiasi. Gatvėje jautiesi daugiau mieste su daug betono, negu miško kelyje, kur nuo miško eitų gaiva.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....
Plytinės gatvėje vejų papildomų nereikia. Kaip tik papildoma medžių eilė suteiktų jaukumo.
- 1 patinka
-
Paskrolinkit į viršų ir dar kartą paskaitykit, o ne priburkite, sėkmėsParašė Romas Rodyti pranešimąKažkaip striuka su argumentais ir logika
Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
- 3 patinka
-
Kažkaip striuka su argumentais ir logikaParašė Kaid Rodyti pranešimąKam jum kažką aiškinti,
Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
- 1 patinka
-
Kam jum kažką aiškinti, jei vistiek savo pezėsit. Eikite pailsėti prieš darbo savaitęParašė Romas Rodyti pranešimąTačiau nepaaiškinta, kam beprasmiškai eikvoti resursus įvažų naikinimui, jei jos niekam netrukdo.
Kažką lėtina?
- 8 patinka