Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Gerai yra lėtinti individualų transportą.
    Blogai yra lėtinti VT.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....
    Saulėtekio alėja nėra visai miško kelias,. Skirtumas tarp Saulėtekio alėjos ir Saulėtekio miškelio jaučiasi. Gatvėje jautiesi daugiau mieste su daug betono, negu miško kelyje, kur nuo miško eitų gaiva.

    Plytinės gatvėje vejų papildomų nereikia. Kaip tik papildoma medžių eilė suteiktų jaukumo.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
    Paskrolinkit į viršų ir dar kartą paskaitykit, o ne priburkite, sėkmės

    ​​​​​​

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kam jum kažką aiškinti,
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau nepaaiškinta, kam beprasmiškai eikvoti resursus įvažų naikinimui, jei jos niekam netrukdo.
    Kažką lėtina?
    Kam jum kažką aiškinti, jei vistiek savo pezėsit. Eikite pailsėti prieš darbo savaitę

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu stotelėje stoja visi maršrutai ir yra A juostos, tai kam ta įvaža reikalinga? Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.
    Tačiau nepaaiškinta, kam beprasmiškai eikvoti resursus įvažų naikinimui, jei jos niekam netrukdo.
    Kažką lėtina?

  • digital
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
    Taigi juk akivaizdu, kad įvažos lėtina VT eismą. Ar pats visada sustoji ir praleidi autobusą, kuris išvažinėdamas iš stotelės rodo kairį posūkį?

  • Ångstrom
    commented on 's reply
    Pas mus Klaipėdoj sutvarko gatves (kartu su visu šaligatviu), kur seniai yra A juostos, bet vis tiek palieka įvažas. Visiškas WTF.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Neteko girdėti, kad būtų didelės problemos su greičio viršijimu tarp autobusų vairuotojų.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,

  • Creatium
    commented on 's reply
    Jeigu stotelėje stoja visi maršrutai ir yra A juostos, tai kam ta įvaža reikalinga? Bereikalingi manevrai, kurie lėtina.

  • Riedutis
    commented on 's reply
    Dėl Saulėtekio g. (ir kitų pan.) - kokia prasmė naikinti VT stotelių įvažas?

  • digital
    commented on 's reply
    Gatvėje tarp skirtingų krypčių juostų tikrai trūko.

  • gerietis
    commented on 's reply
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Skiriamoji juosta būtų žalia veja, tokie gamtos elementai gatvėje prisidėtų prie miesto oro valymo ir gaivinimo.
    Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....


  • alga
    commented on 's reply
    O kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.

  • John
    commented on 's reply
    Su įvažiavimais blogai. Net naujausiuose projektuose nėra praktiškai jokių saugumo priemonių ir auto vairuotojai beveik niekada nesidairydami spaudžia gazą ir neretas atvejis, kai kelių šimtų metrų atkarpoje vienos kelionės metu kyla kelios pavojingos konfliktinės situacijos. Keista, kad VMS (Nikitinas?) vis dar negirdėjo apie saugumo priemones, kurios leistų vairuotojams aiškiai suprasti, kad reikia sustoti ar, kaip minimum, sulėtinti ir apsidairyti.

  • spekas
    commented on 's reply
    Truputi noriu grįžti prie Verkių gatvės atkarpos projekto. Man kilo klausimas - ar nėra taip, kad projektuojama skubotai neatsižvelgiant į ateityje pasikeisenčią įvažiavimų situaciją kai bus įgyvendinti aplinkiniai projektai?.. Nes kažkaip projekte atrodo tiesiog įvažiavimų virtinė...

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...u_gatve_PP.pdf

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	425
Size:	196,5 kB
ID:	1999177


  • Arunasx
    commented on 's reply
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai sutvarkys ir ten, kodėl reikia būtinai priešpastatyti vieno sutvarkymą kitam?
    Tikrai taip Captain Obvious. Po 10 ar 30 metų.
    Ar gal pradedame vertinti iš Price/Performace santykio jei vis dėl to nėra įteisinta savivaldybei prievolės naudoti infra lėšas tik šalia mokėtojo? Bet kuriuo atveju būtų naudojama ne kitame miesto gale, o už 500 m.

  • digital
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tai reiškia, kad gatvės gali egzistuoti tik ant popieriaus (Lingio, Viršilų galas, Rutkausko) ir joms anot tavęs nereikia skirti lėšų, nu tiesiog gyventojai važinės per pievas ir šunkelius kokius dar 30 metų panašiai kaip buvo Šnipiškėse kol neprisiruošė Kernavės įrengti. O pinigus geriau mėtyti Viršilų pertvarkai, kurios šaligatviu per dieną praeina koks 50 žmonių.
    Ar bandei nors kartą Lingio gatve pravažiuoti?
    O kuo nusikalto tu dviejų bokštų gyventojai, kad realiai negali iki Laisvės pr. pėsčiomis iš viso nueiti ?
    https://www.google.com/maps/@54.7006...7i13312!8i6656
    Ploju "optimaliam" lėšų panaudojimui.
    Beje tarp Rutkausko ir Pilaitės numatyta skveras: https://citify.eu/en/j-rutkausko-g-skveras/
    Tai sutvarkys ir ten, kodėl reikia būtinai priešpastatyti vieno sutvarkymą kitam?

  • Arunasx
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    O iš kur žinot, kad šiuo atveju nesutiko?
    Projektiniuose pasiūlymuose nurodytas Užsakovas ir tai nėra savivaldybė
    Gali siūlyti ir gali rinktis yra 2 skirtingos sąvokos.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne. Jei VMSA nesutiks
    O iš kur žinot, kad šiuo atveju nesutiko?
    Projektiniuose pasiūlymuose nurodytas Užsakovas ir tai nėra savivaldybė
Working...
X