Avarijų ir dėmių informacija iki 2020 metų (įskaitant):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTen šviesoforo iki rekonstrukcijos nebuvo.
<...>
-
Nelabai Vilnių žinote.Tranzitas ten yra ir dar koks. Važiuojant toliau už policijos patenkama į Savanorių pr., Žemaitės gatvę ir t.t. Kažkada tai buvo akligatvis ir už gražtų gamyklos, kur dabar vieną jos dalį užima policijos komisariatas, jau niekur nubuvo galima patekti. Dabar susiformavo shortcut'as nuo Švitrigailos per Ševčenkos į "krasnūchą".
- 2 patinka
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNes pernelyg agresyviai bandė keisti įpročius užblokavę vidurinę salelę. Gal ir saugiau taip buvo, nes ten buvo pagrindinis Naugarduko g. O šiame naujesniame pavyzdyje buvo šviesoforas berods, tai nebuvo įpročio lėkt nesidairant su pirmumu. Kas netelpa, važiuoja centrinėm trinkelėm.
Ką tik pravažiavau pro abi žiedines sankryžas .
Šlovingus Remio ir Gilmos vardus išgarsinusi Naugarduko - Vytenio sankryža bandyta aptvarkyti ir kažko prisodinta. Tačiau vis tiek šonuose yra ką tik įspaustos vėžės. Jei ten netelpa autobusai ir sunkvežimai, tai išvis abiejose gatvėse galėjo uždrausti transporto priemonių, didesnių nei Fiat 500 ar paspirtukas, eismą. Kaip būtų su privažiavimu prie biurų, butų ir parduotuvių - čia jau kitas klausimas, kuris atitirūkusiems nuo realybės "darnaus judumo" teoretikams visiškai neįdomus.
Vytenio - Ševčenkos sankryža bent sekmadienį ryte atrodo normaliau. Atsižvelgint į tai, kad ten yra kur kas mažiau eismo ir beveik nėra tranzito (išskyrus į RIMI ir policijso komisariatą), ji turbūt toje vietoje kaip ir tinkama. Atrodo, kad net nieko aplink negirdinti savivialdybė kažkiek atsižvelgė į kritiką. Bet reikia pažiūrėti, kaip ten viskas veikia darbo dieną pavakare.
-
Kadangi pro Ševčenkos - Vytenio sankryžą tenka dažnai praeiti, tai galiu leisti sau pakomentuoti, kad dabar situacija yra nepalyginamai geresnė, tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems. Ten pakankamai nedaug eismo būdavo, tai gal dėl to vadiliotojei išsiblaškę itin būdavo, nes čia garantuotai nr 1 sankryža kur sukant į kairę/dešinę per žalią signalą nepraleisdavo pėsčiųjų. Jeigu pats kirsdamas gatvę nežiūrėčiau į vairuotojus ir nematyčiau, kad jie sėdi telefonuose sukdami sankryžoje, būčiau ten buvęs pervažiuotas jau dešimtis kartų. Iš vairuotojų pusės taip pat geriau, nebėra gan ilgų šviesoforo ciklų ir išsukant iš žiedo praktiškai tiesiai į gatvę žymiai paprasčiau pastebėti pėsčiuosius net žiūrint tiktoką telefone.
- 10 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą<...> kodėl (Vytenio-Naugarduko) R&G vardo žiedinės sankryžos šonus ir krūmus taip nuvažinėjo netelpantys autobusai ir sunkvežimiai netelpančių mašinų.
- 2 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTaigi [kaune] ieškoma kompromisinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, .
Beje, niekas iš "darnaus nejudumo" šalininkų taip ir nepapaiškino, kodėl (Vytenio-Naugarduko) R&G vardo žiedinės sankryžos šonus ir krūmus taip nuvažinėjo netelpantys autobusai ir sunkvežimiai..
- 1 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą"Gilmos ir Remio sankryžoje" išties Durnus judumas, nes ten atviru būdu tyčiojamasi iš autobusų vairuotojų.
- 10 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
- 9 patinka
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO štai Naugarduko gatve VT važiuoja. O žiedas toks pat.
- 1 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Net atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. Ir ši infrastruktūra tai ir komunikuoja: čia vietinė gatvė, važiuok lėtai, per iškilas perėjas mamos stumdo vėžimukus, dviračiai važinėja gatvių viduriu.
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNet atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. (...)
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
- 8 patinka
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDarnus judrumas - normalus VT = Judrus Durnumas
- 1 patinka
-
Visa bėda Naugarduko/Vytenio žiede, kuris yra beveik kaip šitas, kad sunkiasvorėms mašinoms ir autobusams ten fiziškai per mažas posūkio kampas, kai yra daugiau automobilių. Ten nuolat išvažinėtos provežos tuose krūmelių/mulčiaus salelėse (arba kraštuose), tai, kiek mačiau, bevik visad pastatyti tie (nežinau kaip vadinasi) atšvaitiniai atitvarėliai. Beje, šitą sankryžą ir kelią tvark turbūt visus metus...
-
Tokie žiedukai ok, kur gatvėse ribojamas tranzitas. Vilniuje pagrindinės pašaipos eina dėl to, kad per daug auto susigrūda, prasideda chaosas, jaučiu nemaža dalis tranzitu varo per ją.
Visokiems sunkvežimiams ar net autobusams, tikslinga tiesiog pvz. sukti į kairę, nedaryti rato žiede. Manau tai ne problema, svarbu tokio transporto būtų minimaliai, ir jokiu būdu tokios tr. priemonės nevarytų per tokias sankryžas tranzitu.
Darnaus judumo idėja Vilniuje yra gera, ir nėra kažkokia utopija kaip SSRS komunizmas, bet šis procesas konkrečiai politizuotas, ne iki galo apgalvoti ir išdirbti sprendiniai, kažkoks noras daugiau parodyti, kad va turim tai, o ne ieškoti gudresnių sprendinių. Dar pridėčiau šviesoforus, kurie turi tapti labiau išmaniais ir su kuo mažesne gaišatimi.
- 8 patinka