Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Shernas
    commented on 's reply
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.
    Tūkstantmečio g. nusukti į debilizuotą žiedą amžinas kamštis dienos metu.
    Konkrečiai Gerosios Vilties/ Geležinio Vilko sąnkryžos laukia rimti kelių aukštų pokyčiai.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu...
    Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.


  • ttttt
    commented on 's reply
    Aš jau nebežinau, ar čia toks neišpasakytas kvailumas ir nekompetentiškumas, ar specialiai taip daroma, nes kažkam yra iš to nauda...

    Tvarko Gerosios Vilties gatvę, susiaurino, viską tvarkingai padarė, perėjas ir sankryžas padarė teisingai, pakėlė ne tais kalniukais, kur gali ramiai 60m/h pravažiuot, o su borteliu ir padarė pačią perėją iš kitokių medžiagų... bet tos medžiagos yra šimašinės pigiausios trinkelės ir bortai

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1261
Size:	1,16 MB
ID:	1968400

    Na tipo seriously? Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu... Na negi jau ant tiek ubagai esam, kad negalim bent tokiose vietose naudot granitą, kad nereiktų kasmet daryt remontų? Čia dar net nepabaigė darbų, jau matosi deformacija

    Grynai toks "gudresnio už visus" ubago mentalitetas, tipo "haha, lochelis, nusipirkai batus už 150 eurų, aš Gariūnuose už 50 beveik tokius pat paėmiau!" ir paskui vaikšto tas ubagėlis su šūdinais ir šlampančiais kinietiškais batais vieną sezoną, o kitą jau vėl tenka pirkt tokius pat naujus, vietoje to, kad sumokėt daugiau už kokybiškus ir nešiot juos 4-5 sezonus.

  • tukastu
    commented on 's reply
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
    Važiavimas gatvė viduriu yra sėkmingas rezultatas, kuomet KET aiškiai pasakyta, kad vairuotojai turi važiuoti kuo arčiau važiuojamosios dalies krašto....
    "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

  • KEdas
    commented on 's reply
    Labai džiaugiuosi, kad Gerosios Vilties gatvėje kalnelius įrengė iš trinkelių. Jei dar būtų turėję proto ir iš trinkelių būtų sudėlioję „zebrą“, tai būtų sutaupę dažų ir pagerinę vaizdą dešimtmečiams į priekį. Deja.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties g. remontas
    Nėra dviračių takų (jų ir nereikia). Tik neramu kaip dviračiais/paspirtukais seksis pralėkti, jei bus daugiau automobilių. Tokiose gatvėse, kur darome panašų kaip nuotraukose siaurinimų eksperimentą (daugelio vilniečių akyse), neturėtų būti rimto tranzito. Gerosios Vilties g. gali būti tranzitinė, nes realiai jungia Tūkstantmečio g. su Geležinio Vilko g.

    Užtektų, kad D kategorijos gatvėse nebūtų tranzito galimybės. Tiesa reiktų sveikai atrodančio B ir C gatvių tinklų be visokių lankstų ir skylių.

    Jei smaugt automobilizmą, tai smaugt su mažiausiom skausmo sąnaudom, bet vidutiniu-ilguoju laikotarpiu efektyviausiai

  • digital
    commented on 's reply
    Naujojoje Vilnioje planuojama rekonstruoti vieną pagrindinių gatvių
    Naujosios Vilnios seniūnijoje planuojama Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija, dėl kurios sprendinių projektuotojai netrukus kvies gyventojus į viešą konsultaciją. UAB „Vilniaus plano” projektiniai pasiūlymai parengti gatvės atkarpai nuo Paeglinės iki Pergalės gatvės žiedinės sankryžos. Rekonstrukcija pagerintų vietos gyventojų susisiekimą pėsčiomis, dviračiais bei viešuoju transportu, užtikrintų visų eismo dalyvių saugumą.

    Šiuo metu Džiaugsmo gatvė nėra pritaikyta pėsčiųjų ar dviračių judėjimui – joje nėra nei pėsčiųjų, nei dviračių takų. Gatvėje nėra ir tinkamo apšvietimo, dėl to automobilių vairuotojams tamsiuoju paros metu sudėtinga pastebėti kitus eismo dalyvius. Rekonstruoti planuojamoje atkarpoje siūlomas esamų viešojo transporto stotelių atnaujinimas ir naujų įrengimas, pėsčiųjų perėjų bei apšvietimo įrengimas.

    Rekonstruojant gatvę būtų ne tik atnaujinta esama važiuojamoji dalis, bet ir užtikrinta susisiekimo galimybė dviratininkams ir pėstiesiems, įrengiant atitinkamus takus. Projekte siūlomas dviračių tako ilgis siekia apie 2,7 km, pėsčiųjų tako šiaurinėje pusėje – apie 2,7 km, o pėsčiųjų takas pietinėje pusėje tęstųsi apie 3,1 km.

  • Riedis
    commented on 's reply
    Algirdo gatvės sprendiniai sutarti su gyventojais – bus daugiau stovėjimo vietų ir vienpusis eismas
    Algirdo g. eismas bus organizuojamas priešinga kryptimi nei eismas juda Mindaugo g. – tai leis darniai paskirstyti eismo srautus. Vienpusį eismą planuojama organizuoti atkarpoje tarp Panerių ir A.Vivulskio g., kol kas paliekant galimybę ateityje eismą perorganizuoti į dvipusį, jei tik bus toks poreikis.
    Vis tik apsigalvojo nuo pirminio plano

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu

    5. Šioje vietoje nuo parkavimo vietos iki įvažiavimo yra tik metras, kaip reikės išvažiuoti iš kiemo - neaikšku
    4. Nieko, greitai pradės statyti statmenai "kad daugiau tilptų" ir tada gatve eismas bus slalomo principu.
    5. Idomu, ar bus parkavimo ženklas. Jei ne gali drąsiai baudas rašyti kas sukels labai didelį konfūzą ten statantiems.


    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
    Taip. toks <30 ir ratais braukimasis į kelkraštį važiavimą galima matyti kiekvieną vakarą Gabijos gatvėje.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:
    - dozę dabar vieną
    - rytoj ryte porą
    - šeštadienį dvi

    Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.
    Vaistus reikia vartoti kiek gydytojas paskyrė, o ne baigiu kada man atrodo jog užteks.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartus Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia.
    Iš nuotraukos paskaičiavai, kad yra 19-os trineklių eilė, o tai 1,9 m. Jei bordiūrą priskaičiuojame gauname 2,05 m. Minimalus reglamentuojamas plotis 2,00 m, tačiau turi būti numatyta apsaugos zona 0,5 m, o su apsaugos zonomis pas mus visada interpretacijos arba architektas nežino reikalavimų

  • VLR
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Sakykit ką norit, bet atrodo, kad čia visai kita gatvė.

    Buvo:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-05-11 193658.jpg Views:	31 Size:	227,3 kB ID:	1967857

    Dabar:
    Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartus Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia.

  • VLR
    commented on 's reply
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Aš dar paminėčiau šias ''globalias'' gatves/sankryžas:
    • Pavilionių/Zamenhofo - reikalinga normaliai jungčiai su VA
    • Gatvių tinklo užbaigimas Pilaitėje (Karaliaučiaus, Smalinės, Gilužio, Taurupės, Šešuolių jungtis su Pilaitės pr.) - reikalinga sutvarkyti susisiekimui su Pilaite, taip pat kad Pilaitėje būtų galima normaliai paleisti VT, o ne tik sovietinėje dalyje
    • GV/Žalgirio/Ukmergės dviejų lygių sankryžos užbaigimas
    • Viadukas virš Pedagoginio žiedo
    Dar žiūrint į BP, tai yra Ozo ir Šešuolių jungtis su tuneliu per Viršuliškes, bet čia pakaktų patobulinimų Laisvės pr./Viršuliškių sankryžoje (pvz. posūkis nuo Lazdynų link Akropolio ne per papildomą sekciją, o per atskirą nereguliuojamą salelę, kaip posūkis iš Žalgirio g. į GV link Santariškių).
    Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:
    - dozę dabar vieną
    - rytoj ryte porą
    - šeštadienį dvi

    Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Vaizdas ir jausmas gatvėje tikrai pagerėjo. Einant pėsčiomis jauti pėsčiojo erdvę, su krūmais bus ir jaukiau.
    Kas dėl važiavimo viduriu, tai visi intuityviai važiuoja taip, nes eismas dar vienpusis, nėra ženklinimo ir, nors nuotraukose nesimato, bet yra tokių, kurie stovi įstrižai arba užleidę ratą ant asfalto. Laikui bėgant , manau vietiniai išmoks saugiai pasistatyti savo automobilį

  • Kristisz
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties g. remontas
    4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu
    Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Sakykit ką norit, bet atrodo, kad čia visai kita gatvė.

    Buvo:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-11 193658.jpg
Views:	1636
Size:	227,3 kB
ID:	1967857

    Dabar:

  • Lettered
    commented on 's reply
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Rimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?
    Keičiasi be mero tik kas eina politines pareigas, vicemerai, jų pavaduotojai ir administracijos direktorius. Miesto architektas, inžineriai kaip suprantu yra samdomi pagal kontraktą ir nesikeičia per rinkimus. Aišku, ką samdyti sprendžia tas pats meras su komanda, bet anksčiau laiko iš darbo atleisti negali.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Gerosios Vilties g. remontas

    1. Vaizdas nuo Naugarduko g.

    2. Įvažiavimai į kiemus ir aikšteles visi vienodai įrengti - iš trinkelių ir pakylantys į takų lygį

    3. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, medžiai susodinti, krūmai dar nepradėti.

    4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu

    5. Šioje vietoje nuo parkavimo vietos iki įvažiavimo yra tik metras, kaip reikės išvažiuoti iš kiemo - neaikšku

    6. Sankryža su Vandentiekio gatve yra įrengta iš trinkelių ir pakelta. Taip pat įrengta ir sankryža link gatvės, kur yra bažnyčia.

    7.

    8. Visos perėjos irgi iš trinkelių.


  • Garbanius
    commented on 's reply
    Kodėl šiltą?

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Savivaldos rinkimai kitą pavasarį
    Įdomu ką iš savų bandys prastumt į šiltą kėdę

  • Alfas Vingys
    commented on 's reply
    Vyr. Inžinierius ir vyr. architektas lieka, jie yra karjeros tarnautojai. O administracijos direktorius skiriamas politiniu principu
Working...
X