Įdomiai nelaukia Papilėnų g. sprendinių, kur buvo siūloma uždaryt šią atkarpą (...)
Turint omeny, kad nebelieka jungties per Rimi parkingą, tai bent jau čia pravažiavimas turėtų likti, nepaisant, kad srautas minimalus. Gal net šioje atkarpoje būtų galima pažaisti su įvairiais eismo lėtinimo sprendimais - besiskundžiančių nebūtų, o eksperimentus ribotų tik vaizduotė
Čia kiek senesnė foto, berods buvo nukasta giliai palei pat šaknis
Įdomiai nelaukia Papilėnų g. sprendinių, kur buvo siūloma uždaryt šią atkarpą ir pagal kitus du projektus kombinuoja sprendinius palikti vieną vienpusę juostą.
IKI Pilaitėje pradėjo nedidelę Pilaitės prospekto rekonstrukciją šalia savo naujo administracinio+parduotuvės (rekonstrukcijos projektas yra Citify). Šiuo metu uždaryta 1oji juosta, nuimti borteliai, taip pat Papilėnų gatvėje nuimta šiek tiek šaligatvio.
Svarbiausia, kad būtų tinkamai parkuojama ir netrukdytų VT (o jo Kauno gatvėje daug). Žirmūnų g. link centro reguliariai troleibusai važiuoja per dvi juostas, nes pirma juosta važiuoti trukdo išsikišę priparkuotų mašinų veidrodėliai. Turbūt nereikia aiškinti, kodėl VT vairuotojai nerizikuoja.
Ką aš noriu pasakyti - jeigu darom naujoves, tai jas ir prižiūrim. Bausti iš karto nereikia, bet profilaktiškai dalinti įspėjimus - būtų pravartu.
Na tai savaime suprantama, kad parkuoti reikia teisingai, o ne bele kaip. Gerosios Vilties g., kur gatvės plotis tikrai ribotas, sakyčiau visai gerai viskas atrodo, absoliuti dauguma parkuojasi tinkamai prie pat bordiūro ir tiesiai, o ne kaip nors įstrižai, nes matyt suvokia, kad netinkamai priparkuota mašina realiai trukdys eismui. Tai manau teikia vilčių, kad gal tvarkingas parkavimas nėra toks jau sudėtingas ir tinkamai įrengtos parkavimo vietos atliks savo darbą.
Siūlai išvis naikinti parkingą ten? Nebepamenu, kuriame tiksliai video ir kas tai kalbėjo (rasčiau, jei reiktų), bet citavo Jeff Speck'o Walkable City. TL;DR, paralelinis parkavimas miesto gatvėse yra gerai.
Svarbiausia, kad būtų tinkamai parkuojama ir netrukdytų VT (o jo Kauno gatvėje daug). Žirmūnų g. link centro reguliariai troleibusai važiuoja per dvi juostas, nes pirma juosta važiuoti trukdo išsikišę priparkuotų mašinų veidrodėliai. Turbūt nereikia aiškinti, kodėl VT vairuotojai nerizikuoja.
Ką aš noriu pasakyti - jeigu darom naujoves, tai jas ir prižiūrim. Bausti iš karto nereikia, bet profilaktiškai dalinti įspėjimus - būtų pravartu.
Siūlai išvis naikinti parkingą ten? Nebepamenu, kuriame tiksliai video ir kas tai kalbėjo (rasčiau, jei reiktų), bet citavo Jeff Speck'o Walkable City. TL;DR, paralelinis parkavimas miesto gatvėse yra gerai.
Rekonstrukcija yra gerai. Dar galėtų tuos medinius namukus palei sankryžą paremontuot/perdažyt. Žinau, žinau taip nieks nedaro, na bet ką daryt su tais barakais?
Grynai toks "gudresnio už visus" ubago mentalitetas, tipo "haha, lochelis, nusipirkai batus už 150 eurų, aš Gariūnuose už 50 beveik tokius pat paėmiau!" ir paskui vaikšto tas ubagėlis su šūdinais ir šlampančiais kinietiškais batais vieną sezoną, o kitą jau vėl tenka pirkt tokius pat naujus, vietoje to, kad sumokėt daugiau už kokybiškus ir nešiot juos 4-5 sezonus.
Yra mūsuose ir kitas mentalitetas, "valdze vagei, nupirko brangų granitą, aiškei atkatą gavo milijoninį, kam laidot pinigus į žemę, geriau pensijas pakeltų, kur žiūri STT".
Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.
Tūkstantmečio g. nusukti į debilizuotą žiedą amžinas kamštis dienos metu.
Konkrečiai Gerosios Vilties/ Geležinio Vilko sąnkryžos laukia rimti kelių aukštų pokyčiai.
Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu...
Gerosios Vilties gatvė išvis turėtų būti daug labiau iškreivinta siekiant kuo labiau daryti ją nepatrauklią tranzitui - pastarajam yra Tūkstantmečio gatvė. Gal sankryžos Geležinio Vilko gatvėje su šia gatvele panaikinimas šiek tiek pakeistų situaciją.
Aš jau nebežinau, ar čia toks neišpasakytas kvailumas ir nekompetentiškumas, ar specialiai taip daroma, nes kažkam yra iš to nauda...
Tvarko Gerosios Vilties gatvę, susiaurino, viską tvarkingai padarė, perėjas ir sankryžas padarė teisingai, pakėlė ne tais kalniukais, kur gali ramiai 60m/h pravažiuot, o su borteliu ir padarė pačią perėją iš kitokių medžiagų... bet tos medžiagos yra šimašinės pigiausios trinkelės ir bortai
Na tipo seriously? Juk mato, kad jos net ne važiuojamoje dalyje sutrupa po poros mėnesių nuo darbų pabaigos, o čia įkišo jas gatvėje su visai normaliu eismo srautu... Na negi jau ant tiek ubagai esam, kad negalim bent tokiose vietose naudot granitą, kad nereiktų kasmet daryt remontų? Čia dar net nepabaigė darbų, jau matosi deformacija
Grynai toks "gudresnio už visus" ubago mentalitetas, tipo "haha, lochelis, nusipirkai batus už 150 eurų, aš Gariūnuose už 50 beveik tokius pat paėmiau!" ir paskui vaikšto tas ubagėlis su šūdinais ir šlampančiais kinietiškais batais vieną sezoną, o kitą jau vėl tenka pirkt tokius pat naujus, vietoje to, kad sumokėt daugiau už kokybiškus ir nešiot juos 4-5 sezonus.
Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
Važiavimas gatvė viduriu yra sėkmingas rezultatas, kuomet KET aiškiai pasakyta, kad vairuotojai turi važiuoti kuo arčiau važiuojamosios dalies krašto....
"119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."
Labai džiaugiuosi, kad Gerosios Vilties gatvėje kalnelius įrengė iš trinkelių. Jei dar būtų turėję proto ir iš trinkelių būtų sudėlioję „zebrą“, tai būtų sutaupę dažų ir pagerinę vaizdą dešimtmečiams į priekį. Deja.