Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    commented on 's reply
    Grinda Facebooke

    Frezuojame ir asfaltuojame Panerių ir T. Ševčenkos gatves, remontuojame Gervėčių, Geležinkelio gatvių dangas
    Tai perasfaltuos Panerių gatvę... kaip ir gerai dar 20 metų turėsime gatvę su astronominiais asfalto pločiais ir subombarduotais šaligatviais

  • SoulMulticast
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ramaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.


    https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/
    wow pasikeitimai, net ne iškart atpazinau kuri cia gatve buvo. Juodi stulpai irgi cool, neitempiant demesio jie pradingsta ir sudaro mažiau vizualios tarsos.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Pagal projektą, tai ten tereikia panaikinti mažą pimpuką ir bus vietos A juostai. Tai gal tą ir daro (pagal foto aukščiau sunku suprast tiksliai). Pažymėjau čia oranžiniu punktyru kur buvę bortai, o kur nauji - matosi ir taip.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-08-07 185410.jpg
Views:	854
Size:	151,2 kB
ID:	1983569

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Principe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.
    Pėsčiujų atžvilgiu gal ir gerai, bet VT atžvilgiu - vienareikšmiškai blogai.

    Labai pritarčiau idėjai naikinti kairiuosius posūkius - bet tik su jau minėta sąlyga, kad tai įvyktų po Karaliaučiaus gatvės pastatymo.

  • dondc
    commented on 's reply
    Jei ten nenaudingas plotas, tai turėjo būti veja (na karščio bangos, natūralus lietaus surinkimas, estetika, pigesnė statyba ir tolimesnė priežiūra, planetos resursai):

    Click image for larger version

Name:	image_125158.jpg
Views:	867
Size:	385,7 kB
ID:	1983565

    Gerosios Vilties g. padarė geriau: ten ir įspėjamasis paviršius kiek platesnis (8-ių plytelių plotis) ir nuolydis suformuotas tarp vejos ir gatvės, kur aišku, jog neskirta eiti pėsčiam:
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

  • Riedis
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O tai bortus stato į buvusias vietas?
    Gal ir klydau dėl juostos panaikinimo

    Click image for larger version

Name:	20220807_181706.jpg
Views:	863
Size:	534,8 kB
ID:	1983560

    Click image for larger version

Name:	20220807_181736.jpg
Views:	865
Size:	547,3 kB
ID:	1983558

    Click image for larger version

Name:	20220807_181623.jpg
Views:	859
Size:	357,4 kB
ID:	1983559

  • Creatium
    commented on 's reply
    Tai, kad lyg ir viskas gerai. Naudingas ėjimui plotas yra lygus įspėjamųjų plytelių pločiui.

    Aišku pati perėja galėtų būti pastumta arčiau sankryžos ir ko gero tikrai galėtų būti platesnė. O ėjimui skirtos vietos juostoje - apželdintos. Bet, įtariu, kad čia norės naikinti šviesoforą automobiliams, todėl taip ir padaryta.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-08-07 181319.jpg Views:	0 Size:	368,7 kB ID:	1983555

  • dondc
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    T. Ševčenkos g.
    Nepatogiai pėstiesiems padaryta. Jeigu vertinti, kad perėja ir pėstiesiems skirta dalis yra tarp žalių plotų skiriamojoje juostoje, tai gaunasi, jog 50 % plotyje skersinis nuolydis neatiinka STR reglamento 2,5 % reikšmei. Žiemą tikrai galima slystelt, jau nekalbant, kad nepatogu vaikštioti kraipant čiurnas. Dar gerai, jei visi sveiki ir nieks nebus pasitemptęs jų prieš įžengiant į perėją. Formaliai gerai yra tik ties taktilinėmis trinkelėmis, t. y. 6,5 plytelių plotis.

    EDIT: net rekomendacijose parodyta, kad nuolydis prasideda už naudingojo ėjimo ploto:
    Click image for larger version  Name:	Vienas_lygis_ties_C–D_kat..jpg Views:	0 Size:	82,4 kB ID:	1983517 Click image for larger version  Name:	Gatviu_parametrai.jpg Views:	0 Size:	196,4 kB ID:	1983518

  • Riedis
    commented on 's reply
    Važiuojamosios dalies ties posūkiu buvo nemažai nugremžta, nemačiau dar bortų, užfiksuosiu prie artimiausios progos.

  • Creatium
    commented on 's reply
    O tai bortus stato į buvusias vietas?

  • Riedis
    commented on 's reply
    Principe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Pilaitės pr. rekonstrukcija prie IKI jau pradėjo vykti ne pagal projektą - išvažiavimas iš Pilaitės/Įsrūties sankryžos link centro vietoj 2+A bus tiesiog 2 juostos - taip sudėlioti nauji borteliai. O gaila, nes tada autobusai sankryžoje turėtų nors ir nežymų, bet prioritetą.
    Click image for larger version

Name:	Citify-Pilaites-pr.-atkarpa-nuo-Isruties-g.-iki-Papilenu-g.-01.jpg
Views:	922
Size:	172,7 kB
ID:	1983503

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Na ka, mulčiaus pasiruošėme, dabar tik reikia geros liūties.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Ramaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.















    https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/

  • Creatium
    commented on 's reply
    Ramaus eismo T. Ševčenkos g. Pagal pirminį projektą buvo numatyta skiriamoji medžių ir krūmų juosta. Jos, panašu, yra pilnai atsisakyta, o vietoje to - platesnės želdynų juostos gatvės kraštuose.

















    https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-t-sevcenkos-g/

  • KEdas
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Zuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.
    Žadėjo ne Zuokas, o Vilnius, kai teikė paraišką ES pinigams gauti, nes tuo metu dar buvo manoma, kad į miesto centrą prileidžiant daugiau automobilių suklestės ekonomika. Tokia buvo KNA. Ir žadėjo ne 12000, o 16000, t.y maksimalų įmanomą 1 eismo juostos gatvės srautą, kurį turėtume, jei tai būtų užmiesčio kelias be jokių šviesoforų, sankryžų ir pan. Pinigų skirstytojams toks ekonominis pagrindimas tiko.
    Pats viadukas vadintinas Romo Adomavičiaus (Brilianto) vardu, nes būtent tas fruktas jį stūmė. Zuokas viaduku ėmė rūpintis tik kai jį pastatė. Ieškojo kur nukreipti srautą. Ta proga Lukiškių gatvėje atsirado dvipusis eismas. :/

  • Arunasx
    commented on 's reply
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal
    Zuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.


  • Garbanius
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
    Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
    Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
    Nesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal

  • Kaid
    commented on 's reply
    Viskas, kas prasideda teisiniais klausimais sklypų išpirkimų ar ginču sprendimu, ties tuo viskas ir pasibaigia.
    Galime visą dieną galvoti vietas (nes jų begale), kur kažkas neišspręsta ir neatrodo, kad bus išspręsta. Tad išvada viena - kam savivaldybei apsisinkinti gyvenimą, jeigu galima neapsisunkinti

    Bet prisipažinsiu, nustebino, kai Širvintų g. gyventojai patys susirinko savo tvoras, bet ten greičiausiai gavo raštus, kad gražiuoju susirinktų arba gaus eiti į teismą

  • Arunasx
    commented on 's reply
    Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
    Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
    Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
Working...
X