Frezuojame ir asfaltuojame Panerių ir T. Ševčenkos gatves, remontuojame Gervėčių, Geležinkelio gatvių dangas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąRamaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.
https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPrincipe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.
Labai pritarčiau idėjai naikinti kairiuosius posūkius - bet tik su jau minėta sąlyga, kad tai įvyktų po Karaliaučiaus gatvės pastatymo.
-
Jei ten nenaudingas plotas, tai turėjo būti veja (na karščio bangos, natūralus lietaus surinkimas, estetika, pigesnė statyba ir tolimesnė priežiūra, planetos resursai):
Gerosios Vilties g. padarė geriau: ten ir įspėjamasis paviršius kiek platesnis (8-ių plytelių plotis) ir nuolydis suformuotas tarp vejos ir gatvės, kur aišku, jog neskirta eiti pėsčiam:Parašė Creatium Rodyti pranešimą
- 2 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai bortus stato į buvusias vietas?
-
Tai, kad lyg ir viskas gerai. Naudingas ėjimui plotas yra lygus įspėjamųjų plytelių pločiui.
Aišku pati perėja galėtų būti pastumta arčiau sankryžos ir ko gero tikrai galėtų būti platesnė. O ėjimui skirtos vietos juostoje - apželdintos. Bet, įtariu, kad čia norės naikinti šviesoforą automobiliams, todėl taip ir padaryta.
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąT. Ševčenkos g.
EDIT: net rekomendacijose parodyta, kad nuolydis prasideda už naudingojo ėjimo ploto:
-
Principe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.
-
Pilaitės pr. rekonstrukcija prie IKI jau pradėjo vykti ne pagal projektą - išvažiavimas iš Pilaitės/Įsrūties sankryžos link centro vietoj 2+A bus tiesiog 2 juostos - taip sudėlioti nauji borteliai. O gaila, nes tada autobusai sankryžoje turėtų nors ir nežymų, bet prioritetą.
-
Na ka, mulčiaus pasiruošėme, dabar tik reikia geros liūties.
- 9 patinka
-
Ramaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.
https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/
- 12 patinka
-
Ramaus eismo T. Ševčenkos g. Pagal pirminį projektą buvo numatyta skiriamoji medžių ir krūmų juosta. Jos, panašu, yra pilnai atsisakyta, o vietoje to - platesnės želdynų juostos gatvės kraštuose.
https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-t-sevcenkos-g/
- 4 patinka
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąZuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.
Pats viadukas vadintinas Romo Adomavičiaus (Brilianto) vardu, nes būtent tas fruktas jį stūmė. Zuokas viaduku ėmė rūpintis tik kai jį pastatė. Ieškojo kur nukreipti srautą. Ta proga Lukiškių gatvėje atsirado dvipusis eismas. :/
- 1 patinka
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
- 3 patinka
-
Viskas, kas prasideda teisiniais klausimais sklypų išpirkimų ar ginču sprendimu, ties tuo viskas ir pasibaigia.
Galime visą dieną galvoti vietas (nes jų begale), kur kažkas neišspręsta ir neatrodo, kad bus išspręsta. Tad išvada viena - kam savivaldybei apsisinkinti gyvenimą, jeigu galima neapsisunkinti
Bet prisipažinsiu, nustebino, kai Širvintų g. gyventojai patys susirinko savo tvoras, bet ten greičiausiai gavo raštus, kad gražiuoju susirinktų arba gaus eiti į teismą
- 1 patinka
-
Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
- 1 patinka