Gal kas žino ir turi atsakymą į šitą Visatos pažinimo lygio klausimą, kodėl negali Dariaus ir Girėno iš oro uosto subraukyti juostų dviejų juostų? Ten apie 4,8m vienoje pusėje, bet kažkokia amžina nesąmonė.
Taigi tai jau sena "urban legend" - slapti kariniai kabeliai po gatve
Gal kas žino ir turi atsakymą į šitą Visatos pažinimo lygio klausimą, kodėl negali Dariaus ir Girėno iš oro uosto subraukyti juostų dviejų juostų? Ten apie 4,8m vienoje pusėje, bet kažkokia amžina nesąmonė.
Na, nemažinant asfalto ploto galima gatvę humanizuot, kaip darė Šimulionio ir Naugarduko. Gumbai galėtų suformuot parkavimo eilių galus, galėtų sudaryt eismo raminimo vingius, bet ten neaišku, ko siekė ir nieko iki šiol nepasiekė.
Šitam tai forume, iš kur tiek asfalto jūrų mėgėjų?
Grigiškių Kovo 11 g. tai nieko naujo, ten jau praeitą rudenį, jei ne užpraeitą, padarė vieną gumbą ties perėja. Ant asfalto buvo sužymėta jų daugiau, bet niekas nejudėjo. Foto, deja, neturiu, pafotkinsiu prie progos.
Dėl kelių gumbų asfalto labai nesumažėja.
Jeigu darytų viską iš anksto detaliai suprojektavus, tai būtų ir kokybiškiau ir racionaliau. Užpernai darė rekonstrukciją, tai galėjo tuomet viską daryti arba palaukti.Geriau dvirtakį nutiestų. Siūliau, bet visiems vienodai.
IMHO parkingai gatvėse gal nėra pats geriausiais sprendimas.
Nu man bus sunkiau nuvažiuoti laiku į užsiėmimus, nes darbų metu aišku bus ištisai kamščiai. Matomai teks kur per Šatrijos raganos sodybas landžiot. Ar turėjot omeny ne genialiai parinktą darbų laiką?
Turėjau omeny rekonstrukcijos esmę, o ne projekto laiką.
Šitam tai forume, iš kur tiek asfalto jūrų mėgėjų?
Grigiškių Kovo 11 g. tai nieko naujo, ten jau praeitą rudenį, jei ne užpraeitą, padarė vieną gumbą ties perėja. Ant asfalto buvo sužymėta jų daugiau, bet niekas nejudėjo. Foto, deja, neturiu, pafotkinsiu prie progos.
Mašinų vairuotojų problemos yra viena, bet šis projektas tikrai labai nemaloniai stebina:
1. Yra A juostos, bet stotelių kišenės vis tiek lieka. Šiaip visas tas įvažiavimas ir išvažiavimas užtrunka. Jei jau viešai deklaruojame siekį persodinti į VT, tai ir greitinkime jį.
2. Niekaip nesprendžiama jau anksčiau čia aptarta problema Nemenčinės/Saulėtekio sankryžoje - važiuojant iš Saulėtekio, pagrindinis srautas suka į dešinę, net yra žalioji rodyklė, bet iš tos pačios juostos gali sukti ir VT, kuris visada turi sulaukti žalio. Jeigu yra siaurinamos juostos, yra puikios galimybės įterpti čia 5-ąją juostą atskiram VT posūkiui (A juosta link Saulėtekio + mašinų juosta link Saulėtekio + mašinų juosta link Antakalnio + A juosta link Antakalnio + mašinų juosta link Nemenčinės).
3. Uždaromas posūkis iš centro į bendrabučius, bet kokia tam lieka alternatyva - neaišku.
4. VT juostos vietoj 3,5 metro vėl bus 3,25 m. O vėliau stebimes, kad VT lėtas ir vairuotojai skundžiasi darbo sąlygomis ir "grafikai pernelyg suspausti".
5. Ir svarbiausia - kokio durnumo reikia būti, kad pradėti pagrindinės ir vienintelės studentų miestelio gatvės remontą rugpjūčio pabaigoje ir tęsti jį rugsėjį? VT, priminsiu, stovi tuose pačiuose kamsčiuose.
Nu man bus sunkiau nuvažiuoti laiku į užsiėmimus, nes darbų metu aišku bus ištisai kamščiai. Matomai teks kur per Šatrijos raganos sodybas landžiot. Ar turėjot omeny ne genialiai parinktą darbų laiką?
Grigiškėse autobusas dabar jau neprasilenkia, važiuoja priešpriešine juosta.
Tikėsimės, jie žino ką daro.
Gal galėjo uždrausti statyti gatvėje automobilius bent jau remonto metu?
Negalėjo, statyti automobilius kur papuola yra prigimtinė Vilniečio teisė ir jokių draudimų jis nesilaikys.
Grigiškėse autobusas dabar jau neprasilenkia, važiuoja priešpriešine juosta.
Tikėsimės, jie žino ką daro.
Gal galėjo uždrausti statyti gatvėje automobilius bent jau remonto metu?
Pasimėgaukime "darniu" judumu. Na žinot, negi kam nors gali reikėti ateityje kokio VT maršruto tarp pilaitės pr. ir ozo g.??
Na ir dar durnumo, atsiprašau, darnumo:
Iš tiesų, žiauriai nejauki, nedraugiška pėstiesiems, sugadinta vieta. Panašiai, tik mažiau, sugadintas ir plotas tarp Pilaitės pr. ir Viršuliškių skg. O čia juk turėjo būti Vakarinis Miesto Centras, NMC atitikimuo... Panašu, kad gavosi visiškas šlamštas, o jau dabar kloto ir perkloto asfalto kiekis ten žiaurus.
Čia kažkaip buvo praleista - iš naujo vyksta teritorijos prie PC Outlet detaliojo plano sudarymas ir viešinimas:
Nors pačios jungties tikrai labai laukiu, bet: asfalto bbž kiek, bet vienos svarbiausių problemų - posūkio iš Justiniškių į VA link Gariūnų - taip ir neišspręs. Kaip ir nesimato jokių naujų VT stotelių, nors brėžiniuose (čia tik schema) piešiamos abipusės A juostos Pilaitės prospekte.
Verta pastebėti, kad trikampyje tarp Pilaitės pr., Pociūno ir būsimos Šešuolių gatvių bus statomas autobusų parkas.
Ši teritorija yra puikus pavyzdis, kai iš pradžių suplanuojamas Muchosranskas, vėliau suprantama, kad suprojektuota ryškiai per mažai jungčių ir padėti bandoma gelbėti, bet padaroma tik blogiau. Outleto pastatymas buvo didžiulė klaida. Juk buvo galima padaryti bent kažkiek panašiai į reVingį - irgi prekybos centras, irgi apjuostas greitkelių, bet bent jau bus panašu į gyvą miestą, o ne JAV priemiestį (violetiniai plotai - vietos, kur galėjo atsirasti perimetrinis mišraus pobūdžio užstatymas).
Net keturiems Vilniaus tiltams planuojama suteikti pavadinimus. Kol kas tai tik planai, tačiau savivaldybei pritarus jau netrukus bevardžiai tiltai bus pakrikštyti naujais pavadinimais.
Tris tiltus Senamiesčio seniūnijoje planuojama pavadinti „Naujojo meno”, „Jung Vilne” ir „Šubravcų” vardais. Dar vienas tiltas Rasų seniūnijoje gaus „Žagary” pavadinimą.
Komentuoti: