Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AšNeRobotas
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
    2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
    3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
    Tipiški romašiški svaičiojimai.

  • DeSadas
    commented on 's reply
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
    Nesuprantu kaip negirdejai gi metro statymui zemes bandymus daro, reikia gi pirma uzasfaltuot ir paziuret kaip laikysis asfaltas.

  • abruo
    commented on 's reply
    Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?

  • Creatium
    commented on 's reply
    Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.


  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.
    Siauresnės eismo juostos sumažina srauto greitį (vairuotojai važiuoja daug atsargiau) dėl to tas pralaidumas iš tiesų šiek tiek sumažėja. Aišku, čia galima diskutuoti ar tai tikrai yra blogai, nes saugumo turėtų padaugėti.

    Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
    O kiek tiksliai šiuo atveju buvo sutrumpinta kairiojo posūkio kišenė?

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?

    Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
    Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
    Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.

    Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
    Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.

    Pradėjote kalbas apie kažkokios juostos ilgio sumažinimą... Kaip tik šiuo metu Minsko pl. posūkį į kairę (Gurių g ) prailgino 3 ar net 4 kartus, galėsime pažiūrėti kaip Minsko plente nebus kamščių po asfalto kiekio didinimo

  • vaidasp
    commented on 's reply
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
    kritika teisinga, bet tikiu, kad einame link tokio VT, kokį turi užsienio didmiesčiai. Realiai reformos tik dabar ir prasidėjo. Kol automobiliu yra patogiau judėti, tol negali VT vadinti geru.

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
    Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
    Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
    Teko važiuoti tik vieną kartą, bet prie šviesaforų sustojom trim eilėm, tai trys tikrai telpa.

  • VLR
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Linkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.
    Greitosios pagalbos mašinos? Really? Tie dalykai, kuriems visi iš kelio traukiasi, nes privalo palikti vietos? Joms skirtumas toje sankryžoje bus minimalus. O geriausia variantas būtų apskritai, kad miestuose žmonės išsėstų iš mašinų, tada galėtų važinėtis netrukdomos.

  • geriantis
    commented on 's reply
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.
    kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Gerai. Kuo ilgiau pribezdėtos, tonas sveriančios geldos stovės prie šviesoforo, tuo mažiau (...).
    Linkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.

  • vaidasp
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kodėl avtamabilystams taip skauda, kai juos vadina avtamabilystais?
    Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai nėra argumentų , telieka prasivardžiuoti. Negi pas jus ten puziniškyje ar dietkauščiznoje toks bendravimas kad be š... ar prasivardžiavimo neišeina?
    Kodėl avtamabilystams taip skauda, kai juos vadina avtamabilystais?

  • VLR
    commented on 's reply
    Gerai. Kuo ilgiau pribezdėtos, tonas sveriančios geldos stovės prie šviesoforo, tuo mažiau jų iš gyventojų atiminės brangią žemę miesto kiemuose.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    kaip gali sumažėti pralaidumas, jei eismo juostų skaičius nepakis?
    Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?

    Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
    Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
    Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.

    Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pažūrėsim, kas ten bus, kai baigs tą apykvailį Kalvarijų - Didlaukio g. sankryžo projektą, kurio vienintelis tikslas - sumažinti pralaidumą ir pakeliui beprasmiškai ištaškyti krūvą pinigų.
    kaip gali sumažėti pralaidumas, jei eismo juostų skaičius nepakis?


  • Romas
    commented on 's reply
    Anksčiau

  • digital
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Negi pas jus ten puziniškyje ar dietkauščiznoje toks bendravimas kad be š... ar prasivardžiavimo neišeina?
    O kur čia buvo š?

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę.
    Kai nėra argumentų , telieka prasivardžiuoti. Negi pas jus ten puziniškyje ar dietkauščiznoje toks bendravimas kad be š... ar prasivardžiavimo neišeina? Pažūrėsim, kas ten bus, kai baigs tą apykvailį Kalvarijų - Didlaukio g. sankryžo projektą, kurio vienintelis tikslas - sumažinti pralaidumą ir pakeliui beprasmiškai ištaškyti krūvą pinigų.
Working...
X