Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
- 1 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.
Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.
Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
Pradėjote kalbas apie kažkokios juostos ilgio sumažinimą... Kaip tik šiuo metu Minsko pl. posūkį į kairę (Gurių g ) prailgino 3 ar net 4 kartus, galėsime pažiūrėti kaip Minsko plente nebus kamščių po asfalto kiekio didinimo
- 7 patinka
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
- 2 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLinkiu nebūti toje greitojosios pagalbos mašinoje, kur mašinos toje sankryžoje negalės pasitraukti į šonus, nes kažkas susiaurino gatves vien dėl pačio siaurinimo.Really? Tie dalykai, kuriems visi iš kelio traukiasi, nes privalo palikti vietos? Joms skirtumas toje sankryžoje bus minimalus. O geriausia variantas būtų apskritai, kad miestuose žmonės išsėstų iš mašinų, tada galėtų važinėtis netrukdomos.
- 5 patinka
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar pastebėjau iš savo aplinkos, kad aršūs avtamabylistai kokiame nors užsienio didmiestyje staiga pasikeičia ir tampa darnaus judumo šalininkais. Jiems net nekliūna, kad prie dangoraižių visai parkingų nėra.
- 13 patinka
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąGerai. Kuo ilgiau pribezdėtos, tonas sveriančios geldos stovės prie šviesoforo, tuo mažiau (...).
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kodėl avtamabilystams taip skauda, kai juos vadina avtamabilystais?
- 4 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai nėra argumentų , telieka prasivardžiuoti. Negi pas jus ten puziniškyje ar dietkauščiznoje toks bendravimas kad be š... ar prasivardžiavimo neišeina?
- 1 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąkaip gali sumažėti pralaidumas, jei eismo juostų skaičius nepakis?
Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.
Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
- 2 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPažūrėsim, kas ten bus, kai baigs tą apykvailį Kalvarijų - Didlaukio g. sankryžo projektą, kurio vienintelis tikslas - sumažinti pralaidumą ir pakeliui beprasmiškai ištaškyti krūvą pinigų.
- 3 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNegi pas jus ten puziniškyje ar dietkauščiznoje toks bendravimas kad be š... ar prasivardžiavimo neišeina?
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę.
- 1 patinka