Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąDviračių takas ir vėl 2.50m. Juk jau baigėsi Senų projektų epopėja, bet visvien daromos nesąmonės
- 1 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Rekonstruojama Verkių gatvės atkarpa nuo Kareivių g. sankryžos iki žieduko su bevarde "jungiamąja gatve link Žirmūnų gatvės"
Paskelbta šiandien
Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Brėžiniai
(paspaudus - didesnis brėžinys)
Pjūvis
Projektinai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Šiek tiek perdėsiu, bet man yra likęs PTSD iš Verkių g. remonto priešais Kareivių g. sankryžą (važiuojant NUO Šiaurės miestelio). Neatsimenu eiliškumo, bet buvo maždaug taip: vienerius metus remontavo vamzdynus po asfaltu, dėl ko buvo baisūs kamščiai nuolat; suremontavus kitais metais pradėjo remontuoti visą atkarpą iki sankryžos, kas užtruko irgi, rodos, metus.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papaildomuiu pravažavimu
Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžje numatyttas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.
Taip pat kampo nukirtimas numatytas ir važiuojant iš Žirmūnų į Žvalgų gatvę - įsižiūrėkit.
Pjūviai su ''papildomu pravažiavimu'' yra ties Verkių 39 (projekte tas pastatas pažymėtas).
-
Nelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papildomu pravažavimu
Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžoje numatytas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.
Paskelbta šiandien
Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas) 2022-11-04 d. 16 val.
https://us04web.zoom.us/j/7377376481...c5CIVFlJ2aUc.1
(paspaudus - didesnis brėžinys)
Pjūvis
Projektinai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 1 patinka
-
Gana įdomiai gaunasi:
1) gabalėlį tarp Pilaitės prospekto ir Mažvydo gatvės (140 metrų) finansuos VMS;
2) gabalėlį tarp Mažvydo gatvės ir Rėzos alėjos (80 metrų) finansuos Vilmesta;
3) atkarpą tarp Rėzos alėjos ir Gilijos gatvių (400 metrų) finansuos Omberg.
Įdomiai čia savivaldybė sukasi, bet jeigu tai prisidės prie spartesnio projekto įgyvendinimo, tai tegul.
- 2 patinka
-
Karaliaučiaus g. nuo Pilaitės pr. iki M. Mažvydo g. projektuojamas iš naujo.
https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...i-m-mazvydo-g/
Ankstesnis projektas (jis apima kiek ilgesnę atkarpą, negu dabar rengiama - dabar suskaidyta į dvi dalis). Čia tik apverstas:
Naujas projektas:
- 2 patinka
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąKaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos
-
Na tokiu atveju gal galima būtų žiedą įkalt. Nors, kiek leidžia spręsti mano aukštasis neakivaizdinis humanitarinis išsilavinimas, prie tokių srautų reikia gana didelio skersmens žiedo, kuris užtikrintų pralaidumą.
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąĮtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
- 5 patinka
-
Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
-
Klausimas. Ar egzistuoja kažkokie planai kaip nors rekonstruoti ir sucivilizuoti Kalvarijų-Ozo/Kareivių sankryžą? Viena judriausių sankryžų mieste tiek pagal autotransportą, tiek VT, tiek pėsčiųosius, kur judėjimas vyksta nuo 5 ryto iki vėlaus vakaro. Jeigu dabartinę situaciją ten reiktų apibūdinti vienu žodžiu, tai tas žodis būtų Bangladešas. Arba tiesiog gryna Rusija (ne Maskva, nes ten taip nebebūna). Dabar stato dviračių taką ir A juostą nuo šitos sankryžos link Verkių g., tai bent vieną kampą aptvarkys. Bet kaip likę 3 kampai?
Iliustratyvūs vaizdai iš Streetview. Pro čia kasdien eina daugybė pėsčiųjų, dviratininkų, paspirtukistų. Vaizdas kaip kokioje trečiojo pasaulio skylėje: purvynai, visiškai neadekvati pėsčiųjų/dviračių infrastruktūra esamiems žmonių srautams. Iš labai menkų pagerinimų paskutinius porą metų galima paminėti nebent vamzdinių tvorelių pašalinimą Kalvarijų g. iškart į Šiaurę nuo sankryžos ir žalios rodyklės pašalinimą sukant dešinėn iš Ozo g. į Kalvarijų g., kur nuolat kildavo pavojingos konfliktinės situacijos dėl piktybiškų KET nesilaikančių vairuotojų. Visgi reikia gerokai didesnės pertvarkos šitoje vietoje
- 6 patinka
-
Liepkalnio g. rekonstrukcijos (ar remonto) projektas. Naujas, viešinamas. Pokyčiai: daugiau želdynų, atsiranda ir A juosta, nebėra šviesoforinių keturšalių juostų (nors yra šviesoforinės perėjos), o viso projekto apimtis yra 1 km vietoje anksčiau planuotų 3.
https://citify.eu/lt/liepkalnio-g-nu...pkalnio-g-111/
- 4 patinka
-
O dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.
Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.
- 2 patinka
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kaip su dviračiais toje atkarpoje?