Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    commented on 's reply
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?
    Esama gatvė praktiškai 2+2 pločio.

  • Riedutis
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dviračių takas ir vėl 2.50m. Juk jau baigėsi Senų projektų epopėja, bet visvien daromos nesąmonės
    Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?

  • John
    commented on 's reply
    Dviračių takas ir vėl 2.50m. Juk jau baigėsi Senų projektų epopėja, bet visvien daromos nesąmonės

  • Riedutis
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Rekonstruojama Verkių gatvės atkarpa nuo Kareivių g. sankryžos iki žieduko su bevarde "jungiamąja gatve link Žirmūnų gatvės"
    Paskelbta šiandien

    Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas


    Brėžiniai
    (paspaudus - didesnis brėžinys)


    Pjūvis


    Projektinai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Šiaip visai smagu, kad tvarkys atkarpą nuo sankryžos iki žieduko, nes ten tikrai liūdna būt pėsčiuoju/dviratininku. Bet nelabai panašu, jog su pačia sankryža ką nors darys.
    Šiek tiek perdėsiu, bet man yra likęs PTSD iš Verkių g. remonto priešais Kareivių g. sankryžą (važiuojant NUO Šiaurės miestelio). Neatsimenu eiliškumo, bet buvo maždaug taip: vienerius metus remontavo vamzdynus po asfaltu, dėl ko buvo baisūs kamščiai nuolat; suremontavus kitais metais pradėjo remontuoti visą atkarpą iki sankryžos, kas užtruko irgi, rodos, metus.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papaildomuiu pravažavimu

    Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžje numatyttas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.
    Minimas kampo nukirtimas numatytas sklandesniam VT eismui.

    Taip pat kampo nukirtimas numatytas ir važiuojant iš Žirmūnų į Žvalgų gatvę - įsižiūrėkit.

    Pjūviai su ''papildomu pravažiavimu'' yra ties Verkių 39 (projekte tas pastatas pažymėtas).

  • Romas
    commented on 's reply
    Nelabai supratau, kurioje vietoje daryti pjūviai su papildomu pravažavimu

    Taip pat panašu, kad žiedinėje sankryžoje numatytas kampo kirtimas į Žirmūnų gatvę, kai pagrindinis transporto srautas yra nesamos Šiaurinės g. kryptimi" Žirmūnų g. - Bevardė g. - Verkių g. - Žvalgų g.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
    Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.
    Rekonstruojama Verkių gatvės atkarpa nuo Kareivių g. sankryžos iki žieduko su bevarde "jungiamąja gatve link Žirmūnų gatvės"
    Paskelbta šiandien

    Verkių gatvės atkarpos tarp Verkių / Žirmūnų sankryžos ir Verkių / Kareivių gatvių sankryžos, Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas) 2022-11-04 d. 16 val.
    https://us04web.zoom.us/j/7377376481...c5CIVFlJ2aUc.1
    Brėžiniai
    (paspaudus - didesnis brėžinys)


    Pjūvis


    Projektinai pasiūlymai: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Gana įdomiai gaunasi:
    1) gabalėlį tarp Pilaitės prospekto ir Mažvydo gatvės (140 metrų) finansuos VMS;
    2) gabalėlį tarp Mažvydo gatvės ir Rėzos alėjos (80 metrų) finansuos Vilmesta;
    3) atkarpą tarp Rėzos alėjos ir Gilijos gatvių (400 metrų) finansuos Omberg.

    Įdomiai čia savivaldybė sukasi, bet jeigu tai prisidės prie spartesnio projekto įgyvendinimo, tai tegul.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Karaliaučiaus g. nuo Pilaitės pr. iki M. Mažvydo g. projektuojamas iš naujo.

    https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...i-m-mazvydo-g/

    Ankstesnis projektas (jis apima kiek ilgesnę atkarpą, negu dabar rengiama - dabar suskaidyta į dvi dalis). Čia tik apverstas:




    Naujas projektas:


  • Riedutis
    commented on 's reply
    Kareivių g. praktiškai visos sankryžos yra probleminės. Siūlau pabandyti piko metu iš Verkių g. sukti kairėn į Kareivių g. link Kalvarijų g. Teks turbūt 10-15 min. vien prie tos sankryžos pastovėt.
    Panašiai ir sankryža su Žirmūnų g.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos
    O tai čia kažkokia neįveikiama užduotis ?

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Na tokiu atveju gal galima būtų žiedą įkalt. Nors, kiek leidžia spręsti mano aukštasis neakivaizdinis humanitarinis išsilavinimas, prie tokių srautų reikia gana didelio skersmens žiedo, kuris užtikrintų pralaidumą.

  • DeSadas
    commented on 's reply
    Kaip suprantu sklypo nuolydziai... reiketu atramines sienutes, o TADA jau reikia sklypo savininko leidimo jei netoli jo ribos

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.
    Nu kad nelabai. Nėra net arti jokių sklypų, kurie galėtų kaip nors trukdyti




  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Įtaeiu, kad pirmoje ir antroje nuotraukoje matomi išmindytos žolės plotai yra kokio nors privataus sklypo dalis, o tai jau, kaip suprantate, yra ŠVENTA IR NEPAJUDINAMA.

  • John
    commented on 's reply
    Klausimas. Ar egzistuoja kažkokie planai kaip nors rekonstruoti ir sucivilizuoti Kalvarijų-Ozo/Kareivių sankryžą? Viena judriausių sankryžų mieste tiek pagal autotransportą, tiek VT, tiek pėsčiųosius, kur judėjimas vyksta nuo 5 ryto iki vėlaus vakaro. Jeigu dabartinę situaciją ten reiktų apibūdinti vienu žodžiu, tai tas žodis būtų Bangladešas. Arba tiesiog gryna Rusija (ne Maskva, nes ten taip nebebūna). Dabar stato dviračių taką ir A juostą nuo šitos sankryžos link Verkių g., tai bent vieną kampą aptvarkys. Bet kaip likę 3 kampai?

    Iliustratyvūs vaizdai iš Streetview. Pro čia kasdien eina daugybė pėsčiųjų, dviratininkų, paspirtukistų. Vaizdas kaip kokioje trečiojo pasaulio skylėje: purvynai, visiškai neadekvati pėsčiųjų/dviračių infrastruktūra esamiems žmonių srautams. Iš labai menkų pagerinimų paskutinius porą metų galima paminėti nebent vamzdinių tvorelių pašalinimą Kalvarijų g. iškart į Šiaurę nuo sankryžos ir žalios rodyklės pašalinimą sukant dešinėn iš Ozo g. į Kalvarijų g., kur nuolat kildavo pavojingos konfliktinės situacijos dėl piktybiškų KET nesilaikančių vairuotojų. Visgi reikia gerokai didesnės pertvarkos šitoje vietoje






  • Creatium
    commented on 's reply
    Liepkalnio g. rekonstrukcijos (ar remonto) projektas. Naujas, viešinamas. Pokyčiai: daugiau želdynų, atsiranda ir A juosta, nebėra šviesoforinių keturšalių juostų (nors yra šviesoforinės perėjos), o viso projekto apimtis yra 1 km vietoje anksčiau planuotų 3.





    https://citify.eu/lt/liepkalnio-g-nu...pkalnio-g-111/

  • abruo
    commented on 's reply
    Dar yra klausimas su šitos atkarpos viduryje išrausta duobe ir paliktais taip normaliai ir nesulygintais su asfaltu šuliniais, bet čia jau turbūt būtų per didelis reikalavimas Grindos š*darankiams.

  • John
    commented on 's reply
    O dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.

    Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kaip su dviračiais toje atkarpoje?
    Tai manau akivaizdu, kaip. Automobilių ir "pralaidumo" prioritetas.
Working...
X