Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristupas0220
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerą priminei. Zuokas žadėjo, kad važiuos 12'000 per parą. O pagrindinė nauda MG Baltic'ui / Mockui grįžtant iš oro uosto. Buvo praslydęs jų interviu dar porą metų prieš statant kad bus ta estakada. Tą šūdą absoliučiai didžiąja dalimi miestas už savo pinigus pastatė.
    O kuo blogai ta estakada? Man atrodo, kad absoliučiai visų gatvių susikirtimuose turi būti galimybė pasukti "iš visur į visur", t.y. visomis kryptimis, kokiomis tik įmanomi pošūkių variantai. Kodėl seniau iš Goštauto gatvės į GV įsilieti visada galėdavai be problemų, o vat priešinga kryptimi jau tekdavo daryti lankstą? Dar iki šiol Vilniuje žinau porą mazgų, kur nėra galimybės pasukti iš visur į visur nedarant lanksto. Pvz. Dariaus ir Girėno - Tūkstantmečio g. mazgas - atvažiuojant nuo Savanorių žiedo nėra galimybės patekti į Naujininkus. Arba iš Laisvės pr. į Ukmergės g. irgi neįšausi tiesiai, nes kažkas nesutiko atiduoti savo lūšnos.

  • Ginthus
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi
    Manau akivaizdu, kad bortas gavęs smūgį nuo asfalto pusės.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.
    Būdavo patogu taip atsimazinti, bet aktyvistai matomai perkalbėjo, kad tai ne pasiteisinimas ir remonto metu parametrus privesti prie šiai dienai galiojančių STR niekas nedraudžia.

  • KEdas
    commented on 's reply
    O čia buvo koks nors projektas ar „paprastojo remonto būdu“ gatvės parametrus keičia?
    Man baisiausia dalis yra su tuo parkingo pailginimu. STR ne be reikalo reglamentuoja kas kiek metrų gatvėse gali būti įvažiavimai ir išvažiavimai, o čia, pačiame miesto centre, C kategorijos gatvėje jie pridaro keliolika išvažiavimų vieną šalia kito. Tai tikrai labai „pagyvins“ eismą ir padidins VT greitį.

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Šeimyniškių g. remontas
    Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.



  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Šeimyniškių g. remontas
    8. Einant nuo Rinktinės g. link Kalvarijų g. Gatvė susiaurinta apie 1,5 m, tačiau vidury takų liks senos atramos.

    Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi

  • Kaid
    commented on 's reply
    Šeimyniškių g. remontas

    1. Visa gatvės atkarpa pilnai išasfaltuota, asfaltavimo darbai liko tik sankryžų spinduliuose

    2. Einant nuo Kalvarijų g. link Rinktinės g.

    3. Parkavimo vietos paliktos ir netgi platinamos pėsčiųjų tako sąskaita

    4.

    5. Takas susiaurintas per 6-7 trinkeles, t. y. 60-70 cm. Parkavimo vietos platintos matomai dėl išsikišusių automobilių galų.

    6. Ties Slucko g.

    7. Šioje pusėje takas netvarkytas ir neplatintas, negu kitoje pusėje

    8. Einant nuo Rinktinės g. link Kalvarijų g. Gatvė susiaurinta apie 1,5 m, tačiau vidury takų liks senos atramos.

    9. Medis taip pat liks viduryje tako, nebent visą tą dalį apsodins krūmais

    10. Toliau taką siaurina laiptai į rūsius

    11.

    12. Slucko g. Panašu šviesoforo nejudins, jis liks viduryje tako, o perėja viduryje sankryžos.

    13. Ta pati situacija dėl paliktų atramų

    14. Ties Lvivo st. gatvė susiarinta 2 m

    15. Už medžio slepiasi atrama

    16. Atrama, buvusi viduryje tako, dabar pėstieji bus priversti eiti prie pat transporto




  • abruo
    commented on 's reply
    BLogai, kad nenumatytas šaligatvis šiaurine jau įrengtos Rutkausko gatvės dalimi. Ten jo labai reikėtų, nes kaži ar daug kas norės du kartus kirsti Rutkausko gatvę, kad nueitų iki Laisvės pr. - Narbuto g. sankryžos.

  • dondc
    commented on 's reply
    Ha, į darbų ribą patenka tas dviračių tako nužemėjimas prie „Keistuolių teatro“ (priešaraujant DJMP). Čia projekte turėtų dar būti šachamtai mašinom (kurių kaip taisyklė beveik niekada fiziškai neįrengia). Anksčiau buvo žymimi trikampiukai išvažiuojantiems iš gatvės. Nei dabar įrengė, nei projekte matosi. Įdomu ar perdarys pą pervažą. Turbūt ne.

  • Creatium
    commented on 's reply
    V. Lingio ir J. Rutkausko g. atkarpos

    https://citify.eu/lt/v-lingio-ir-j-r...ko-g-atkarpos/


  • Globalus
    commented on 's reply
    Amatų g.
    Click image for larger version

Name:	P20627-173202.jpg
Views:	2257
Size:	1,81 MB
ID:	1979068

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Panašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m
    Kad būtų max tikslu, ištraukiau iš maps.vilnius.lt topografiją

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2064
Size:	53,7 kB
ID:	1978975

  • Riedis
    commented on 's reply
    Panašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m

  • Kaid
    commented on 's reply
    Esamas eismo juostos plotis tikrai daugiau nei 4 m
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2138
Size:	108,0 kB
ID:	1978956

  • Riedis
    commented on 's reply
    Panašu į optinę apgaulę, nes buvusi juosta apie 4m + ištisinė. Pažiūrėkit kur išvažinėtos vėžės ir kiek galima pasislinkti kairiau. Pagunda važiuoti greičiau nei esamas 50km/h tikrai bus panaikinus šviesoforą, lyg ir neplanavo keisti greičio, tad siaurumas turėtų pristabdyti esant eismui.

    Click image for larger version  Name:	VideoCapture_20220711-093600.jpg Views:	0 Size:	205,6 kB ID:	1978951

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Iš tiesų, ten šiai dienai visiškai nepanašu, kad dviejų juostų plotis siektų po 3,25. Kaip jau parašė Arulis, ten telpa 1,kažkiek automobilio, t.y. siauriau negu kokia Antakalnio gatvė, kur juostos berods 3 metrų pločio.

  • Arulis
    commented on 's reply
    Nematavau, bet gana drąsu teikti, kad borteliais apribotos juostos šiuo metu yra po 3,25 m.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Taip, A juosta atskiriama borteliu bus, nes numatomi keli įsukimai į aikštelę.

    Kitur tilps dvi automobilių juostos po 3,25 m pločio - per akis.


  • Arulis
    commented on 's reply
    Gal kas suvokiat, koks "šedevras" daromas ties naująja Iki Pilaitės pr.? Prospektas susiaurintas, o gal A jiosta atskiriama borteliais? jei taip, tai susiaurinta juostos telpa 1,8 automobilio.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.

    Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.

    https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/

    Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg
    Vis tik būčiau už kelio ženklų mažinimą. Kaip min. būtų liuks jei atsisakytų tų "juostos pradžia iš kairės" ženklų, realiai net užsnigus turėtų būti aišku, kad prasideda kairioji juosta, juolabiau arčiau sankryžos yra krypčių ženklai. Jie kaip pagalbiniai ženklai kartu su horizontal. ženklinimu yra ok.

    Vilniaus miesto savivaldybė turėtų pagalvoti apie bent jau tam tikrų kelio ženklų mažinimo poreikį.
    Naujojoje šiuo metu galiojančių vertikaliojo ženklinimo taisyklių redakcijoje išbrauktas žodis "turi būti", t.y., kad turi būti kažkoks nurodomasis ženklas naujos juostos pradžioje. Kartais tikrai būna aišku iš sankryžos elementų kas yra kas, o kartais tiesiog pats ženklas kuria betvarkę, ypač jei daugiau ženklų.


    P.S. patinka dviračių takai iš abejų pusių, manau, tada išvystomas max patogumas dviratininkams.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Pagal J. Bretkūno g. projektą, Šiaurinės Pilaitės detalųjį planą ir daug kitų dokumentų (pvz 27 ps. PP) turėjo atsirasti stotelės J. Bretkūno/Karaliaučiaus gatvės sankryžoje. Dabar jų nelieka, lyg tyliai duodant užuominą, kad Bretkūno gatvėje VT nebus (+ Bretkūno gatvė tik 5.5 metro pločio???). Čia iš tiesų projektuotuojai visiškai neatsižvelgia į anksčiau parengtus projektus ar čia vėl kažkas iš VMS pasakė, kad VT pasiekiamumas ten bus pakankamas?

    Beje, suvedimas su piečiau esančia anksčiau suprojektuota atkarpa prastokas, tame projekte 4 juostos, čia 3.
Working...
X