Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.
- 2 patinka
-
O čia buvo koks nors projektas ar „paprastojo remonto būdu“ gatvės parametrus keičia?
Man baisiausia dalis yra su tuo parkingo pailginimu. STR ne be reikalo reglamentuoja kas kiek metrų gatvėse gali būti įvažiavimai ir išvažiavimai, o čia, pačiame miesto centre, C kategorijos gatvėje jie pridaro keliolika išvažiavimų vieną šalia kito. Tai tikrai labai „pagyvins“ eismą ir padidins VT greitį.
- 5 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŠeimyniškių g. remontas
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 6 patinka
-
Šeimyniškių g. remontas
1. Visa gatvės atkarpa pilnai išasfaltuota, asfaltavimo darbai liko tik sankryžų spinduliuose
2. Einant nuo Kalvarijų g. link Rinktinės g.
3. Parkavimo vietos paliktos ir netgi platinamos pėsčiųjų tako sąskaita
4.
5. Takas susiaurintas per 6-7 trinkeles, t. y. 60-70 cm. Parkavimo vietos platintos matomai dėl išsikišusių automobilių galų.
6. Ties Slucko g.
7. Šioje pusėje takas netvarkytas ir neplatintas, negu kitoje pusėje
8. Einant nuo Rinktinės g. link Kalvarijų g. Gatvė susiaurinta apie 1,5 m, tačiau vidury takų liks senos atramos.
9. Medis taip pat liks viduryje tako, nebent visą tą dalį apsodins krūmais
10. Toliau taką siaurina laiptai į rūsius
11.
12. Slucko g. Panašu šviesoforo nejudins, jis liks viduryje tako, o perėja viduryje sankryžos.
13. Ta pati situacija dėl paliktų atramų
14. Ties Lvivo st. gatvė susiarinta 2 m
15. Už medžio slepiasi atrama
16. Atrama, buvusi viduryje tako, dabar pėstieji bus priversti eiti prie pat transporto
- 12 patinka
-
Ha, į darbų ribą patenka tas dviračių tako nužemėjimas prie „Keistuolių teatro“ (priešaraujant DJMP). Čia projekte turėtų dar būti šachamtai mašinom (kurių kaip taisyklė beveik niekada fiziškai neįrengia). Anksčiau buvo žymimi trikampiukai išvažiuojantiems iš gatvės. Nei dabar įrengė, nei projekte matosi. Įdomu ar perdarys pą pervažą. Turbūt ne.
- 1 patinka
-
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPanašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m
- 4 patinka
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.
Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.
https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg
Vilniaus miesto savivaldybė turėtų pagalvoti apie bent jau tam tikrų kelio ženklų mažinimo poreikį.
Naujojoje šiuo metu galiojančių vertikaliojo ženklinimo taisyklių redakcijoje išbrauktas žodis "turi būti", t.y., kad turi būti kažkoks nurodomasis ženklas naujos juostos pradžioje. Kartais tikrai būna aišku iš sankryžos elementų kas yra kas, o kartais tiesiog pats ženklas kuria betvarkę, ypač jei daugiau ženklų.
P.S. patinka dviračių takai iš abejų pusių, manau, tada išvystomas max patogumas dviratininkams.
- 1 patinka
-
Pagal J. Bretkūno g. projektą, Šiaurinės Pilaitės detalųjį planą ir daug kitų dokumentų (pvz 27 ps. PP) turėjo atsirasti stotelės J. Bretkūno/Karaliaučiaus gatvės sankryžoje. Dabar jų nelieka, lyg tyliai duodant užuominą, kad Bretkūno gatvėje VT nebus (+ Bretkūno gatvė tik 5.5 metro pločio???). Čia iš tiesų projektuotuojai visiškai neatsižvelgia į anksčiau parengtus projektus ar čia vėl kažkas iš VMS pasakė, kad VT pasiekiamumas ten bus pakankamas?
Beje, suvedimas su piečiau esančia anksčiau suprojektuota atkarpa prastokas, tame projekte 4 juostos, čia 3.
- 1 patinka