Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Tai, kad lyg ir viskas gerai. Naudingas ėjimui plotas yra lygus įspėjamųjų plytelių pločiui.
Aišku pati perėja galėtų būti pastumta arčiau sankryžos ir ko gero tikrai galėtų būti platesnė. O ėjimui skirtos vietos juostoje - apželdintos. Bet, įtariu, kad čia norės naikinti šviesoforą automobiliams, todėl taip ir padaryta.
-
Nepatogiai pėstiesiems padaryta. Jeigu vertinti, kad perėja ir pėstiesiems skirta dalis yra tarp žalių plotų skiriamojoje juostoje, tai gaunasi, jog 50 % plotyje skersinis nuolydis neatiinka STR reglamento 2,5 % reikšmei. Žiemą tikrai galima slystelt, jau nekalbant, kad nepatogu vaikštioti kraipant čiurnas. Dar gerai, jei visi sveiki ir nieks nebus pasitemptęs jų prieš įžengiant į perėją. Formaliai gerai yra tik ties taktilinėmis trinkelėmis, t. y. 6,5 plytelių plotis.Parašė Creatium Rodyti pranešimąT. Ševčenkos g.

EDIT: net rekomendacijose parodyta, kad nuolydis prasideda už naudingojo ėjimo ploto:
-
Principe nėr blogai pėsčiųjų atžvilgiu - trumpesnes perėjas padarys. Panaikino ir juostą iš Įsruties g. Dar jei įgyvendinę Karaliaučiaus g. jungtį ir Smalinės g. viaduką panaikintų kairiuosius posūkius iš D į B kategorijos gatvę iš vis būtų puiku - sumažėtų visiems prastova.
-
Pilaitės pr. rekonstrukcija prie IKI jau pradėjo vykti ne pagal projektą - išvažiavimas iš Pilaitės/Įsrūties sankryžos link centro vietoj 2+A bus tiesiog 2 juostos - taip sudėlioti nauji borteliai. O gaila, nes tada autobusai sankryžoje turėtų nors ir nežymų, bet prioritetą.
-
Na ka, mulčiaus pasiruošėme, dabar tik reikia geros liūties.
- 9 patinka
-
Ramaus eismo Gerosios Vilties g. Darbai pilnai baigti, nors keleto projektinių medžių arčiau Savanorių pr. trūksta. Bet gal rudenį pasodins.







https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-gerosios-vilties-g/
- 12 patinka
-
Ramaus eismo T. Ševčenkos g. Pagal pirminį projektą buvo numatyta skiriamoji medžių ir krūmų juosta. Jos, panašu, yra pilnai atsisakyta, o vietoje to - platesnės želdynų juostos gatvės kraštuose.








https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-t-sevcenkos-g/
- 4 patinka
-
Žadėjo ne Zuokas, o Vilnius, kai teikė paraišką ES pinigams gauti, nes tuo metu dar buvo manoma, kad į miesto centrą prileidžiant daugiau automobilių suklestės ekonomika. Tokia buvo KNA. Ir žadėjo ne 12000, o 16000, t.y maksimalų įmanomą 1 eismo juostos gatvės srautą, kurį turėtume, jei tai būtų užmiesčio kelias be jokių šviesoforų, sankryžų ir pan. Pinigų skirstytojams toks ekonominis pagrindimas tiko.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąZuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.
Pats viadukas vadintinas Romo Adomavičiaus (Brilianto) vardu, nes būtent tas fruktas jį stūmė. Zuokas viaduku ėmė rūpintis tik kai jį pastatė. Ieškojo kur nukreipti srautą. Ta proga Lukiškių gatvėje atsirado dvipusis eismas. :/
- 1 patinka
-
Zuokas žadėjo 12 ar 13'000/parą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą gal
-
Nesu šitos estakados fanas ir reguliariai ja naudojuos, bet tikrai ne 200auto per parą, sakyčiau per valandą galParašė Arunasx Rodyti pranešimąDabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
- 3 patinka
-
Viskas, kas prasideda teisiniais klausimais sklypų išpirkimų ar ginču sprendimu, ties tuo viskas ir pasibaigia.
Galime visą dieną galvoti vietas (nes jų begale), kur kažkas neišspręsta ir neatrodo, kad bus išspręsta. Tad išvada viena - kam savivaldybei apsisinkinti gyvenimą, jeigu galima neapsisunkinti
Bet prisipažinsiu, nustebino, kai Širvintų g. gyventojai patys susirinko savo tvoras, bet ten greičiausiai gavo raštus, kad gražiuoju susirinktų arba gaus eiti į teismą
- 1 patinka
-
Dabar tiksliai neatsimenu, bet projekto kaina buvo gal ~<40 mln Lt. Paskaičiuokime kiek važiuoja automobilių per parą, kokie 200. 1 auto kaina yra sakyčiau vienok.
Ir pabandykime mintyse palyginti, kiek kainuotų įrengti pvz papildomą jungtį tarp GV ir Ateities gatvės ties katiline kur yra vietos sočiai ir pastovūs kamščiai tarp Ateities ir mokiveži. Kainuotų kokius 40x pigiau o naudos 30x daugiau. Manau ir daugiau tokių vietų surastume kur reikia proto krislo ir price/performance santykio skaičiavimo ir neįnešant korupcinių elementų suinteresuotumo.
Kita VMS neįgalumo vieta netoli - trūkstama jungtis Laisvės pr. pabaigoje iš Ateities į Ukmergės. Sukančių ties Mandarinu į kairę ištisai. Kokiu būdu patekti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Panevėžio kryptimi? Maža jungtis nekainuotų milijonų. Aišku reikia išspręsti privačtaus sklypo klausimą kurio niekas net nesprendžia, kaip ir Lvivo gatvėje
- 1 patinka
-
O kuo blogai ta estakada? Man atrodo, kad absoliučiai visų gatvių susikirtimuose turi būti galimybė pasukti "iš visur į visur", t.y. visomis kryptimis, kokiomis tik įmanomi pošūkių variantai. Kodėl seniau iš Goštauto gatvės į GV įsilieti visada galėdavai be problemų, o vat priešinga kryptimi jau tekdavo daryti lankstą? Dar iki šiol Vilniuje žinau porą mazgų, kur nėra galimybės pasukti iš visur į visur nedarant lanksto. Pvz. Dariaus ir Girėno - Tūkstantmečio g. mazgas - atvažiuojant nuo Savanorių žiedo nėra galimybės patekti į Naujininkus. Arba iš Laisvės pr. į Ukmergės g. irgi neįšausi tiesiai, nes kažkas nesutiko atiduoti savo lūšnos.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGerą priminei. Zuokas žadėjo, kad važiuos 12'000 per parą. O pagrindinė nauda MG Baltic'ui / Mockui grįžtant iš oro uosto. Buvo praslydęs jų interviu dar porą metų prieš statant kad bus ta estakada. Tą šūdą absoliučiai didžiąja dalimi miestas už savo pinigus pastatė.
-
Manau akivaizdu, kad bortas gavęs smūgį nuo asfalto pusės.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristi
Būdavo patogu taip atsimazinti, bet aktyvistai matomai perkalbėjo, kad tai ne pasiteisinimas ir remonto metu parametrus privesti prie šiai dienai galiojančių STR niekas nedraudžia.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.
- 2 patinka
-
O čia buvo koks nors projektas ar „paprastojo remonto būdu“ gatvės parametrus keičia?
Man baisiausia dalis yra su tuo parkingo pailginimu. STR ne be reikalo reglamentuoja kas kiek metrų gatvėse gali būti įvažiavimai ir išvažiavimai, o čia, pačiame miesto centre, C kategorijos gatvėje jie pridaro keliolika išvažiavimų vieną šalia kito. Tai tikrai labai „pagyvins“ eismą ir padidins VT greitį.
- 5 patinka
-
Žiūrint į visą šitą nesąmonę, kyla klausimas: jeigu tai yra "paprastasis remontas" ar kaip jie ten tai vadina, kai bando atsimazinti kodėl tiesiog sukišo pinigus į sovietinio š remontą, tai kaip jie gali keisti gatvės linijas, siaurinti, platinti ir t.t. be jokio projekto? Nes kiek aš esu girdėjęs VMS atmazų, visada buvo grindžiama tuo, kad "paprastojo remonto" metu jie negali to daryti, todėl daro kaip buvo anksčiau.Parašė Kaid Rodyti pranešimąŠeimyniškių g. remontas
-
Kokybiškai sudėti borteliai - vienas jau spėjo nukristiParašė Kaid Rodyti pranešimą
- 6 patinka
