Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Grinda dalinasi Šeimyniškių g. pėsčiųjų takų nuotrauka.
Įdomu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:
1. trinkelių formatu ir dydžiu atskirtos kelio infrastruktūros dalys (palei kelią ir prie pastatų).
2. Pėsčiųjų tako trinkelės suklotos ne tako kryptimi, o skersai (jeigu taip galima pasakyt). Kaip suprantu, toks būdas lemia jų didesnį atsparumą išsivaikščiojimui nuo svorio. Gal tai pagaliau taps standartu Vilniuje?
- 4 patinka
-
Lrytas.lt 2022.10.06
Vilniaus savivaldybė pritarė sankryžos prie Baltojo tilto rekonstrukcijai
Vilniaus savivaldybė pritarė J. T. Vaižganto gatvės nuo Lukiškių aikštės iki Baltojo tilto pradžios rekonstrukcijai. Taip pat ketinama rekonstruoti A. Goštauto gatvės dalį iki Vasario 16-osios gatvės. (...)
J. Tumo–Vaižganto/Vasario 16–osios/Lukiškių sankryžoje rekonstruojamos esamos pėsčiųjų perėjos ir dviračių pervažos. J. Tumo–Vaižganto g. yra rekonstruojama esama ir įrengiama nauja saugumo salelė pėstiesiems ir dviratininkams. Sankryžoje perkeliami esami bei numatomi nauji šviesoforų stulpai. Šioje sankryžoje šviesoforo valdymas pasilieka esamas“, – apie būsimą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...cijai-24766885
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.
-
Tą vietą siaurint tikrai reikėjo. Tiek iki ten, tiek į priekį dviejų juostų gatvė.
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Esminis klausimas - ar po krūmų įrengimo, į susiaurintą važiuojamą dalį iš VVT žiedo įvažiuojantis 4G, 5G neįlįs nosimi į antrąją eismo juostą? T.y. - kaip su posūkio laipsniais pagal STR?
- 4 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSaulėtekio al. įrenginėjama apželdina skiriamoji juosta.
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOk, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?
-
Kelios problemos.
Pirma, neįvertinamos ekonominės prastovos - t.y. kiek kainuoja papildomai laiko nuvažiuoti, koks papildomas avaringumas, plius aišku neįvertinama emocinė žmonių būsena dažniau praleidžiant laiką kamščiuose. Bet kam juk tai svarbu ?
Antra, nepakankamai dirbama su projektais. Čia galima dirbti tiek ties techninių sąlygų išrašymo tiksliau ir su griežtesniais kriterijais, tiek dirbant reikalaujant ilgesnių garantijos laikotarpių, trumpesnių reakcijos laikų, bei trumpesnių prastovų darbų metu. Taip, tai kainuos užsakymo prasme ir dings iliuzija, kad daro daug. Bet vėlgi, politikai juk skačiuoja, kas nusvers, ar nepasitenkinimas dėl prastovų ir pasikartojančių bėdų ar žemėlapių nuspalvinimo prieš rinkimus "padarytų darbų plotais"
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Naudoti kokybiškas medžiagas ir pradėti tiek objektų, kiek turi statybininkų, kad galėtų be perstojo juose dirbti. Nes dabar dėl bandymo sukurti tą "Vilnius tvarkosi" iliuziją, jau kokius 5 metus pradeda belekiek objektų vienu metu, kad atrodytų, kad daug visko daro, o paskui vežioja statybininkus iš vieno į kitą kas porą savaičių.
Ten net jau yra aiškus footprintas: pradeda jie visada kaip ir turi, išgriauna visą seną infrastruktūrą, atrodo "na va, pagaliau dirba greitai, kaip jau seniausiai reikėjo", paskui apleidžia, paskui grįžta po kokio mėnesio ir dirba su visokiom požeminėm komunikacijom, paskui vėl apleidžia mėnesiui, paskui grįžta ir sustato bortus, bet nepakloja trinkelių/asfalto ir ateina žiema. Tada pasavarį vėl pradeda dirbti ir vėl tai dirba, tai ne. Galiausiai priduoda projektą su broku ir pavėlavus pusmečiu arba geriausiu atveju 3 mėnesiais.
Sakyčiau tai, kad laiku pabaigtus objektus galima suskaičiuoti literaliai ant vienos rankos pirštų, labai daug ką pasako apie juos organizuojančių ir vykdančių žmonių kompetenciją.
- 1 patinka
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKoks būtų šios problemos sprendimas?
Ten net jau yra aiškus footprintas: pradeda jie visada kaip ir turi, išgriauna visą seną infrastruktūrą, atrodo "na va, pagaliau dirba greitai, kaip jau seniausiai reikėjo", paskui apleidžia, paskui grįžta po kokio mėnesio ir dirba su visokiom požeminėm komunikacijom, paskui vėl apleidžia mėnesiui, paskui grįžta ir sustato bortus, bet nepakloja trinkelių/asfalto ir ateina žiema. Tada pasavarį vėl pradeda dirbti ir vėl tai dirba, tai ne. Galiausiai priduoda projektą su broku ir pavėlavus pusmečiu arba geriausiu atveju 3 mėnesiais.
Sakyčiau tai, kad laiku pabaigtus objektus galima suskaičiuoti literaliai ant vienos rankos pirštų, labai daug ką pasako apie juos organizuojančių ir vykdančių žmonių kompetenciją.
- 11 patinka
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKoks būtų šios problemos sprendimas?
- 3 patinka
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVilniaus infrastruktūros tvarkymo problema yra ta, kad darbai atliekami ne tik nekokybiškai, bet ir superypatingal lėtai.
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu.
- 4 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Grinda Facebooke "Ozo gatvėje pradedame kelio bortų remontą. Čia laukia didesni darbai – informuosime atskirai."
Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą
- 2 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.
Šiaip nesuprantu apie ką čia galima diskutuot, kai matome, kad susiaurintose juostose telpa po pusanto MB S-Class ir Audi Q5 (ar čia net Q7, nesu didžiulis Audi žinovas).
O tiems, kurie čia bando traukti "greitosios kortą", tai dėja irgi sorry, bet galiu jums vizualizuot, kaip net turint pilnai užstatytas 3 juostas (kas šiaip jeigu kada ir būna, tai tik labai trumpose atkarpose) vairuotojams nelendant ant bortų greitoji, ar policijos mašina gali laisvai pravažiuoti.
Beje štai kaip atrodo "10cm nuo autobuso", nors ir čia bus daugiau, nei 10.
Aišku tuoj atsiras kažkas, kas pradės kalbėt apie gaisrininkų ar kitą sunkųjį transportą, bet come on, tiesiog pasižiūrėkit youbute kaip dar siauresnėse Europos miestų gatvėse vairuotojai susikoordinuoja ir praleidžia tokį transportą. Čia jau ne gatvių pločio, o vairavimo kultūros klausimas.
- 8 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kur jūs tai matote. Viskas ten telpa ir vienintelis semi-legit argumentas prieš siaurinimą galėtų būti "žiema sunkiau prasisukt, nes iš šonų nenuvalytas sniegas", bet ir tas dalykas yra tiesiog VMS tarnybų neveiksnumo problema, kurią tokiu atveju šiaip galima būtų taikyti prie visko, pvz "šaligatviai yra lose-lose kaip konceptas, nes jeigu jų žiemą nevalyt, jais neįmanoma naudotis".
- 1 patinka