Man tai labai gerai, nes dabar dešinėje gatvės pusėje esantis šaligatvis yra prastos būklės, bus naujas ir atitrauktas nuo gatvės. Negalvokite, kad gatvės skirtos tik automobiliams.
Nesuprantu, kas per sektantai apniko Vilnių? Knisa esamas gatves, bet nemato, kad žymiai svarbiau būtų įrengti normaliai visokius miesto pagrindinėje dalyje esančius žvirkelius ar konkrečiau šiame rajone pvz.: Rutkausko gatvę sujungti nuo Švaros brolių prie spaudos rūmų J. Rutkausko g. 2 pro Viršilų gatvės galą iki J. Rutkausko g. 19 daugiabučio?
Kuo ta Viršilų gatvė ypatinga ar bloga, kad į ją mesti pinigus?
Gal vertėtų taikyti Price/Performance santykį su kažkokiu logišku pagrindimu?
Man tai labai gerai, nes dabar dešinėje gatvės pusėje esantis šaligatvis yra prastos būklės, bus naujas ir atitrauktas nuo gatvės. Negalvokite, kad gatvės skirtos tik automobiliams.
Įrenginėja apšvietimą Žaliųjų ežerų gatvėj nuo Verkių rūmų iki Balsių. Tiksliau dvi seniau neapšviestas apkarpas miške. Visai malonu, kad į kaimą bus keli kilometrai apšviesto kelio per mišką. Įdomu kiek kilovatų išbrangusios elektros bus prisukta per žiemą.
Kuo ta Viršilų gatvė ypatinga ar bloga, kad į ją mesti pinigus?
Gal vertėtų taikyti Price/Performance santykį su kažkokiu logišku pagrindimu?
Ta pati Lingio gatvė egzistuoja tik pavadinime, ar kas bandė ja važiuoti nepametęs rato? Ir Viršilų gatvės galas iki "J. Rutkausko g." kur egzistuoja?
Kažkoks debilizmas apniko "humanizuoti" tai yra knisti esamas gatves.
Kad pinigai taškomi be saiko - ne tam, bei ne ten, kur reikia, tenka pritarti.
Lažintis galiu kad Rutkausko nebus sujungta, bet sukiš į Viršilų knisimą be prasmės
Šaip tai absurdas šiame mieste, kad pirmiau pridalina stytybos leidimų namams ir ofisynams, o paskui pradeda galvoti, kaip iki ten privažiuoti.
Viršilų gatvės pjūvyje nupaišyti autobusai. Negi jie kursuos tuo akligatviu?
Tai, kad V. Lingio g. irgi projektuojama, taip pat J. Rutkausko g. atkarpa. Viršilų g. tuo tarpu bus irgi sujunta su J. Rutkausko g. statant daugiabučius 7 sklype.\
Šitas projektas, kaip ir kiti teritorijoje, rengiami ir bus greičiausiai finansuojami gretimų projektų statytojų.
Vilniaus m. savivaldybė 2022.10.12 Viršilų g. atkarpos nuo Justiniškių g. iki V. Lingio g., Vilniaus mieste, rekonstrukcijos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Nesuprantu, kas per sektantai apniko Vilnių? Knisa esamas gatves, bet nemato, kad žymiai svarbiau būtų įrengti normaliai visokius miesto pagrindinėje dalyje esančius žvirkelius ar konkrečiau šiame rajone pvz.: Rutkausko gatvę sujungti nuo Švaros brolių prie spaudos rūmų J. Rutkausko g. 2 pro Viršilų gatvės galą iki J. Rutkausko g. 19 daugiabučio?
Kuo ta Viršilų gatvė ypatinga ar bloga, kad į ją mesti pinigus?
Gal vertėtų taikyti Price/Performance santykį su kažkokiu logišku pagrindimu?
Ta pati Lingio gatvė egzistuoja tik pavadinime, ar kas bandė ja važiuoti nepametęs rato? Ir Viršilų gatvės galas iki "J. Rutkausko g." kur egzistuoja?
Kažkoks debilizmas apniko "humanizuoti" tai yra knisti esamas gatves.
Sveiki, gal kas gali nukreipti ar papasakoti apie Ševčenkos gatvės rekonstrukciją? Įdomu pamatyti pilną projekto planą, nes domina iki kurios kertančios gatvės bus tvarkoma. Ačiū.
Ne "ir taip būna", o čia standartinė ir dominuojanti praktika Vilniuje ir turbūt visur Lietuvoje. Parkingas yra visada nemokamas ir dievo suteikta teisė tiek gyventojams, tiek UABams.
Ne, automobilis ir parkingas jam ir nerašyta konstitucinė teisė.
Net nebūtų į galvą šovę, kad UABai naudojasi viešais sklypais sau parkavimą pasidaryti... Pasirodo, ir taip būna.
Na tada taip ir supratau, bus plečiami šaligatviai su dviračių takais tų esamų parkavimo aikštelių sąskaita. Gal ir gerai. Tikrai, yra tekę pėsčiomis ten eiti, tai baisi vieta. Kaip Zefyras rašė, kažkokia lyg ir "chaotiška".
Ne "ir taip būna", o čia standartinė ir dominuojanti praktika Vilniuje ir turbūt visur Lietuvoje. Parkingas yra visada nemokamas ir dievo suteikta teisė tiek gyventojams, tiek UABams.
Vilniaus m. savivaldybė 2022.10.12 Viršilų g. atkarpos nuo Justiniškių g. iki V. Lingio g., Vilniaus mieste, rekonstrukcijos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Nuoroda į viešo susirinkimo tiesioginę garso ir vaizdo transliaciją – https://bit.ly/3wxCznN
Susirinkimo data ir laikas: 2022 m. lapkričio 3 d., 15:30 val.
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.
Net nebūtų į galvą šovę, kad UABai naudojasi viešais sklypais sau parkavimą pasidaryti... Pasirodo, ir taip būna.
Na tada taip ir supratau, bus plečiami šaligatviai su dviračių takais tų esamų parkavimo aikštelių sąskaita. Gal ir gerai. Tikrai, yra tekę pėsčiomis ten eiti, tai baisi vieta. Kaip Zefyras rašė, kažkokia lyg ir "chaotiška".
Puiku, ta gatvės atkarpa tragiška ne tik dviratininkui, bet ir pėsčiajam, su nesąmoningais borteliais, šaligatvio salelėmis, bet ir dėl didelio priparkuotų mašinų kiekio ta vieta labai chaotiška. Galbūt iš dalies chaotiška dėl tų mašinų ir galimybės numesti mašiną bet kur gausos.
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.
Būtent, visos parkavimo aikštelės šalia pastatų yra už sklypų ribų.
Tos gatvės atkarpa tarp Nissan autosalono iki autobusų parko smarkiai nustatyta automobiliais, be to ten nemažai stambių gabaritų transporto, ar nebus taip, kad jis fiziškai nebetilps į gatvę?
Aš stebiuosi, iš kur jie ir tuos 2,5 metro ištraukė, nes dabar tai ten niekaip nematau, kur būtų galima įterpti. Nebent šalia esančių įmonių stovėjimo aikštelių sąskaita?
Na kad ir kokiu pusmetriu (iki 1 metro) sumažinant šaligatvį "išlipimui iš automobilio". O ir šiaip pagal gatvės raudonas linijas ten dar sočiai vietos turėtų likti. Tiesiog tos dabartinės "įmonių" parkofkės naudojasi valdiška žeme prie gatvės.