Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    commented on 's reply
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1664187137607.jpg
Views:	2405
Size:	109,3 kB
ID:	1994507

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad ne, į autobusą pažiūrėk. O troleibusas stovi stotelėje prie būsimo borto. Braukydamas borto tikrai nevažinės. Ypač malonu bus tokioje A juostoje važiuoti padidintu greičiu ir lenkti lengvasias antroje juostoje turbūt? A ne, daroma kad būtų kuo nepatogiau VT važiuoti greitai. Juk negalima daryti kad aplenktu automobilius. Dar kas į VT persės. Nors nepersės, šyrit beveik kiekvienoje stotelėje po puse norinčių tiesiog fiziškai netilpo

    Tia kad šiuo atveju yra loose -loose nes VT netilps susiaurintoje juostoje.
    Nelabai suprantu kur jūs tai matote. Viskas ten telpa ir vienintelis semi-legit argumentas prieš siaurinimą galėtų būti "žiema sunkiau prasisukt, nes iš šonų nenuvalytas sniegas", bet ir tas dalykas yra tiesiog VMS tarnybų neveiksnumo problema, kurią tokiu atveju šiaip galima būtų taikyti prie visko, pvz "šaligatviai yra lose-lose kaip konceptas, nes jeigu jų žiemą nevalyt, jais neįmanoma naudotis".

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?
    Tai kad ne, į autobusą pažiūrėk. O troleibusas stovi stotelėje prie būsimo borto. Braukydamas borto tikrai nevažinės. Ypač malonu bus tokioje A juostoje važiuoti padidintu greičiu ir lenkti lengvasias antroje juostoje turbūt? A ne, daroma kad būtų kuo nepatogiau VT važiuoti greitai. Juk negalima daryti kad aplenktu automobilius. Dar kas į VT persės. Nors nepersės, šyrit beveik kiekvienoje stotelėje po puse norinčių tiesiog fiziškai netilpo
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?
    Tia kad šiuo atveju yra loose -loose nes VT netilps susiaurintoje juostoje.
    Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h
    Manau kad visose rajono vidinėse gatvėse reikėtu sulėtinti iki 30 km/h bet tas grafikas yra visiška lempa kuris neatspindi realybės (bent jau lietuvoje).

    Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
    Ukmergės gatvėje isijungiu greičio limiteris ties 52 km/h tai aplenkia 100%. Būna net keista jeigu kažkas už nugaros važiuoja. Lenkia net autobusai.

    Panašiai yra geležinio vilko gatvėje atitinkamu leistinu greičiu.

    Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
    Pagal KET iki 10 km/h viršijimas baudžiamas įspėjimu. Tai pareigūnai net nesivargina.







  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Beje, Ozo g. tarp Licėjaus st. ir Kalvarijų g. keičia bortus. Gal ruošiasi perasfaltuoti šią arkarpą?
    Jei taip, tuomet nuo Akropolio iki Kalvarijų g. būtų naujas asfaltas visoje atkarpoje vienoje pusėje.

    Click image for larger version

Name:	20220923_192602.jpg
Views:	1030
Size:	1,22 MB
ID:	1993851
    Grinda Facebooke "Ozo gatvėje pradedame kelio bortų remontą. Čia laukia didesni darbai – informuosime atskirai."

    Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Radau pavyzdį Berlyne, kaip atrodo (...)
    Diskusija su palyginimai persikėlė į temą apie "Vilniaus gatvių standartą"
    https://www.miestai.net/forumas/foru...e4#post1991664

  • dondc
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties. Gal nieko naujo, bet šiaip galutinis sutvarkytos gatvės vaizdas su apželdinimu. Aišku apželdinimą pilname gerume tikriausiai pamatysim tik kitąmet. Dar būtų visai įdomu sužinoti, kaip gatvių siaurinimo oponentai vertina šitos gatvės rekonstravimą iš to kampo, kad anksčiau ten nebuvo leidžiamas mašinų parkavimas, o dabar visame gatvės ilgyje daug kur įrengtos dedikuotos parkavimo kišenės Romas neblogai, ar ne?



    Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dvriačių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
    Radau pavyzdį Berlyne, kaip atrodo mano paminėta apsaugos zona nuo parkingo:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Nieks neminėjo, bet radau, jog STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
    37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
    37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1 [čia gatvėse, o pagal 31 lentelę nereikia, nes ten įeina ir parkingų aikštelės šalia kelio]
    Click image for larger version  Name:	image_126394.png Views:	0 Size:	55,5 kB ID:	1994274
    Berlyne čia panašu į dviračių gatvę, nes yra simboliai, o važiuojamųjų dalių susikirtime brukas pakeistas raudona važiuojamąja dalimi su kelio ženklinimo indikatoriais kertančiajam mašinų transportui iš šono:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	1994276

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,21 MB ID:	1994275

    Nuo 8 min. (siūlau iki 9 min., nes geras gabalas):


    Vilniuje, manau, niekur neįrengia jokių privalomų apsaugos zonų nuo parkingo, nes mašinos vos telpa ir realiai išsikiša veidrodėliai. Net tokiose gatvėse, kaip Žirmūnų g. nors varo VT troleibusai. Neabejoju, jog nieks to VMS net nežino.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220910_151158.jpg Views:	108 Size:	1,20 MB ID:	1994148Click image for larger version  Name:	IMG_20220910_151304.jpg Views:	108 Size:	1,08 MB ID:	1994147
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Citify foto, senesnės:

    Gražu žiūrėti į nuotraukas su vykstančiu veiksmu
    Gerai būtų Kareivių g. nuotraukas talpinti ne tik "Dviračių takų" temoje

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
    Tai taip, čia apatinis asfalto sluoksnis. Bet ant jo, panašu, uždėjo juostas, kad rytais mažiau chaoso būtų.

  • spekas
    commented on 's reply
    Dėl gatvių siaurinimo ir pralaidumo kitimo pastebėjimas.
    Siaurinant gatves (siaurinimą kritikuojantiems vertėtų išsiaiškinti, kad beveik visi siaurinimai vyksta atkarpose, kurių juostos plotis viršyja dabartinį STR) vyksta bent jau man įdomus reiškinys. Auto dalyviai sumažina greitį, Tai reiškia, kad tarp transporto priemonių reikia palaikyti mažesnius atstumus. Tai reiškia, kad į tą pačią atkarpą gali tilpti daugiau transporto priemonių. Tai iškelia klausimą ar toks pasikeitimas mažina, yra neutralus, ar didina pralaidumą. Kažkur mačiau duomenis, kad sumažinus greitį nuo berods 50 iki 30 pralaidumas net padidėja. Mane tai maloniai nustebino, nes nežinojau, Nenuostabu, kad nežinojau, nes tai yra kontraintuityvu. Net jei pralaidumas nepadidėja, jis, esu pakankamai tikras, nesumažėja.

    Tuo pačiu panaikinami greičio viršyjimai kur, nors gatvė ir 50 kmh limito, dėl per plačių juostų buvo galima važiuoti 60-70 kmh. Kur nors nuošaliau toks viršyjimas, kur galima važiuoti saugiai, nėra labai aktualus, bet kur gyvenamieji rajonai - tai labai aktualu.

  • abruo
    commented on 's reply
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    Turbūt naujas gatvės standartas - išasfaltuojam ir tada lopus dedam.

    Eina sau. Trūksta žodžių. Dabar garantuotai toje vietoje bus nuolat lopoma duobė. Tegul apsi*ika.

  • gangstarr
    commented on 's reply
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
    Turbūt naujas gatvės standartas - išasfaltuojam ir tada lopus dedam.



  • Ignalina
    commented on 's reply
    Beje, Ozo g. tarp Licėjaus st. ir Kalvarijų g. keičia bortus. Gal ruošiasi perasfaltuoti šią arkarpą?
    Jei taip, tuomet nuo Akropolio iki Kalvarijų g. būtų naujas asfaltas visoje atkarpoje vienoje pusėje.

    Click image for larger version

Name:	20220923_192602.jpg
Views:	1030
Size:	1,22 MB
ID:	1993851

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
    Šiaip, labai keista ten situacija. Naujas asfaltas pilnai sulygintas su senu, kas lyg ir indikuotų, kad asfaltavimo darbai baigti. Tačiau asfaltas yra keliais cm žemiau, nei bordiūrų asfaltavimo linija. Tai:
    a) Bus dar vienas asfalto sluoksnis per visas juostas, tačiau užtruks (gal net nieko nedarys per žiemą), tai nupiešė punktyrus.
    b) Neasfaltuos A juostos ir joje paliks seną asfaltą (mažiau tikėtina, net Ozo g. perasfaltavo visą).

    Variantas A dar labiau atrodo įtikinantis, nes juostos dažytos purškiamais dažais, o ne termoplastiku.

    Click image for larger version

Name:	20220923_180912.jpg
Views:	1049
Size:	2,04 MB
ID:	1993837

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
    Iš esmės su viskuo sutinku, Šimašiaus valdžia visiškai bbdėjo ant VT ir net pasistengė, kad visos diskusijos apie kitas galimas VT rūšis būtų laikomos kažkuo nerimtu, nerealiu, absurdišku, utopiniu ir iš esmės nebevyktų.

    Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

    Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h

    Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.

    Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...

  • dondc
    commented on 's reply
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Narbuto g. Tai čia bus 3.25m x 3?
    Iš foto sunku pasakyt, nors ir atrodo siauroka VT juosta, bet mašinoms tikrai platoka. Įmanomi variantai:
    1) pastatė pagal pirminį projektą 3,75 (VT) + 3,25 + 3,25–3,5, bet linijas nubraižė, kad visiems būtų po lygiai;
    2) pakeitė projektą neinformavus visuomenės taip suvienodindami pločius atsižvelgiant į kitų atkarpų projektus (dvirtakį tai tikrai buvo siaurinę, po to vėl po visuomenės triukšmo platino vietomis, taisė gal net 2 kartus) ir gatvės juostas pakoregavo į 3,25 x 3.

  • Riedis
    commented on 's reply
    Čia vis tik statybinis kontekstas, stotelėje net bortų nėra tai suprantami VT vairuotojų netikslumai. Važiuojant tiesiai būsima A juosta taikliau įsipaišys. Čia labiau bandžiau užfiksuoti tą VT juostų plotį, apie kurį nesenai buvo diskusija.

    Click image for larger version

Name:	20220922_140132.jpg
Views:	1162
Size:	249,5 kB
ID:	1993763


  • Creatium
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ir jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.
    Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
    Nes kai kurių gatvių kokybė tokia kad su pasatu gaunu nemokamą masažą nuo kratymo? Bet šiaip aš manau kad džipus išvis reikia apmokestinti papildomai kaip kenksmingą automobilio tipą.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

    Kažkoks keistas grafikas, pirmus du kartus net neįsibėgėja iki 50, taigi visiškai neatspindi realybės bent jau mūsų gatvėse. Beto prie sankryžos laukia tiek pat kiek važiuoja, kas pas mus būna nebent rytinio piko metu.
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
    Ir jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?

  • Riedis
    commented on 's reply
    Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.

    Click image for larger version  Name:	20220922_140143.jpg Views:	0 Size:	289,6 kB ID:	1993704
Working...
X