Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    commented on 's reply
    Ok, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?

  • dondc
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1912
Size:	1,93 MB
ID:	1995264

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Grinda Facebooke "Ozo gatvėje pradedame kelio bortų remontą. Čia laukia didesni darbai – informuosime atskirai."

    Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220927_150911_Facebook.jpg
Views:	2124
Size:	90,2 kB
ID:	1994885

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.
    Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu. Na ir ten net dabar, kol remontas nėra baigtas, dar tvarkomi bortai ir autobusui tenka važiuot kiek toliau nuo jų, yra akivaizdžiai ne 10cm iki automobilio kitoje juostoje, o visas metras.

    Šiaip nesuprantu apie ką čia galima diskutuot, kai matome, kad susiaurintose juostose telpa po pusanto MB S-Class ir Audi Q5 (ar čia net Q7, nesu didžiulis Audi žinovas).

    O tiems, kurie čia bando traukti "greitosios kortą", tai dėja irgi sorry, bet galiu jums vizualizuot, kaip net turint pilnai užstatytas 3 juostas (kas šiaip jeigu kada ir būna, tai tik labai trumpose atkarpose) vairuotojams nelendant ant bortų greitoji, ar policijos mašina gali laisvai pravažiuoti.

    Click image for larger version  Name:	111.png Views:	26 Size:	504,8 kB ID:	1994573

    Click image for larger version  Name:	222.png Views:	26 Size:	502,4 kB ID:	1994575

    Beje štai kaip atrodo "10cm nuo autobuso", nors ir čia bus daugiau, nei 10.

    Aišku tuoj atsiras kažkas, kas pradės kalbėt apie gaisrininkų ar kitą sunkųjį transportą, bet come on, tiesiog pasižiūrėkit youbute kaip dar siauresnėse Europos miestų gatvėse vairuotojai susikoordinuoja ir praleidžia tokį transportą. Čia jau ne gatvių pločio, o vairavimo kultūros klausimas.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Man tai juokinga skaityt komentarus kad "nu tilps tie autikai ko tu dar nori" iš žmonių, gyvenime neturėjusių D arba T kategorijų, visiškai ignoruojant VT vairuotojais dirbančių nuomonę

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu kur jūs tai matote. Viskas ten telpa ir vienintelis semi-legit argumentas prieš siaurinimą galėtų būti "žiema sunkiau prasisukt, nes iš šonų nenuvalytas sniegas", bet ir tas dalykas yra tiesiog VMS tarnybų neveiksnumo problema, kurią tokiu atveju šiaip galima būtų taikyti prie visko, pvz "šaligatviai yra lose-lose kaip konceptas, nes jeigu jų žiemą nevalyt, jais neįmanoma naudotis".
    Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.


  • Lettered
    commented on 's reply
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1664187137607.jpg
Views:	2412
Size:	109,3 kB
ID:	1994507

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad ne, į autobusą pažiūrėk. O troleibusas stovi stotelėje prie būsimo borto. Braukydamas borto tikrai nevažinės. Ypač malonu bus tokioje A juostoje važiuoti padidintu greičiu ir lenkti lengvasias antroje juostoje turbūt? A ne, daroma kad būtų kuo nepatogiau VT važiuoti greitai. Juk negalima daryti kad aplenktu automobilius. Dar kas į VT persės. Nors nepersės, šyrit beveik kiekvienoje stotelėje po puse norinčių tiesiog fiziškai netilpo

    Tia kad šiuo atveju yra loose -loose nes VT netilps susiaurintoje juostoje.
    Nelabai suprantu kur jūs tai matote. Viskas ten telpa ir vienintelis semi-legit argumentas prieš siaurinimą galėtų būti "žiema sunkiau prasisukt, nes iš šonų nenuvalytas sniegas", bet ir tas dalykas yra tiesiog VMS tarnybų neveiksnumo problema, kurią tokiu atveju šiaip galima būtų taikyti prie visko, pvz "šaligatviai yra lose-lose kaip konceptas, nes jeigu jų žiemą nevalyt, jais neįmanoma naudotis".

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?
    Tai kad ne, į autobusą pažiūrėk. O troleibusas stovi stotelėje prie būsimo borto. Braukydamas borto tikrai nevažinės. Ypač malonu bus tokioje A juostoje važiuoti padidintu greičiu ir lenkti lengvasias antroje juostoje turbūt? A ne, daroma kad būtų kuo nepatogiau VT važiuoti greitai. Juk negalima daryti kad aplenktu automobilius. Dar kas į VT persės. Nors nepersės, šyrit beveik kiekvienoje stotelėje po puse norinčių tiesiog fiziškai netilpo
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?
    Tia kad šiuo atveju yra loose -loose nes VT netilps susiaurintoje juostoje.
    Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h
    Manau kad visose rajono vidinėse gatvėse reikėtu sulėtinti iki 30 km/h bet tas grafikas yra visiška lempa kuris neatspindi realybės (bent jau lietuvoje).

    Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
    Ukmergės gatvėje isijungiu greičio limiteris ties 52 km/h tai aplenkia 100%. Būna net keista jeigu kažkas už nugaros važiuoja. Lenkia net autobusai.

    Panašiai yra geležinio vilko gatvėje atitinkamu leistinu greičiu.

    Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
    Pagal KET iki 10 km/h viršijimas baudžiamas įspėjimu. Tai pareigūnai net nesivargina.







  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Beje, Ozo g. tarp Licėjaus st. ir Kalvarijų g. keičia bortus. Gal ruošiasi perasfaltuoti šią arkarpą?
    Jei taip, tuomet nuo Akropolio iki Kalvarijų g. būtų naujas asfaltas visoje atkarpoje vienoje pusėje.

    Click image for larger version

Name:	20220923_192602.jpg
Views:	1033
Size:	1,22 MB
ID:	1993851
    Grinda Facebooke "Ozo gatvėje pradedame kelio bortų remontą. Čia laukia didesni darbai – informuosime atskirai."

    Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Radau pavyzdį Berlyne, kaip atrodo (...)
    Diskusija su palyginimai persikėlė į temą apie "Vilniaus gatvių standartą"
    https://www.miestai.net/forumas/foru...e4#post1991664

  • dondc
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties. Gal nieko naujo, bet šiaip galutinis sutvarkytos gatvės vaizdas su apželdinimu. Aišku apželdinimą pilname gerume tikriausiai pamatysim tik kitąmet. Dar būtų visai įdomu sužinoti, kaip gatvių siaurinimo oponentai vertina šitos gatvės rekonstravimą iš to kampo, kad anksčiau ten nebuvo leidžiamas mašinų parkavimas, o dabar visame gatvės ilgyje daug kur įrengtos dedikuotos parkavimo kišenės Romas neblogai, ar ne?



    Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dvriačių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
    Radau pavyzdį Berlyne, kaip atrodo mano paminėta apsaugos zona nuo parkingo:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Nieks neminėjo, bet radau, jog STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
    37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
    37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1 [čia gatvėse, o pagal 31 lentelę nereikia, nes ten įeina ir parkingų aikštelės šalia kelio]
    Click image for larger version  Name:	image_126394.png Views:	0 Size:	55,5 kB ID:	1994274
    Berlyne čia panašu į dviračių gatvę, nes yra simboliai, o važiuojamųjų dalių susikirtime brukas pakeistas raudona važiuojamąja dalimi su kelio ženklinimo indikatoriais kertančiajam mašinų transportui iš šono:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	1994276

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,21 MB ID:	1994275

    Nuo 8 min. (siūlau iki 9 min., nes geras gabalas):


    Vilniuje, manau, niekur neįrengia jokių privalomų apsaugos zonų nuo parkingo, nes mašinos vos telpa ir realiai išsikiša veidrodėliai. Net tokiose gatvėse, kaip Žirmūnų g. nors varo VT troleibusai. Neabejoju, jog nieks to VMS net nežino.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220910_151158.jpg Views:	108 Size:	1,20 MB ID:	1994148Click image for larger version  Name:	IMG_20220910_151304.jpg Views:	108 Size:	1,08 MB ID:	1994147
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Citify foto, senesnės:

    Gražu žiūrėti į nuotraukas su vykstančiu veiksmu
    Gerai būtų Kareivių g. nuotraukas talpinti ne tik "Dviračių takų" temoje

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
    Tai taip, čia apatinis asfalto sluoksnis. Bet ant jo, panašu, uždėjo juostas, kad rytais mažiau chaoso būtų.

  • spekas
    commented on 's reply
    Dėl gatvių siaurinimo ir pralaidumo kitimo pastebėjimas.
    Siaurinant gatves (siaurinimą kritikuojantiems vertėtų išsiaiškinti, kad beveik visi siaurinimai vyksta atkarpose, kurių juostos plotis viršyja dabartinį STR) vyksta bent jau man įdomus reiškinys. Auto dalyviai sumažina greitį, Tai reiškia, kad tarp transporto priemonių reikia palaikyti mažesnius atstumus. Tai reiškia, kad į tą pačią atkarpą gali tilpti daugiau transporto priemonių. Tai iškelia klausimą ar toks pasikeitimas mažina, yra neutralus, ar didina pralaidumą. Kažkur mačiau duomenis, kad sumažinus greitį nuo berods 50 iki 30 pralaidumas net padidėja. Mane tai maloniai nustebino, nes nežinojau, Nenuostabu, kad nežinojau, nes tai yra kontraintuityvu. Net jei pralaidumas nepadidėja, jis, esu pakankamai tikras, nesumažėja.

    Tuo pačiu panaikinami greičio viršyjimai kur, nors gatvė ir 50 kmh limito, dėl per plačių juostų buvo galima važiuoti 60-70 kmh. Kur nors nuošaliau toks viršyjimas, kur galima važiuoti saugiai, nėra labai aktualus, bet kur gyvenamieji rajonai - tai labai aktualu.

  • abruo
    commented on 's reply
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    Turbūt naujas gatvės standartas - išasfaltuojam ir tada lopus dedam.

    Eina sau. Trūksta žodžių. Dabar garantuotai toje vietoje bus nuolat lopoma duobė. Tegul apsi*ika.

  • gangstarr
    commented on 's reply
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
    Turbūt naujas gatvės standartas - išasfaltuojam ir tada lopus dedam.



  • Ignalina
    commented on 's reply
    Beje, Ozo g. tarp Licėjaus st. ir Kalvarijų g. keičia bortus. Gal ruošiasi perasfaltuoti šią arkarpą?
    Jei taip, tuomet nuo Akropolio iki Kalvarijų g. būtų naujas asfaltas visoje atkarpoje vienoje pusėje.

    Click image for larger version

Name:	20220923_192602.jpg
Views:	1033
Size:	1,22 MB
ID:	1993851

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
    Šiaip, labai keista ten situacija. Naujas asfaltas pilnai sulygintas su senu, kas lyg ir indikuotų, kad asfaltavimo darbai baigti. Tačiau asfaltas yra keliais cm žemiau, nei bordiūrų asfaltavimo linija. Tai:
    a) Bus dar vienas asfalto sluoksnis per visas juostas, tačiau užtruks (gal net nieko nedarys per žiemą), tai nupiešė punktyrus.
    b) Neasfaltuos A juostos ir joje paliks seną asfaltą (mažiau tikėtina, net Ozo g. perasfaltavo visą).

    Variantas A dar labiau atrodo įtikinantis, nes juostos dažytos purškiamais dažais, o ne termoplastiku.

    Click image for larger version

Name:	20220923_180912.jpg
Views:	1052
Size:	2,04 MB
ID:	1993837

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
    Iš esmės su viskuo sutinku, Šimašiaus valdžia visiškai bbdėjo ant VT ir net pasistengė, kad visos diskusijos apie kitas galimas VT rūšis būtų laikomos kažkuo nerimtu, nerealiu, absurdišku, utopiniu ir iš esmės nebevyktų.

    Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.

    Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h

    Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.

    Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
Working...
X