
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu.
- 4 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Grinda Facebooke "Ozo gatvėje pradedame kelio bortų remontą. Čia laukia didesni darbai – informuosime atskirai."
Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą
- 2 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nuotraukoje nuo tilto kuri dar ir buvo pacituota tame pačiame puslapyje. Lengvosioms ten stovint kamštyje idomu kaip jūs būdamas autobuso vairuotoju su 10 cm tarpu pro stovinčius važiuotumėte 60 km/h greičiu.
Šiaip nesuprantu apie ką čia galima diskutuot, kai matome, kad susiaurintose juostose telpa po pusanto MB S-Class ir Audi Q5 (ar čia net Q7, nesu didžiulis Audi žinovas).
O tiems, kurie čia bando traukti "greitosios kortą", tai dėja irgi sorry, bet galiu jums vizualizuot, kaip net turint pilnai užstatytas 3 juostas (kas šiaip jeigu kada ir būna, tai tik labai trumpose atkarpose) vairuotojams nelendant ant bortų greitoji, ar policijos mašina gali laisvai pravažiuoti.
Beje štai kaip atrodo "10cm nuo autobuso", nors ir čia bus daugiau, nei 10.
Aišku tuoj atsiras kažkas, kas pradės kalbėt apie gaisrininkų ar kitą sunkųjį transportą, bet come on, tiesiog pasižiūrėkit youbute kaip dar siauresnėse Europos miestų gatvėse vairuotojai susikoordinuoja ir praleidžia tokį transportą. Čia jau ne gatvių pločio, o vairavimo kultūros klausimas.
- 8 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kur jūs tai matote. Viskas ten telpa ir vienintelis semi-legit argumentas prieš siaurinimą galėtų būti "žiema sunkiau prasisukt, nes iš šonų nenuvalytas sniegas", bet ir tas dalykas yra tiesiog VMS tarnybų neveiksnumo problema, kurią tokiu atveju šiaip galima būtų taikyti prie visko, pvz "šaligatviai yra lose-lose kaip konceptas, nes jeigu jų žiemą nevalyt, jais neįmanoma naudotis".
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad ne, į autobusą pažiūrėk. O troleibusas stovi stotelėje prie būsimo borto. Braukydamas borto tikrai nevažinės. Ypač malonu bus tokioje A juostoje važiuoti padidintu greičiu ir lenkti lengvasias antroje juostoje turbūt? A ne, daroma kad būtų kuo nepatogiau VT važiuoti greitai. Juk negalima daryti kad aplenktu automobilius. Dar kas į VT persės. Nors nepersės, šyrit beveik kiekvienoje stotelėje po puse norinčių tiesiog fiziškai netilpo
Tia kad šiuo atveju yra loose -loose nes VT netilps susiaurintoje juostoje.
- 1 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad telpa. Ar tikrai į tą patį dalyką žiūrime?
Parašė ttttt Rodyti pranešimąBet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia")?
Labai geras pastebėjimas ir labai jautri tema diskusijoms your average lietuviui. Manau net tiems, kurie yra už siaurinimus, gatvių humanizavimą ir t.t. būtų nelengva sutikti su greičio mieste sumažinimu nuo 50km/h iki 40km/h
Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
Panašiai yra geležinio vilko gatvėje atitinkamu leistinu greičiu.
Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
- 1 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBeje, Ozo g. tarp Licėjaus st. ir Kalvarijų g. keičia bortus. Gal ruošiasi perasfaltuoti šią arkarpą?
Jei taip, tuomet nuo Akropolio iki Kalvarijų g. būtų naujas asfaltas visoje atkarpoje vienoje pusėje.
Paslaptis arba eilinį kartą pradėjus darbus reikia rengti/koreguoti/derinti projektą
- 1 patinka
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąRadau pavyzdį Berlyne, kaip atrodo (...)
https://www.miestai.net/forumas/foru...e4#post1991664
-
Parašė John Rodyti pranešimąGerosios Vilties. Gal nieko naujo, bet šiaip galutinis sutvarkytos gatvės vaizdas su apželdinimu. Aišku apželdinimą pilname gerume tikriausiai pamatysim tik kitąmet. Dar būtų visai įdomu sužinoti, kaip gatvių siaurinimo oponentai vertina šitos gatvės rekonstravimą iš to kampo, kad anksčiau ten nebuvo leidžiamas mašinų parkavimas, o dabar visame gatvės ilgyje daug kur įrengtos dedikuotos parkavimo kišenės Romas neblogai, ar ne?
Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dvriačių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nieks neminėjo, bet radau, jog STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1 [čia gatvėse, o pagal 31 lentelę nereikia, nes ten įeina ir parkingų aikštelės šalia kelio]
Nuo 8 min. (siūlau iki 9 min., nes geras gabalas):
Vilniuje, manau, niekur neįrengia jokių privalomų apsaugos zonų nuo parkingo, nes mašinos vos telpa ir realiai išsikiša veidrodėliai. Net tokiose gatvėse, kaip Žirmūnų g. nors varo VT troleibusai. Neabejoju, jog nieks to VMS net nežino.
- 2 patinka
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Parašė Creatium Rodyti pranešimąCitify foto, senesnės:
Gerai būtų Kareivių g. nuotraukas talpinti ne tik "Dviračių takų" temoje
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
-
Dėl gatvių siaurinimo ir pralaidumo kitimo pastebėjimas.
Siaurinant gatves (siaurinimą kritikuojantiems vertėtų išsiaiškinti, kad beveik visi siaurinimai vyksta atkarpose, kurių juostos plotis viršyja dabartinį STR) vyksta bent jau man įdomus reiškinys. Auto dalyviai sumažina greitį, Tai reiškia, kad tarp transporto priemonių reikia palaikyti mažesnius atstumus. Tai reiškia, kad į tą pačią atkarpą gali tilpti daugiau transporto priemonių. Tai iškelia klausimą ar toks pasikeitimas mažina, yra neutralus, ar didina pralaidumą. Kažkur mačiau duomenis, kad sumažinus greitį nuo berods 50 iki 30 pralaidumas net padidėja. Mane tai maloniai nustebino, nes nežinojau, Nenuostabu, kad nežinojau, nes tai yra kontraintuityvu. Net jei pralaidumas nepadidėja, jis, esu pakankamai tikras, nesumažėja.
Tuo pačiu panaikinami greičio viršyjimai kur, nors gatvė ir 50 kmh limito, dėl per plačių juostų buvo galima važiuoti 60-70 kmh. Kur nors nuošaliau toks viršyjimas, kur galima važiuoti saugiai, nėra labai aktualus, bet kur gyvenamieji rajonai - tai labai aktualu.
- 7 patinka
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
Turbūt naujas gatvės standartas - išasfaltuojam ir tada lopus dedam.
- 3 patinka
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
- 5 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
a) Bus dar vienas asfalto sluoksnis per visas juostas, tačiau užtruks (gal net nieko nedarys per žiemą), tai nupiešė punktyrus.
b) Neasfaltuos A juostos ir joje paliks seną asfaltą (mažiau tikėtina, net Ozo g. perasfaltavo visą).
Variantas A dar labiau atrodo įtikinantis, nes juostos dažytos purškiamais dažais, o ne termoplastiku.
- 4 patinka
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia")?
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.
Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
- 5 patinka