Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Medūza
    replied
    Ant komposterių suklijuoti lipdukai, stotelėse iškabinti plakatai, skelbiantys, kad prie kompiuterio reikia glausti tik vieną kortelę, nes dabar, kai bus įvestas atsiskaitymas banko kortelėmis, nebebus galima glausti kelių kortelių (tame tarpe ir piniginės, tašių), nes už kelionę gali nuskaityti dvigubą kainą.
    Paskutinis taisė Medūza; 2025.06.04, 19:49.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.
    sviestas sviestuotas. As ne patarimo klausiu. man idomu kodel Vilniuje visais imanomais siuo metu atsiskaitymo ir kleiavimo budais bilieto kaina islieka nepakitusi ( 90 ct ) o Kaune kaina padideja nuo 70 ct iki 1 e. juk jei pildai korltele |kauno ar |Lietuvos spaudoje, maksimoje,Rimi jiems 23 proc komisiniai, o cia mokant tiesiogiai i KA kisene kaina didesne

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?
    Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Ar naujausiuose Soliariuose priekyje po dangčiu paslėpti du gesintuvai, ar tik vienas? Škodos ir senieji Soliariai turi du (6 ar 9 kg, patikslinkit), įdomu kaip su naujausiais kilo klausimas ar verta stabdyti troleibusą jeigu mašina užsidegė ar ne

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Daroma ko gero dėl tų žmonių patogumo, kurie atvykę laikinai (turistai, ar iš kito miesto) bei nenori siųstis Žiogo programėlės dėl kelių pravažiavimų. Dėl šios priežasties turbūt ir kaina didesnė nei Žiogo bilieto.
    Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Persėdimo nemokamo per 30min. galimybė bus su kortele?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kainą taip pat didina kortelės aptarnavimo mokesčiai - žioge minimali suma yra 2€, spėju dauguma pildo didesne suma, tai aptarnavimas vienam bilietui gaunasi gerokai pigesnis.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Gerbiamasai autoriau, kuo skiriasi mokejimas ziogu ir mokejimas asmenine kortele? juk moku pats, juk menais atvejais vairuotojas neatlieka pardavimo funkcijos ir kodel turiu moketi brangiau?
    Daroma ko gero dėl tų žmonių patogumo, kurie atvykę laikinai (turistai, ar iš kito miesto) bei nenori siųstis Žiogo programėlės dėl kelių pravažiavimų. Dėl šios priežasties turbūt ir kaina didesnė nei Žiogo bilieto.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Mokėti už kelionę Kauno viešajame transporte bus galima ir banko kortelėmis ar išmaniaisiais įrenginiais
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/05/...s-irenginiais/
    Gerbiamasai autoriau, kuo skiriasi mokejimas ziogu ir mokejimas asmenine kortele? juk moku pats, juk menais atvejais vairuotojas neatlieka pardavimo funkcijos ir kodel turiu moketi brangiau?

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Mokėti už kelionę Kauno viešajame transporte bus galima ir banko kortelėmis ar išmaniaisiais įrenginiais
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/05/...s-irenginiais/

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Kaunas perduos penkis autobusus Charkivui
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...kivui-n1420756

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Dažninamas 8 troleibusas? Netikėta. Kodėl taip daro?
    kompensuojama Milikoniu kalno nevaziuojanciu saskaita, juk nenusileis nei 17.34,35 nuo to kalno, kurie vaziuoja pro Vilijampoles turgaviete. prisideda vienas grafikas,grojantis dingsta

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Būtu gerai jei papildomas maršutas važiuotu Kėdainių gatve į Šilainius arba daugiau reisų 31 maršrute, nes praktiškai visi autobusai į Šilainius važiuos Baltų prokspektu. Važiuojant 39 arba 40 iš Kauno Šilainių ligoninės į pilies žiedą numatoma, kad užtruks apie pusvalandį ( pėsčiomis tai užtruktu ~40min ), bet žiūrint į tai, kad tikriausiai bus papildomai eismo Baltų pr. tikriausiai bus nemažai vėlavimų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Dažninamas 8 troleibusas? Netikėta. Kodėl taip daro?
    Matyt, nori kompensuoti 17, 34, 35 ir 54 maršrutus, kurie į Vilijampolę per rekonstrukciją neužsuks.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Dažninamas 8 troleibusas? Netikėta. Kodėl taip daro?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Yra įkelti pasikeitę autobusų maršrutai Milikonių kalno rekonstrukcijos metu. Maršrutai nukreipiami Baltų pr., Neries krantine ir Varnių gatve, o tie, kurie važiuoja Taikos pr. link - į Varnių g. neužvažiuos. Keista, kad neišnaudojama plati Grušo gatvė (pvz. 40 maršruto atveju) ir Demokratų-Panerių g. jungtis, kuri leistų 35 ir 54 maršrutams užsukti ir į Varnių g.
    Į Grušo gatvę iš abejų galų negalima atlikti kairiojo posūkio. Dėl saugumo tokie maršrutai nenumatyti ir VT.

    Dėl Demokratų gatvės išnaudojimo problema, kad koks 54 ir taip gana raitytas darosi Šilainiuose (Šarkuvos g.+visa ta bezabrazija su plc Mega).

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Yra įkelti pasikeitę autobusų maršrutai Milikonių kalno rekonstrukcijos metu. Maršrutai nukreipiami Baltų pr., Neries krantine ir Varnių gatve, o tie, kurie važiuoja Taikos pr. link - į Varnių g. neužvažiuos. Keista, kad neišnaudojama plati Grušo gatvė (pvz. 40 maršruto atveju) ir Demokratų-Panerių g. jungtis, kuri leistų 35 ir 54 maršrutams užsukti ir į Varnių g.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Mačiau 29 autobuso bilietą pirktą Kauno autobusų stotyje už 1 eu.
    Stotis parduoda bet kokius KVT bilietus at tik į oro uostą?
    Ir įdomu kaip jo galiojimas, ten specialiai konkrečiai valandai išrašo?j Kaip jei pvz neatvyksta laiku 29? Nes ten nežymimas bilietas niekaip.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Savanorių pr. važiuojant link centro iškastos duobės prie esamų kontaktinio tinklo atramų,tai matyt keis į naujas.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Nesuprantu, atrodo kas savaitę miesto autobusai/troleibusai patenka į avarijas. Ar tai normalu?

    Pasigooglinau, per paskutnius 6-7 savaites, 5 avarijos, viso 6 autobusai (nes vieną kartą vienas į kitą įvažiavo)
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.04.28, 16:33.

    Komentuoti:

Working...
X