Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
    Vilniuje einama prie talpos ir dažnumo didinimo.
    Perkami 73 18m troleibusų, bus skelbiamas konkursas ir autobusams, jei neklystu 161 vnt.
    Vilniuje artimiausius 2-3 metus vyks sistemos optimizavimas ir atnaujinimas. Nauji maršrutai, pratęsimai, kursavimo dažninimas iki kas 5 min labiausiai apkrautuose ir nelabiau nei 15 min privežamuosiuose maršrutuose.
    Ar tikrai Kaunas negali pakelti savo VT lygį?
    Ar tiesiog nenorima kažką daryti?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.
    Vilniuje bent viskas dažniau važiuoja ir važiuos dar dažniau įsigijus daugiau TP.
    Dėl vėlavimų nesiskundžiu, gan sklandžiai viskas Vilniuje, apart kelių vietų.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
    Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
    Gal ir tai nebūtu problema, tačiau autobusai labai dažnai veluoja ir skuba, netgi vidurdieniais ir savaitgaliais. Dažnai važiuoju su 9/12 ir beveik visada veluoja ~5-6min net gi 12val. Jei autobusai turėtu daugiau A juostų, prioritetų šviesaforuose, ir logiškesnį stotelių dėstyma, gal tai nebūtu tokia problema

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
    Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
    Su naktiniu maršrutų atsiskaitymu būdavo vos ne kas savaitę vis kitaip - buvo ir taip kad nesvarbu kas važiuos visiem viena kaina perkant vienkartinį pilna kaina. Buvo kad negaliojo nuolatiniai bet galiojo papildyti pinigais atsiskaitant be nuolaidos, buvo kad ir nuolatiniai galiojo, buvo kad vairuotojas galėjo parduoti ir su 80 50 procentų nuolaidomis

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui
    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.02.24, 21:26.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Įdomu kas bus daroma su autobusų ir troleibusų maršrutų dažniais jei būtu pastatytas tramvajus. Tikėkimes nevažiuos dar rečiau.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Vyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.
    sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Vyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
    Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
    Tiksliai, aš gal tik porąkart važiavęs naktiniu, ir neatsimenu jau kaip su atsiskaitymu. Bet vis tiek gaila, kad net nesvarsto galimybės atkurti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau grybo
    Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
    Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.
    O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau grybo

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą

    Tuo metu ir taksi brangūs buvo, ypač studentams
    Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Tikrai taip. Tais laikais kai vaziuodavo ,, naktiniai' nebuvo nei Bolt, nei paspirtuku.
    Tuo metu ir taksi brangūs buvo, ypač studentams

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą

    Ketvirtadieniai buvo pridėti 2011-ų galę, bet nepraėjus net 3-ms mėnesiams šie kurdavimai buvo panaikinti
    Tikrai taip. Tais laikais kai vaziuodavo ,, naktiniai' nebuvo nei Bolt, nei paspirtuku.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad man rodos visas tik savaitgaliais ir kursuodavo Kaune naktiniai.
    Kažką nebent pamenu, kad gal kažkuriuo metu ketvirtadieniai buvo pridėti, bet ir tai abejoju.
    Ketvirtadieniai buvo pridėti 2011-ų galę, bet nepraėjus net 3-ms mėnesiams šie kursavimai buvo panaikinti
    Paskutinis taisė Medūza; 2025.02.23, 19:11.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Naktinių autobusų Kaune grąžinti neplanuojama – „pervežama labai mažai keleivių“

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...azai-keleiviu/
    Kai koncetruojamasi į moksleivių ir pensininkų pervežimą, tai naktinių tikrai nereikia, nes moksleiviai turi miegoti naktimis, o pensininkai dažniausiai niekur neina naktimis.

    Komentuoti:

Working...
X