Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raivo
    replied
    Vasario 20 dienos fotografijos. KT link Kauno marių atjungtas ties T. Masiulio g. "Viados" degaline:

    Click image for larger version

Name:	12-1742919303057.jpg
Views:	339
Size:	128,5 kB
ID:	2190510

    Nuo tos pačios vietos priešinga kryptimi, naujos KT atramos, tolumoje būsimo Pietrytinio aplinkelio viadukas, vyksta betonavimo darbai:

    Click image for larger version

Name:	13-1742919303049.jpg
Views:	342
Size:	154,3 kB
ID:	2190511

    Nuo Kauno marių žiedo pusės, geležinkelio ir automobilių viadukai, ties šia vieta atjungtas KT nuo Kauno marių pusės, įtemptas prie kairėje gatvės pusėje esančios atramos.

    Click image for larger version

Name:	14-1742919303037.jpg
Views:	343
Size:	191,4 kB
ID:	2190512

    Pagal statybų darbų apimtis, panašu, kad prasidedant vasaros sezonui, troleibusai galės važiuoti.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Adamkaus gimnazija ten nėra kur apsisukti normaliai, pasnigus išvis ragas nes su nuolydžiu aikštelė.
    Šiuo metu ta aikštelė įrenginėjama naujai.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė dronestic.gus Rodyti pranešimą

    kodel butent ne 20?
    Adamkaus gimnazija ten nėra kur apsisukti normaliai, pasnigus išvis ragas nes su nuolydžiu aikštelė. Į maršruto trasą sudėtos dauguma vietų kur būna amžini kamščiai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė fosc Rodyti pranešimą

    Noriu pasakyti, kad viadukas (tiltas) automobiliams jau pastatytas, o geležinkelio ten toli gražu niekas nesiruošia remontuoti....
    Tai kad bus naujas ten su Rail Baltica. Bet manau dar bent metai iki kol ten darbai prasidės, tai gražinti KT tikrai logiška būtų.

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Į Kauno marias troleibusai nevažiuoja dėl geležinkelio tilto statymo darbų. Po darbų pabaigos eismas bus atnaujintas po to, kai grąžins KT po tiltu.
    Noriu pasakyti, kad viadukas (tiltas) automobiliams jau pastatytas, o geležinkelio ten toli gražu niekas nesiruošia remontuoti....

    Komentuoti:


  • dronestic.gus
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Jei tokie norai vairuotojų ir dėl to verta nešti už tai šokoladus man tai atrodo nesąmoningai.
    Man būdavo svarbu ne 20 maršrutą gauti
    kodel butent ne 20?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė fosc Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote, bus gal bent vienas troleibusų maršrutas iki Kauno Marių? Šiandien apsilankiau ten: KT iki galo nenumontuotas, baigiasi prieš posūkį į HE; viadukas virš kelio jau pastatytas; apsisukimo prie Kauno Marių tinklas irgi nenumontuotas...
    Į Kauno marias troleibusai nevažiuoja dėl geležinkelio tilto statymo darbų. Po darbų pabaigos eismas bus atnaujintas po to, kai grąžins KT po tiltu.

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    Gal kas žinote, bus gal bent vienas troleibusų maršrutas iki Kauno Marių? Šiandien apsilankiau ten: KT iki galo nenumontuotas, baigiasi prieš posūkį į HE; viadukas virš kelio jau pastatytas; apsisukimo prie Kauno Marių tinklas irgi nenumontuotas...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bũdavo anksčiau, kad ir centai, bet vairuotojui nuo parduotų bilietų kažkoks bonusas, kuris “bilietinguose” maršrutuose mėnesio gale susidarydavo pakenčiamas. Gal iš čia tas mitas?
    Savaitgaliais jauciamas pagyvejimas ir i Mega ir i Baze, ir i centra. aisku perma is vairuotojo maziau. bet perka, kiekvienas centas - prie algos, pencijos. Kaip senelis 938 dekoja visiems -aciu, kad pirkot, geros keliones.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bũdavo anksčiau, kad ir centai, bet vairuotojui nuo parduotų bilietų kažkoks bonusas, kuris “bilietinguose” maršrutuose mėnesio gale susidarydavo pakenčiamas. Gal iš čia tas mitas?
    turbūt tokiu išlieka vienintelis 29 maršrutas kuris dar kažkokius pinigus renka. O šiaip nuo 1 euro vairuotojui lieka apie 7 centai tai irgi menkas biznis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bũdavo anksčiau, kad ir centai, bet vairuotojui nuo parduotų bilietų kažkoks bonusas, kuris “bilietinguose” maršrutuose mėnesio gale susidarydavo pakenčiamas. Gal iš čia tas mitas?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Aiskiai matosi, kas daznai vaziuoja vienas toks vyras apie 40-50 amziaus su vasarine kepuraite nuo saules nuolatos vairuoja tik tik tik 57 marsruta. Vyras vyresnio amziaus ilgais zilais plaukais 373 mazaisis autobusas nuolatos tik 33 aji. Pagyvenes vyras nuo 775 tik 17 aji. o ponas Vytautas, kur net keleiviai pazista ir vardu vadina ( apie 50 metu sviesus) vairuoja tik 29 aji. Kur net dreba ir kreivai ziuri jei kas is Ouosto neperka bilieto is jo. Vat galiu paaiskinti kieno kokie norai. Cia be sokolado neapsieinama, akivaizdziai matosi.
    Jei tokie norai vairuotojų ir dėl to verta nešti už tai šokoladus man tai atrodo nesąmoningai.
    Man būdavo svarbu ne 20 maršrutą gauti

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Gator vadink mane kaip nori, bet vistiek kam nešti bonkas, šokoladus ar pan. kai ji negali kažko įspūdingo padaryti negu kitiems likusiems kurie nieko neneša. Duoti daugiau mėnesinių darbo valandų kurie įtakotų darbo užmoketį. Nebent kaip ir kalbėjo Gator padaryti grafiką norimu pradžios ir pabaigos laiku, sudaryti iš norimų maršrutų. Bet kai uždirbama 1250 algos jei dirbama su trumpu autobusu dvipamaininiu grafiku ir 170 valandų ir iš jų dar pirkti dobaneles?
    Aiskiai matosi, kas daznai vaziuoja vienas toks vyras apie 40-50 amziaus su vasarine kepuraite nuo saules nuolatos vairuoja tik tik tik 57 marsruta. Vyras vyresnio amziaus ilgais zilais plaukais 373 mazaisis autobusas nuolatos tik 33 aji. Pagyvenes vyras nuo 775 tik 17 aji. o ponas Vytautas, kur net keleiviai pazista ir vardu vadina ( apie 50 metu sviesus) vairuoja tik 29 aji. Kur net dreba ir kreivai ziuri jei kas is Ouosto neperka bilieto is jo. Vat galiu paaiskinti kieno kokie norai. Cia be sokolado neapsieinama, akivaizdziai matosi.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    O kas kuria pačius autobusų tvarkaraščius ( kada, kuris maršrutas važiuoja )? Šiuo metu tvarkaraščiai yra labai prastai optimizuota ( didžiausia problema, dubliuojantys maršrutais tarp jurių nieka nepersedės važiuojantys beveik tuo pačiu metu ir prastai suderinti tvarkaraščiai tarp maršrutų kur būtu norinčių persėsti ).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Iš „Kauno autobusų“ vairuotojo – skandalingi liudijimai: „Poniai mokama pinigais, šokoladais, buteliukais“ https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...kais--36802531
    Gator vadink mane kaip nori, bet vistiek kam nešti bonkas, šokoladus ar pan. kai ji negali kažko įspūdingo padaryti negu kitiems likusiems kurie nieko neneša. Duoti daugiau mėnesinių darbo valandų kurie įtakotų darbo užmoketį. Nebent kaip ir kalbėjo Gator padaryti grafiką norimu pradžios ir pabaigos laiku, sudaryti iš norimų maršrutų. Bet kai uždirbama 1250 algos jei dirbama su trumpu autobusu dvipamaininiu grafiku ir 170 valandų ir iš jų dar pirkti dobaneles?

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Iš „Kauno autobusų“ vairuotojo – skandalingi liudijimai: „Poniai mokama pinigais, šokoladais, buteliukais“ https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...kais--36802531

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tame, kad tik po 5 pranešimų supratai (turbūt), kad yra skirtumas tarp gautų grafikų ir, kad kažkas bus nuskriaustas ,o kažkas laimingas.
    Paimkime kad vairuotojui geros valandos yra nuo 6h ryto ir dirbant po pietų pamainoje baigti bent iki 22 valandos
    ​​​​​​ nes nori bent kažkiek pamiegoti. Tokie grafikai dažniausiai turi tik 6 - 7 darbo valandas, o dirbant taip niekaip neįmanoma surinkti menesinio reikiamo valandų kiekio.
    Todėl ir bus duoti visokiausi grafikai vieną dieną 10 valandų darbo kitą gal tik 6 ir taip toliau

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir dabar kur ta bukumą tu matai ?
    Tame, kad tik po 5 pranešimų supratai (turbūt), kad yra skirtumas tarp gautų grafikų ir, kad kažkas bus nuskriaustas ,o kažkas laimingas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Labiausiai nuskriausti yra naujausiai įdarbinti vairuotojai.
    Pvz dviejų pamainų grafikų yra 100 o vairuotojų jais dirbančių 220 tai 200 vairuotojų gaus iškarto beveik visas dienas jau su suplanuotais maršrutais o like 20 beveik visas dienas su suplanuotais darbu rezerve kurios gali keistis jau mėnesio eigoje.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

    1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

    2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

    Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.
    Ir dabar kur ta bukumą tu matai ?

    Komentuoti:

Working...
X