Kas nervina apie KA, yra tai, kad ją galima būtu lengvai padaryti į tikrai gera VT sistemą, tačiau turimi resursai naudojami labai prastai. Lyginant su kitais Europos mieste, Kaune yra tikrai daug autobusų, tačiau jie naudojami, nu tiesiog durnai. Kaune labai daug dubliuojančių maršrutų, bet tai savaime nėra labai didelė problema. Problema tokia, kad tų autobusų tvarkaraščiai yra paprasčiausiai nelogiški. Koks tikslas leisti du autobusus vienu metu, jei beveik visa savo trasą važiuoja kartų. Vietoj to, kad juos paleisti lygiais tarpais, kad būtu kas pvz kas 7min, jie važiuoja kas 15min. Beto, atrodo, kad toks dalykas kaip persėdimas yra dar nesuprastas KA. Nepatogios stotelių vietos, nesuderintų tvarkaraščių. Netgi kai autobusai važiuoja poromis, persėdimas nepatogus, nes kas jei nori persėsti autobusą priekį taves, arba tavo autobusas šiek tiek pavėlavo ( kas būna dažnai ), ir dabar turi laukti nuo 20min kito
Kas dar labiau nervina, yra tai, kad be neseniai vykusio autobusų pirkimo, niekas nedaroma. Jokių naujų maršrutų ( neskaitant vieno autobuso 71T ), beveik jokių naujų A juostų, jokios iniciatyvos optimizuoti sistemą.
Aišku yra planuojamas tramvajus, bet net geriausiu atvėju, abejoju, kad jis važiuotu iki 2030-ųjų ( jei jis būtu pastatytas ), ir netgi jei jis būtu pastatytas, jei planai nepasikeis, tramvajus pasieks mažą dalį Kauno gyventojų, autobusai/ troleibusai vistiek išliks pagrindine VT rūšimi Kaune.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Nerijus_kns čia juk dažnai sako, kad tikslas yra nedažninti arba retinti tvarkaraščius. Nežinau, kaip tai suderinama su visokiais darnaus judumo planais.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąToks jausmas, kad savivaldybė pasigyrė "Va pripirkom naujų autobusų ir troleibusų, o dabar ša ramiai visi, nes artimiausiems 10-čiai metų jokių investicijų į viešajį transportą nebus, o tvarkaraščiai liks įšaldyti į popandeminį lygį jei dar labiau nebus retinami."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Toks jausmas, kad savivaldybė pasigyrė "Va pripirkom naujų autobusų ir troleibusų, o dabar ša ramiai visi, nes artimiausiems 10-čiai metų jokių investicijų į viešajį transportą nebus, o tvarkaraščiai liks įšaldyti į popandeminį lygį jei dar labiau nebus retinami."
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aha, bet yra poreikis turėti keliasdešimt maršrutų kurie važiuoja kartą per valandą ar dar rečiau vietoj to, kad pertvarkyt maršrutų tinklą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Savivaldybė pasakė, kad poreikio nėra.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį maršrutų dieninių maršrutų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį dieninių maršrutų.Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąKiek tenka pastebėti, tai ilgiau (iki 23 val.) važiuos 32 ir 37, bet daugiau tai graudu žiūrėti kaip reklamuojama, kad švenčiant pergales mieste, reiktų rinktis viešąjį, kurio paskutiniai reisai būna 22 val. ar dar anksčiau, pvz. 3 poilsio dienomis ar 67, neskaitant tam tikrų troleibusų…Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.08.28, 16:22.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek tenka pastebėti, tai ilgiau (iki 23 val.) važiuos 32 ir 37, bet daugiau tai graudu žiūrėti kaip reklamuojama, kad švenčiant pergales mieste, reiktų rinktis viešąjį, kurio paskutiniai reisai būna 22 val. ar dar anksčiau, pvz. 3 poilsio dienomis ar 67, neskaitant tam tikrų troleibusų…
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kuriuose maršrutuose nesugrįžo reisai? Gaila neužsiarchyvavau senų grafikų
Komentuoti:
-
Jau įkelti rudens tvarkaraščiai. Kiek pastebėjau atsiranda 30 autobusas Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda, visa kita laikų pastumdymai nebent kažką praleidau
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kartais nesuprantu ar tu juokauji, ar spėlioji, nes vis tokių neįtikėtinų dalykų pašaudai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Padaryta tam, kad kontrole atitkrina vierna porcija transporto, ir vaziuoja i kita toki pati taska, nes patikru reikalavimas nemazas, darbo valandos ribotos, ir sunkiau susirinkti autobusus ir troileibusus. pvz. utenos sustojimas i centra, paskui vykstama i aleksoto puse, europos prospekte ziurima kad 20 35 67 panasiai vaziuotu kartu. viskas yra suprotuota, viska parenka kompo programa
Transportą padaro nepatogų keleiviams, kad kontrolė galėtų į daugiau troleibusų įlipti
Sunku patikėti, kad tai galėtų būti tiesa, tokį idiotą iškart atleisti už sąmoningą lenkimą VT patrauklumuiPaskutinis taisė Gator; 2025.07.28, 12:23.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Padaryta tam, kad kontrole atitkrina vierna porcija transporto, ir vaziuoja i kita toki pati taska, nes patikru reikalavimas nemazas, darbo valandos ribotos, ir sunkiau susirinkti autobusus ir troileibusus. pvz. utenos sustojimas i centra, paskui vykstama i aleksoto puse, europos prospekte ziurima kad 20 35 67 panasiai vaziuotu kartu. viskas yra suprotuota, viska parenka kompo programaParašė ne robotas Rodyti pranešimąBūtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip galiu pateikti atsakymą kodėl, bet negaliu garantuoti, kad tai susiję.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBūtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
Žiūrint į tvarkaraščius galim pastebėti, kad troleibusai pvz pradeda dirbti +- tą patį laiką, intervalai irgi +- vienodi ~20 min. O žinant, kad Kaune maršrutai dubliuojasi gan stipriai gaunasi, kad viskas važiuoja traukinuku.
Vilniuje traukinukai irgi yra, bet ten jie nėra tokia didelė problema nes maršrutai dubliuojasi mažiau, kursuoja viskas dažniau, o ir galinės stotelės ne vienodos (pvz Leono Sapiegos st. dabar pažiūrėjau: 4 Gerosios Vilties už 9 min, 2 Stotis už 11 min, 19 Pašilaičiai už 15 min)
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jokių pirkimų skelbtą nebuvo ir kol kas neplanuojama. Ir šiaip apie kokį pirkimą galima kalbėti, kai KA nori optimizuoti veiklą (karpyti KM)Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąJuos reikėtų keisti naujais, juk berods buvo planų įsigyt naujų troleibusų?
Komentuoti:
-
Juos reikėtų keisti naujais, juk berods buvo planų įsigyt naujų troleibusų?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kada perdažys senuosius Solaris Trolllino? Jau labai nublukę ir atrodo gan apmaudžiai, ypač kuomet kitos kėbulo dalys keistos ir ryškesnės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Darbo dieną 9 ir 12 šiuo metu viso 7 grafikai: 5 pamainiai, 2 pertraukiami. Bus 6 grafikai: 5 pamainiai ir 1 pertraukiamasParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
ne visai tiksli info. 9 ir 12 nejudinta
Komentuoti:
-
ne visai tiksli info. 9 ir 12 nejudintaParašė Etransport Rodyti pranešimą
Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.
Komentuoti:
-
Atrodyti nereiškia galėti, pavyzdys geriausias 69b, pamaina atidirbus nesinori į tą pusę žiūrėti. Teko 41 viena karta avariją Jurbarko g. žiede apvazineti pro Tilžės gatvė, tai ties ,,Veterinarijos akademiją" pradėjau gailėtis, kad tokia mintį dispeciariui daviau, judi milimetrais nuo abejuose pusėse priparkuotu, lengvikiu veidrodėliu.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Kiek atrodė tai turėtu galėti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek atrodė tai turėtu galėtiParašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Klaustukas ar autobusai pravažiuotų ta Gėlių rato gatve, daug šansų, kad gatvė priparkuota lengvųjų.
Komentuoti:
Komentuoti: