Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Galėtų bent jau savaitgaliais paleisti, kai žmonės labiau linkę iki vėlumos sėdėti centre ir senamiestyje...
    Kad man rodos visas tik savaitgaliais ir kursuodavo Kaune naktiniai.
    Kažką nebent pamenu, kad gal kažkuriuo metu ketvirtadieniai buvo pridėti, bet ir tai abejoju.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Naktinių autobusų Kaune grąžinti neplanuojama – „pervežama labai mažai keleivių“

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...azai-keleiviu/
    Galėtų bent jau savaitgaliais paleisti, kai žmonės labiau linkę iki vėlumos sėdėti centre ir senamiestyje...

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Naktinių autobusų Kaune grąžinti neplanuojama – „pervežama labai mažai keleivių“

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...azai-keleiviu/

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Labiausiai priekabos reikalingos 6 maršrute

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Bet čia juk lengvai išsprendžiama problema - tereikia šiek tiek praplatinti gatvę ir daryti atstovas joje arba tiesiog šiek tiek pertvarkyti stovėjimo aikštelę. Kaip kažkas ir rašė - tikras 648 BBD. 3 autobuse tikrai reikia ilgų autobusų, tai yra vienas stuburinių miesto maršrutų, tik (turbūt dėl vairuotojų trūkumo) nepelnytai nustekentu tvarkaraščiu.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    3-u buvo bandyta leisti, pavažiavo, bet kažkodėl nuspręndė nebeleisti, (priežastis susijusi su Onkologijos ligonine, bet tiksliai nežinau kas ten nesigavo) vietoj 3-o paleido 34-uoju.
    Ten paaiškėjo, kad Onkologijos ligoninės aikštelė - per maža. Prisidėjo dar ir tai, kad tuomet į 54-ą maršrutą buvo paleisti 12 m. autobusai, todėl ilgi autobusai ten nebetilpo.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Iš esmės valdininkams viešasis transportas nerūpi, nes patys juo nesinaudoja.
    Nupirko naujus autobusus kad nebūtų gėda rodyti Kauno keleiviui sėdinčiam 648 BBD automobilyje

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Iš esmės valdininkams viešasis transportas nerūpi, nes patys juo nesinaudoja.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Sunku protu suvokt, kad galiniai žiedai ar kalniukai trukdo ilgiem autobusam ir dėl to niekas nėra daroma. BBD aukščiausiam lygmeny.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė dronestic.gus Rodyti pranešimą
    O tai Kauno autobusai nemato statistikų kiek žmonių kokiu autobusu pravažiuoja? Nejaugi jau per tiek laiko jie nepadarė išvadų kada iš tikro naudingas tas prailgintas autobusas? Nes kiek važiuoju su 26, tai jeigu prailgintas autobusas, tai žmonių labai mažai, o jei 12 m, tai stovėt net nelabai vietos yra, jau tikrai turėjo būti pastebėta ????
    26 ilgi važiuoja tik dėl reisų į Kauno pieną, Kitron kai ten pamainos keičiasi. Ant 6h, 8h 14h ir po 17h, 22h į / iš ten tikrai daug žmonių važiuoja, todėl paleisti ilgi autobusai tais reisais. Kaip ir 42, ten ilgas važiuoja tik dėl 1 rytinio reiso į centrą, kadangi mokiniai vos tilpdavo į trumpą autobusą, visais kitais reisais tikrai nereik ilgo.

    Komentuoti:


  • dronestic.gus
    replied
    O tai Kauno autobusai nemato statistikų kiek žmonių kokiu autobusu pravažiuoja? Nejaugi jau per tiek laiko jie nepadarė išvadų kada iš tikro naudingas tas prailgintas autobusas? Nes kiek važiuoju su 26, tai jeigu prailgintas autobusas, tai žmonių labai mažai, o jei 12 m, tai stovėt net nelabai vietos yra, jau tikrai turėjo būti pastebėta ????

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas čia per autobuso inžinerija, kad nesugeba įveikti kalniukų, kurie yra ne tik Lietuvoje bet ir kitose rinkose?
    Gal čia dar trečiasis gėdos pavyzdys.
    Per aukšti kalniukai, kliuna apačia ties priekabos sujungimu. Kol autobusai nauji, tol KA neleis per juos važiuot.
    Manau ir 25m. Vanhoolai kliudo kalniukus, bet kai seni, tai nesvarbu, nes Nemuno g. kai buvo kalniukas, tai visi ilgi užkliudavo. Vilniuje Kęstučio g. Škodos 15tr visus kalniukus kliudo, ten jų bent 5-6.

    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Yra nemažai jau esančių maršrutų kur tikrai praverstu ilgesni autobusai, bei kuriais jiem tinkami ( pvz 3, 57 arba daugiau 37 ir 40 ). Piko metu, dažnai tenka matyti 12m 40 ir 37 kurie būna visiškai pilni.
    3 kelis kartus važiavo, bet Onkoligijos ligoninėje nėra jiems vietos, jau ir taip ten kartais paprastiems 12m. nėra kur sustoti. (Kažkada ir ankščiau buvo bandymai paleist į 3 ilgus, bet tikriausiai dėl tos pačios priežasties nepasiteisino.)

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Šiuo metu priekabų skaičius maršrutuose:
    18 - 1 (VanHool ne visą dieną)
    23 - kartais 1, kartais 2 VanHool tik piko metu
    26 - 3 visą dieną
    34 - 5 visą dieną
    36 - 2 visą dieną
    37 - 5 arba 6 visą dieną
    40 - 5 visą dieną
    42 - 1 visą dieną
    46 - visi grafikai priekabos

    Savaitgaliais priekabos nevažiuoja jokiam maršrute.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Yra nemažai jau esančių maršrutų kur tikrai praverstu ilgesni autobusai, bei kuriais jiem tinkami ( pvz 3, 57 arba daugiau 37 ir 40 ). Piko metu, dažnai tenka matyti 12m 40 ir 37 kurie būna visiškai pilni.

    O tai kaip nauji 18m negali kalniukų užvažiuoti?
    3-u buvo bandyta leisti, pavažiavo, bet kažkodėl nuspręndė nebeleisti, (priežastis susijusi su Onkologijos ligonine, bet tiksliai nežinau kas ten nesigavo) vietoj 3-o paleido 34-uoju.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Yra nemažai jau esančių maršrutų kur tikrai praverstu ilgesni autobusai, bei kuriais jiem tinkami ( pvz 3, 57 arba daugiau 37 ir 40 ). Piko metu, dažnai tenka matyti 12m 40 ir 37 kurie būna visiškai pilni.

    O tai kaip nauji 18m negali kalniukų užvažiuoti?
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.18, 18:24.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas čia per autobuso inžinerija, kad nesugeba įveikti kalniukų, kurie yra ne tik Lietuvoje bet ir kitose rinkose?
    Gal čia dar trečiasis gėdos pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiaip žiauru, jei 1,5metų tuos kalnelius nuskutinėja. Nesinori tikėt, dėl tokio absurdo kenčia keleiviai, o ilgi brangūs autobusai vežioja orą.
    Sakyčiau didesnė bėda yra prisipirkti autobusų net nebandžius jų maršrutų gatvėse, ir po to dėl jų skusti kalniukus.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Detalių nepasakysiu, bet šitie nauji prailginti autobusai lepūs, ne taip kaip VanHool. Jei rajono sutiktų nuskusti kalniukus ko gero važiuotų priekabos ir 6, 18, 23, 39, bet deja rajono savivaldybė nesutinka.
    FB mačiau memą, kad MAN sunkvežimiai bene š...iausi.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip žiauru, jei 1,5metų tuos kalnelius nuskutinėja. Nesinori tikėt, dėl tokio absurdo kenčia keleiviai, o ilgi brangūs autobusai vežioja orą.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė dronestic.gus Rodyti pranešimą

    Na dėl 18 tai ryte tikrai tekę matyt tą seną 25 m autobusą kuriame žmonių tikrai pakankamai buvo, man tik šiaip idomu o jau naujo leist jie negali? Kas jam nutiktu? Gal tas senas Van Hool galetu pro tuos kalnelius pravaziuot? Nezinau
    Detalių nepasakysiu, bet šitie nauji prailginti autobusai lepūs, ne taip kaip VanHool. Jei rajono savivaldybė sutiktų nuskusti kalniukus ko gero važiuotų priekabos ir 6, 18, 23, 39, bet deja rajono savivaldybė nesutinka.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.02.18, 15:05.

    Komentuoti:

Working...
X