Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.
Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąIr taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąIr taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės
VT ašis ir pagrindiniai maršrutai turėtų būti daugiabučių rajonai-Centras + maršrutai organizuojami pagrindinėmis arterinėmis gatvėmis (Šančiai, Aleksotas, Raudondvario plentas...). Maršrutai organizuojami ilgais dviašiais autobusais ir troleibusais (galima ir triašiais). Iš žemesnio tankio zonų organizuojami privežamieji maršrutai suderinti su pagr. maršrutais. Užtektų ir paprastų autobusų. Arterinių maršrutų VT greitis neturėtų būti kompromituojamas šviesoforų, t. y. šviesoforai turi būti sureguliuoti su VT priemonėmis. Tarp stotelių užtrukti turėtų 1 minutę, o 2 minutes skirti piko metu tam tikriems ruožams. A juostų plėtra kur važiuoja arteriniai maršrutai.
Didžiausias VT poreikis ir išliks ašiniuose maršrutuose, daugiabučių rajonų gyventojams, studentams/moksleiviams norintiems pasiekti miesto centrą ar pakeliui esančias mokymo įstaigas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.21, 21:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąNormalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąTeisingai, trūksta ten VT, ir manau tltas bus į naudą. Manau niekas nieko neprarastų jei visi autobusų maršrutai einantys nuo vieno iki kito Brastos g. galo, t.y. 41, 48, 49 eitų per Brastos g., kaip ir 44 dabar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
Komentuoti:
-
Mikriukai apskritai buvo puikus sprendimas viešajame transporte, kol nenusprendė jo panaikinti. Anksčiau galėdavai be didesnio laukimo greitai nuvykti iš taško A į tašką B, priedo dar Kauno užmiestį priartindavo prie centro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
Komentuoti:
-
Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
Komentuoti:
-
Negalėčiau teigti, kad Kauno VT geresnis už Vilniaus. Taip, transportas naujesnis, bet kas iš to jei to naujo transporto reikia ilgai laukti. Kitas dalykas irgi jau paminėtas mikriukai mieste.. Nesolidu - ypač tokiais maršrutais kaip 54-57.
Dar viena blogybė Kaune savaitgaliais transportas pradeda važiuoti per vėlai, jeigu reikia savaitgalį būti darbe 7 ryte - be šansų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: