Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Emil Rodyti pranešimą
    Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
    Kolkas vienintelis pliusas, kad jei vėluos, tai bus daugiau galimybių pasivyti grafiką nestojant stotelėse.
    Kitu atveju, reiikia stoto, nes kitaip aplenksi grafiką, kuris nekoreguotas dėl stop naujovės.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Emil Rodyti pranešimą
    Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
    Tvarkaraščiai nekoreguoti STOP sistemai, nes dar nepraėjo pakankamai laiko ir nesurinkta pakankamai statistikos duomenų. Rudens pabaigoje žadėjo pagal statistiką koreguoti tvarkaraščius.

    Komentuoti:


  • Emil
    replied
    Parašė Emil Rodyti pranešimą
    Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
    Update: net vienas senelis pradėjo rėkt vairuotojui, kad gyvenime taip lėtai nevažiavo su autobusu.

    Komentuoti:


  • Emil
    replied
    Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Nieks taip ir neatsakė kodėl pakeitus numeraciją maršrutų 29, 34, 57 priekinėje švieslentėje autobusų krypties eilutėje (po numerio) nurodomas ir senasis numeris su G raide.
    Turbūt bijo, kad žmonėms bus neaišku. Pavažinės ir nuims po kelių savaičių matyt.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Tai va būtent kokybę būtina kelti. Bet kai dotacijos sudaro 70-80% vežėjų pajamų, tai labai sunku pradėti pokyčius ir rasti finansavimą.

    O Kaunui turbūt svarbiausia būtų: 1. įvesti stuburinius maršrutus, kurie kursuotų dažnai ir turėtų A juostas (idealu per 200m. juos paversti tram'u), 2. A juostos ir šviesoforai, 3. atverti bilieto sistemą privačioms programėlėms.
    Na kad ne. Dotacijos yra normalu, čia yra vieša paslauga, o ne pelno siekiatis verslas. Problema yra kad mūsų savivaldybės nesugeba suvokti VT svarbos. Palyginus VT skiriamą biudžeto % su kaimynais latviais ar lenkais verkti norisi. Pas mus daugiau nei dvigubai mažiau skiriama.

    A jusotos turėtu būti visur, viešojo transporto tikslas turėtu būti greitesnė kelionė nei automobiliu. Jeigu atobusas stovi kamštyje tai nieko jis nevertas.
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
    Tai pilnas ir neturi važiuoti. Pilnas rodo kad yra VT krizė nes nėra jokio rezervo keleiviams.
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet jei paliekant esamą ridą
    toks variantas nesvarstytinas.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Nieks taip ir neatsakė kodėl pakeitus numeraciją maršrutų 29, 34, 57 priekinėje švieslentėje autobusų krypties eilutėje (po numerio) nurodomas ir senasis numeris su G raide.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Man rodo kad vienas mikriukas (395) stovi prie pilies su šitu maršrutu...

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Taip. Nera poreikio leisti.
    O tai kas čia važiuoja?


    Šiandienos foto

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Tik dabar pastebėjau tvarkaraščiuose, 21 maršrutas važiuoja tik darbo dienomis?

    https://www.stops.lt/kaunas/#bus/21/a-b
    Taip. Nera poreikio leisti.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Tik dabar pastebėjau tvarkaraščiuose, 21 maršrutas važiuoja tik darbo dienomis?

    https://www.stops.lt/kaunas/#bus/21/a-b

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Neteko ilgia laukti: "Konfliktas Kauno viešajame transporte: pavijus autobusą sulaukė dar ir skambių replikų"

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/09/...ambiu-repliku/
    Nauja tvarka Kauno viešajame transporte galioja dar tik mėnesį, tačiau kauniečiai jau praneša apie pirmuosius incidentus. 3 autobusu, Onkologijos ligoninė-Kauno ligoninė maršrutu, ketinęs vykti vyras nebuvo laiku pastebėtas viešojo transporto stotelėje, o pasivijus autobusą, iš vairuotojo sulaukė dar ir karčių žodžių virtinės. Ketvirtadienį į naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi nemalonią patirtį Kaune patyręs vyras.…

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gal net pavyktų padaryt dažnesnį kursavimą su esamą rida, bet tuomet reikėtų padaryt persėdimo Hub’us Šilainių poliklinikoj, Petrašiūnuose, Tilto g, Kaniūkuose ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Toks ir skirtumas, kad Romainiam reikia dažniau, Palemonui rečiau, Šilainiam labai dažnai. Rečiau/ dažniau dar galima keist talpiau
    Cha, tai jei didinti dažnumą vienoje pusėje, kitoje paliekant esamą dažnumą tai visi pritaria.
    Bet jei paliekant esamą ridą tai padidinus dažnumą vienoje pusėje, koks kitoje pusėje liks? Rečiau nei kartą per valandą?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Toks ir skirtumas, kad Romainiam reikia dažniau, Palemonui rečiau, Šilainiam labai dažnai. Rečiau/ dažniau dar galima keist talpiau
    Paskutinis taisė Garbanius; 2023.09.01, 15:15.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ir tie stuburiniai maršrutai, manau priešingai nei daugumą šitoje temoje besireiškiantys asmenys, netūrėtų būti rajoniniai 23,39,46.
    O kas sakė, kad šitie turėtų būti stuburiniai?
    Klausimas buvo visai kitas - koks skirtumas ar važiuoja vienas 39 Palemonas Centras Romainiai, ar tas pats išskaidytas į du atskirus autobusus Palemonas centras ir centras Romainiai.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
    Nes Lietuvoje VT pozicionuojamas kaip transporto priemonė iš vargo, tiem, kurie dėl amžiaus neturi teisių arba tiem kurie visiški nevykėliai ir neuždirba ant metalo laužo iš Vokietijos šiukšlynų. Joks solidus verslininkas ar prakutes ofisinis planktonas nevažiuos VT (keli procentai hipsterių yra išimtis). Palikus savieigai kuo toliau tuo mažiau juo važiuojančių bus.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Manau būtų buvęs geresnis sprendimas šiek tiek pakelti kainas, bet išlaikyti geresnius važiavimo intervalus, o ne palikt vasarinį išleidimą, kas tikrai atrodo nekaip.
    Kainų pakėlimas skausmingas būtų nedidelei daliai keleivių, o ilgesni intervalai paliečia kiekvieną.
    Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2023.09.01, 13:52.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ir tie stuburiniai maršrutai, manau priešingai nei daugumą šitoje temoje besireiškiantys asmenys, netūrėtų būti rajoniniai 23,39,46.
    Stuburiniai maršrutai turėtų būti aprėpiantys miesto centrą su pramoniniais/miegamaisiais rajonais ne su Kauno rajonu..

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kodėl kelti kainas, jeigu paslaugos kokybė tik prastėja?
    Tai va būtent kokybę būtina kelti. Bet kai dotacijos sudaro 70-80% vežėjų pajamų, tai labai sunku pradėti pokyčius ir rasti finansavimą.

    O Kaunui turbūt svarbiausia būtų: 1. įvesti stuburinius maršrutus, kurie kursuotų dažnai ir turėtų A juostas (idealu per 200m. juos paversti tram'u), 2. A juostos ir šviesoforai, 3. atverti bilieto sistemą privačioms programėlėms.

    Komentuoti:

Working...
X