Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.
    Mikrobas nėra patrauklu.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.
    44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.
    Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.



    Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.
    Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
    Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.

    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
    Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.

    Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės
    Sutinku, kad su maršrutais yra bardakas. Reiktų organizuoti VT zonas, atsižvelgiant į tai, kad skirtingos miesto dalys turi skirtingą gyventojų tankį.
    VT ašis ir pagrindiniai maršrutai turėtų būti daugiabučių rajonai-Centras + maršrutai organizuojami pagrindinėmis arterinėmis gatvėmis (Šančiai, Aleksotas, Raudondvario plentas...). Maršrutai organizuojami ilgais dviašiais autobusais ir troleibusais (galima ir triašiais). Iš žemesnio tankio zonų organizuojami privežamieji maršrutai suderinti su pagr. maršrutais. Užtektų ir paprastų autobusų. Arterinių maršrutų VT greitis neturėtų būti kompromituojamas šviesoforų, t. y. šviesoforai turi būti sureguliuoti su VT priemonėmis. Tarp stotelių užtrukti turėtų 1 minutę, o 2 minutes skirti piko metu tam tikriems ruožams. A juostų plėtra kur važiuoja arteriniai maršrutai.
    Didžiausias VT poreikis ir išliks ašiniuose maršrutuose, daugiabučių rajonų gyventojams, studentams/moksleiviams norintiems pasiekti miesto centrą ar pakeliui esančias mokymo įstaigas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.21, 21:27.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
    Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
    Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
    o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Teisingai, trūksta ten VT, ir manau tltas bus į naudą. Manau niekas nieko neprarastų jei visi autobusų maršrutai einantys nuo vieno iki kito Brastos g. galo, t.y. 41, 48, 49 eitų per Brastos g., kaip ir 44 dabar.
    Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
    Maršrutuose kurie važiuoja per Parodos kalną šie autobusai jau senokai nebevažiuoja, pagrindas 18, 23 ir kartais 46 maršrutai.
    Paskutinis taisė digital; 2024.12.18, 12:42. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
    Šitų tik dvi bevažiuoja, viena 18, kita 23 maršrutu.
    Paskutinis taisė digital; 2024.12.18, 12:42. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
    37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Mikriukai apskritai buvo puikus sprendimas viešajame transporte, kol nenusprendė jo panaikinti. Anksčiau galėdavai be didesnio laukimo greitai nuvykti iš taško A į tašką B, priedo dar Kauno užmiestį priartindavo prie centro.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
    Tada rezerve, buvo likęs tik vienas, vairuotojas,kuris su dideliais autobusais nevažiuoja,tai kad padengtų reisą išsiuntė mikra, vėliau išvažiavo didelis.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
    Na po kelių metų jau Vilnius turės kaip ir naujesnį troleibusų parką.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Negalėčiau teigti, kad Kauno VT geresnis už Vilniaus. Taip, transportas naujesnis, bet kas iš to jei to naujo transporto reikia ilgai laukti. Kitas dalykas irgi jau paminėtas mikriukai mieste.. Nesolidu - ypač tokiais maršrutais kaip 54-57.
    Dar viena blogybė Kaune savaitgaliais transportas pradeda važiuoti per vėlai, jeigu reikia savaitgalį būti darbe 7 ryte - be šansų.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
    54-uoju autobusai savaitgaliais tik dėl didelių keleivių srautų į/iš didžiųjų prekybos centrų prieš šventes laikinai. Sausį savaitgaliais į 54-ajį grįš mikriukai. Dėl 57-ojo kaip suprantu nebesiunčia mikriukų nuo rudens pradžios nesimato jų.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
    Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,

    Komentuoti:

Working...
X