Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
O neplanuoja Kaunas pirkti naujų troleibusų? Nes sklandė gandai, kad ruošiasi keisti senuosius solaris.
Komentuoti:
-
Pasenusi, info jau 4 metai kaip troleibusu vairuotojai kasdien keicia marsrutus. pono O Vilcinsko nuopelnas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kokia dabar sistema, bet prieš maždaug 20 metų vairuotojai turėjo savo troleibusus ir visada važiuodavo tais pačiais maršrutais.
Komentuoti:
-
Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.Parašė Elis Rodyti pranešimą
Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?
Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
Komentuoti:
-
Mano nuomonė Berkhofai dar padorūs ir gali važinėti 5 metus tikrai. Vis gi jie žemagrindžiai ir ne autobusai, kurie tokio amžiaus būna prasmirdę ir išbarškėję. Plius dar turi autonominę eigą ir naudingi kuomet remontuojamos gatvės
Komentuoti:
-
Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.
Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
O šiaip idealus variantas būtų jeigu 13/14, 7 ir gal netgi 15/16 bent jau piko metu vien dvigubi troleibusai važinėtų. Ir ne vien dėl to reikia naujų 18m užsipirkti, tie patys Berkhofai jau morališkai atgyvenę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai kuriose gatvėse sutvarkius VT pirmumą ties šviesoforais, ypač Savanorių pr., paleidus daugiau 18 m ilgio VT (tiek autobusus, tiek troleibusus), tai tų keleivių netgi padaugėtų, mažėtų noras važiuot mašina. Vairavimas iš savęs taip pat turi savų trūkumų. O čia atsisėdi ir nuvažiuoji be stresoParašė eigh Rodyti pranešimą
Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.
Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
Didelį potencialą matau Dainavai ir Kalniečiams, kur matau galimybę paleisti normalų užpildomą VT, kuris iš pakraščio į centrą nuvažiuotų per 12-15 min. Beveik kaip su mašina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKarštą vasaros dieną troleibusu važiavusi kaunietė kaito kaip pirtyje. Dėl tokios kelionės skundą „Kauno autobusams“ pateikusi moteris tokio bendrovės atsakymo nesitikėjo.
https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...eisti-i-trasa/
Šią vasarą man pasisekė važinėt daugmaž kondicionuojamais autobusais ir troleibusais. Matyt neužtaikiau ant senesnio modelio troleibuso arba ir jie kažkokį kondicionavimą turėjo.
Kaip tik praėjusį savaitgalį teko naudotis senesnio tipo troleibusu ir kondicionierius neveikė, nors buvo 28 šilumos lauke (o salone gal 36 laipsniai su didele drėgme).
Paskui peržiūrėjau kiek senesnio modelio važinėja, tai žiūriu ne tiek jau mažai, kiekvienoje trasoje kažkur tarp 20-50%
Šių troleibusų garažiniai yra dviženkliai arba su nuliu priekyje (0xx).
Realiai ne tokia gera situacija su troleibusų kondicionavimu kaip pradžioje maniau. Iš kitos pusės, viliuosi, kad gal apskritai nurašys senesnius troleibusus ir naujausi jau plius minus by default bus kondicionuojami. Vasaros greičiausiai taip ar taip bus karštesnės dėl klimato kaitos.
Beje su autobusų kondicionavimu lyg ir gera situacija, per visą vasarą nesusidūriau su problema.
Šiaip šlykštu, kad kartais įlipu toks smarkiai juntamas "vargšų vargšelių pensininkų" transportas. Gali nekondicionuot, gali smirdėti, gali prie kiekvieno šviesoforo po 10 min stovėt, kaip potencialus keleivis š kandi ir gyveni, sovietinis palikimas nuėjęs giliai mentalitete.
Šiaip labai nepalanki sistema/santvarka vystyti VT Lietuvoje, įskaitant ir kitas problemas pvz. per menkos pastangos spręsti turtinės nelygybės klausimą.
Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiksliai nepasakysiu, nes tik retkarčiais tenka naudotis, bet Kaune gal bent jau 70% taksistų lietuviai. Vilniuje... kitaip.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ir su taksi partija ir valstybė pasišiko... Priveisė ten visokių Boltų, normalūs taksistai apnyko, Boltai visokius azijatus, mokančius tik rusiškai, visiškai nežinančius miesto, įdarbina... Gal Kaune kitaip? Kaunas yra Kaunas ir ten taksistai normalūs?
Komentuoti:
-
Tai kad ir su taksi partija ir valstybė pasišiko... Priveisė ten visokių Boltų, normalūs taksistai apnyko, Boltai visokius azijatus, mokančius tik rusiškai, visiškai nežinančius miesto, įdarbina... Gal Kaune kitaip? Kaunas yra Kaunas ir ten taksistai normalūs?
Komentuoti:
-
Šiuo metu tai apsimokėtų tiesiog taksas arba nuosava mašina. Visa kita kas liečia transportą juk grynas komunizmas ir alkoholizmas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje iš viso dar reikia džiaugtis, kad kai kuriuose miestuose yra normalesnis VT, ne mikrobai ar iš viso jokio, o jūs norite dar ir prabangos...
Sarkazmas, bet...
Komentuoti:
-
Lietuvoje iš viso dar reikia džiaugtis, kad kai kuriuose miestuose yra normalesnis VT, ne mikrobai ar iš viso jokio, o jūs norite dar ir prabangos...
Komentuoti:
-
Karštą vasaros dieną troleibusu važiavusi kaunietė kaito kaip pirtyje. Dėl tokios kelionės skundą „Kauno autobusams“ pateikusi moteris tokio bendrovės atsakymo nesitikėjo.
https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...eisti-i-trasa/
Šią vasarą man pasisekė važinėt daugmaž kondicionuojamais autobusais ir troleibusais. Matyt neužtaikiau ant senesnio modelio troleibuso arba ir jie kažkokį kondicionavimą turėjo.Moteris sulaukė ir „Kauno autobusų“ atsako, kuriame teigiama, kad jos minėtame troleibuse „nėra numatyta ir sumontuota keleivių salono kondicionavimo sistema. Kondicionuojama tik vairuotojo darbo vieta.“
Kaip tik praėjusį savaitgalį teko naudotis senesnio tipo troleibusu ir kondicionierius neveikė, nors buvo 28 šilumos lauke (o salone gal 36 laipsniai su didele drėgme).
Paskui peržiūrėjau kiek senesnio modelio važinėja, tai žiūriu ne tiek jau mažai, kiekvienoje trasoje kažkur tarp 20-50%
Šių troleibusų garažiniai yra dviženkliai arba su nuliu priekyje (0xx).
Realiai ne tokia gera situacija su troleibusų kondicionavimu kaip pradžioje maniau. Iš kitos pusės, viliuosi, kad gal apskritai nurašys senesnius troleibusus ir naujausi jau plius minus by default bus kondicionuojami. Vasaros greičiausiai taip ar taip bus karštesnės dėl klimato kaitos.
Beje su autobusų kondicionavimu lyg ir gera situacija, per visą vasarą nesusidūriau su problema.
Šiaip šlykštu, kad kartais įlipu toks smarkiai juntamas "vargšų vargšelių pensininkų" transportas. Gali nekondicionuot, gali smirdėti, gali prie kiekvieno šviesoforo po 10 min stovėt, kaip potencialus keleivis š kandi ir gyveni, sovietinis palikimas nuėjęs giliai mentalitete.
Šiaip labai nepalanki sistema/santvarka vystyti VT Lietuvoje, įskaitant ir kitas problemas pvz. per menkos pastangos spręsti turtinės nelygybės klausimą.Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.20, 16:10.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
o lyg po ,, operetes Kauno pilyje'' kitokia situacija buna? visada po viena transporto priemone pratestam ( isvezamajam) marsrutui. Kitaip nebus.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPo E. Sheerano koncerto Kaune – chaosas: gerbėjai netilpo į žadėtus autobusus https://www.lrytas.lt/zmones/muzika/...busus-33401402
Komentuoti:
-
Po E. Sheerano koncerto Kaune – chaosas: gerbėjai netilpo į žadėtus autobusus https://www.lrytas.lt/zmones/muzika/...busus-33401402
Komentuoti:
-
vienas troleibusas bandė aplenkti kitą? aplamai, kaip gali nukristi štanga, jeigu ji yra ant belekokios jėgos spyruoklės?
Komentuoti:
-
Komentuoti: