Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.
-
Padaryti tik priekyje aišku yra geras sprendimas. Netgi būtinas (kam komposteris viduryje jei lipama tik per priekį?)Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?
Aš tik norėjau pasakyt, kad net kai buvo visur komposteriai, žmonėms buvo neproblema lipti tik per priekines, tad ne čia priežastis dėl ko nustojo tą daryti.
Komentuoti:
-
"15. Į stotelėje sustojusį Kauno viešąjį transportą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais gali įlipti pro antras duris) ir išlipama pro visas likusias transporto priemonės duris. Asmenys su akivaizdžia judėjimo negalia ar su mažamečiais vaikais gali išlipti ir pro priekines duris."
Asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir naudojasi antruoju komposteriu ar žiogo kodu prie antrųjų durų. Įlaipinimo tvarkos problemos nebūtų, jei būtų teisingai įrengiamos stotelės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai piko metu kaip suprantu ir anksčiau teoriškai pro visas duris laipint buvo galima, tam tas komposteris ir yra viduryje.
Šiaip, kad jau 2024, siekiant, kad kuo daugiau žmonių važinėtų, neišvengiamai reikia jį efektyvint, pvz greitinant sulipimą, tai ta bilietų kontrolė gali jau ir nebūt TOP3 svarbume.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.
Komentuoti:
-
Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Komentuoti:
-
Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingaiParašė Gator Rodyti pranešimąDidesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Visi keleiviai buvo prisijaukinę pilnumoje, bet aplaidųs vairuotojai, kuriems dzin išauklėjo vėl keleivius, kad drąsiai gali lipti per bet kur.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?
Čia vadovybės gal klausimas, kad nebeakcentavo vairuotojams, o jiems aišku, kad dzin.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viena reklama buvo dviprasmiška. Vairuotojas sako - spauskite mygtuką. Bet galite ir nespausti, nes jei stovite prie durų aš jus matysiu ir išleisiu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąYra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
Komentuoti:
-
Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
Komentuoti:
-
Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.
Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš sakau, kad tu negali nespausti mygtuko (kaip norėjo tas vairuotojas sigio sūnaus taveju), nes kitas vairuotojas specialiai gali iš durnumo sugalvot nestot, nes mygtuko nepaspaudei.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).
Norėjau pasakyt, kad gali ir paspaudęs ir nepaspaudęs nukentėti nuo durno vairuotojo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).Parašė Gator Rodyti pranešimąVienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu..
Komentuoti:
-
Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.Parašė sigius Rodyti pranešimąTeko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.
Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
Komentuoti:
-
Piko metu nėra skirtumo, o aplamai tai nestojama stotelėse kur paprastai nebūna žmonių pvz: Dainų slėnis, Viadukas.Parašė Nikas Rodyti pranešimąYra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?
Komentuoti:
-
Reikia nuimti kokią minutę nuo grafiko tarp Draugystės parko ir Kovo 11-osios mokyklos (dabar duodamos trys minutės, nors atstumas tikrai ne toks didelis), manau, suaktyvins lėtuoliusParašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.
O šiaip tai puikiai atrodo, visą vaikystę važiavau šiuo žiedu ir pamenu, kaip beviltiškai vilkdavosi Škodos.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: