Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Medūza
    replied
    Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?
    Padaryti tik priekyje aišku yra geras sprendimas. Netgi būtinas (kam komposteris viduryje jei lipama tik per priekį?)
    Aš tik norėjau pasakyt, kad net kai buvo visur komposteriai, žmonėms buvo neproblema lipti tik per priekines, tad ne čia priežastis dėl ko nustojo tą daryti.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Dar viena stotelė kur švieslentė blokuojama stotelės ženklo. (Šilainių pl. link centro)

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    "15. Į stotelėje sustojusį Kauno viešąjį transportą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais gali įlipti pro antras duris) ir išlipama pro visas likusias transporto priemonės duris. Asmenys su akivaizdžia judėjimo negalia ar su mažamečiais vaikais gali išlipti ir pro priekines duris."
    Asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir naudojasi antruoju komposteriu ar žiogo kodu prie antrųjų durų. Įlaipinimo tvarkos problemos nebūtų, jei būtų teisingai įrengiamos stotelės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai piko metu kaip suprantu ir anksčiau teoriškai pro visas duris laipint buvo galima, tam tas komposteris ir yra viduryje.

    Šiaip, kad jau 2024, siekiant, kad kuo daugiau žmonių važinėtų, neišvengiamai reikia jį efektyvint, pvz greitinant sulipimą, tai ta bilietų kontrolė gali jau ir nebūt TOP3 svarbume.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.
    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.

    Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
    Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?
    Visi keleiviai buvo prisijaukinę pilnumoje, bet aplaidųs vairuotojai, kuriems dzin išauklėjo vėl keleivius, kad drąsiai gali lipti per bet kur.
    Čia vadovybės gal klausimas, kad nebeakcentavo vairuotojams, o jiems aišku, kad dzin.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
    Viena reklama buvo dviprasmiška. Vairuotojas sako - spauskite mygtuką. Bet galite ir nespausti, nes jei stovite prie durų aš jus matysiu ir išleisiu.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
    Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
    Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.

    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
    Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).
    Aš sakau, kad tu negali nespausti mygtuko (kaip norėjo tas vairuotojas sigio sūnaus taveju), nes kitas vairuotojas specialiai gali iš durnumo sugalvot nestot, nes mygtuko nepaspaudei.
    Norėjau pasakyt, kad gali ir paspaudęs ir nepaspaudęs nukentėti nuo durno vairuotojo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu..
    Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sigius Rodyti pranešimą
    Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
    Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
    Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
    Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.

    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.

    Komentuoti:


  • sigius
    replied
    Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Yra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?
    Piko metu nėra skirtumo, o aplamai tai nestojama stotelėse kur paprastai nebūna žmonių pvz: Dainų slėnis, Viadukas.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Yra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.
    Reikia nuimti kokią minutę nuo grafiko tarp Draugystės parko ir Kovo 11-osios mokyklos (dabar duodamos trys minutės, nors atstumas tikrai ne toks didelis), manau, suaktyvins lėtuolius

    O šiaip tai puikiai atrodo, visą vaikystę važiavau šiuo žiedu ir pamenu, kaip beviltiškai vilkdavosi Škodos.

    Komentuoti:

Working...
X