Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Nes tik 1 priekaba maršrute.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.
Komentuoti:
-
ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.
Komentuoti:
-
Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąAi susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
Komentuoti:
-
Nesibaigs, visą mėnesį priekabos sustatytos dirbti 29-ame, tačiau 26-ojo sąskaita, kuriame pagal Lapkričio planą važiuos tik trumpi.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąAi susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pelningiausias vairuotojams, kurie gauna procentą nuo parduotų bilietų, nes didelė dalis keliautojų perka grynais, kadangi neturi žiogo at KVT kortelės.Parašė eigh Rodyti pranešimąPelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…
Bet dabar įvedus kreditinės korteles, turėtų kristi grynų kiekiai.
Komentuoti:
-
VT Lietuvoje per daug biznis ir per mažai socialinė paslauga. 29 padažninsi sumažės prekyba vairuotojui, mažės motyvacija dirbti.
Komentuoti:
-
Pelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Buvo tas variantas kai tik atsidare Kauno oro uostas .Keli reisai JONAVOS AP uzsukdavo, bet keleiviui ir reisu buvo labai mazai. Pamenu du trys skrydziai per diena.manau Kauno savivaldybe uzpriestarautu, nes tai pats pelningiausias marsrutas Kaune., Soferiai vasaros metu, kai daug skrydziu buna suprekiauja 300 euru per vienos dienos.darbo pamaina. Netgi prisismulkina smulkiu euru,( apie 50 e ir daugiau, kad turetu is ko momentaliai atiduoti graza. Cia net savi vairuotojai dirba, ir gavus galimybe dirbti 29 uoju, is dziaugsmo net rankomis trina. Siuo metu is reguliariai aptarnaujanciu vezeju uzsuka Kautra.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąDėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
Komentuoti:
-
Šiaip galima pasiūlyti, manau Jonavos autobusų parkas ar kaip jis ten vadinasi užsidirbtų papildomai pinigų.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąDėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
As is vis organizuociau atskira marsruta Stotis- centras- Oro uostas, o kitas marsrutas Kalnieciai -Rasos gave .Parašė eigh Rodyti pranešimąNa į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
Komentuoti:
-
del Milikoniu kalno atidarymo, kai buvo pastiprintas Varniu gatveje 8 troleibuso marsruto vienas grafikas naikinamas, o 1 ajame troleibusu marsrute atsiras daugiau reisu .
Komentuoti:
-
Kokia esmė dvi stoteles praleisti? sutaupysi 60 sekundžių?Parašė eigh Rodyti pranešimąNa į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
Dar su Stop mygtuku sistema, kam tų nesusipratimų?
Taip, turėtų važiuoti kas 20-25 min ilgi autobusai, galėtų važiuoti per Ramučius ir LEZ (nusukant į LEZ ir iki Ramučių per Gamybos arba Bielinio gatvę, po to Centrine g. Ramučiuise ir atgal į pagrindinį kelią). Tai pateisintų mažesnius tarpus, didesnius autobusus ir sipriai pagerintų Ramučių ir LEZ susisiekimą. Maršrutas nuo 50 min prailgėtų iki kažkur 60 min, žinant dažnio ir patogumo laimėjimus, tos 10 min nėra rimtas praradimas. Kas nori ekspreso, gali sėsti į tarpmiestinį.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Dar problema, kad tie užgrūdimai dažnai ir dėl lėktuvų per ankstyvų ar per vėlyvų atskridimų, kas perstumdo laikus.
Komentuoti:
-
Jau buvo tai daryta ir ne viena ir ne du kartus, bet nei KMS, nei KRS visiškai neįdomu. Akivaizdu jie atstovauja automobilių mafijai.
Komentuoti:
-
Reikia užbombarduot KVT su laiškaisParašė Blaze Rodyti pranešimą
Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.
Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.
Komentuoti:
-
Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
Taip, tą patį pamačiau ir atėjau parašyti
Tikrai 29 maršrute būna blogų situacijų. 2 ar 3 lėktuvai netelpa į vieną 12m autobusą.
Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: