Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigitukaz
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Nes tik 1 priekaba maršrute.
    Ir ta pati i galutini tiksla 8 min veliau atvaziuoja, nesant kamsciams.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.
    Nes tik 1 priekaba maršrute.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.
    ir vistiek nusileidus lektuvui atvaziuoja trumpas ir nuo stoteles iskart pilnas.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
    Dėl Oro uosto važiuoja, o ne dėl kapinių.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.
    Nesibaigs, visą mėnesį priekabos sustatytos dirbti 29-ame, tačiau 26-ojo sąskaita, kuriame pagal Lapkričio planą važiuos tik trumpi.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Ai susideliojo man viskas. Baigsis 29tu ilgas, savaite po kapiniu sventes.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Pelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…
    Pelningiausias vairuotojams, kurie gauna procentą nuo parduotų bilietų, nes didelė dalis keliautojų perka grynais, kadangi neturi žiogo at KVT kortelės.
    Bet dabar įvedus kreditinės korteles, turėtų kristi grynų kiekiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    VT Lietuvoje per daug biznis ir per mažai socialinė paslauga. 29 padažninsi sumažės prekyba vairuotojui, mažės motyvacija dirbti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Pelningiausias, bet važiuoja vienas autobusas per valandą, ir dar iki šiol trumpas…

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
    Buvo tas variantas kai tik atsidare Kauno oro uostas .Keli reisai JONAVOS AP uzsukdavo, bet keleiviui ir reisu buvo labai mazai. Pamenu du trys skrydziai per diena.manau Kauno savivaldybe uzpriestarautu, nes tai pats pelningiausias marsrutas Kaune., Soferiai vasaros metu, kai daug skrydziu buna suprekiauja 300 euru per vienos dienos.darbo pamaina. Netgi prisismulkina smulkiu euru,( apie 50 e ir daugiau, kad turetu is ko momentaliai atiduoti graza. Cia net savi vairuotojai dirba, ir gavus galimybe dirbti 29 uoju, is dziaugsmo net rankomis trina. Siuo metu is reguliariai aptarnaujanciu vezeju uzsuka Kautra.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.
    Šiaip galima pasiūlyti, manau Jonavos autobusų parkas ar kaip jis ten vadinasi užsidirbtų papildomai pinigų.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Dėl oro uosto, būtu labai gerai jei esami Jonavos autobusai važiuojantys tarp Kauno ir Jonavos, kurie kursuoja kas ~ pusvalandį, sustotų oro uoste. Maršutas max pailgėtų 5min, ir žymiai pagerintu dabartinį, vos ne tragišką susisiekimą su oro uostu, kai žmonės nebetelpa į beveik kas valandą kursuojantį autobusą.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
    As is vis organizuociau atskira marsruta Stotis- centras- Oro uostas, o kitas marsrutas Kalnieciai -Rasos gave .

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    del Milikoniu kalno atidarymo, kai buvo pastiprintas Varniu gatveje 8 troleibuso marsruto vienas grafikas naikinamas, o 1 ajame troleibusu marsrute atsiras daugiau reisu .

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.
    Kokia esmė dvi stoteles praleisti? sutaupysi 60 sekundžių?
    Dar su Stop mygtuku sistema, kam tų nesusipratimų?

    Taip, turėtų važiuoti kas 20-25 min ilgi autobusai, galėtų važiuoti per Ramučius ir LEZ (nusukant į LEZ ir iki Ramučių per Gamybos arba Bielinio gatvę, po to Centrine g. Ramučiuise ir atgal į pagrindinį kelią). Tai pateisintų mažesnius tarpus, didesnius autobusus ir sipriai pagerintų Ramučių ir LEZ susisiekimą. Maršrutas nuo 50 min prailgėtų iki kažkur 60 min, žinant dažnio ir patogumo laimėjimus, tos 10 min nėra rimtas praradimas. Kas nori ekspreso, gali sėsti į tarpmiestinį.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Na į oro uostą autobusai turėtų važiuoti kas kokias 20, mažiausiai 30 minučių - ir tinkamos talpos. Tai tiesiog miesto garbės reikalas. Juolab, oro uostas ne laukuose - pravažiuoja netoli Ramučių, Karmėlavą. Ir galima grąžinti kažin kodėl panaikintą ekspresą - Savanorių pr. praleisti kelias stoteles puikiai tinka.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dar problema, kad tie užgrūdimai dažnai ir dėl lėktuvų per ankstyvų ar per vėlyvų atskridimų, kas perstumdo laikus.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Jau buvo tai daryta ir ne viena ir ne du kartus, bet nei KMS, nei KRS visiškai neįdomu. Akivaizdu jie atstovauja automobilių mafijai.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.

    Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.
    Reikia užbombarduot KVT su laiškais

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Taip, tą patį pamačiau ir atėjau parašyti
    Tikrai 29 maršrute būna blogų situacijų. 2 ar 3 lėktuvai netelpa į vieną 12m autobusą.
    Viešasis susiekimas su Kauno oro uostu yra žemo lygio.

    Rugsėjo 16d., antradienį, viduryje dienos teko važiuoti 29 iš Oro uosto. Keleiviai netilpo jau pirmoje stotelėje, užsieniečiai su lagaminais bandė įsigrūsti, kol visai nebeliko vietos. Vairuotojas be jokių paaiškinimų uždarė duris prieš nosį ir nuvažiavo. Kitas autobusas po 40 minučių. Be to dar buvo ir senyvo amžiaus moterų, kurios netilpo Karmėlavoje ir Ramučiuose. Negi tikrai Kaunui taip sunku paleisti papildomą autobusą? Akivaizdu, kad keleivių netrūksta, tikėtina, kad ir vietiniai labiau VT naudotų, jei kursavimo dažnis būtų tankesnis.

    Komentuoti:

Working...
X