Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Padaryta tam, kad kontrole atitkrina vierna porcija transporto, ir vaziuoja i kita toki pati taska, nes patikru reikalavimas nemazas, darbo valandos ribotos, ir sunkiau susirinkti autobusus ir troileibusus. pvz. utenos sustojimas i centra, paskui vykstama i aleksoto puse, europos prospekte ziurima kad 20 35 67 panasiai vaziuotu kartu. viskas yra suprotuota, viska parenka kompo programa
    Kartais nesuprantu ar tu juokauji, ar spėlioji, nes vis tokių neįtikėtinų dalykų pašaudai.
    Transportą padaro nepatogų keleiviams, kad kontrolė galėtų į daugiau troleibusų įlipti
    Sunku patikėti, kad tai galėtų būti tiesa, tokį idiotą iškart atleisti už sąmoningą lenkimą VT patrauklumui
    Paskutinis taisė Gator; 2025.07.28, 11:23.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Būtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
    Padaryta tam, kad kontrole atitkrina vierna porcija transporto, ir vaziuoja i kita toki pati taska, nes patikru reikalavimas nemazas, darbo valandos ribotos, ir sunkiau susirinkti autobusus ir troileibusus. pvz. utenos sustojimas i centra, paskui vykstama i aleksoto puse, europos prospekte ziurima kad 20 35 67 panasiai vaziuotu kartu. viskas yra suprotuota, viska parenka kompo programa
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.27, 20:59. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Būtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
    Šiaip galiu pateikti atsakymą kodėl, bet negaliu garantuoti, kad tai susiję.
    Žiūrint į tvarkaraščius galim pastebėti, kad troleibusai pvz pradeda dirbti +- tą patį laiką, intervalai irgi +- vienodi ~20 min. O žinant, kad Kaune maršrutai dubliuojasi gan stipriai gaunasi, kad viskas važiuoja traukinuku.
    Vilniuje traukinukai irgi yra, bet ten jie nėra tokia didelė problema nes maršrutai dubliuojasi mažiau, kursuoja viskas dažniau, o ir galinės stotelės ne vienodos (pvz Leono Sapiegos st. dabar pažiūrėjau: 4 Gerosios Vilties už 9 min, 2 Stotis už 11 min, 19 Pašilaičiai už 15 min)
    Paskutinis taisė digital; 2025.07.27, 20:59. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Būtų labai įdomu išgirsti kaip daromi Kauno autobusų tvarkaraščiai. Labai dažnai matosi tai, kad dubliuojantys maršrutai, tarp kurių niekas nepersės ( pvz 11 ir 14, 1 ir 4, 37 ir 40 t.t. ) dažnai važiuoja vos ne poromis, tai ypač problema savaitgaliais, kai autobusai ir taip retai važiuoja, o dar visi vienu metu. Tai labiausiai matosi Savanorių pr. savaitgaliais, kur per kelias minutes atvažiuoja 1, 10A, 11, 13/14, 15/16 ir poto būna ~15min tarpas iki kitos troleibusų bangos.
    Click image for larger version

Name:	stupid_timetable1.png
Views:	280
Size:	893,9 kB
ID:	2212397

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Juos reikėtų keisti naujais, juk berods buvo planų įsigyt naujų troleibusų?
    Jokių pirkimų skelbtą nebuvo ir kol kas neplanuojama. Ir šiaip apie kokį pirkimą galima kalbėti, kai KA nori optimizuoti veiklą (karpyti KM)

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Juos reikėtų keisti naujais, juk berods buvo planų įsigyt naujų troleibusų?

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Kada perdažys senuosius Solaris Trolllino? Jau labai nublukę ir atrodo gan apmaudžiai, ypač kuomet kitos kėbulo dalys keistos ir ryškesnės.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    ne visai tiksli info. 9 ir 12 nejudinta
    Darbo dieną 9 ir 12 šiuo metu viso 7 grafikai: 5 pamainiai, 2 pertraukiami. Bus 6 grafikai: 5 pamainiai ir 1 pertraukiamas

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.
    ne visai tiksli info. 9 ir 12 nejudinta

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Kiek atrodė tai turėtu galėti
    Atrodyti nereiškia galėti, pavyzdys geriausias 69b, pamaina atidirbus nesinori į tą pusę žiūrėti. Teko 41 viena karta avariją Jurbarko g. žiede apvazineti pro Tilžės gatvė, tai ties ,,Veterinarijos akademiją" pradėjau gailėtis, kad tokia mintį dispeciariui daviau, judi milimetrais nuo abejuose pusėse priparkuotu, lengvikiu veidrodėliu.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Klaustukas ar autobusai pravažiuotų ta Gėlių rato gatve, daug šansų, kad gatvė priparkuota lengvųjų.
    Kiek atrodė tai turėtu galėti

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Šiandien prie Gėlų ratų g. ir Vydūno al. sankryžos, buvo nukrites medis. Autobusai važiuojantys link Dainavos, kiek atrodė galėjo apvažiuoti kliūtį gelių rato g, tačiau jie toliau stovėjo ir laukė. Tai Įdomu kodėl autobusai taip nedarė.
    Click image for larger version

Name:	20250619_144756.jpg
Views:	944
Size:	3,43 MB
ID:	2206356 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250619_150744_Samsung Internet.jpg
Views:	910
Size:	183,3 kB
ID:	2206357
    Klaustukas ar autobusai pravažiuotų ta Gėlių rato gatve, daug šansų, kad gatvė priparkuota lengvųjų.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Šiandien prie Gėlų ratų g. ir Vydūno al. sankryžos, buvo nukrites medis. Autobusai važiuojantys link Dainavos, kiek atrodė galėjo apvažiuoti kliūtį gelių rato g, tačiau jie toliau stovėjo ir laukė. Tai Įdomu kodėl autobusai taip nedarė.
    Click image for larger version

Name:	20250619_144756.jpg
Views:	944
Size:	3,43 MB
ID:	2206356 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250619_150744_Samsung Internet.jpg
Views:	910
Size:	183,3 kB
ID:	2206357

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Traf Rodyti pranešimą

    Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.

    Miesto maršrutai būtų privežamieji.
    Supratau tą mintį. Tik nesupratau kodėl privežamieji tai tinka nors ir kas 3 valandas kai net dabar jie važiuoja 6 kartus dažniau. Ant tiek bloginti situacijos nesinori.

    Komentuoti:


  • Traf
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?
    Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?
    Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.

    Miesto maršrutai būtų privežamieji.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Traf Rodyti pranešimą

    Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.

    Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.

    Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....

    Kauno pilis - Romainiai
    Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.
    Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?
    Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?

    Komentuoti:


  • Traf
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.

    Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.

    Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....

    Kauno pilis - Romainiai
    Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Kaip suprantu todėl, kad jie nepriklausomai nuo laikotarpio važiuoja labai retai?

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.06.17, 21:06.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.
    Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.

    Komentuoti:

Working...
X