Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Tiksliau būtų sakyti - keleiviai sufasuoti kaip krabų lazdelės

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    http://www.kauno.diena.lt/naujienos/...silkes-1168001
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Siandien pries 17 valanda troleibusas 044 -11 Petrausko - Savanoriu_Utenos sankryzoje nuisimete stangas vaziuodamas per kryzme, pariedejo, ir ,,pasikore'' . Teko kurti varikli, ir truputuka pavaziuoti atgal, i kad isnerti is kilpos...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Iki kada uzdaroma gatve? keiciami ne tik tvarkarasciai, bet ir trasos., o 30 aji aptarnaus mazieji autobusai.
    Iki kada yra neskelbiama. Remontas, vyks keliais etapais. Nuo pirmadienio uždaroma Bitininkų gatvės dalis nuo Seniavos plento iki Sodininkų gatvės.

    Trasos keičiasi taip: 20-asis Partizanų g.–2-asis fortas. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, toliau – Veiverių g. iki 2-ojo forto stotelės, atgal – nuo Veiverių g. Seniavos plentu ir įprasta trasa;

    65-asis ir 65-asis A autobusų maršrutai. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, nuo Seniavos kapinių stotelės – Gvazdikų g., Alyvų g., J. Pabrėžos g., Sodininkų g., toliau – įprasta trasa Bitininkų gatve. Atgal autobusai važiuos tomis pačiomis gatvėmis;

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.
    Iki kada uzdaroma gatve? keiciami ne tik tvarkarasciai, bet ir trasos., o 30 aji aptarnaus mazieji autobusai.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?
    Padaryti tik priekyje aišku yra geras sprendimas. Netgi būtinas (kam komposteris viduryje jei lipama tik per priekį?)
    Aš tik norėjau pasakyt, kad net kai buvo visur komposteriai, žmonėms buvo neproblema lipti tik per priekines, tad ne čia priežastis dėl ko nustojo tą daryti.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Dar viena stotelė kur švieslentė blokuojama stotelės ženklo. (Šilainių pl. link centro)

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    "15. Į stotelėje sustojusį Kauno viešąjį transportą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais gali įlipti pro antras duris) ir išlipama pro visas likusias transporto priemonės duris. Asmenys su akivaizdžia judėjimo negalia ar su mažamečiais vaikais gali išlipti ir pro priekines duris."
    Asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir naudojasi antruoju komposteriu ar žiogo kodu prie antrųjų durų. Įlaipinimo tvarkos problemos nebūtų, jei būtų teisingai įrengiamos stotelės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai piko metu kaip suprantu ir anksčiau teoriškai pro visas duris laipint buvo galima, tam tas komposteris ir yra viduryje.

    Šiaip, kad jau 2024, siekiant, kad kuo daugiau žmonių važinėtų, neišvengiamai reikia jį efektyvint, pvz greitinant sulipimą, tai ta bilietų kontrolė gali jau ir nebūt TOP3 svarbume.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.
    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.

    Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
    Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?
    Visi keleiviai buvo prisijaukinę pilnumoje, bet aplaidųs vairuotojai, kuriems dzin išauklėjo vėl keleivius, kad drąsiai gali lipti per bet kur.
    Čia vadovybės gal klausimas, kad nebeakcentavo vairuotojams, o jiems aišku, kad dzin.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
    Viena reklama buvo dviprasmiška. Vairuotojas sako - spauskite mygtuką. Bet galite ir nespausti, nes jei stovite prie durų aš jus matysiu ir išleisiu.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Yra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
    Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
    Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.

    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
    Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).
    Aš sakau, kad tu negali nespausti mygtuko (kaip norėjo tas vairuotojas sigio sūnaus taveju), nes kitas vairuotojas specialiai gali iš durnumo sugalvot nestot, nes mygtuko nepaspaudei.
    Norėjau pasakyt, kad gali ir paspaudęs ir nepaspaudęs nukentėti nuo durno vairuotojo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu..
    Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).

    Komentuoti:

Working...
X