Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Viena pora stotelių Kovo 11-osios g., kitos dvi – V. Krėvės pr.
    .
    Kuo skubiau pervadinti vieną porą. Ir problemos nėra.

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Šiuo momentu žiūrint, tai visos stotelės, kurių yra daugiau nei viena, turi raides, net ir Jurbarko g.
    99proc stotelių yra tik po vieną (arba po vieną porą).
    Tai čia net negalima būtų sakyti kaip pasakei, nes tai apima arba visas, arba nei vienos (su draugystės parko ir vienybės g išimtimis)

    Antra - nesuprantu ką tu čia parašei. Atsidaryk 63 maršrutą: Žagarės g pažymėta raide, Apuolės, Žiemgalių - nepažymėtos.
    Tai kokiu būdu pagal tave Žagarės yra daugiau nei viena, o Apuolės ir Žiemgalių ne daugiau nei viena?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Draugystės parkas man stops.lt meta tik vieną stotelę (arba pagal tavo įdomų skaičiavimą dvi).
    Viena pora stotelių Kovo 11-osios g., kitos dvi – V. Krėvės pr.

    Kodėl tada Žagarės gatvė pažymėta A ir B, o pvz kitos stotelės esančios po jos - ne?
    Kuo ta Žagarės g skiriasi nuo bet kurios kitos raide nepažymėtos stotelės Raudondvario plente?
    Šiuo momentu žiūrint, tai visos stotelės, kurių yra daugiau nei viena, turi raides, net ir Jurbarko g.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    Vienybės g. ir Draugystės parkas turi po 4. Vienybės toli viena nuo kitos, o Draugystės įdomu ar bus A/B/A/B, ar A/B/C/D.
    Bet esmė yra sužymėt stotelęs kaip gelenkelio stoties kelius, kad būtu aišku kur laukt. Pvz: Varšuvoje visos sotelės nepriklausomai nuo kiekio sužymėtos skaičias tiek internete, tiek vietoje ant stulpo ar stoginės.
    Tu čia skaičiuoji tą pačią stotelę į skirtingas puses kaip 2 stoteles, kurios painiuojasi?

    Draugystės parkas man stops.lt meta tik vieną stotelę (arba pagal tavo įdomų skaičiavimą dvi).

    Kodėl tada Žagarės gatvė pažymėta A ir B, o pvz kitos stotelės esančios po jos - ne?
    Kuo ta Žagarės g skiriasi nuo bet kurios kitos raide nepažymėtos stotelės Raudondvario plente?

    Vienybės g. - privalu pervadinti vieną iš stotelių. Gal čia padaryta kvaila išimtis, nes viena mieste, kita rajone?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kokių pvz stotelių daug to paties pavadinimo?
    Žagarės g pvz kur yra daugiau nei Raudondvario pl viduryje?
    Vienybės g. ir Draugystės parkas turi po 4. Vienybės toli viena nuo kitos, o Draugystės įdomu ar bus A/B/A/B, ar A/B/C/D.
    Bet esmė yra sužymėt stotelęs kaip gelenkelio stoties kelius, kad būtu aišku kur laukt. Pvz: Varšuvoje visos sotelės nepriklausomai nuo kiekio sužymėtos skaičias tiek internete, tiek vietoje ant stulpo ar stoginės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Kad būtu aiškiau kurioje stotelėje laukt, ypač kai tokio pačio pavadinino stotelių daug. Tik klausimas ar bus pačiose stotelėse sužymėta, ar tik ir liks Stops'e.
    Kokių pvz stotelių daug to paties pavadinimo?
    Žagarės g pvz kur yra daugiau nei Raudondvario pl viduryje?

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Kad būtu aiškiau kurioje stotelėje laukt, ypač kai tokio pačio pavadinino stotelių daug. Tik klausimas ar bus pačiose stotelėse sužymėta, ar tik ir liks Stops'e.
    www.kvt.lt:
    „Raidės A, B, C, D bus naudojamos tik skaitmeninėje erdvėje – tvarkaraščiuose, žemėlapiuose, e. bilietų sistemose ir programėlėse.“

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Gal gali kažkas paaiškinti, kodėl šalia Raudondvario pl. stotelių pavadinimų, tvarkaraščiuose, atsirado raidės?
    Kad būtu aiškiau kurioje stotelėje laukt, ypač kai tokio pačio pavadinino stotelių daug. Tik klausimas ar bus pačiose stotelėse sužymėta, ar tik ir liks Stops'e.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Gal gali kažkas paaiškinti, kodėl šalia Raudondvario pl. stotelių pavadinimų, tvarkaraščiuose, atsirado raidės?
    Paskutinis taisė digital; 2025.04.20, 20:02.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ar yra Kaune vietų kur galima įrengti VT prioriteto šviesoforus?
    Vilniuje puikiai veikia.
    Tikrai galima kur jau yra įrengtos A juostos, pvz. Savanorių pr. nuo Aklųjų kombinato iki SAVO (galima pratęsti VT žalią bangą iki pat Muravos sankryžos).
    Centre Donelaičio, Vytauto pr. ir Kęstučio g. galėtų turėti šią sistemą, nes ten A juostos (Vytauto pr. galėtų visas turėt A juostas).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. turėtų būti pirma gatvė su išmaniaisiais VT šviesoforais, paskui gal kokia Kovo 11-osios g. tarp Pakraščio g. sustojimo ir Girstupio. Gal dar koks Raudondvario pl. jei atsirastų daugiau šviesoforinių perėjų. Reiktų stebėti kurių gatvių šviesoforai labiausiai stabdo VT. Mano nuomone no. 1 gatvė yra Savanorių prospektas.
    Ar yra Kaune vietų kur galima įrengti VT prioriteto šviesoforus?
    Vilniuje puikiai veikia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Savanorių pr. turėtų būti pirma gatvė su išmaniaisiais VT šviesoforais, paskui gal kokia Kovo 11-osios g. tarp Pakraščio g. sustojimo ir Girstupio. Gal dar koks Raudondvario pl. jei atsirastų daugiau šviesoforinių perėjų. Reiktų stebėti kurių gatvių šviesoforai labiausiai stabdo VT. Mano nuomone no. 1 gatvė yra Savanorių prospektas.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ką turi omenyje, kad labai dažnai įvažiuojama kai užsidega raudona? Kad pažeidžia taisykles vairuotojai?

    Ar visgi turi omenyje, kad atsitiktinumo tvarka VT sankryžą privažiuoia įvairiomis jos fazėmis, įskaitant ir prieš pat raudoną. Bet čia nebūtų nieko bendro su Kauno Vt, nes lygiai tas pats yra visuose pasaulio miestuose, kur nėra atskiro prioritetiniai šviesoforo VT.
    Turiu omeny antrą jūsų minėta punktą.
    Iš dalies turi bendro, nes tai labai veikia VT greitį, tad ir patrauklumą. Gal tai ir priklauso nuo žmogaus, bet važiuojant maršrutu kaip 9/12 ar 13/14 pro Eigulius ištiesų užknisa, nes dažnai eismo mažai, bet puse laiko autobusas praleidžia laukiant žalio signalo kiekviename šviesafore.

    Kiek žinau Nyderlanduose, dauguma šviesaforų yra išmanieji ( kameros žiūri eismą ir iš to nusprendzia signalus vietoj nustatyto ciklo ) tad atvažiuojant autobusui gali jam išlaikyti žalią signalą. Man rodos yra keli tokie šviesaforai Kaune, tai galbūt ateityje šią problemą galima bus išsprest.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.04.06, 07:39.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Vienas labiausiai užknisančių dalykų važiuojant Kauno VT, yra tai, kad labai dažnai į sankryžas įvažiuojama kaik tik tada kai užsidega raudona ( geras pavyzdys 9/12 ). Būtu gerai jei signaluose būtu prioritetas VT, kad ir keliom sekundėm vėliau užsidegti raudoną atvažiuojamt autobusui.
    Ką turi omenyje, kad labai dažnai įvažiuojama kai užsidega raudona? Kad pažeidžia taisykles vairuotojai?

    Ar visgi turi omenyje, kad atsitiktinumo tvarka VT sankryžą privažiuoia įvairiomis jos fazėmis, įskaitant ir prieš pat raudoną. Bet čia nebūtų nieko bendro su Kauno Vt, nes lygiai tas pats yra visuose pasaulio miestuose, kur nėra atskiro prioritetiniai šviesoforo VT.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Vienas labiausiai užknisančių dalykų važiuojant Kauno VT, yra tai, kad labai dažnai į sankryžas įvažiuojama kaik tik tada kai užsidega raudona ( geras pavyzdys 9/12 ). Būtu gerai jei signaluose būtu prioritetas VT, kad ir keliom sekundėm vėliau užsidegti raudoną atvažiuojamt autobusui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Ziniasklaidai tai duona, nes yra ka rasyti. Is tikruju velavimai esmine transporto problema Kaune
    Už atvykimą per anksti berods baudžia (?), tai apsimoka net kai kuriems vėluoti, nes nieko už tai nebus, maža kas eisme atsiko (hint: taikosi sustot prie geltono šviesoforo signalo, kad nepapult į pliusą).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Gal kas du mėnesius, kas tikrai per dažnai ir sukelia per daug neigiamų emocijų apie troleibusus žiniasklaidoje
    Ziniasklaidai tai duona, nes yra ka rasyti. Is tikruju velavimai esmine transporto problema Kaune

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kaip daznai Kaune ,, kas nors atsitinka", kad stotu visi troleibusai ?
    Gal kas du mėnesius, kas tikrai per dažnai ir sukelia per daug neigiamų emocijų apie troleibusus žiniasklaidoje

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gerai, 3 metus dar juoksimės kaip dalis troleibusų stovi vietoje dėl to, kad kažkas atsitiko.
    o kaip daznai Kaune ,, kas nors atsitinka", kad stotu visi troleibusai ?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai žinok suprantu, kad tuo atveju padaugės galinčių apvažiuoti.
    Bet vis tiek žmonės juoksis, kad dalis (ir didelė) negalės apvažiuoti.
    O tavo argumentas ir buvo, kad reikia pirkti, kad žmonės nebesijuoktų matydami, kad dalis negali apvažiuoti
    Visas parkas su AE įmanomas tik kokiais 2033-34 metais, kai Solaris Trolino 12 IV tarnaus jau 15 metų ir ateis laikas juos keisti. Mano argumentas ne dėl juoktis, o dėl to, kad svarbu bent dalinai garantuoti nepertraukiamą troleibusų eismą jau artimiausiu metu. Nes realiai avarija = troleibusai stovi.
    Tai gal dar ir parodo tai, kad dispečeriai nesugeba greitai sureaguoti ir nurodyti apylanką.
    Atsimenu Vilniuje stotyje sugedo(?) troleibusas sankryžoje taip, kad T16 negalėjo pravažiuoti tai dispečerė nusiuntė važiuoti per apylanką, per centrą.
    Taip pat buvo atvejis Pylimo/Jogailos/Islandojos/Pamenkalnio g. sankryžoje, tai troleibusai važiuojantis 1, 7 maršrutu buvo nusiųsti į kairę link Šv. Petro ir Povilo žiedo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tik pirmu atveju nevažiuos niekas, o kitų atveju atvažiuos troleibusas su AE ir tęs kelionę.
    Tai žinok suprantu, kad tuo atveju padaugės galinčių apvažiuoti.
    Bet vis tiek žmonės juoksis, kad dalis (ir didelė) negalės apvažiuoti.
    O tavo argumentas ir buvo, kad reikia pirkti, kad žmonės nebesijuoktų matydami, kad dalis negali apvažiuoti

    Komentuoti:

Working...
X