Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    9.19 d. paskelbta rinkos konsultacija dėl 5 elektrinių autobusų įsigijimo.
    Gal galima nuorodą?

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    9.19 d. paskelbta rinkos konsultacija dėl 5 elektrinių autobusų įsigijimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Kodėl vėl dyzeliai perkami? Juk nuo 2030m. negalės jie miestuose važinėt.
    Galės važinėti, tik negalės naujų pirkti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Kodėl vėl dyzeliai perkami? Juk nuo 2030m. negalės jie miestuose važinėt.
    Galės, tik kad naujų nuo 2030 metų negamins. Ir tai net dar ne faktas, viskas gali pasikeisti.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Kodėl vėl dyzeliai perkami? Juk nuo 2030m. negalės jie miestuose važinėt.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ten kitas pirkimas yra, kad perka naujus variklius sprinteriam.
    Šiaip Temsos man rodos buvo veiklos nuoma, su galimybe išsipirkt po 7metų, tai gal vietoj jų

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kas čia per planas pirkt 25vnt mikrobus/midbusus??

    https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...rceId=4289721#
    Nebus taip, kad dalį sprinterių keis?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kas čia per planas pirkt 25vnt mikrobus/midbusus??

    https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...rceId=4289721#

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    O dėl 31-ojo A, kodėl nepasirinktas 6A kuris savo trasa aprėpia didesnę dalį miesto tame tarpe ir miesto centrą?
    Spėju, kad dėl nesusikalbėjimo su rajono valdžia.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Iš fb:
    54-uoju seniai turėjo autobusai važiuoti visomis dienomis. O dėl 31-ojo A, kodėl nepasirinktas 6A kuris savo trasa aprėpia didesnę dalį miesto tame tarpe ir miesto centrą?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Iš fb:

    kauniečiai, daugiau patogumo jums ir dėl jūsų!

    nuo rugsėjo 6 dienos:
    54-uoju maršrutu „sargėnai–onkologijos ligoninė” keleivius veš didesnės talpos autobusai;
    31a maršrutas „technikumo g.–s. Dariaus ir s. Girėno g.–kauno pilis” dažniau kursuos vakarais.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    2025 rudens sezonas Kaune: 107 troleibusai darbo dienomis. 73 polisio dienomis. L abai didelis iairuotoju trukumas. Tr skaicius marsrutuose darbo diena / savaitgalis :

    1- 12/7;
    2- 4
    4- 5/4
    5- 8/7
    7-11/7
    8- 5/5
    9 ir 12 marsrutai 7/5
    10-5; 10 A -3
    11 -9/6
    13 ir 14 marsrutai - 10/7
    15 ir 16 marsrutai -7 /5

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Lyg minima optimizavimo reforma Kauno VT, bet man įdomu jei vis tik statys tramvajų, gal tada geriausia būtų daryt reformą, bet aišku čia be 2035 ar net 2040 nieko nebus.

    Priimtiniausia būtų vystyti VT tankinant miesto vidinę dalį, kad atsirastų poreikis bent jau miesto viduje naudotis VT.
    Dėl parkavimo Centre tai tiesiog griežščiau prižiūrėt ir atitinkamą kainą įvest, kad būtų pvz. 80% užpildymas dienos vidury, o ne 150% ir prasidėtų užparkavimas belekur.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.29, 23:31.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Kaune kaip tik pastebiu mačiau vilkimosi bei stovėjimo stotelėse laukiant kol pasivis grafikas, nei Vilniuje, nors prieš 10 metų to tikrai būdavo daugiau.

    Lietuvoje tikriausiai visa laiką automobailiu bus greičiau nei automobiliu, taip jau yra ir nėra kaip to pakeist, apart po truputį siaurinant ir tankinant miestą. Kaltint KA ar savivaldybė dėl to nes automobiliu greičiau nėra labai naudinga ar sąžininga. Taip jau yra ir nieko jie negali pakeist.
    Pamatavau kiek laiko važiuoja nuo Petrašiūnų iki Kauno kolegijos, t.y. 17 minučių, automobiliu 10-11min (aš čia yra labai blogai? nemanau). Pridedant paėjimus iki stotelės, laukimą ir panašiai (kas yra neišvengiama su VT), taip jau gaunasi jog automobiliu bus 2.5 karto greičiau, jis dar tave nuveš tiksliai nuo A iki B, be jokių vaikščiojimų iki stotelių.
    Jei kalbant apie įprastą laiką, tai taip, bet kaip piko metu, kai vyksta didžioji dalis kelionių? Kituose miestuose kur teikiamas prioritetas VT ( kad ir autobusų juostos ), važiuoti VT dažnai greičiau negu automobiliu.

    KA turi nemažai kur tobulėti, bet pritariu su tuo, kad tai nėra pilna priežastis kodėl VT naudojasi vis mažiau žmonių. Manau, kad reikėtu pačiai miesto savivaldybei imtis priemonių, kad skatintu VT vietoj automobilio.
    Kad tai įgyvendinti, būtų galima padaryti mokamo parkavimo arba įvažiavimo zona visame Senamiestyje, Naujamiestyje ir galbūt ir Žaliakalnyje, kur šiuo metu yra geriausias VT ir daugiausiai veiklos.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.08.29, 15:55.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    VT kaip tik yra kaltas. Jeigu maršrutų tinklas sudarytas taip, kad su mašina 2-3 kartus greičiau nu tai sorry, žmonės pasirinks mašiną ar kokį Boltą.
    Kaune kaip tik pastebiu mačiau vilkimosi bei stovėjimo stotelėse laukiant kol pasivis grafikas, nei Vilniuje, nors prieš 10 metų to tikrai būdavo daugiau.

    Lietuvoje tikriausiai visa laiką automobiliu bus greičiau nei automobiliu, taip jau yra ir nėra kaip to pakeist, apart po truputį siaurinant ir tankinant miestą. Kaltint KA ar savivaldybė dėl to nes automobiliu greičiau nėra labai naudinga ar sąžininga. Taip jau yra ir nieko jie negali pakeist.
    Pamatavau kiek laiko važiuoja nuo Petrašiūnų iki Kauno kolegijos, t.y. 17 minučių, automobiliu 10-11min (aš čia yra labai blogai? nemanau). Pridedant paėjimus iki stotelės, laukimą ir panašiai (kas yra neišvengiama su VT), taip jau gaunasi jog automobiliu bus 2.5 karto greičiau, jis dar tave nuveš tiksliai nuo A iki B, be jokių vaikščiojimų iki stotelių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    O blogas maršrutas? Lėtai važiavo? Manote jei būtų 3 kart padažnintas maršrutas, keleivių išaugtų 5 kartus?
    Kauno maršrutų dažniai yra patenkinami žiūrint į keleivių kiekį. Ne tame problema, kaip kiti čia bando įrodyt. Transportas taip pat patogus, be kažkokių priverstinių nepatogumų.
    Problema yra automobilizacija, depopuliacija ir panašiai, o ne pats VT. Reikia keisti kaip miestas projektuojamas, kaip ir kur jis plečiasi, kaip paskirstomas gatvės plotis.
    Važiavo blogai, iš niekur atsirado 4 min vėlavimas, nepaisant to, kad gatvės buvo beveik tuščios ir beveik visur degė žalia.
    Nors kiek girdėjau iš anksčiau sakytų žodžių tokie vėlavimai iš niekur Kaune - norma.

    VT kaip tik yra kaltas. Jeigu maršrutų tinklas sudarytas taip, kad su mašina 2-3 kartus greičiau nu tai sorry, žmonės pasirinks mašiną ar kokį Boltą.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Bilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono)
    Nu come on. Kuo bilietų platinimas pablogėjo? Prieš 10 metų galima buvo įsigyti tik iš vairuotojo arba pasipildant kortelę. Nuo tada dar atsirado Žiogas, bei mokėjimas banko kortele. Bilietų įsigijimas yra objektyviai geras (turbūt geriausias Lietuvoje), bei dar gerinamas, o ne dar bloginamas. Taip prašaunant manau kad esate šališkas ir neobjektyvus.

    O kitus minėtus nusiskundimus ir bendros nuotaikos aptariu praeitame komentare.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Buvau vasarą Kaune, važiavau 12 maršrutu su Berkhofų (18m troleibusas) ir nuo Petrašiūnų iki pat Klinikų buvo vos 4 keleiviai įskaitant mane.
    O blogas maršrutas? Lėtai važiavo, vilkosi? Manote jei būtų 3 kart padažnintas maršrutas, keleivių išaugtų 5 kartus?
    Kauno maršrutų dažniai yra patenkinami žiūrint į keleivių kiekį. Ne tame problema, kaip kiti čia bando įrodyt. Transportas taip pat patogus, be kažkokių priverstinių nepatogumų.
    Problema yra automobilizacija, depopuliacija ir panašiai, o ne pats VT. Reikia keisti kaip miestas projektuojamas, kaip ir kur jis plečiasi, kaip paskirstomas gatvės plotis.
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.08.29, 13:30.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Etransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.

    Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
    Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.
    Kadangi dukra tapo moksleive, tai bandžiau suprasti kaip čia papildyti greitai, kad turėtų jei prireiktų. Pasirodo raketų mokslas permetus akimis šitą instrukcija: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...-internetu.pdf

    Žiogas tai labai patogu. O moksleivio pažymėjimui papildyti tai be Google AI realiai nepavyko net surasti shit'ą instrukciją.

    EDIT1: puslapyje nuorodą į papildymą internetu nuveda į Bilietų žymėjimą. (EMP pildant elektroniniais bilietais internetu, būtina atsiminti)
    EDIT2: Linkai instrukcijoje į papildymą neveikiantys: https://ebilietas.kvt.lt/ebilet.cup

    EDIT3: Atsimenu kai VT Kaune naudodavausi prieš kokį 12-15 metų tai su papildymais buvo visiškai ta pati nesamonė, papildai internetu, tada turi bėgti į VT patvirtinti su kortele, kad pasipildei. Kosmosas.
    Paskutinis taisė booraz; 2025.08.29, 09:05.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kauno VT taikosi prie pačio urbanistinio Kauno peizažo.
    Palyginus su Vilniumi, Kaunas turi labai mažą core kur labai daug žmonių vaikšto šaligatviais. Vilnius iš tikrųjų packed šaligatviai, susirenka didesnis poreikis VT, kas gal padės teigiamiems pokyčiams pagaliau įvykti, plius įvaizdis prieš užsieniečius irgi daugiau mažiau svarbus. Kaune realiai tik Naujamiestis ir Senamiestis. Paskui tik daugiabutynai ir visokie šančiai, žaliakalniai kur irgi pėsčiųjų nelabai yra, juntamas sprawl jausmas. Tokiu atveju nėra VT keleivių. Mačiau kažkuriam Lithuania Explained video kur rodo filmuotus kadrus iš kokio Baltų prospekto ar kitų nutolusių rajonų pagr. gatvių, kad juntamas sprawl pojūtis.

    Dabartiniu momentu kažkaip visai ok kad visi su mašinom varo po miestą, nors jau buvo incidentų kai Radzinausko tiltas keliom dienom išėjo šaibom, Milikonių kalnas remontuojamas ir visas miestas užsigridlockino. Tiek kad tai išimtys iš taisyklės, bet kas jei ateis diena kai miestas taip sau užsigridlockins, tada jaučiu daugiau bus balsų dėl VT, bet jau reikės daug investicijų. Gal tramvajaus utžeks, bet reiks linijos jaučiu į Aleksotą ir Šilainius, galimai ir Raudondvarį.

    Kas padėtų skatint VT naudojimą tai daugiau konversijų, užstatytų pievų ir lūšnynų Žaliakalnyje, Šančiuose, Aleksote, Vilijampolėje, palei Savanorių pr. link oro uosto. Išsiplėstų tankiai urbanizuota zona, padidėtų gero VT poreikis. Kaunui to reikia ir tai pridėtų miestui gyvumo ir modernumo. Dabar ta konversijų stoka vis dar mena, kad Kaune būta sunkesnių laikų ir žaizdos dar tik laižomos. Vilniuje, man toks įspūdis, aktyviau vystomas Centras, miestas tikrai keičiasi, yra viltis kad ir paskutinės apleistos lūšnos Naujamiesty išnyks kada nors.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.28, 22:51.

    Komentuoti:

Working...
X