Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Esmė ne tame, kad nesusigaudys, esmė, kad fiziškai sunku naudotis. Todėl ir gaminami iki šiol mobilūs mygtukiniai telefonai. Ir taip, pajėgs iš automato nusipirkti, nes ten tereikia vieną stambų mygtuką nuspausti, kaip sugeba naudotis savitarnos kasomis.
    Savitarnos kasos irgi senjorams buvo siaubas. ypac IKI tinke. kai nedirbdavo nei viena kasa, privertas buvai ismokti ja naudotis, arba kviestis Barbora, Nemoki -tavo p[oblema, eik i parastaja parduotuvele, kur antkainis 100 proc.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
    ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
    Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Apkeliavęs tikrai nemažai , bet dar nei karto nesisiunčiau nieko . Daugumoje Europos šalių yra bilietų automatai net ir mažesniose miestuose . O jei jų nėra tai yra kioskai kur dirba visom dienom nuo ryto iki vakaro ir pirkdavausi dienos bilietą arba atskirus važiavimo bilietus , bet tai yra tik Rumunijoje nors kai kuriuose miestuose jau pradeda diegti bilietų automatus arba Bulgarijoje , Italijoje , Kroatijoje , Serbijoje

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Nemanau, kad bilietų pardavimo automatai atgyvena, jų pliusai prieš appsus, kad nereikalinga jokia registracija, nereikia nieko siųstis ir diegtis. Aš suprantu, kad vietiniams ir bent jau retkarčiais atvykstantiems patogu, bet turistui arba šiaip atsitiktiniam keleiviui jau nebe. Beje ar daug yra tokių kurie nuvykę į užsienį siunčiasi jų apsus atsiskaitymui VT?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
    ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Reiktų prisiminti jog 2024 pensininkai nėra tie patys 2000 metų pensininkai kurie vos spausdinimo mašinėle moka rašyti. Jeigu jau nudurninti juos visus, tai kaip tas tavo stereotipinis senjoras įsigis bilietą iš automato? Ar čia jau bus jam įkandama užduotis? Pas mus net dėl sustojimo su mygtuku buvo klausimų „ar susigaudys pensininkai“, o čia jau visas aparatas!
    Esmė ne tame, kad nesusigaudys, esmė, kad fiziškai sunku naudotis. Todėl ir gaminami iki šiol mobilūs mygtukiniai telefonai. Ir taip, pajėgs iš automato nusipirkti, nes ten tereikia vieną stambų mygtuką nuspausti, kaip sugeba naudotis savitarnos kasomis.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.02, 15:12.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Pirmasis žingsnis turbūt LTG žadami bilietų automatai, tai gal ir kai kurie miestai pagalvos apie tokią galimybę.
    Manau, kad tai prieštarauja Lietuvos žmonių tradicijoms ir vertybėms.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Tokių niekada čia nebuvo ir mes tam nepasiruošę.
    Pirmasis žingsnis turbūt LTG žadami bilietų automatai, tai gal ir kai kurie miestai pagalvos apie tokią galimybę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Parodyk kaip tai padaryti senjorui naudojančiam mygtukinį telefoną ir važiuijančiam į klinikas nes dėl senatvės išmzniajame jau nepajėgia įžiūrėti ką spausti. Beje tamsta turistaudamas pavyzdžiui užsienyje kiek appsų esi parsisiuntes ar visus turistus Kaune siūlote į carsheringą su taksi susodinti?
    Reiktų prisiminti jog 2024 pensininkai nėra tie patys 2000 metų pensininkai kurie vos spausdinimo mašinėle moka rašyti. Jeigu jau nudurninti juos visus, tai kaip tas tavo stereotipinis senjoras įsigis bilietą iš automato? Ar čia jau bus jam įkandama užduotis? Pas mus net dėl sustojimo su mygtuku buvo klausimų „ar susigaudys pensininkai“, o čia jau visas aparatas!

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Kodėl Lietuva neperima bilietų automatų patirties va čia tai klausimas.
    Tokių niekada čia nebuvo ir mes tam nepasiruošę.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaip pavyzdį galima palyginti su Varšuva : mieste yra 6 programėlės susimokėti už važiavimą viešuoju transportu , Bilietų automatų visur pilna ir po kelis , be to bilietų automatai visuose autobusuose ir tramvajuose .
    Bilietų platinimas turi būti kuo įvairesnis ir kuo patogesnis ne vien tiems kurie naudoja telefonus ar korteles bet ir kurie moka grynaisais . Tas didina patraukluma nes nėra problemų susimokėti už važiavimą . Tuo tarpu Kaune šiandien e.bilieto kortelę pasipildyti misija neįmanoma

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Parsisiunti žiogo appsą ir nereikia žaisti jokiomis kortelėmis.
    Parodyk kaip tai padaryti senjorui naudojančiam mygtukinį telefoną ir važiuijančiam į klinikas nes dėl senatvės išmzniajame jau nepajėgia įžiūrėti ką spausti. Beje tamsta turistaudamas pavyzdžiui užsienyje kiek appsų esi parsisiuntes ar visus turistus Kaune siūlote į carsheringą su taksi susodinti?
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.01, 12:37.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parsisiunti žiogo appsą ir nereikia žaisti jokiomis kortelėmis.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
    Ir kam ta kortelė jeigu į Kauną atvažiuoji vieną kartą per du metus, nes viską sucentralizavo į Kauno klinikas pvz? Kodėl Lietuva neperima bilietų automatų patirties va čia tai klausimas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
    tokiu atveju dar mažėtų vairuotojo atlyginimas kuris ir šiuo metu yra ne didžiausias.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Geriau pas vairuotoją bilietai būtų be nuolaidų 1.50€ , nors išvis reikia atsisakyti bilietų prekybos iš vairuotojo kaip yra daugumoje Europos šalių ir statyti bilietų automatus stotelėse arba autobusuose/troleibusuose
    As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2e
    Geriau pas vairuotoją bilietai būtų be nuolaidų 1.50€ , nors išvis reikia atsisakyti bilietų prekybos iš vairuotojo kaip yra daugumoje Europos šalių ir statyti bilietų automatus stotelėse arba autobusuose/troleibusuose

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kaip suprasti perkelta? Čia kalba, kad Kęstučio g. daugiau žmonių nei Naglio g yra, tai kodėl uždaryt didesnio srauto kioskus?
    Nekalbant apie girstupį kur srautas buvo palankamas net 2 kioskam.
    Čia gal savivaldybė neišduoda leidimo kioskui?
    Nes jei srautas buvo geras 2 kioskam, tai kažkuriam vienam likus jau aukso gysla būtų. Neįmanom, kad nenorėtų ten dirbti.
    Klauskite Kauno spaudos. Dirbusi darbuotoja darbo vieta issaugojo, ir dirba Naglio g kioske. Prie Viljampoles turgaus link Kliniku uzsidare KS kioskas . Lietuvos spaudos senieji kioskai panaikinti, liko keletas prekybos vietu tokiu kaip Hyperis Savas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Na Klinikų stotelėj irgi buvo maisto/užkandžių kioskeliai, panaikino.
    Maisto kioskeliai viena, o spaudos kioskai su VT bilietais visai kas kita.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Na Klinikų stotelėj irgi buvo maisto/užkandžių kioskeliai, panaikino.

    Komentuoti:

Working...
X