Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąO aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
Komentuoti:
-
Apkeliavęs tikrai nemažai , bet dar nei karto nesisiunčiau nieko . Daugumoje Europos šalių yra bilietų automatai net ir mažesniose miestuose . O jei jų nėra tai yra kioskai kur dirba visom dienom nuo ryto iki vakaro ir pirkdavausi dienos bilietą arba atskirus važiavimo bilietus , bet tai yra tik Rumunijoje nors kai kuriuose miestuose jau pradeda diegti bilietų automatus arba Bulgarijoje , Italijoje , Kroatijoje , Serbijoje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad bilietų pardavimo automatai atgyvena, jų pliusai prieš appsus, kad nereikalinga jokia registracija, nereikia nieko siųstis ir diegtis. Aš suprantu, kad vietiniams ir bent jau retkarčiais atvykstantiems patogu, bet turistui arba šiaip atsitiktiniam keleiviui jau nebe. Beje ar daug yra tokių kurie nuvykę į užsienį siunčiasi jų apsus atsiskaitymui VT?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Reiktų prisiminti jog 2024 pensininkai nėra tie patys 2000 metų pensininkai kurie vos spausdinimo mašinėle moka rašyti. Jeigu jau nudurninti juos visus, tai kaip tas tavo stereotipinis senjoras įsigis bilietą iš automato? Ar čia jau bus jam įkandama užduotis? Pas mus net dėl sustojimo su mygtuku buvo klausimų „ar susigaudys pensininkai“, o čia jau visas aparatas!Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.02, 15:12.
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Pirmasis žingsnis turbūt LTG žadami bilietų automatai, tai gal ir kai kurie miestai pagalvos apie tokią galimybę.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Tokių niekada čia nebuvo ir mes tam nepasiruošę.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Parodyk kaip tai padaryti senjorui naudojančiam mygtukinį telefoną ir važiuijančiam į klinikas nes dėl senatvės išmzniajame jau nepajėgia įžiūrėti ką spausti. Beje tamsta turistaudamas pavyzdžiui užsienyje kiek appsų esi parsisiuntes ar visus turistus Kaune siūlote į carsheringą su taksi susodinti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKodėl Lietuva neperima bilietų automatų patirties va čia tai klausimas.
Komentuoti:
-
Kaip pavyzdį galima palyginti su Varšuva : mieste yra 6 programėlės susimokėti už važiavimą viešuoju transportu , Bilietų automatų visur pilna ir po kelis , be to bilietų automatai visuose autobusuose ir tramvajuose .
Bilietų platinimas turi būti kuo įvairesnis ir kuo patogesnis ne vien tiems kurie naudoja telefonus ar korteles bet ir kurie moka grynaisais . Tas didina patraukluma nes nėra problemų susimokėti už važiavimą . Tuo tarpu Kaune šiandien e.bilieto kortelę pasipildyti misija neįmanoma
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąParsisiunti žiogo appsą ir nereikia žaisti jokiomis kortelėmis.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.01.01, 12:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
As uz tai, kad kaina perkant is vairuotojo butu 5 eurai. Kodel? maziau butu perkanciuju bilietu is vairuotojo, netrukdoma vairuotojui dirbti tiesioginio darbo, + pasirupintu turimomis korteliu papildymais is anksto.
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Geriau pas vairuotoją bilietai būtų be nuolaidų 1.50€ , nors išvis reikia atsisakyti bilietų prekybos iš vairuotojo kaip yra daugumoje Europos šalių ir statyti bilietų automatus stotelėse arba autobusuose/troleibusuose
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2e
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kaip suprasti perkelta? Čia kalba, kad Kęstučio g. daugiau žmonių nei Naglio g yra, tai kodėl uždaryt didesnio srauto kioskus?
Nekalbant apie girstupį kur srautas buvo palankamas net 2 kioskam.
Čia gal savivaldybė neišduoda leidimo kioskui?
Nes jei srautas buvo geras 2 kioskam, tai kažkuriam vienam likus jau aukso gysla būtų. Neįmanom, kad nenorėtų ten dirbti.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąNa Klinikų stotelėj irgi buvo maisto/užkandžių kioskeliai, panaikino.
Komentuoti:
Komentuoti: