Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Žiogas tai papildomas mokėjimo būdas. Iki tol buvusios KVT kortelės nepanaikintos, tai nesuprantu kaip bloginama apmokėjimo situacija atsiradus papildomam mokėjimo būdui nepanaikinus buvusių... Dar papildomai ir kreditinės tuoj aktyvuosis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Kaune viešasis transportas yra labai gilioje duobėje, pagrindiniai maršrutai kaip 1,7,13,14 veža orą darbo dieną (Gal tik piko metu keleta reisu būna pilnesni, bet didžioji dalis keleivių, pensininkai arba Ukrainiečiai kurie ir taip nemokamai važiuoja), ypač savaitgaliais.
    Apie tvarkarasčius geriau išvis nieko nesakysiu nes per 10 metų, ką jau kalbėti prieš 20 metų troleibusai važiavo dvgubai dažniau, nors nėra mikroautobusų iš dalies.
    Dėja miesto savivaldybei viešasis transportas nerūpi ir nieko konkrečiai neplanuojama kad pradėti gaivinti viešąjį transportą Kaune, viešasisi transportas paskutinius reisus daro 22 valandą, savaitgalį irgi panašiai, o dauguma autobusu maršrutų tik iki 21h (ir intervalai pagrindinių maršrutų 20-30min, kitų 50-90min) .
    Bilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono), tuo tarpu Vakarų Europa plečia bilietų automatų naudojimą, arba yra didelis pasirinkimas kaip susimokėti už važiavima, pvz Varšuvoje yra ne tik bilietų automatai stotelėse ar visuose transporto priemonėsė, bet galima mokėti banko kortele, bei dar 6 telefono programose.
    Apie naktinius autobusus tik pasvajoti nes visi nėra tam paklausos, visi su automobiliais važiuoja arba boltais.
    O kad kažka gerinti maršrutų tinklę ar intervaluose, dėja nieko nebus nes troleibusų/autobusų vairuotojų trukstą apie 100 tam kad užtikrinti bent iki 2019 metų buvusius tvarkarasčius. Dabartiniai tvarkarasčiai nuo rugsėjo yra +- Covid laikotario kai buvo įvairūs apribojimai ir t.t.
    Nauji vairuotojai atėje ilgai nepadirba dėl tokio tragiško eismo, bei kultūros ir pabėga o esami vairuotojai dirba po 9-12 valandų per dieną bei 5-6 dienas per savaitę.
    Nauji vairuotojai bėga ne dėl eismo kultūros, o dėl to, kad žadėta 2000 į rankas, o faktiškai 1100 duok dieve.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaune viešasis transportas yra labai gilioje duobėje, pagrindiniai maršrutai kaip 1,7,13,14 veža orą darbo dieną (Gal tik piko metu keleta reisu būna pilnesni, bet didžioji dalis keleivių, pensininkai arba Ukrainiečiai kurie ir taip nemokamai važiuoja), ypač savaitgaliais.
    Apie tvarkarasčius geriau išvis nieko nesakysiu nes per 10 metų, ką jau kalbėti prieš 20 metų troleibusai važiavo dvgubai dažniau, nors nėra mikroautobusų iš dalies.
    Dėja miesto savivaldybei viešasis transportas nerūpi ir nieko konkrečiai neplanuojama kad pradėti gaivinti viešąjį transportą Kaune, viešasisi transportas paskutinius reisus daro 22 valandą, savaitgalį irgi panašiai, o dauguma autobusu maršrutų tik iki 21h (ir intervalai pagrindinių maršrutų 20-30min, kitų 50-90min) .
    Bilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono), tuo tarpu Vakarų Europa plečia bilietų automatų naudojimą, arba yra didelis pasirinkimas kaip susimokėti už važiavima, pvz Varšuvoje yra ne tik bilietų automatai stotelėse ar visuose transporto priemonėsė, bet galima mokėti banko kortele, bei dar 6 telefono programose.
    Apie naktinius autobusus tik pasvajoti nes visi nėra tam paklausos, visi su automobiliais važiuoja arba boltais.
    O kad kažka gerinti maršrutų tinklę ar intervaluose, dėja nieko nebus nes troleibusų/autobusų vairuotojų trukstą apie 100 tam kad užtikrinti bent iki 2019 metų buvusius tvarkarasčius. Dabartiniai tvarkarasčiai nuo rugsėjo yra +- Covid laikotario kai buvo įvairūs apribojimai ir t.t.
    Nauji vairuotojai atėje ilgai nepadirba dėl tokio tragiško eismo, bei kultūros ir pabėga o esami vairuotojai dirba po 9-12 valandų per dieną bei 5-6 dienas per savaitę.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.08.28, 18:11.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.
    Buvau vasarą Kaune, važiavau 12 maršrutu su Berkhofų (18m troleibusas) ir nuo Petrašiūnų iki pat Klinikų buvo vos 4 keleiviai įskaitant mane.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Kaune, jei žmogus turi automobilį, jis juo ir naudosis, nes niekas tam netrukdo, o autobusas lėtesnis ir netoks patogus. Beto yra labai stipri automobilizmo kultūra, tad VT didžiajai daliai žmonių nėra norma. Kiek pastebėjau tai 70% keleivių VT būna arba pensininkai, arba kelių metų nuo to, tačiau ir jų mažėja.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.08.28, 17:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.
    Automatiškai nepasitikėčiau juo. Jei maršrutų buvo panašiai abi vasaras ir nieko tokio kaip COVID neįvyko, statistiškai sunkiai tikėtinas 30ptoc kritimas.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    2025 vasaros sezonu KA paslaugomis pasinaudojo 30 proc. maziau keleiviu nei pernai vasaros sezonu. . Vidutinis transporto priemoniu uzimtumas 18 proc - pernai 26 proc.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Iš kitos pusės Vilniui yra būtinybė jį gerinti, kadangi žmonės fiziškai į VT netelpa. Kaune tokios problemos nėra, nors ir paskutinius 5 metus VT Kaune retėjo.
    Vilniuje jei nedažnintų, jis būtų visiško ubagiško lygio (iš esmės ir yra), Kaune dabartinis status quo nėra geras ar gerėjantis, tačiau yra +/- patenkinamas.
    Kaunas tuo pačiu yra labiausiai automobilizuotas Lietuvos didmiestis.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį dieninių maršrutų.
    Iš kitos pusės Vilniui yra būtinybė jį gerinti, kadangi žmonės fiziškai į VT netelpa. Kaune tokios problemos nėra, nors ir paskutinius 5 metus VT Kaune retėjo.
    Vilniuje jei nedažnintų, jis būtų visiško ubagiško lygio (iš esmės ir yra), Kaune dabartinis status quo nėra geras ar gerėjantis, tačiau yra +/- patenkinamas.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Kad KA taptu tikrai gera sistema, tereikėtu sutvarkyti maršrutus ir jų tvarkaraščius, paoptimizuoti stotelių ir šalia esančių perėjų dėstymą, ir daugiau A juostų. Netgi jei paskutinių dviejų dalykų nesugebėtu padaryti, vien pakoregavus esamus maršrutus ir jų tvarkaraščius, sistema būtu žymiai geresnė.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Kas nervina apie KA, yra tai, kad ją galima būtu lengvai padaryti į tikrai gera VT sistemą, tačiau turimi resursai naudojami labai prastai. Lyginant su kitais Europos mieste, Kaune yra tikrai daug autobusų, tačiau jie naudojami, nu tiesiog durnai. Kaune labai daug dubliuojančių maršrutų, bet tai savaime nėra labai didelė problema. Problema tokia, kad tų autobusų tvarkaraščiai yra paprasčiausiai nelogiški. Koks tikslas leisti du autobusus vienu metu, jei beveik visa savo trasą važiuoja kartų. Vietoj to, kad juos paleisti lygiais tarpais, kad būtu kas pvz kas 7min, jie važiuoja kas 15min. Beto, atrodo, kad toks dalykas kaip persėdimas yra dar nesuprastas KA. Nepatogios stotelių vietos, nesuderintų tvarkaraščių. Netgi kai autobusai važiuoja poromis, persėdimas nepatogus, nes kas jei nori persėsti autobusą priekį taves, arba tavo autobusas šiek tiek pavėlavo ( kas būna dažnai ), ir dabar turi laukti nuo 20min kito

    Kas dar labiau nervina, yra tai, kad be neseniai vykusio autobusų pirkimo, niekas nedaroma. Jokių naujų maršrutų ( neskaitant vieno autobuso 71T ), beveik jokių naujų A juostų, jokios iniciatyvos optimizuoti sistemą.

    Aišku yra planuojamas tramvajus, bet net geriausiu atvėju, abejoju, kad jis važiuotu iki 2030-ųjų ( jei jis būtu pastatytas ), ir netgi jei jis būtu pastatytas, jei planai nepasikeis, tramvajus pasieks mažą dalį Kauno gyventojų, autobusai/ troleibusai vistiek išliks pagrindine VT rūšimi Kaune.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.08.29, 09:53.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Toks jausmas, kad savivaldybė pasigyrė "Va pripirkom naujų autobusų ir troleibusų, o dabar ša ramiai visi, nes artimiausiems 10-čiai metų jokių investicijų į viešajį transportą nebus, o tvarkaraščiai liks įšaldyti į popandeminį lygį jei dar labiau nebus retinami."
    Nerijus_kns čia juk dažnai sako, kad tikslas yra nedažninti arba retinti tvarkaraščius. Nežinau, kaip tai suderinama su visokiais darnaus judumo planais.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Toks jausmas, kad savivaldybė pasigyrė "Va pripirkom naujų autobusų ir troleibusų, o dabar ša ramiai visi, nes artimiausiems 10-čiai metų jokių investicijų į viešajį transportą nebus, o tvarkaraščiai liks įšaldyti į popandeminį lygį jei dar labiau nebus retinami."

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Aha, bet yra poreikis turėti keliasdešimt maršrutų kurie važiuoja kartą per valandą ar dar rečiau vietoj to, kad pertvarkyt maršrutų tinklą.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį maršrutų dieninių maršrutų.
    Savivaldybė pasakė, kad poreikio nėra.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Kiek tenka pastebėti, tai ilgiau (iki 23 val.) važiuos 32 ir 37, bet daugiau tai graudu žiūrėti kaip reklamuojama, kad švenčiant pergales mieste, reiktų rinktis viešąjį, kurio paskutiniai reisai būna 22 val. ar dar anksčiau, pvz. 3 poilsio dienomis ar 67, neskaitant tam tikrų troleibusų…
    Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį dieninių maršrutų.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.08.28, 15:22.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Kiek tenka pastebėti, tai ilgiau (iki 23 val.) važiuos 32 ir 37, bet daugiau tai graudu žiūrėti kaip reklamuojama, kad švenčiant pergales mieste, reiktų rinktis viešąjį, kurio paskutiniai reisai būna 22 val. ar dar anksčiau, pvz. 3 poilsio dienomis ar 67, neskaitant tam tikrų troleibusų…

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Kuriuose maršrutuose nesugrįžo reisai? Gaila neužsiarchyvavau senų grafikų

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Jau įkelti rudens tvarkaraščiai. Kiek pastebėjau atsiranda 30 autobusas Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda, visa kita laikų pastumdymai nebent kažką praleidau

    Komentuoti:

Working...
X