Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Na, 15 metrų troleibusai Europoje dirba dar Pardubicėje, Teplicėje ir Ustyje prie Labės. Pirmuose dviejuose miestuose jie jau planuojami pakeisti. O po remonto laisvai galėtų dirbti dar 10 metų, jei neremontuotų VVT kolhoznikai. Reali problema su Solariais šiaip yra jų kompresoriai, kurie labai lengvai užšąla ir perkaista. Turbūt dėl šio faktoriaus VVT ir nori kuo greičiau jų atsisakyti.
    Solerį sutvarkius ypatingai taip kaip tvarko viską Vilnius, geriausiu atveju būtų galima išgyventi 5 metus, po to jie vėl pradėtų byrėti byrėti iki kol jie tiesiog bus nebe pataisomi. Plius kompresoriai dirba tikrai gerai jeigu būna prižiūrėti normaliai, dar kol kas negirdėjau kad kas skųstųsi apie užšalusius, bet apie perkaityma tai yra tas pats kaip ir su daug kuo, jie dėvisi...

    Komentuoti:


  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Tai Solaris senus troleibusus Kaune paliks kai nupirks 70 naujų troleibusų?
    Nėra tikslaus atsakymo

    Komentuoti:


  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Kažką pletkų lygmenį girdėjau, kad bus perkama iki 70 vnt. pakeisti Berkhofam. Dėl senesnių Solarių irgi kažką teko girdėti, kad nurašyti dar nenorės ir kai kuriem jau daromas kapitalinis remontas (cough Vilnius). Dėl išleidimo visiškai teisingai, kad realiai neapsimoka nieko ten pirkt kai parkas turi 135 troleibusus, nors išleidimas dabar yra 107 troleibusai darbo dienomis ir poilsio dienomis TIK 73!!
    Teisingai, minėjo, kad bus perkama tarp 55 ir 60 vnt. Troleibusų, tame tarpe turi būti ir 18 metrų troleibusų kurie pilnai pakeis Berkhofus, ir kažkiek senų solerių. Visi perkami troleibusai turės autonominę ridą, kas leistų daryti ir daugiau maršrutų, kas irgi buvo užsiminėje kažkada apie 2ają ligoninę Šilainiuose.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Galima senus Solarius suremontuoti, didinti TP išleidimą, o naujus troleibusus leisti autobusų maršrutuose, pasikraunant ten kur yra kontaktinis tinklas, toliau plėsti KT į kitus rajonus. Kuom blogai tokia idėja?



    Taip, bet tiesiog pasirodė juokinga, jog Kaunas visą savaitgalinį išleidimą gali padengti vien tik naujais Solariais, o nori dar kažką pirkti.
    Savaitgali i Kaune 73 troleibusai.Taciau papildomai is laisvos dirba pertrauku vairuotojai, kurie dirba isskirtinais senais Solariais, Berghofais, todel ir gaunasi misrus transporto priemoniu kolektyvas
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.09.24, 20:34.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Problema tame, kad tie 15 metrų troleibusai yra gan išskirtiniai, apart Vilniaus daugiau niekur tokie nedirba.
    Plius kai kurie iš jų jau atidirbo 20 metų. Net suremontavus juos jie neišsilaikytų labai ilgai.
    Na, 15 metrų troleibusai Europoje dirba dar Pardubicėje, Teplicėje ir Ustyje prie Labės. Pirmuose dviejuose miestuose jie jau planuojami pakeisti. O po remonto laisvai galėtų dirbti dar 10 metų, jei neremontuotų VVT kolhoznikai. Reali problema su Solariais šiaip yra jų kompresoriai, kurie labai lengvai užšąla ir perkaista. Turbūt dėl šio faktoriaus VVT ir nori kuo greičiau jų atsisakyti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Galima senus Solarius suremontuoti, didinti TP išleidimą, o naujus troleibusus leisti autobusų maršrutuose, pasikraunant ten kur yra kontaktinis tinklas, toliau plėsti KT į kitus rajonus. Kuom blogai tokia idėja?



    Taip, bet tiesiog pasirodė juokinga, jog Kaunas visą savaitgalinį išleidimą gali padengti vien tik naujais Solariais, o nori dar kažką pirkti.
    Problema tame, kad tie 15 metrų troleibusai yra gan išskirtiniai, apart Vilniaus daugiau niekur tokie nedirba.
    Plius kai kurie iš jų jau atidirbo 20 metų. Net suremontavus juos jie neišsilaikytų labai ilgai.

    Tai realiai geriausias sprendimas keisti juos naujais ir talpesniais. Kas ir daroma.

    Pagal planus rezervas turi būti 10%, tad iš 213* troleibusų galės dirbti 192. Iš jų “laisvų” bus 20 troleibusų, kurių užtektų padažninti 2-3 maršrutus ir atidaryti 1-2 maršrutus.
    Dabar vyksta gan arši kova tarp VVT, Judu ir VMS. VVT nenori kažko naujo ir šiaip nori išmontuoti KT centre. Judu siūlo kaip tik autobusų maršrutus keisti troleibusų. VMS stebi viską tai.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na Vilniuje seniems Solaris reikėtų kapitalinio, tačiau jau toks laikas, kad sprendimas nebūtų logiškas. Liko metai iki naujų troleibusų atvažiavimo į Vilnių. Tad realiai paprastasis remontas - vienintelis gelbėtojas.
    Galima senus Solarius suremontuoti, didinti TP išleidimą, o naujus troleibusus leisti autobusų maršrutuose, pasikraunant ten kur yra kontaktinis tinklas, toliau plėsti KT į kitus rajonus. Kuom blogai tokia idėja?

    Parašė Vinecko
    O dėl išleidimo tai Vilniuje dar geresnis prikolas. D.D 181 troleibusas, savaitgalis 102…
    Taip, bet tiesiog pasirodė juokinga, jog Kaunas visą savaitgalinį išleidimą gali padengti vien tik naujais Solariais, o nori dar kažką pirkti.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    71T važiuos per Lubinų g. ir bus gerokai dažnesnis, važiuos ir savaitgaliais.
    https://www.stops.lt/kaunas/index.ht...(nuo09.29)/a-b

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Tai Solaris senus troleibusus Kaune paliks kai nupirks 70 naujų troleibusų?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kam ta kainas mažinti, ir taip mažos. Naujų studentų ar moksleivių nepritrauks, tik pinigus pradinės.
    Įstatymu pakeistos lengvatos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kam ta kainas mažinti, ir taip mažos. Naujų studentų ar moksleivių nepritrauks, tik pinigus pradinės.
    Pas KA siekiamybė 36mln keleivių(?) per metus.
    75% jų dabar sudaro moksleiviai, studentai, pensininkai. Kas reiškia, kad ženkliai mažiau gauna miestas grąžos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kam ta kainas mažinti, ir taip mažos. Naujų studentų ar moksleivių nepritrauks, tik pinigus pradinės.

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    O gal kas nors ką nors žinote kada bus atnaujinta informacija autobusuose? Studentai ir moksleiviai jau kurį laika važinėja po 14 ct, bet taisyklėse kaina po 35 ct
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Kažką pletkų lygmenį girdėjau, kad bus perkama iki 70 vnt. pakeisti Berkhofam. Dėl senesnių Solarių irgi kažką teko girdėti, kad nurašyti dar nenorės ir kai kuriem jau daromas kapitalinis remontas (cough Vilnius). Dėl išleidimo visiškai teisingai, kad realiai neapsimoka nieko ten pirkt kai parkas turi 135 troleibusus, nors išleidimas dabar yra 107 troleibusai darbo dienomis ir poilsio dienomis TIK 73!!
    Na Vilniuje seniems Solaris reikėtų kapitalinio, tačiau jau toks laikas, kad sprendimas nebūtų logiškas. Liko metai iki naujų troleibusų atvažiavimo į Vilnių. Tad realiai paprastasis remontas - vienintelis gelbėtojas.

    Dėl Kauno tai ten labai pravestų troleibusai su AE. Nes dabar yra du scenarijai: 1. Troleibusus tempia tech. pagalba arba 2. Troleibusai stovi iki kelio atlaisvinimo.

    O dėl išleidimo tai Vilniuje dar geresnis prikolas. D.D 181 troleibusas, savaitgalis 102…

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ir dėl troleibusų pirkimo visgi reikėtų išsiplėsti. Nes pvz man nelabai aišku, kiek troleibusų bus perkama pvz. Išleidimas į gatves kasmet lieka +- 100-106 vnt.
    Kažką pletkų lygmenį girdėjau, kad bus perkama iki 70 vnt. pakeisti Berkhofam. Dėl senesnių Solarių irgi kažką teko girdėti, kad nurašyti dar nenorės ir kai kuriem jau daromas kapitalinis remontas (cough Vilnius). Dėl išleidimo visiškai teisingai, kad realiai neapsimoka nieko ten pirkt kai parkas turi 135 troleibusus, nors išleidimas dabar yra 107 troleibusai darbo dienomis ir poilsio dienomis TIK 73!!

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Tai juk aiškiai paskelbtas konkursas 25 dyzeliams ir 5 elektriniams autobusams…

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą

    Perka 25 vienetus mikriukų elektrinių ir dar extra 5 kurie bus laikomi troleibusų parke, Buvo minėtas troleibusų pirkimas po mikriukų, bet daugiau nesiplėsiu.
    O kam tas 5 extra ir dar troleibusų parke?
    Pagal viską M3CE kategorijos autobusai yra 8 metrų. Čia tipo kaštų karpymas? Mažiau populiarius maršrutus pervesti į midi autobusus.

    Ir dėl troleibusų pirkimo visgi reikėtų išsiplėsti. Nes pvz man nelabai aišku, kiek troleibusų bus perkama pvz. Išleidimas į gatves kasmet lieka +- 100-106 vnt.

    Komentuoti:


  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Kodėl vėl dyzeliai perkami? Juk nuo 2030m. negalės jie miestuose važinėt.
    Tai kad pagal viską žadėjo elektrinius pirkt.

    Komentuoti:


  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kas čia per planas pirkt 25vnt mikrobus/midbusus??

    https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...rceId=4289721#
    Perka 25 vienetus mikriukų elektrinių ir dar extra 5 kurie bus laikomi troleibusų parke, Buvo minėtas troleibusų pirkimas po mikriukų, bet daugiau nesiplėsiu.
    Paskutinis taisė AB Ben Ten; 2025.09.23, 17:11.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    European Dynamics - Peržiūrėti rinkos konsultaciją

    Komentuoti:

Working...
X