Parašė fosc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Tiksliai nesigilinau į trasas bet šįvakar mačiau, kaip 39 užkilęs į kalną Josvainių gatve nuvažiavo ligoninės link. Tai čia, grįžtant iš Romainių nusileido per kažkurį Romainių kalną, o po to per Kėdainių ir Josvainių vėl užkilo iki ligoninės ir toliau suks ratą per Šilainius? Ne paprasčiau padaryti tokiom dienom papildomų 39B iš Šilainių nuo ligoninės, tebūnie pagal 39 grafiką, iki kokios gel.stoties suderinus grafikus, kad "39B" grįžtančio iš šilainių keleiviai galėtų persėst į 39 grįžtantį nuo kapinių?
Beje, nesifotkinau garažinio, matomai dėl papildomų į kapines paleistų autobusų, 40 maršrutu tai atvažiavo toks žmegrindrinis... (lapkričio 2 d.) nepaskysiu Karosa ar Setra ar dar koks mistinis... Konkrečiai iš patvorio, visas barškantis, bet stiklų tarp keleivių ir prie durų esančių sėdynių... Važiavo, bet taip nelabai užtikrintai
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
persedimas planuotas kaip tik atvirksciai. Atvykus su 71 T kelionems i miesto centra.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai va, 39 apskritai galėtų būti sutrumpintas iki kokios Kauno pilies arba Vilniaus g., o 17 - iki Kauno ligoninės arba Prūsų g., kur anksčiau ir baigdavo maršrutą. Vietoje to padažninti 64, jį pratęsiant iki kokios Prūsų g. (apimant daugiau Šilainių) ir 71T.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąUžsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.
Komentuoti:
-
Užsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai Kaune palygint ir taip daug VT priemonių, tik didžiausia bėda, kad didelė dalis jų dubliuoja vienas kitą, važiuojama “traukiniu” vienu metu, vėliau langai ir t.t. Nebijant persėdimų, su tais pačiais autobusais ar net troleibusais, galima nuveikt žymiai daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tam, kam persėdimai būtų, reikia, kad kursuoti VT dažnai - pagrindiniai maršrutai turėtų kursuoti kas 5-8 min. Blogiausiu atveju kas 10 min. Ir taip nuo ryto iki vėlyvo vakaro. O privežamieji turėtų kursuoti ne kas valandą ar du kartus per valandą, o bent kas 15 minučių. Ir visą dieną nuo ryto iki vakaro. Vakarai jau galėtų kas 25-30 min. Jei taip pertvarkyti VT, tai reikės jį didinti bent 1,5 karto... O valdžia tik ir stengiasi ant VT "sutaupyti", verkia apie nuostolius, nedamoka ir stekena. To pasekmė - masinė pagalvinė automobilizacija. Vilniuje prakalbo apie parkavimo prie daugiabučių apmokestinimą. Bet VT tai kokybiškai negerėja. Jei valdžia mano, kad tik rutininis parkų atnaujinimas ir keli nauji palaikiai maršrutai su retu kursavimu ką keičia, tai, deja, toks VT nachren nereikalingas, nes netenkina žmonių poreikių. Tai koks šaršalas Vilniuje kilo... O juk to būtų buvę galima išvengti, jei VT būtų normalus. Dabar nori ar nenori, bet reikės prievarta (ekonomine ir bukais draudimais) vykdyti išvarymą iš automobilių. Kaunas irgi ne išimtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.Paskutinis taisė Garbanius; 2024.10.31, 10:51.
Komentuoti:
-
Sparčiai augančiame Romainių mikrorajone plečiamas viešojo transporto tinklas.
Nuo lapkričio 4 d. pradeda kursuoti jungiamasis autobusas 71T, vežantis iki artimiausio viešojo transporto mazgo.
Jis važiuoti pradės M. ir P. Šalčių gatvėje, toliau vyks Romainių, Kaimelės, Bivylių gatvėmis iki Raudondvario plento. Iš čia keleiviai patogiai ir greitai galės tęsti kelionę pasirinkta kryptimi.
https://www.facebook.com/kaunosaviva...QB6baf4nZX36hl
O šiaip tai nežinau, Romainiuose tų maršrutų ir taip daug, bet visi jie, išskyrus 44, kursuoja po keliskart į valandą ir veža grubiai ten pat. Visai norėtųsi nustoti bent jau 39 maršrutą nustoti varinėti į Romainius ir geriau padažninti kitus, kad tinklas būtų paprastesnis, dažnesnis ir aiškesnis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitokios studijos tėra tik lėšų švaistymas. Vilniuje kada jau ją padarė, ir ji prarūgusi buvo jau padaryta. Kaune bus ne kitaip. Tramvajus? Gatvinis ar požeminis? BRT? Yra kai kur Europoje, bet vos kelios "sistemos" su 1 ar pora linijų... Bet kuriuo atveju, tiek tramvajus, tiek BRT reikš troleibusų sistemos griovimą. Tai kas geriau - ar viena tramvajaus ar BRT linija ir sugadintas troleibusų tinklas, ar tiesiog esamo VT tinklo pertvarka už pagrindą imant troleibusus ir performatuojant autobusų tinklą, kad neliktų niekingų maršrutų su 1-2 reisais per valandą. Tokie maršrutai tinka tik gan tolimiems ir retai apgyvendintiems miesto pakraščiams, o ne miegamiesiems rajonams ar mieste esantiems nuosavų namų rajonams...Paskutinis taisė Al1; 2024.10.26, 07:44.
Komentuoti:
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Galimai dar anksčiau:
Kaip skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale, daugiau nei 216 tūkst. eurų vertės sutartį su „Smart Continent LT“ ir Austrijos įmonės „MC Mobility Consultants GmbH“ konsorciumu Kauno savivaldybė sudarė vasario pabaigoje.
Tiekėjas įsipareigojo parengti galimybių studiją iki spalio pabaigos.
Šaltinis: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...nsporta-kaune/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąDar prisiment savivaldybės studiją dėl tramvajaus? Metų pabaigoje turėtų paskelbti rezultatus. Įdomu pasirinks BRT ar tramvajų?
Kaip skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale, daugiau nei 216 tūkst. eurų vertės sutartį su „Smart Continent LT“ ir Austrijos įmonės „MC Mobility Consultants GmbH“ konsorciumu Kauno savivaldybė sudarė vasario pabaigoje.
Tiekėjas įsipareigojo parengti galimybių studiją iki spalio pabaigos.
Šaltinis: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...nsporta-kaune/
Komentuoti:
-
Dar prisiment savivaldybės studiją dėl tramvajaus? Metų pabaigoje turėtų paskelbti rezultatus. Įdomu pasirinks BRT ar tramvajų?
Komentuoti:
-
Šiaip šitas maršrutas, kad privežmas, bet turėtų būti pagrindinis Romainiams, turėtų kursuoti, kas 15-20min, taip pat 44 manau irgi iki Kaniūkų turėtų būti trumpinamas irgi su panašiu 15-20min intervalu. 7 ir 11 trolikai irgi turėtų dažnėti.
Dabartiniu atveju vėl dubliavimas, ilgas laukimas ir etc.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia T?
Komentuoti:
-
Parašė gazebo Rodyti pranešimą
Gal yra žinoma, pro kur važiuos? Regitros kalną ar A. Kaniūkų g.?
https://stops.lt/kaunas/#bus/71t(nuo11.04)/a-b
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąNuo 11.04 atidaromas naujas maršrutas 71T Romainiai (E. Volterio g.) - Kaniūkai
Važiuos tik darbo dienomis, aptarnaus standartiniai autobusai.
Komentuoti:
Komentuoti: