Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

    Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).
    Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti,
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.03.09, 18:14.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

    Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.
    O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
    ​​​​

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Skundžiasi mobingu, o „Kauno autobusai“ tikina, kad nėra taip, kaip sako vairuotojas
    Darbuotojų nešamos dovanos administracijai siekiant palankesnių darbo grafikų, mažesni nei žadama atlyginimai ir pastovus laikas rezerve – taip darbo sąlygas UAB „Kauno autobusai“ nupasakojo vienas su portalu „Kas vyksta Kaune“ susisiekęs skaitytojas. Visgi darbuotojų profesinė sąjunga teigia, jog korupcijos apraiškos nėra sisteminės, o pati įmonė paaiškino, kokiu principu sudaromi darbo grafikai ir apskaičiuojamas atlyginimas.

    Portalo redakcija sulaukė niūraus skaitytojo laiško – vyras pasakoja, jog pats ne vienerius metus dirba autobuso vairuotoju, tačiau negali patikėti tuo, kas vyksta įmonėje.

    „Tokio mobingo ir klestinčio verslo neteko matyti. Primena 1990-uosius“, – skundėsi skaitytojas.

    Vairuotojas savo tapatybės neatskleidė, bet teigė, jog tikisi pagalbos iš žiniasklaidos, siekiant problemą išviešinti, nes darbuotojų profesinė sąjunga yra „fiktyvi“, pagalbos nesitiki ir iš Valstybinės darbo inspekcijos (VDI).

    Skaitytojas laiške dėsto, jog darbuotojų grafikai įmonėje yra sudarinėjami nesąžiningai – priklausomai nuo simpatijų ar antipatijų konkrečiam darbuotojui.

    Esą vairuotojai patys neša tvarkaraščius sudarinėjančiai darbuotojai dovanas, kad galėtų užsitikrinti sau palankesnį darbo grafiką.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Pastebėjau, kad nuo Kovo sutankintuame 40 ne tik atsiranda po papildomą autobusą visą dieną, o 37 tik nuo vakarinio piko, bet ir reisai yra pagreitinami. Kas reiškia autobusas trasą įveikia kai kuriais 40-o reisais net ir iki 4 minutėmis greičiau. Piko metu vidutiniškai vieną minutę. 37 panašiai, bet mačiaui r minute lėtesnį reisą. Taip kad dėl stop mygtukų tikrai daromos korekcijos į keleivių naudą.
    Taip pat duoda žinoti, kad Kaune šiuo metu autobusų vairuotojų tikrai netrūksta (primenu kad 2 vis dar važiuoja autobusai vietoje troleibusų)

    Bei atradau, kad važiuos ir iki vėlesnių valandų (labiau galioja 37)
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.26, 22:07.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
    Tikra tiesa, pritariu nuomonei. Organizavimas yra labai prastas. Ziediniai marsrutai gerai T 9/12 13/14 15/16 taciau keleiviu pervezama skirtingai, del to koordinuomi marsrutai, nors taip buti neturetu

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
    Labai geras 71T marsrutas. dienos apyvarta 20 keleiviu. Kur yra keleiviu, ten pakankamas ir daznumas. daug besidubliuojanciu trasu, tik dazniau keleiviai laukia savo transporto,

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    keleiviai skaiciuojami ir ukrainieciai,. Jei ne ukrainieciai, Kauno VTvisiskai mires, butu vezamas oras. kontingentas pensininkai ir studentai bei moksleiviai Siandien 1 asis troleibusu marsrutas ties gel stotimi i is landijos pl veze 6 keleivius,(16 valanda). Kauno vieso transporto didziausia uzimtumas buna pirm,adieni antradieni ir penktadieni, bet penktadieni pikas prasideda apie 13 val iki 17, veliau tuscia ir grafiko tempimas...

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
    Vilniuje einama prie talpos ir dažnumo didinimo.
    Perkami 73 18m troleibusų, bus skelbiamas konkursas ir autobusams, jei neklystu 161 vnt.
    Vilniuje artimiausius 2-3 metus vyks sistemos optimizavimas ir atnaujinimas. Nauji maršrutai, pratęsimai, kursavimo dažninimas iki kas 5 min labiausiai apkrautuose ir nelabiau nei 15 min privežamuosiuose maršrutuose.
    Ar tikrai Kaunas negali pakelti savo VT lygį?
    Ar tiesiog nenorima kažką daryti?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.
    Vilniuje bent viskas dažniau važiuoja ir važiuos dar dažniau įsigijus daugiau TP.
    Dėl vėlavimų nesiskundžiu, gan sklandžiai viskas Vilniuje, apart kelių vietų.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
    Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
    Gal ir tai nebūtu problema, tačiau autobusai labai dažnai veluoja ir skuba, netgi vidurdieniais ir savaitgaliais. Dažnai važiuoju su 9/12 ir beveik visada veluoja ~5-6min net gi 12val. Jei autobusai turėtu daugiau A juostų, prioritetų šviesaforuose, ir logiškesnį stotelių dėstyma, gal tai nebūtu tokia problema

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
    Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
    Su naktiniu maršrutų atsiskaitymu būdavo vos ne kas savaitę vis kitaip - buvo ir taip kad nesvarbu kas važiuos visiem viena kaina perkant vienkartinį pilna kaina. Buvo kad negaliojo nuolatiniai bet galiojo papildyti pinigais atsiskaitant be nuolaidos, buvo kad ir nuolatiniai galiojo, buvo kad vairuotojas galėjo parduoti ir su 80 50 procentų nuolaidomis

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu. Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui
    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.02.24, 22:26.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Įdomu kas bus daroma su autobusų ir troleibusų maršrutų dažniais jei būtu pastatytas tramvajus. Tikėkimes nevažiuos dar rečiau.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Vyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.
    sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui

    Komentuoti:

Working...
X