Parašė ne robotas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti,Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.03.09, 18:14.
-
Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.
Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodaiParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.
Komentuoti:
-
Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.
Komentuoti:
-
Skundžiasi mobingu, o „Kauno autobusai“ tikina, kad nėra taip, kaip sako vairuotojas
Darbuotojų nešamos dovanos administracijai siekiant palankesnių darbo grafikų, mažesni nei žadama atlyginimai ir pastovus laikas rezerve – taip darbo sąlygas UAB „Kauno autobusai“ nupasakojo vienas su portalu „Kas vyksta Kaune“ susisiekęs skaitytojas. Visgi darbuotojų profesinė sąjunga teigia, jog korupcijos apraiškos nėra sisteminės, o pati įmonė paaiškino, kokiu principu sudaromi darbo grafikai ir apskaičiuojamas atlyginimas.
Portalo redakcija sulaukė niūraus skaitytojo laiško – vyras pasakoja, jog pats ne vienerius metus dirba autobuso vairuotoju, tačiau negali patikėti tuo, kas vyksta įmonėje.
„Tokio mobingo ir klestinčio verslo neteko matyti. Primena 1990-uosius“, – skundėsi skaitytojas.
Vairuotojas savo tapatybės neatskleidė, bet teigė, jog tikisi pagalbos iš žiniasklaidos, siekiant problemą išviešinti, nes darbuotojų profesinė sąjunga yra „fiktyvi“, pagalbos nesitiki ir iš Valstybinės darbo inspekcijos (VDI).
Skaitytojas laiške dėsto, jog darbuotojų grafikai įmonėje yra sudarinėjami nesąžiningai – priklausomai nuo simpatijų ar antipatijų konkrečiam darbuotojui.
Esą vairuotojai patys neša tvarkaraščius sudarinėjančiai darbuotojai dovanas, kad galėtų užsitikrinti sau palankesnį darbo grafiką.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad nuo Kovo sutankintuame 40 ne tik atsiranda po papildomą autobusą visą dieną, o 37 tik nuo vakarinio piko, bet ir reisai yra pagreitinami. Kas reiškia autobusas trasą įveikia kai kuriais 40-o reisais net ir iki 4 minutėmis greičiau. Piko metu vidutiniškai vieną minutę. 37 panašiai, bet mačiaui r minute lėtesnį reisą. Taip kad dėl stop mygtukų tikrai daromos korekcijos į keleivių naudą.
Taip pat duoda žinoti, kad Kaune šiuo metu autobusų vairuotojų tikrai netrūksta (primenu kad 2 vis dar važiuoja autobusai vietoje troleibusų)
Bei atradau, kad važiuos ir iki vėlesnių valandų (labiau galioja 37)Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.26, 22:07.
Komentuoti:
-
Tikra tiesa, pritariu nuomonei. Organizavimas yra labai prastas. Ziediniai marsrutai gerai T 9/12 13/14 15/16 taciau keleiviu pervezama skirtingai, del to koordinuomi marsrutai, nors taip buti neturetuParašė Etransport Rodyti pranešimą
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
Komentuoti:
-
Labai geras 71T marsrutas. dienos apyvarta 20 keleiviu. Kur yra keleiviu, ten pakankamas ir daznumas. daug besidubliuojanciu trasu, tik dazniau keleiviai laukia savo transporto,Parašė eigh Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
Komentuoti:
-
keleiviai skaiciuojami ir ukrainieciai,. Jei ne ukrainieciai, Kauno VTvisiskai mires, butu vezamas oras. kontingentas pensininkai ir studentai bei moksleiviai Siandien 1 asis troleibusu marsrutas ties gel stotimi i is landijos pl veze 6 keleivius,(16 valanda). Kauno vieso transporto didziausia uzimtumas buna pirm,adieni antradieni ir penktadieni, bet penktadieni pikas prasideda apie 13 val iki 17, veliau tuscia ir grafiko tempimas...Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
Komentuoti:
-
Vilniuje einama prie talpos ir dažnumo didinimo.Parašė eigh Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
Perkami 73 18m troleibusų, bus skelbiamas konkursas ir autobusams, jei neklystu 161 vnt.
Vilniuje artimiausius 2-3 metus vyks sistemos optimizavimas ir atnaujinimas. Nauji maršrutai, pratęsimai, kursavimo dažninimas iki kas 5 min labiausiai apkrautuose ir nelabiau nei 15 min privežamuosiuose maršrutuose.
Ar tikrai Kaunas negali pakelti savo VT lygį?
Ar tiesiog nenorima kažką daryti?
Komentuoti:
-
Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje bent viskas dažniau važiuoja ir važiuos dar dažniau įsigijus daugiau TP.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.
Dėl vėlavimų nesiskundžiu, gan sklandžiai viskas Vilniuje, apart kelių vietų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir tai nebūtu problema, tačiau autobusai labai dažnai veluoja ir skuba, netgi vidurdieniais ir savaitgaliais. Dažnai važiuoju su 9/12 ir beveik visada veluoja ~5-6min net gi 12val. Jei autobusai turėtu daugiau A juostų, prioritetų šviesaforuose, ir logiškesnį stotelių dėstyma, gal tai nebūtu tokia problemaParašė ojojoj Rodyti pranešimą
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
Komentuoti:
-
Su naktiniu maršrutų atsiskaitymu būdavo vos ne kas savaitę vis kitaip - buvo ir taip kad nesvarbu kas važiuos visiem viena kaina perkant vienkartinį pilna kaina. Buvo kad negaliojo nuolatiniai bet galiojo papildyti pinigais atsiskaitant be nuolaidos, buvo kad ir nuolatiniai galiojo, buvo kad vairuotojas galėjo parduoti ir su 80 50 procentų nuolaidomisParašė Gator Rodyti pranešimą
Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
Komentuoti:
-
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.Paskutinis taisė Etransport; 2025.02.24, 22:26.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kas bus daroma su autobusų ir troleibusų maršrutų dažniais jei būtu pastatytas tramvajus. Tikėkimes nevažiuos dar rečiau.
Komentuoti:
-
sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimuiParašė Kriugeris Rodyti pranešimąVyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.
Komentuoti:
Komentuoti: