Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė fosc Rodyti pranešimą
    Tiksliai nesigilinau į trasas bet šįvakar mačiau, kaip 39 užkilęs į kalną Josvainių gatve nuvažiavo ligoninės link. Tai čia, grįžtant iš Romainių nusileido per kažkurį Romainių kalną, o po to per Kėdainių ir Josvainių vėl užkilo iki ligoninės ir toliau suks ratą per Šilainius? Ne paprasčiau padaryti tokiom dienom papildomų 39B iš Šilainių nuo ligoninės, tebūnie pagal 39 grafiką, iki kokios gel.stoties suderinus grafikus, kad "39B" grįžtančio iš šilainių keleiviai galėtų persėst į 39 grįžtantį nuo kapinių?

    Beje, nesifotkinau garažinio, matomai dėl papildomų į kapines paleistų autobusų, 40 maršrutu tai atvažiavo toks žmegrindrinis... (lapkričio 2 d.) nepaskysiu Karosa ar Setra ar dar koks mistinis... Konkrečiai iš patvorio, visas barškantis, bet stiklų tarp keleivių ir prie durų esančių sėdynių... Važiavo, bet taip nelabai užtikrintai
    Fantazuoti galiam kiek nori. Grieztai nuleidziami kilometrai, ir apmokejimas uz juos. Dar karta aiskinu, visais atvejais kaip yra koks papildomas marsrutas, ar jo trasa pakeista, tam, kad zmonems nebutu ir taip susidariusiu makalyniu, ir autobusai vaziuotu ne kokiais spec ,, profu'' sukurtais marsrutais, o taip, kad kuo maziau butu iskreipta pagrindine marsruto trasa.

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    Tiksliai nesigilinau į trasas bet šįvakar mačiau, kaip 39 užkilęs į kalną Josvainių gatve nuvažiavo ligoninės link. Tai čia, grįžtant iš Romainių nusileido per kažkurį Romainių kalną, o po to per Kėdainių ir Josvainių vėl užkilo iki ligoninės ir toliau suks ratą per Šilainius? Ne paprasčiau padaryti tokiom dienom papildomų 39B iš Šilainių nuo ligoninės, tebūnie pagal 39 grafiką, iki kokios gel.stoties suderinus grafikus, kad "39B" grįžtančio iš šilainių keleiviai galėtų persėst į 39 grįžtantį nuo kapinių?

    Beje, nesifotkinau garažinio, matomai dėl papildomų į kapines paleistų autobusų, 40 maršrutu tai atvažiavo toks žmegrindrinis... (lapkričio 2 d.) nepaskysiu Karosa ar Setra ar dar koks mistinis... Konkrečiai iš patvorio, visas barškantis, bet stiklų tarp keleivių ir prie durų esančių sėdynių... Važiavo, bet taip nelabai užtikrintai

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    persedimas planuotas kaip tik atvirksciai. Atvykus su 71 T kelionems i miesto centra.
    Šiandien autobusuose švieslentėse rodo, kad naujas 71T - "persėdimas iki 5 minučių." Suprantu, kad išvykstantis gali palaukti minutę kitą, bet atvykstantis jei vėluoja 10 minučių dėl avarijos ar šiaip kamščių?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai va, 39 apskritai galėtų būti sutrumpintas iki kokios Kauno pilies arba Vilniaus g., o 17 - iki Kauno ligoninės arba Prūsų g., kur anksčiau ir baigdavo maršrutą. Vietoje to padažninti 64, jį pratęsiant iki kokios Prūsų g. (apimant daugiau Šilainių) ir 71T.
    o kas tada aptarnaus Romainiu kapines ir Romainiu ligonine? > ot fantazijos.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Užsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.
    persedimas planuotas kaip tik atvirksciai. Atvykus su 71 T kelionems i miesto centra.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.
    Tai va, 39 apskritai galėtų būti sutrumpintas iki kokios Kauno pilies arba Vilniaus g., o 17 - iki Kauno ligoninės arba Prūsų g., kur anksčiau ir baigdavo maršrutą. Vietoje to padažninti 64, jį pratęsiant iki kokios Prūsų g. (apimant daugiau Šilainių) ir 71T.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Užsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai Kaune palygint ir taip daug VT priemonių, tik didžiausia bėda, kad didelė dalis jų dubliuoja vienas kitą, važiuojama “traukiniu” vienu metu, vėliau langai ir t.t. Nebijant persėdimų, su tais pačiais autobusais ar net troleibusais, galima nuveikt žymiai daugiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tam, kam persėdimai būtų, reikia, kad kursuoti VT dažnai - pagrindiniai maršrutai turėtų kursuoti kas 5-8 min. Blogiausiu atveju kas 10 min. Ir taip nuo ryto iki vėlyvo vakaro. O privežamieji turėtų kursuoti ne kas valandą ar du kartus per valandą, o bent kas 15 minučių. Ir visą dieną nuo ryto iki vakaro. Vakarai jau galėtų kas 25-30 min. Jei taip pertvarkyti VT, tai reikės jį didinti bent 1,5 karto... O valdžia tik ir stengiasi ant VT "sutaupyti", verkia apie nuostolius, nedamoka ir stekena. To pasekmė - masinė pagalvinė automobilizacija. Vilniuje prakalbo apie parkavimo prie daugiabučių apmokestinimą. Bet VT tai kokybiškai negerėja. Jei valdžia mano, kad tik rutininis parkų atnaujinimas ir keli nauji palaikiai maršrutai su retu kursavimu ką keičia, tai, deja, toks VT nachren nereikalingas, nes netenkina žmonių poreikių. Tai koks šaršalas Vilniuje kilo... O juk to būtų buvę galima išvengti, jei VT būtų normalus. Dabar nori ar nenori, bet reikės prievarta (ekonomine ir bukais draudimais) vykdyti išvarymą iš automobilių. Kaunas irgi ne išimtis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.10.31, 10:51.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Sparčiai augančiame Romainių mikrorajone plečiamas viešojo transporto tinklas.
    Nuo lapkričio 4 d. pradeda kursuoti jungiamasis autobusas 71T, vežantis iki artimiausio viešojo transporto mazgo.
    Jis važiuoti pradės M. ir P. Šalčių gatvėje, toliau vyks Romainių, Kaimelės, Bivylių gatvėmis iki Raudondvario plento. Iš čia keleiviai patogiai ir greitai galės tęsti kelionę pasirinkta kryptimi.

    https://www.facebook.com/kaunosaviva...QB6baf4nZX36hl
    Panašu, kad atsiranda nauja privežamųjų maršrutų serija 7xT (beje, ką reiškia T?)

    O šiaip tai nežinau, Romainiuose tų maršrutų ir taip daug, bet visi jie, išskyrus 44, kursuoja po keliskart į valandą ir veža grubiai ten pat. Visai norėtųsi nustoti bent jau 39 maršrutą nustoti varinėti į Romainius ir geriau padažninti kitus, kad tinklas būtų paprastesnis, dažnesnis ir aiškesnis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šitokios studijos tėra tik lėšų švaistymas. Vilniuje kada jau ją padarė, ir ji prarūgusi buvo jau padaryta. Kaune bus ne kitaip. Tramvajus? Gatvinis ar požeminis? BRT? Yra kai kur Europoje, bet vos kelios "sistemos" su 1 ar pora linijų... Bet kuriuo atveju, tiek tramvajus, tiek BRT reikš troleibusų sistemos griovimą. Tai kas geriau - ar viena tramvajaus ar BRT linija ir sugadintas troleibusų tinklas, ar tiesiog esamo VT tinklo pertvarka už pagrindą imant troleibusus ir performatuojant autobusų tinklą, kad neliktų niekingų maršrutų su 1-2 reisais per valandą. Tokie maršrutai tinka tik gan tolimiems ir retai apgyvendintiems miesto pakraščiams, o ne miegamiesiems rajonams ar mieste esantiems nuosavų namų rajonams...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.26, 07:44.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Galimai dar anksčiau:

    Kaip skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale, daugiau nei 216 tūkst. eurų vertės sutartį su „Smart Continent LT“ ir Austrijos įmonės „MC Mobility Consultants GmbH“ konsorciumu Kauno savivaldybė sudarė vasario pabaigoje.

    Tiekėjas įsipareigojo parengti galimybių studiją iki spalio pabaigos.


    Šaltinis: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...nsporta-kaune/
    Kaip tik šiomis dienomis subrangovas Infra City Consult Ltd lankėsi Lietuvoje, gal kažkiek susiję, nors vizito nuotraukas mačiau tik iš Klaipėdos ir Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Dar prisiment savivaldybės studiją dėl tramvajaus? Metų pabaigoje turėtų paskelbti rezultatus. Įdomu pasirinks BRT ar tramvajų?
    Galimai dar anksčiau:

    Kaip skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale, daugiau nei 216 tūkst. eurų vertės sutartį su „Smart Continent LT“ ir Austrijos įmonės „MC Mobility Consultants GmbH“ konsorciumu Kauno savivaldybė sudarė vasario pabaigoje.

    Tiekėjas įsipareigojo parengti galimybių studiją iki spalio pabaigos.


    Šaltinis: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...nsporta-kaune/

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Dar prisiment savivaldybės studiją dėl tramvajaus? Metų pabaigoje turėtų paskelbti rezultatus. Įdomu pasirinks BRT ar tramvajų?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip šitas maršrutas, kad privežmas, bet turėtų būti pagrindinis Romainiams, turėtų kursuoti, kas 15-20min, taip pat 44 manau irgi iki Kaniūkų turėtų būti trumpinamas irgi su panašiu 15-20min intervalu. 7 ir 11 trolikai irgi turėtų dažnėti.
    Dabartiniu atveju vėl dubliavimas, ilgas laukimas ir etc.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką reiškia T?
    Gal T raidė reiškia kaip bandomasis maršrutas "testinis", čia tik mano spėjimas.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Gal yra žinoma, pro kur važiuos? Regitros kalną ar A. Kaniūkų g.?
    Pro Regitros kalną, jau įkelta į stops.lt
    https://stops.lt/kaunas/#bus/71t(nuo11.04)/a-b

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Nuo 11.04 atidaromas naujas maršrutas 71T Romainiai (E. Volterio g.) - Kaniūkai

    Važiuos tik darbo dienomis, aptarnaus standartiniai autobusai.
    Gal yra žinoma, pro kur važiuos? Regitros kalną ar A. Kaniūkų g.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia T?

    Komentuoti:

Working...
X