Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimąĮdomu kaip tie bilietai pririšti ir ar reikės parodyti kokį nors dokumentą, kuris suteikia leidimą nuolaidai, pvz. moksleivio pažymėjimas, kai turi 80proc nuolaidą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kaip tie bilietai pririšti ir ar reikės parodyti kokį nors dokumentą, kuris suteikia leidimą nuolaidai, pvz. moksleivio pažymėjimas, kai turi 80proc nuolaidą.
Galbūt galėtų kelios įmonės susikooperuoti perkant
Pas mus darbe lyg prieš porą mėnesių klausė ar norėtume įsigyti bilietą, jeigu būtų suteikta nuolaida. Deja Kauno ofise tik 70-80 darbuotojų ir arti pusės su nuosavu transportu. Drįstu abejoti, kad darbovietė mum užpirks 2x daugiau nei reikia bilietų vien iš geros valios.
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Galbūt šiek tiek keista, kad pasirinkta nuo 100 darbuotojų, turint omenyje, kad tokių įmonių Kaune yra vos 1% (322 iš 31k įmonių Kaune, pasak rekvizitai.lt). Sumažinus kartelę iki 50 darbuotojų įmonių skaičius padvigubėtų, tai didesnė tikimybė, kad nauda būtų didesnė, bet kartu ir Kauno autobusam našta nebūtų labai didesnė.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSkatina darnų judumą: įmonių darbuotojams – pigesnės kelionės Kauno viešuoju transportu
https://www.kaunas.lt/2024/04/24/ska...ju-transportu/
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Skatina darnų judumą: įmonių darbuotojams – pigesnės kelionės Kauno viešuoju transportu
Per pastaruosius penkerius metus kone visą viešojo transporto parką atnaujinusi bendrovė „Kauno autobusai“ įmones bei kitas organizacijas skatins suteikti patogesnes ir pigesnes keliones savo darbuotojams. Nuo šiol juridiniai asmenys įsigyti metinius bilietus galės kolektyviai už bemaž trečdaliu mažesnę kainą. Taip tikimasi dar labiau paskatinti darnų judumą mieste.
Tam, kad privataus ar viešojo sektoriaus darbuotojai pretenduotų į pigesnes keliones viešuoju transportu, minimaliai būtina įsigyti bent 100 bilietų. Tokiu atveju vieno metinio bilieto kaina atsieitų 193 eurus. Dabar įprastas metinis bilietas kainuoja 275 Eur.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąIki kada uzdaroma gatve? keiciami ne tik tvarkarasciai, bet ir trasos., o 30 aji aptarnaus mazieji autobusai.
Trasos keičiasi taip: 20-asis Partizanų g.–2-asis fortas. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, toliau – Veiverių g. iki 2-ojo forto stotelės, atgal – nuo Veiverių g. Seniavos plentu ir įprasta trasa;
65-asis ir 65-asis A autobusų maršrutai. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, nuo Seniavos kapinių stotelės – Gvazdikų g., Alyvų g., J. Pabrėžos g., Sodininkų g., toliau – įprasta trasa Bitininkų gatve. Atgal autobusai važiuos tomis pačiomis gatvėmis;
Komentuoti:
-
Parašė Medūza Rodyti pranešimąNuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.
Komentuoti:
-
Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?
Aš tik norėjau pasakyt, kad net kai buvo visur komposteriai, žmonėms buvo neproblema lipti tik per priekines, tad ne čia priežastis dėl ko nustojo tą daryti.
Komentuoti:
-
"15. Į stotelėje sustojusį Kauno viešąjį transportą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais gali įlipti pro antras duris) ir išlipama pro visas likusias transporto priemonės duris. Asmenys su akivaizdžia judėjimo negalia ar su mažamečiais vaikais gali išlipti ir pro priekines duris."
Asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir naudojasi antruoju komposteriu ar žiogo kodu prie antrųjų durų. Įlaipinimo tvarkos problemos nebūtų, jei būtų teisingai įrengiamos stotelės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai piko metu kaip suprantu ir anksčiau teoriškai pro visas duris laipint buvo galima, tam tas komposteris ir yra viduryje.
Šiaip, kad jau 2024, siekiant, kad kuo daugiau žmonių važinėtų, neišvengiamai reikia jį efektyvint, pvz greitinant sulipimą, tai ta bilietų kontrolė gali jau ir nebūt TOP3 svarbume.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Komentuoti:
-
Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDidesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: