Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Spėju bus pilnos kainos nuolatiniai kuriems nereikia jokių papildomų dokumentų. Tiesiog sumokėti reiks mažiau.
    Jokiu dokumentu nereikes keleiviui. Imone pirks ( jei nores, ir tokiu atsiras, kam 100 vnt is karto vienai imonei) bilietus centralizuotai. \Bilieta kelionei suteiks darbovietes administracija. o bilietu patikros metu pateikti nieko nereikes, kontrole matys, kad bilietas su komercine ( kAi 100 vnt ir daugiau ) nuolaida, Bilietas nevardinis, fotografuotis nereikes.( lkaip senjorams nuo 80 ir kategorijai kurie uz 3 e 3 metams)

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip tie bilietai pririšti ir ar reikės parodyti kokį nors dokumentą, kuris suteikia leidimą nuolaidai, pvz. moksleivio pažymėjimas, kai turi 80proc nuolaidą.
    Spėju bus pilnos kainos nuolatiniai kuriems nereikia jokių papildomų dokumentų. Tiesiog sumokėti reiks mažiau.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Įdomu kaip tie bilietai pririšti ir ar reikės parodyti kokį nors dokumentą, kuris suteikia leidimą nuolaidai, pvz. moksleivio pažymėjimas, kai turi 80proc nuolaidą.
    Galbūt galėtų kelios įmonės susikooperuoti perkant

    Pas mus darbe lyg prieš porą mėnesių klausė ar norėtume įsigyti bilietą, jeigu būtų suteikta nuolaida. Deja Kauno ofise tik 70-80 darbuotojų ir arti pusės su nuosavu transportu. Drįstu abejoti, kad darbovietė mum užpirks 2x daugiau nei reikia bilietų vien iš geros valios.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą

    Galbūt šiek tiek keista, kad pasirinkta nuo 100 darbuotojų, turint omenyje, kad tokių įmonių Kaune yra vos 1% (322 iš 31k įmonių Kaune, pasak rekvizitai.lt). Sumažinus kartelę iki 50 darbuotojų įmonių skaičius padvigubėtų, tai didesnė tikimybė, kad nauda būtų didesnė, bet kartu ir Kauno autobusam našta nebūtų labai didesnė.
    cia konkreciai adresuota ir pasiulymas Hegelmann.ui Ju darbuotojai vaziuoja be lengvatu. Vis gi 193 e ne 275 e. Kitam paprastajam keleiviui ar perki metams pilna / 50 /80 ar trims metams kaina nesumazeja.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Skatina darnų judumą: įmonių darbuotojams – pigesnės kelionės Kauno viešuoju transportu




    https://www.kaunas.lt/2024/04/24/ska...ju-transportu/
    Galbūt šiek tiek keista, kad pasirinkta nuo 100 darbuotojų, turint omenyje, kad tokių įmonių Kaune yra vos 1% (322 iš 31k įmonių Kaune, pasak rekvizitai.lt). Sumažinus kartelę iki 50 darbuotojų įmonių skaičius padvigubėtų, tai didesnė tikimybė, kad nauda būtų didesnė, bet kartu ir Kauno autobusam našta nebūtų labai didesnė.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Skatina darnų judumą: įmonių darbuotojams – pigesnės kelionės Kauno viešuoju transportu


    Per pastaruosius penkerius metus kone visą viešojo transporto parką atnaujinusi bendrovė „Kauno autobusai“ įmones bei kitas organizacijas skatins suteikti patogesnes ir pigesnes keliones savo darbuotojams. Nuo šiol juridiniai asmenys įsigyti metinius bilietus galės kolektyviai už bemaž trečdaliu mažesnę kainą. Taip tikimasi dar labiau paskatinti darnų judumą mieste.

    Tam, kad privataus ar viešojo sektoriaus darbuotojai pretenduotų į pigesnes keliones viešuoju transportu, minimaliai būtina įsigyti bent 100 bilietų. Tokiu atveju vieno metinio bilieto kaina atsieitų 193 eurus. Dabar įprastas metinis bilietas kainuoja 275 Eur.
    https://www.kaunas.lt/2024/04/24/ska...ju-transportu/

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tiksliau būtų sakyti - keleiviai sufasuoti kaip krabų lazdelės

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    http://www.kauno.diena.lt/naujienos/...silkes-1168001
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Siandien pries 17 valanda troleibusas 044 -11 Petrausko - Savanoriu_Utenos sankryzoje nuisimete stangas vaziuodamas per kryzme, pariedejo, ir ,,pasikore'' . Teko kurti varikli, ir truputuka pavaziuoti atgal, i kad isnerti is kilpos...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Iki kada uzdaroma gatve? keiciami ne tik tvarkarasciai, bet ir trasos., o 30 aji aptarnaus mazieji autobusai.
    Iki kada yra neskelbiama. Remontas, vyks keliais etapais. Nuo pirmadienio uždaroma Bitininkų gatvės dalis nuo Seniavos plento iki Sodininkų gatvės.

    Trasos keičiasi taip: 20-asis Partizanų g.–2-asis fortas. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, toliau – Veiverių g. iki 2-ojo forto stotelės, atgal – nuo Veiverių g. Seniavos plentu ir įprasta trasa;

    65-asis ir 65-asis A autobusų maršrutai. Autobusai iki Seniavos plento važiuos įprasta trasa, nuo Seniavos kapinių stotelės – Gvazdikų g., Alyvų g., J. Pabrėžos g., Sodininkų g., toliau – įprasta trasa Bitininkų gatve. Atgal autobusai važiuos tomis pačiomis gatvėmis;

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.
    Iki kada uzdaroma gatve? keiciami ne tik tvarkarasciai, bet ir trasos., o 30 aji aptarnaus mazieji autobusai.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Nuo 03.25 uždaroma dalis Bitininkų g.. Dėl to organizuojamas naujas 30 autobuso maršrutas (Prezidento V. Adamkaus gimnazija - Freda), keičiami kai kurių maršrutų tvarkaraščiai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?
    Padaryti tik priekyje aišku yra geras sprendimas. Netgi būtinas (kam komposteris viduryje jei lipama tik per priekį?)
    Aš tik norėjau pasakyt, kad net kai buvo visur komposteriai, žmonėms buvo neproblema lipti tik per priekines, tad ne čia priežastis dėl ko nustojo tą daryti.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Dar viena stotelė kur švieslentė blokuojama stotelės ženklo. (Šilainių pl. link centro)

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    "15. Į stotelėje sustojusį Kauno viešąjį transportą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais gali įlipti pro antras duris) ir išlipama pro visas likusias transporto priemonės duris. Asmenys su akivaizdžia judėjimo negalia ar su mažamečiais vaikais gali išlipti ir pro priekines duris."
    Asmenys su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir naudojasi antruoju komposteriu ar žiogo kodu prie antrųjų durų. Įlaipinimo tvarkos problemos nebūtų, jei būtų teisingai įrengiamos stotelės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai piko metu kaip suprantu ir anksčiau teoriškai pro visas duris laipint buvo galima, tam tas komposteris ir yra viduryje.

    Šiaip, kad jau 2024, siekiant, kad kuo daugiau žmonių važinėtų, neišvengiamai reikia jį efektyvint, pvz greitinant sulipimą, tai ta bilietų kontrolė gali jau ir nebūt TOP3 svarbume.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.
    Na žinoma, jog laikais, kai visi lipdavo per belekur, komposteriai būdavo ties kiekvienomis durimis. Gal reiktų padaryti išvadas ir palikti tik komposterį priekyje?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
    Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.

    Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
    Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
    Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingai

    Komentuoti:

Working...
X