Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
    37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Mikriukai apskritai buvo puikus sprendimas viešajame transporte, kol nenusprendė jo panaikinti. Anksčiau galėdavai be didesnio laukimo greitai nuvykti iš taško A į tašką B, priedo dar Kauno užmiestį priartindavo prie centro.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas
    Tada rezerve, buvo likęs tik vienas, vairuotojas,kuris su dideliais autobusais nevažiuoja,tai kad padengtų reisą išsiuntė mikra, vėliau išvažiavo didelis.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
    Na po kelių metų jau Vilnius turės kaip ir naujesnį troleibusų parką.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Esu matęs kažkurią šventinę dieną, man rodos 03.11, mikriuką 37- vos ne pagrindinis Kauno VT maršrutas

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Negalėčiau teigti, kad Kauno VT geresnis už Vilniaus. Taip, transportas naujesnis, bet kas iš to jei to naujo transporto reikia ilgai laukti. Kitas dalykas irgi jau paminėtas mikriukai mieste.. Nesolidu - ypač tokiais maršrutais kaip 54-57.
    Dar viena blogybė Kaune savaitgaliais transportas pradeda važiuoti per vėlai, jeigu reikia savaitgalį būti darbe 7 ryte - be šansų.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
    54-uoju autobusai savaitgaliais tik dėl didelių keleivių srautų į/iš didžiųjų prekybos centrų prieš šventes laikinai. Sausį savaitgaliais į 54-ajį grįš mikriukai. Dėl 57-ojo kaip suprantu nebesiunčia mikriukų nuo rudens pradžios nesimato jų.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
    Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą

    Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.
    Labai abejotinas teiginys. Šiaip, tiek Kauno, tiek Vilniaus VT iš esmės yra visiškas mėšlas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
    Svarbu, kad nuo "daugiau nei visai kiti kalibro" iki labai diskutuotinas bent nusileidi

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
    Kaune piko valandom telpa visur, Vilniuj grūdasi ir vis tiek netelpa. Vilniuje kaip keleivis jautiesi kaip šiukšlė, vairuotojai nenuspėjamai skraido per stotelę ir stoja kur nori, bei nedaro priekinių durų, dažnai net ir piko metu. Maždaug "nelysk, dink iš mano akių". O dar pablogina situaciją kad ilgi autobusai turi tik 3 duris, o tik 2 iš jų naudojamos. Visiškas kaimizmas, šiukšlinis požiūris į keleivį. Vilniuje dažnai važiuoja traukiniais, Kaune ne.
    Man Kauno VT kokybiškesnis ir dirbantys žmonės atrodo turi pagarbos keleiviui. Aišku grafikų dažniu Vilnius laimi, bei turi greituosius (bet Vilniuj jie veikia tik dėl to nes greitkelių/prospektų miestas). Čia vieninteliai du VVT pliusai, bet manau jie neatsveria ir didesnę dalį kelionių scenarijų mano nuomone Kauno VT geresnis.

    Grįžtant prie Piliamiesčio, tai manau kad tikrai šeimos perkančios butus tokioje vietoje tūrėtų pasiplanuoti ir būti pasiruošusios apsieiti su vienu auto ir šitą jų geismas turėti daugiau vietų mašinom neturėtų būtų išpildomas kitų sąskaita

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina

    Komentuoti:


  • MintiesRatas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaune pats privataus automobilio statusas visai kitoks. Tiek bolt pavežėjimai, ties dalijimosi paslauga visai kito kalibro, jau nekalbant apie VT
    Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.
    Na apie bulvių laukus tai žinoma.
    Mieste apart privežamujų, mikruškių neturi būti. Tegul bent vidutinės talpos važiuoja, kaip tai Vilniuje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

    Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"
    Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.
    Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas
    Kol nebuvo bendra įmonė autobusų ir troleibusų ir skirdavosi atlyginimas tada ir būdavo norinčių daugiau vairuoti troleibusus.
    O troleibuso teises gauti yra labai paprasta lyginant su autobuso gal todėl ir yra dar juos vairuojančių

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241206_162827.png
Views:	810
Size:	808,5 kB
ID:	2169397

    O, Edmundas Kučinskas?

    Komentuoti:

Working...
X