Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    kur tas vaizdo kraupumas? pernyksciai isleidimai, vairuotoju trukumas
    O tai jums ne kraupu kad du metus teisinamasi laikinu vairuotoju trūkumu?

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kraupumas tame, kad, kaip ir sakote, dvejus metus tas pats. Jeigu neranda lietuvių, tegu vežasi iš kitur, didina algas, gerina darbo sąlygas.
    Pritariu, jei antrus metus situacija nesikeičia reiškia nesistengiama situacijos taisyti arba tiesiog taupoma.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    kur tas vaizdo kraupumas? pernyksciai isleidimai, vairuotoju trukumas
    Kraupumas tame, kad, kaip ir sakote, dvejus metus tas pats. Jeigu neranda lietuvių, tegu vežasi iš kitur, didina algas, gerina darbo sąlygas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Rudeniniai tvarkaraščiai įkelti, vaizdas kraupus bent jau peržiūrėjus autobusų tvarkaraščius - praktiškai vasarinis išleidimas... Populiarūs maršrutai tokie kaip 34, 37, 38, 40 beveik nesikeičia...
    kur tas vaizdo kraupumas? pernyksciai isleidimai, vairuotoju trukumas

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Rudeniniai tvarkaraščiai įkelti, vaizdas kraupus bent jau peržiūrėjus autobusų tvarkaraščius - praktiškai vasarinis išleidimas... Populiarūs maršrutai tokie kaip 34, 37, 38, 40 beveik nesikeičia...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.

    Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
    Priezastis. vairuotoju p
    areigineje instrukcijoje yra punktas, ,,Vairuotojai dirba priskirta transporto priemone visais KMS patvirtintais troleibusu marsrutais.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.
    Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
    Maršrutų 14, o ne 16

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Priekabos 34-ame ir 39-ame nusimato?
    as apie troleibusus. Apie autobusus nezinau. Kiek zinau 34 lieka, 39 priekabu nebus.,

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Priekabos 34-ame ir 39-ame nusimato?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Rudeninių tvarkaraščių dar neįkelia?
    Pirmadieni po pietu- antradieni. Padidejimas bus laabai kosmetiskas, truksta 30 vairuotoju. Grafikai galios nuo rugsejo 2 d.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    O neplanuoja Kaunas pirkti naujų troleibusų? Nes sklandė gandai, kad ruošiasi keisti senuosius solaris.
    Kaunas planuotu pirkt 30 troleibusu vairuotoju.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Rudeninių tvarkaraščių dar neįkelia?

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    O neplanuoja Kaunas pirkti naujų troleibusų? Nes sklandė gandai, kad ruošiasi keisti senuosius solaris.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.
    Pasenusi, info jau 4 metai kaip troleibusu vairuotojai kasdien keicia marsrutus. pono O Vilcinsko nuopelnas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nežinau kokia dabar sistema, bet prieš maždaug 20 metų vairuotojai turėjo savo troleibusus ir visada važiuodavo tais pačiais maršrutais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?
    Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.
    Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Mano nuomonė Berkhofai dar padorūs ir gali važinėti 5 metus tikrai. Vis gi jie žemagrindžiai ir ne autobusai, kurie tokio amžiaus būna prasmirdę ir išbarškėję. Plius dar turi autonominę eigą ir naudingi kuomet remontuojamos gatvės

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.

    Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
    Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?

    O šiaip idealus variantas būtų jeigu 13/14, 7 ir gal netgi 15/16 bent jau piko metu vien dvigubi troleibusai važinėtų. Ir ne vien dėl to reikia naujų 18m užsipirkti, tie patys Berkhofai jau morališkai atgyvenę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.

    Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
    Kai kuriose gatvėse sutvarkius VT pirmumą ties šviesoforais, ypač Savanorių pr., paleidus daugiau 18 m ilgio VT (tiek autobusus, tiek troleibusus), tai tų keleivių netgi padaugėtų, mažėtų noras važiuot mašina. Vairavimas iš savęs taip pat turi savų trūkumų. O čia atsisėdi ir nuvažiuoji be streso

    Didelį potencialą matau Dainavai ir Kalniečiams, kur matau galimybę paleisti normalų užpildomą VT, kuris iš pakraščio į centrą nuvažiuotų per 12-15 min. Beveik kaip su mašina.

    Komentuoti:

Working...
X