Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kraupumas tame, kad, kaip ir sakote, dvejus metus tas pats. Jeigu neranda lietuvių, tegu vežasi iš kitur, didina algas, gerina darbo sąlygas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
kur tas vaizdo kraupumas? pernyksciai isleidimai, vairuotoju trukumas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąRudeniniai tvarkaraščiai įkelti, vaizdas kraupus bent jau peržiūrėjus autobusų tvarkaraščius - praktiškai vasarinis išleidimas... Populiarūs maršrutai tokie kaip 34, 37, 38, 40 beveik nesikeičia...
Komentuoti:
-
Rudeniniai tvarkaraščiai įkelti, vaizdas kraupus bent jau peržiūrėjus autobusų tvarkaraščius - praktiškai vasarinis išleidimas... Populiarūs maršrutai tokie kaip 34, 37, 38, 40 beveik nesikeičia...
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.
Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
areigineje instrukcijoje yra punktas, ,,Vairuotojai dirba priskirta transporto priemone visais KMS patvirtintais troleibusu marsrutais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Įdomu būtų sužinot priežastis, kodėl priima tokius sprendimus.
Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąPriekabos 34-ame ir 39-ame nusimato?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąRudeninių tvarkaraščių dar neįkelia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąO neplanuoja Kaunas pirkti naujų troleibusų? Nes sklandė gandai, kad ruošiasi keisti senuosius solaris.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O neplanuoja Kaunas pirkti naujų troleibusų? Nes sklandė gandai, kad ruošiasi keisti senuosius solaris.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaune prie troleibusų pririšti vairuotojai, kurie kiekvieną mėnesį keičia maršrutus. Bet dabar vasara, rezervai, šituos Berghoff’us vis kamuoja visokie gedimai, prastovos, tai kur yra laisvos vietos ten ir kamšo skyles matyt. Bet ansčiau juose kondicionieriai veikdavo gerai. O Soliariuose 001-042 jų paprasčiausiai nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kokia dabar sistema, bet prieš maždaug 20 metų vairuotojai turėjo savo troleibusus ir visada važiuodavo tais pačiais maršrutais.
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?
Galiu tik spėti, kad vairuotojas užsiima tr. priemonę ir kadangi maršrutų tik 16, tai nevažinės tik apkrautaus keliais maršrutais, pavargs nuo monotonijos ir žmonių.
Komentuoti:
-
Mano nuomonė Berkhofai dar padorūs ir gali važinėti 5 metus tikrai. Vis gi jie žemagrindžiai ir ne autobusai, kurie tokio amžiaus būna prasmirdę ir išbarškėję. Plius dar turi autonominę eigą ir naudingi kuomet remontuojamos gatvės
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.
Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
O šiaip idealus variantas būtų jeigu 13/14, 7 ir gal netgi 15/16 bent jau piko metu vien dvigubi troleibusai važinėtų. Ir ne vien dėl to reikia naujų 18m užsipirkti, tie patys Berkhofai jau morališkai atgyvenę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.
Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
Didelį potencialą matau Dainavai ir Kalniečiams, kur matau galimybę paleisti normalų užpildomą VT, kuris iš pakraščio į centrą nuvažiuotų per 12-15 min. Beveik kaip su mašina.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: