Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.
    O kas Vilniuje/Kaune išvis pasikeitė nuo praeitų mokslo metų, kad vėl reikia tvarkaraštį iš naujo kurti? Ar čia kažkokie radikalūs pokyčiai važiavimo laikuose? Tvarkaraštis turi būti keičiamas tik kartą metuose, ir tai tik kosmetiškai, pastumdant keliomis minutėmis. Didžioji dalis maršrutų turi važiuoti stabiliai metų metus, vos ne dešimtmečiais. Ypač paskutinieji dienos reisai (pvz. 23:30, 0:00, 0:30) turi būti vykdomi kasdien dešimtmečiais.

    Bet kol nebus įvestas taktinis tvarkaraštis su maršrutų optimizacija (kaip pvz. Varšuvoje), tol turėsime nesąmones su lietuviška progama „Pikas“, kuri vis dar naudojama ir Čeliabinske, Novorosijske ir kituose pažangiuose Vakarų Europos miestuose.

    O „Piko“ programa vis dar pristatoma tokiais vaizdais – pvz. tragiškais cilindrais, apie kurių netinkamumą jau diskutuota. [Rašiau straipsnyje Cilindrų eros pabaiga]
    Click image for larger version

Name:	Programa pikas.png
Views:	427
Size:	750,2 kB
ID:	2069654

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kažkada penketą gal metų atgal grąžindavo rudeninius tvarkaraščius maždaug Rugpjūčio viduryj, nes traktuodavo, kad padidėja keleivių srautai/grįžta studentai ir t,t, Dabar to nematyti jau porą metų iš eilės, skelbia paskutinę minutę.
    Teisingai teigiate. Jau nebe tie laikai, isankstinis transporto priemoniu didinimas naudos neduoda, todel primtas sprendimas kaip ir Vilniuje, keisti nuo mokslo metu pradzios. Isleidimas- kaip pernai rudeni. Iki karantininis transporto priemoniu skaicius atstatytas nebus (2020 metu isleidimas)

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o ko nekantraujate? daug neaiskumu del Regitros kalno, kliniku ziedo. Tvarkarasciai keisis tik rugsejo 1 d. paskelbsime kitos sav pabaigoje
    Kažkada penketą gal metų atgal grąžindavo rudeninius tvarkaraščius maždaug Rugpjūčio viduryj, nes traktuodavo, kad padidėja keleivių srautai/grįžta studentai ir t,t, Dabar to nematyti jau porą metų iš eilės, skelbia paskutinę minutę.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Kada rudens tvarkaraščius paskelbs?
    o ko nekantraujate? daug neaiskumu del Regitros kalno, kliniku ziedo. Tvarkarasciai keisis tik rugsejo 1 d. paskelbsime kitos sav pabaigoje

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Kada rudens tvarkaraščius paskelbs?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Esu vavažiavęs 46-u, bet tokio anekdoto nesu matęs matyt važiavau per vasaros atostogas, kai mokiniais net nekvepėjo
    tikra tiesa. jau nuo puses dvylikos dienos 46 asis mokslo metais priekaba buna pilna, o ties KTU inzinejos licejum vos telpa. Buvo atveju, kai pernai rudeni paleisdavo paprasta ( ne priekaba) vaikai netilpdamo, laukdavo paskos atvaziuojancio 68 ojo/

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Šiaip jei būtumėt 46 kada nors pravažiavę tai žinotumėt, kad mokiniai iš miesto mokyklų stovi išlipti prie priekinių durų, nes ir taip vairuotojas visas stoteles pravažiuoja nesustojęs
    Esu vavažiavęs 46-u, bet tokio anekdoto nesu matęs matyt važiavau per vasaros atostogas, kai mokiniais net nekvepėjo

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia rimtas ar bajeris-pasvarstymas?
    Vietoj to, kad išnaudotų stop mygtuką pagrindimiam dalykui daryti transportą patrauklesniu dėl pagreitėjimo (vienas esminių konkurencinių pranašumų) jie jį įvedė tam, kad niekaip nepagreitinti transporto...
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-stop-mygtukai

    „Šiuos pokyčius fiksuosime ir pasitelksime planuodami maršrutus ateityje. Tikimės, kad tai padės ir sutrumpinti kelionės laiką“, – pažymėjo M. Grigelis.

    Pagrindiniai keleivių vežėjai Kaune neabejoja, kad naujovė prisidės prie aplinkos taršos mažinimo mieste, o tuo pačiu leis tausoti transporto priemones: mažiau dėvėsis stabdžių trinkelės, hidrauliniai durų mechanizmai ir kitos detalės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia rimtas ar bajeris-pasvarstymas?
    Vietoj to, kad išnaudotų stop mygtuką pagrindimiam dalykui daryti transportą patrauklesniu dėl pagreitėjimo (vienas esminių konkurencinių pranašumų) jie jį įvedė tam, kad niekaip nepagreitinti transporto...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai nelieka joko privalumo, apart, kad kai atsilikinės nuo grafiko bus lengviau jį pavyti jei galės nesustoti vienoj ar kitoj stotelėje. Bet ar dėl tiek buvo verta daryti perversmą?
    važiuojant lėčiau, mažėja tarša, nevarstomos durys, neišleidžiama/neįleidžiama šiluma, mažiau dėvisi stabdžių kaladėlės, durų mechanizmai. Taip planuoja sutaupyti iki pusę milijono eurų per metus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    nieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.
    Tai nelieka joko privalumo, apart, kad kai atsilikinės nuo grafiko bus lengviau jį pavyti jei galės nesustoti vienoj ar kitoj stotelėje. Bet ar dėl tiek buvo verta daryti perversmą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    nieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai kiek trumpės grafikai įvedus stopmygtuką?
    Kas nors mėginsite sekti kai išeis nauji grafikai?
    Pvz imam kokį ilgą maršrutą 3:
    Kauno ligoninė 5:28 Onkologijos ligoninė 6:43
    Arba imam tuštesnį troleibusą 8:
    Draugystės g 4:47 Varnių g 5:16

    Nematau atnaujintų grafikų rugpjūčiui, vadinasi niekuo nepagreitės?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na tikslas tikrai nebūtų geresnė zuikių kontrolė ar siauros keleivių grupės interesai
    Tai koks tikslas vietoj vieno pravažiavimo Vytėnai - Pilis - Rokai, išskaidyti į du atskirus važiavimus/autobusus Vytėnai - Pilis ir Pilis - Rokai?
    Čia apie tą pačią ridą kalbant.
    Nebent sakai mažinti arba didindti ridą, tada irgi išsiplėsk.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na tikslas tikrai nebūtų geresnė zuikių kontrolė ar siauros keleivių grupės interesai
    Paskutinis taisė Garbanius; 2023.07.30, 18:52.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaune su maršrutais išvis didelė problema, tokie kokie yra dabartiniai 23,39,46 išvis neturėtų būti, o skaldomi į privežamuosius, o pagrindinis būtų 57G, ex legendinis 30mikriukas, kuriuo ir važinėtų ilgi autobusai taktiniu dažnu tvarkraščiu
    Kaip tik ilgi marsrutai nesa pajamas. Privezamieji 64 68 vezapra,. o ir itek keleiviai nemusa bilietu, ai cia tik pora stoteliu pavaziuosiu. Privezamieji beveik niekada netikrinami kontroles ( irgi minusas) idomu Jusu siulomas ex 30 mikras kokia trasa turetu vaziuoti, kad jo dali bereik pasieme 57 G? Privezamuju stovejimai galuose labai istempti, kas mazina vairuotojo darbo produktyvuma. Per valanda vienas reisas, ir 25 min poilsio ..
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2023.07.30, 17:38.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kokia nauda skaidyti per pusę? Rida tai ta pati būtų o prarastų galimybę važiuoti be persėdimi kad ir mažesnė dalis keleivių.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune su maršrutais išvis didelė problema, tokie kokie yra dabartiniai 23,39,46 išvis neturėtų būti, o skaldomi į privežamuosius, o pagrindinis būtų 57G, ex legendinis 30mikriukas, kuriuo ir važinėtų ilgi autobusai taktiniu dažnu tvarkraščiu

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Ar Kauno nauji ilgi MAN'ai tikrai nepasieks 37 maršruto? Vienas populiariausių ir gal net daugiau keleivių perveža negu tie 23 ir 46.

    Komentuoti:

Working...
X