Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?
Komentuoti:
-
kad neparašo už kiek valandų (iš jų naktinių). Dabar yra 6 eurai už valandą į rankas atlygis. Naktinės valandos 22h - 6h 1,5 karto daugiau gaunama, už biietų pardavimą dar kažkiek, už priekabą keli centai daugiau.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
Dabar monopolija
Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 10:42.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek teko tais mikrais naudotis tai nei šis nei tas. Tiesą sakant, vengiu jų, geriau rinksiuos kitas priemones ar net pėsčiomis smagiau nueiti jei ne per toli (kad ir kokį pusantro kilometro). Suprantu mikrai buvo gerai kai jie veikė kaip "maršrutinis taksi" ale mikrobas. Galėjai už litą ar pusantro nuvažiuot į kitą miesto galą su vairuotojo pasirinktu greičiu. Savivaldybės mikrai yra nei šis nei tas, sunkiai pasiteisinantis dalykas, kai turi laikytis visokių 3 minutės įveikt tarp stotelių iš kurių 2 minutes stovi ir lauki, "nes grafikas".Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 21:19.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).Paskutinis taisė ikarusas; 2024.12.28, 17:30.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobas nėra patrauklu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
lengva masina patraukliausia. Vienaip ar kitaip vaziuoti tik sustojima, ar du. Toliau pilies niekas reisu netesParašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobas nėra patrauklu.
Komentuoti:
-
Mikrobas nėra patrauklu.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
44 darbo dienomis pakankamai daznai vaziuoja. O kam ir kaip ir su kuo vaziuoti yra keleivio pasirinkimas. Jau treti metai paleistas ten 44, rezultato jokio.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.
Komentuoti:
-
Su tokiu požiūriu keleivių ten nepadaugės.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kvartalas, tuo bus kitas kvartalas, bet keleiviu per diena 8-10 atzymu. Nauji namai, gyvena uzdirbantis jaunimas, kuriems vaziavimas pro Brasta neaktualus.Parašė Elis Rodyti pranešimą
Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.
Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.
Komentuoti:
-
Nu ten šiaip jau visas daugiabučių kvartalas pastatytas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
Iš principo dėl 48 gal ir sutikčiau, bet ne dėl 49, Lampėdžiai nuo centro nutolę tokiu pačiu atstumu kaip ir Kaniūkai, net neskaityčiau jų priemiesčiu. Mano pasiūlymas buvo specifiškai dėl Brastos g., pro ją tiesiog nukreipus dabartinius autobusų maršrutus gautųsi mažai naudos be važiavimo (toliau į) centrą.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąIr taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
Komentuoti:
-
Sutinku, kad su maršrutais yra bardakas. Reiktų organizuoti VT zonas, atsižvelgiant į tai, kad skirtingos miesto dalys turi skirtingą gyventojų tankį.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąIr taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.
Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutės
VT ašis ir pagrindiniai maršrutai turėtų būti daugiabučių rajonai-Centras + maršrutai organizuojami pagrindinėmis arterinėmis gatvėmis (Šančiai, Aleksotas, Raudondvario plentas...). Maršrutai organizuojami ilgais dviašiais autobusais ir troleibusais (galima ir triašiais). Iš žemesnio tankio zonų organizuojami privežamieji maršrutai suderinti su pagr. maršrutais. Užtektų ir paprastų autobusų. Arterinių maršrutų VT greitis neturėtų būti kompromituojamas šviesoforų, t. y. šviesoforai turi būti sureguliuoti su VT priemonėmis. Tarp stotelių užtrukti turėtų 1 minutę, o 2 minutes skirti piko metu tam tikriems ruožams. A juostų plėtra kur važiuoja arteriniai maršrutai.
Didžiausias VT poreikis ir išliks ašiniuose maršrutuose, daugiabučių rajonų gyventojams, studentams/moksleiviams norintiems pasiekti miesto centrą ar pakeliui esančias mokymo įstaigas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.21, 22:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir taip centre jau maršrutų makalynė. Ten neturėtų važiuoti 30 skirtingų maršrutų. Reikia kad tie priemiestiniai maršrutai privežtų iki persėdimo arterijų, o tuomet visi važiuotų padažnintais arteriniais maršrutais tvarkingais intervalais. Visi 48/49 turi baigtis ties Kaniūkais.Parašė Elis Rodyti pranešimąNormalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
Tą kad bendrai pritrauktų daugiau keleivių, nes Jurbarko ir Raudondvario atkarpoje ir taip pilna maršrutų, o važiuojant Brastos g niekuo nepralaimima. Bent jau į centro pusę, pagal tvarkaraščiais abejais atvejais 4 minutėsParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruoja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
o ka jums brastos gatve duoda? ji keleiviu negeneruojaParašė Elis Rodyti pranešimą
Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.
Komentuoti:
-
Grįžtant prie šitos temos, nedaug ką gautų vietiniai jeigu pro ten tiesiog būtų nukreipti autobusų maršrutai, važiuojantys arba tik iki Senamiesčio (31, 48, 49), iki kurio jau greitai bus galima labai patogiai nueiti, arba apvažiuojantys centrą pro mikrorajonus (41). Normalaus VT eismo užtikrinimui reikėtų 48/49 pratęsti iki Geležinkelio Stoties ir vieną jų sudažninti iki bent 20min intervalo. Jeigu kada Kaune atsiras normalių baterinių troleibusų ir 2-ą maršrutą vėl pradės aptarnauti troleibusai, tai jį būtų galima pro Brastos g. pratęsti iki Kėdainių g.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąTeisingai, trūksta ten VT, ir manau tltas bus į naudą. Manau niekas nieko neprarastų jei visi autobusų maršrutai einantys nuo vieno iki kito Brastos g. galo, t.y. 41, 48, 49 eitų per Brastos g., kaip ir 44 dabar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Maršrutuose kurie važiuoja per Parodos kalną šie autobusai jau senokai nebevažiuoja, pagrindas 18, 23 ir kartais 46 maršrutai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitų tik dvi bevažiuoja, viena 18, kita 23 maršrutu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
37 kartais ne tas, kuriuo važiuoja ilgiausias autobusas?
Komentuoti:
Komentuoti: