Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Aiskiai matosi, kas daznai vaziuoja vienas toks vyras apie 40-50 amziaus su vasarine kepuraite nuo saules nuolatos vairuoja tik tik tik 57 marsruta. Vyras vyresnio amziaus ilgais zilais plaukais 373 mazaisis autobusas nuolatos tik 33 aji. Pagyvenes vyras nuo 775 tik 17 aji. o ponas Vytautas, kur net keleiviai pazista ir vardu vadina ( apie 50 metu sviesus) vairuoja tik 29 aji. Kur net dreba ir kreivai ziuri jei kas is Ouosto neperka bilieto is jo. Vat galiu paaiskinti kieno kokie norai. Cia be sokolado neapsieinama, akivaizdziai matosi.
    Jei tokie norai vairuotojų ir dėl to verta nešti už tai šokoladus man tai atrodo nesąmoningai.
    Man būdavo svarbu ne 20 maršrutą gauti

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Gator vadink mane kaip nori, bet vistiek kam nešti bonkas, šokoladus ar pan. kai ji negali kažko įspūdingo padaryti negu kitiems likusiems kurie nieko neneša. Duoti daugiau mėnesinių darbo valandų kurie įtakotų darbo užmoketį. Nebent kaip ir kalbėjo Gator padaryti grafiką norimu pradžios ir pabaigos laiku, sudaryti iš norimų maršrutų. Bet kai uždirbama 1250 algos jei dirbama su trumpu autobusu dvipamaininiu grafiku ir 170 valandų ir iš jų dar pirkti dobaneles?
    Aiskiai matosi, kas daznai vaziuoja vienas toks vyras apie 40-50 amziaus su vasarine kepuraite nuo saules nuolatos vairuoja tik tik tik 57 marsruta. Vyras vyresnio amziaus ilgais zilais plaukais 373 mazaisis autobusas nuolatos tik 33 aji. Pagyvenes vyras nuo 775 tik 17 aji. o ponas Vytautas, kur net keleiviai pazista ir vardu vadina ( apie 50 metu sviesus) vairuoja tik 29 aji. Kur net dreba ir kreivai ziuri jei kas is Ouosto neperka bilieto is jo. Vat galiu paaiskinti kieno kokie norai. Cia be sokolado neapsieinama, akivaizdziai matosi.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    O kas kuria pačius autobusų tvarkaraščius ( kada, kuris maršrutas važiuoja )? Šiuo metu tvarkaraščiai yra labai prastai optimizuota ( didžiausia problema, dubliuojantys maršrutais tarp jurių nieka nepersedės važiuojantys beveik tuo pačiu metu ir prastai suderinti tvarkaraščiai tarp maršrutų kur būtu norinčių persėsti ).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Iš „Kauno autobusų“ vairuotojo – skandalingi liudijimai: „Poniai mokama pinigais, šokoladais, buteliukais“ https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...kais--36802531
    Gator vadink mane kaip nori, bet vistiek kam nešti bonkas, šokoladus ar pan. kai ji negali kažko įspūdingo padaryti negu kitiems likusiems kurie nieko neneša. Duoti daugiau mėnesinių darbo valandų kurie įtakotų darbo užmoketį. Nebent kaip ir kalbėjo Gator padaryti grafiką norimu pradžios ir pabaigos laiku, sudaryti iš norimų maršrutų. Bet kai uždirbama 1250 algos jei dirbama su trumpu autobusu dvipamaininiu grafiku ir 170 valandų ir iš jų dar pirkti dobaneles?

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Iš „Kauno autobusų“ vairuotojo – skandalingi liudijimai: „Poniai mokama pinigais, šokoladais, buteliukais“ https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...kais--36802531

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tame, kad tik po 5 pranešimų supratai (turbūt), kad yra skirtumas tarp gautų grafikų ir, kad kažkas bus nuskriaustas ,o kažkas laimingas.
    Paimkime kad vairuotojui geros valandos yra nuo 6h ryto ir dirbant po pietų pamainoje baigti bent iki 22 valandos
    ​​​​​​ nes nori bent kažkiek pamiegoti. Tokie grafikai dažniausiai turi tik 6 - 7 darbo valandas, o dirbant taip niekaip neįmanoma surinkti menesinio reikiamo valandų kiekio.
    Todėl ir bus duoti visokiausi grafikai vieną dieną 10 valandų darbo kitą gal tik 6 ir taip toliau

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir dabar kur ta bukumą tu matai ?
    Tame, kad tik po 5 pranešimų supratai (turbūt), kad yra skirtumas tarp gautų grafikų ir, kad kažkas bus nuskriaustas ,o kažkas laimingas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Labiausiai nuskriausti yra naujausiai įdarbinti vairuotojai.
    Pvz dviejų pamainų grafikų yra 100 o vairuotojų jais dirbančių 220 tai 200 vairuotojų gaus iškarto beveik visas dienas jau su suplanuotais maršrutais o like 20 beveik visas dienas su suplanuotais darbu rezerve kurios gali keistis jau mėnesio eigoje.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

    1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

    2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

    Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.
    Ir dabar kur ta bukumą tu matai ?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.
    Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

    1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

    2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

    Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.
    Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.
    Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
    Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
    Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.
    Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.
    Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
    Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
    Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.
    Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O tai kokie tie geri maršrutai ?
    Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.
    Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.
    O tai kokie tie geri maršrutai ?
    Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
    Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.
    Jei zioga turi ar kortele, tai analogiskai zymetu ir antraji bilieta.

    O del pirkimu is vairuotoju- tai parasyta aplamai nesiejant jokio ivykio. Tiesiog parkui visi pinigai lieka, bilietu platintojams( Maksima Rimi, Kuno spauda, Narvesen, Silas ) nulis. Vilnius geriausiai padare su pirkimu transporto priemoneje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
    ​​​​
    Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti, ir kuo daugiau nauju bilietu. vairuotojo parduotas bilietas - yra auksinis parkui. 70 ct gauna parkas grynojo pelno, nereikia dalintis su su platintojais, kurie ima apie 13 proc
    Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
    Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.

    Komentuoti:

Working...
X