Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą

    Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.
    Labai abejotinas teiginys. Šiaip, tiek Kauno, tiek Vilniaus VT iš esmės yra visiškas mėšlas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
    Svarbu, kad nuo "daugiau nei visai kiti kalibro" iki labai diskutuotinas bent nusileidi

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
    Kaune piko valandom telpa visur, Vilniuj grūdasi ir vis tiek netelpa. Vilniuje kaip keleivis jautiesi kaip šiukšlė, vairuotojai nenuspėjamai skraido per stotelę ir stoja kur nori, bei nedaro priekinių durų, dažnai net ir piko metu. Maždaug "nelysk, dink iš mano akių". O dar pablogina situaciją kad ilgi autobusai turi tik 3 duris, o tik 2 iš jų naudojamos. Visiškas kaimizmas, šiukšlinis požiūris į keleivį. Vilniuje dažnai važiuoja traukiniais, Kaune ne.
    Man Kauno VT kokybiškesnis ir dirbantys žmonės atrodo turi pagarbos keleiviui. Aišku grafikų dažniu Vilnius laimi, bei turi greituosius (bet Vilniuj jie veikia tik dėl to nes greitkelių/prospektų miestas). Čia vieninteliai du VVT pliusai, bet manau jie neatsveria ir didesnę dalį kelionių scenarijų mano nuomone Kauno VT geresnis.

    Grįžtant prie Piliamiesčio, tai manau kad tikrai šeimos perkančios butus tokioje vietoje tūrėtų pasiplanuoti ir būti pasiruošusios apsieiti su vienu auto ir šitą jų geismas turėti daugiau vietų mašinom neturėtų būtų išpildomas kitų sąskaita

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina

    Komentuoti:


  • MintiesRatas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaune pats privataus automobilio statusas visai kitoks. Tiek bolt pavežėjimai, ties dalijimosi paslauga visai kito kalibro, jau nekalbant apie VT
    Šiaip Kauno VT kokybiškesnis nei Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.
    Na apie bulvių laukus tai žinoma.
    Mieste apart privežamujų, mikruškių neturi būti. Tegul bent vidutinės talpos važiuoja, kaip tai Vilniuje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą

    Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"
    Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.
    Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas
    Kol nebuvo bendra įmonė autobusų ir troleibusų ir skirdavosi atlyginimas tada ir būdavo norinčių daugiau vairuoti troleibusus.
    O troleibuso teises gauti yra labai paprasta lyginant su autobuso gal todėl ir yra dar juos vairuojančių

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241206_162827.png
Views:	790
Size:	808,5 kB
ID:	2169397

    O, Edmundas Kučinskas?

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Testuojamas autobusas Kaune
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...i-1636-2356034

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nuo gruodžio 2 d. laikinai keičiamos viešojo transporto priemonės, važiuojančios maršrutu Islandijos pl.–Parodos g.–Kauno pilis:
    2-ojo maršruto troleibusus pakeis 2-ojo maršruto AUTOBUSAI.

    Nesikeis nei eismo tvarka, nei tvarkaraščiai.

    Tereikia prisiminti, kad stotelėje reikės laukti ne troleibuso, o AUTOBUSO!

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...07768610565198
    Komentaruose žmonės rašo, kad pokytis susijęs su troleibusų vairuotojų trūkumu. Bent jau gerai, kad maršruto nenaikina apskritai.

    Matyt todėl ir 10 troleibusą laikinai pratęsus iki Kaniūkų ir dėl to prailgėjus kelionės trukmei, nebuvo pridėtas papildomas troleibusas, o praretintas grafikas. Įdomu, ką Kauno autobusai bandys daryti - perkvalifikuoti autobusų vairuotojus į troleibusų?
    Paskutinis taisė eigh; 2024.11.25, 15:59.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    10 maršrutas iki Kaniūkų važiuos tik laikinai.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Ar Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?

    edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.
    31 irgi Brastos g. važiuos, greičiausiai, dėl vamzdynų remonto Kėdainių g. ,nes ten jau dabar per kasinėjimus košmaras pravažiuoti, šiandien vargau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Įdėja gal ir gera, dabar Kaniūkuose šioks toks priemesčio mazgas formuojamas. Aišku retas kursasvimas labai blogai, jei dar paaiškės kad paskui 11 važinėja, gausis tipinis Kauno VT

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Nuo lapkričio 18d. darbo dienomis 10 troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Kaniūkų. Tačiau aišku troleibuso tam nepridės, todėl kursavimas retėja iki vos dviejų kartų per valandą.
    Ar Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?

    edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.
    Paskutinis taisė Wintautas; 2024.11.12, 18:29.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Nuo lapkričio 18d. darbo dienomis 10 troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Kaniūkų. Tačiau aišku troleibuso tam nepridės, todėl kursavimas retėja iki vos dviejų kartų per valandą.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Miesto autobusu marsrutas 42-409 https://www.delfi.lt/news/daily/crim...iaji-120062507
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2024.11.05, 19:21.

    Komentuoti:

Working...
X