Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dronestic.gus
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Nauji prailginti autobusai dirba pamaininiais grafikais tai reiškia nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro. Jūsų minėti prailginti autobusai deja negali važiuoti 6, 18, 39 nors ir būtų racionaliau juos ten leisti dėl kalniukų ant perėjų. Dėl nedidelio pasikeitimo tarp vasaros ir rudens tvarkaraščių tai čia vieša paslaptis nebe pirmi metai taip yra ir jau nebestebina.. Kad autobusas pravažiuotų 4 minutes nelabai tikiu, nes vairuotojai už pernelyg ankstyvą pajudėjimą iš stotelės baudžiami. Ko gero buvo tas atvejis kai labai užsivėlavęs autobusas bandė vytis grafiką ir iš stotelės išvažiavo likus 4 minutėms iki tvarkaraštyje numatyto laiko nors tuo laiku turėtų važiuoti kitas to pačio maršruto autobusas.
    Na dėl 18 tai ryte tikrai tekę matyt tą seną 25 m autobusą kuriame žmonių tikrai pakankamai buvo, man tik šiaip idomu o jau naujo leist jie negali? Kas jam nutiktu? Gal tas senas Van Hool galetu pro tuos kalnelius pravaziuot? Nezinau

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė dronestic.gus Rodyti pranešimą
    Gyvenau viename miegamųjų rajonų ir niekada nesiskundžiau viešuoju transportu, nebent kokiu nors „bomžu“ troleibuse – maršrutų daug, nuvažiuoti galima beveik visur patogiai ir „greitai”. Tačiau persikėlus į Aleksotą situacija kiek kita – nors maršrutų skaičius panašus, vairuotojai grafikų, atrodo, nesilaiko ir važiuoja kaip jiems patinka. Ypač nustebina 26 autobusas.
    Ką pastebėjau – neaiškiai ir durnai naudojami prailginti autobusai. Dažnai šio maršruto prailgintieji važiuoja beveik tušti – pustuščiai ar net visiškai tušti autobusai su vos keliais keleiviais atrodo labai kvailai, gi tikrai yra svarbesnių ar ilgesnių maršrutų, gal net koks 39 (pats juo nesinaudoju, bet gal būtų naudos iš 18 m autiko). Taip pat keista, kad prailginti autobusai važiuoja net ir vėlai vakare, apie 22 val., kai jų realiai niekam nereikia (na, o gal reikia, bet kažkaip dar nesu matęs juose žmonių). Jie būtų daug naudingesni rytinio piko metu.
    Per retas važiavimo dažnis. Nepaisant to, kad keleivių šiame maršrute būna daug, autobusai kursuoja vos du kartus per valandą ar dar rečiau. Vietoje prailgintų autobusų gal net geriau padidinti reisų skaičių ir skirti papildomus vairuotojus. Bet, aišku, ne visada tų žmonių tiek daug, tai gal skirti tik papildomų reisų tam tikrom valandom?
    Netvarkingi grafikai. Nors naujas grafikas įsigaliojo rugsėjį, jis beveik nesiskiria nuo vasaros varianto – tik keliose vietose laikai pakoreguoti vos keliomis minutėmis. Iš pradžių buvo kažkokia nesąmonė, būdavo atvejų su 15 minučių vėlavimu, kai dideli kamščiai būdavo, o dabar tai dažnas reiškinys, kad autobusas stotelėje stoviniuoja, „ilsisi“.
    Autobusai atvyksta per anksti. Kartą autobusas išvažiavo net 4 minutėmis anksčiau nei turėjo. Jei ne bloga nuojauta, būčiau pavėlavęs. Nors vairuotojai neturėtų stovėti stotelėje iki paskutinės sekundės, absurdiška, kai rytais jie keliose stotelėse pastovi ilgiau nei reikia, o kitose – išvis nelaukia ir išvažiuoja anksčiau laiko.
    Toks chaosas grafikų laikymesi tikrai erzina. Gal kas nors žino, kokia situacija buvo anksčiau su šiuo maršrutu?
    Nauji prailginti autobusai dirba pamaininiais grafikais tai reiškia nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro. Jūsų minėti prailginti autobusai deja negali važiuoti 6, 18, 39 nors ir būtų racionaliau juos ten leisti dėl kalniukų ant perėjų. Dėl nedidelio pasikeitimo tarp vasaros ir rudens tvarkaraščių tai čia vieša paslaptis nebe pirmi metai taip yra ir jau nebestebina.. Kad autobusas pravažiuotų 4 minutes nelabai tikiu, nes vairuotojai už pernelyg ankstyvą pajudėjimą iš stotelės baudžiami. Ko gero buvo tas atvejis kai labai užsivėlavęs autobusas bandė vytis grafiką ir iš stotelės išvažiavo likus 4 minutėms iki tvarkaraštyje numatyto laiko nors tuo laiku turėtų važiuoti kitas to pačio maršruto autobusas.

    Komentuoti:


  • dronestic.gus
    replied
    Gyvenau viename miegamųjų rajonų ir niekada nesiskundžiau viešuoju transportu, nebent kokiu nors „bomžu“ troleibuse – maršrutų daug, nuvažiuoti galima beveik visur patogiai ir „greitai”. Tačiau persikėlus į Aleksotą situacija kiek kita – nors maršrutų skaičius panašus, vairuotojai grafikų, atrodo, nesilaiko ir važiuoja kaip jiems patinka. Ypač nustebina 26 autobusas.
    Ką pastebėjau – neaiškiai ir durnai naudojami prailginti autobusai. Dažnai šio maršruto prailgintieji važiuoja beveik tušti – pustuščiai ar net visiškai tušti autobusai su vos keliais keleiviais atrodo labai kvailai, gi tikrai yra svarbesnių ar ilgesnių maršrutų, gal net koks 39 (pats juo nesinaudoju, bet gal būtų naudos iš 18 m autiko). Taip pat keista, kad prailginti autobusai važiuoja net ir vėlai vakare, apie 22 val., kai jų realiai niekam nereikia (na, o gal reikia, bet kažkaip dar nesu matęs juose žmonių). Jie būtų daug naudingesni rytinio piko metu.
    Per retas važiavimo dažnis. Nepaisant to, kad keleivių šiame maršrute būna daug, autobusai kursuoja vos du kartus per valandą ar dar rečiau. Vietoje prailgintų autobusų gal net geriau padidinti reisų skaičių ir skirti papildomus vairuotojus. Bet, aišku, ne visada tų žmonių tiek daug, tai gal skirti tik papildomų reisų tam tikrom valandom?
    Netvarkingi grafikai. Nors naujas grafikas įsigaliojo rugsėjį, jis beveik nesiskiria nuo vasaros varianto – tik keliose vietose laikai pakoreguoti vos keliomis minutėmis. Iš pradžių buvo kažkokia nesąmonė, būdavo atvejų su 15 minučių vėlavimu, kai dideli kamščiai būdavo, o dabar tai dažnas reiškinys, kad autobusas stotelėje stoviniuoja, „ilsisi“.
    Autobusai atvyksta per anksti. Kartą autobusas išvažiavo net 4 minutėmis anksčiau nei turėjo. Jei ne bloga nuojauta, būčiau pavėlavęs. Nors vairuotojai neturėtų stovėti stotelėje iki paskutinės sekundės, absurdiška, kai rytais jie keliose stotelėse pastovi ilgiau nei reikia, o kitose – išvis nelaukia ir išvažiuoja anksčiau laiko.
    Toks chaosas grafikų laikymesi tikrai erzina. Gal kas nors žino, kokia situacija buvo anksčiau su šiuo maršrutu?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Buna ir taip, kai liudna prie vairo..... https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...oogle_vignette
    To dar neteko girdeti.


    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.01.20, 18:05.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Nusimato šiam maršrutui 24, 27 maršrutų likimas.
    Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
    Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.
    tiesiog 27 marsrutas buvo stebimas, ar bus kiti ypatingai perpildyti .Nustatyta, kad esamais pajegumais isvezami keleiviai, ir marsrutas tapo dubliuojantis.
    24 panaikintas del mano kauno butent transporto korteliu atsiemimo statybininku gatveje. Atsaidarius punktui laisves al, ir poer karantina Mano k|aunas dirbo nuotoliu, nusspresta mars naikinti

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Dabar kaip planuojamas tramvajus Kaune, pagal brėžinius atrodo kad nemažai autobusų maršrutų išliks, tad kodėl gi ne padaryti signalų prioritetą autobusam ir kitam VT . Važiuodamas autobusu būna labai dažnai, kad kai autobusas įvažiuoja į sankryža kaik tik tada kai jau įsijungia raudona, nes autobusas važiuoji biški lėčiau negu automobilis, tad reikia pralaukti pro visą ciklą. Te užtektu padaryti, kad keliom sekundėm ilgiau išliktu žaliai pamačius atvažiuojanti autobusą. Kelionės taptu greitesnės, ir būtu mažiau vėlavimų, nes net gi ne piko metu kai būna labai mažai eismo, tenka matyti daug vėluojančių autobusų ( 9 ir 12 70% metu vėluoja nors važiuoja pro miegamuosius rajonus ir plačiomis gatvėmis kur mažai eismo ).

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    vienintele iseitis 48 kazkuri keliais reisais nukreipti 71 marsrutu. niekas neduoda tike kilometru, kad troleibusines trasas dar dubliuotu 44 48 49
    Nusimato šiam maršrutui 24, 27 maršrutų likimas.
    Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
    Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.01.17, 17:47.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Jei maršrutas važiuotų bent iki Kauno pilies (kaip, kad 44) keleivių ko gero būtų daugiau. Žmonėms nepatinka persėdimai.
    vienintele iseitis 48 kazkuri keliais reisais nukreipti 71 marsrutu. niekas neduoda tike kilometru, kad troleibusines trasas dar dubliuotu 44 48 49

    48B 48C tiktu aptarnauti tuos kelis reisus, kur dar vaziuoja vienas kitas keleivis. marsrutas paleistas nuo 2024 12 04
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.01.18, 18:33.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    net mikriukas cia darbo netures. dienos statistika 30 keleiviu.
    Jei maršrutas važiuotų bent iki Kauno pilies (kaip, kad 44) keleivių ko gero būtų daugiau. Žmonėms nepatinka persėdimai.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Koks likimas maršruto nusimato? Naikinimas ar autobuso pakeitimas mikriuku?
    net mikriukas cia darbo netures. dienos statistika 30 keleiviu.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    tai vienas nereikalingiausiu marsrutu. keleiviu nera, daugumoje reisu veza ora.
    Koks likimas maršruto nusimato? Naikinimas ar autobuso pakeitimas mikriuku?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?
    tai vienas nereikalingiausiu marsrutu. keleiviu nera, daugumoje reisu veza ora.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	IMG_1833.jpeg
Views:	1580
Size:	797,8 kB
ID:	2175169
    kad neparašo už kiek valandų (iš jų naktinių). Dabar yra 6 eurai už valandą į rankas atlygis. Naktinės valandos 22h - 6h 1,5 karto daugiau gaunama, už biietų pardavimą dar kažkiek, už priekabą keli centai daugiau.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_1833.jpeg
Views:	1580
Size:	797,8 kB
ID:	2175169

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
    Dabar monopolija
    Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 09:42.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.
    Kiek teko tais mikrais naudotis tai nei šis nei tas. Tiesą sakant, vengiu jų, geriau rinksiuos kitas priemones ar net pėsčiomis smagiau nueiti jei ne per toli (kad ir kokį pusantro kilometro). Suprantu mikrai buvo gerai kai jie veikė kaip "maršrutinis taksi" ale mikrobas. Galėjai už litą ar pusantro nuvažiuot į kitą miesto galą su vairuotojo pasirinktu greičiu. Savivaldybės mikrai yra nei šis nei tas, sunkiai pasiteisinantis dalykas, kai turi laikytis visokių 3 minutės įveikt tarp stotelių iš kurių 2 minutes stovi ir lauki, "nes grafikas".
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 20:19.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).
    Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.
    Paskutinis taisė ikarusas; 2024.12.28, 16:30.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mikrobas nėra patrauklu.
    Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mikrobas nėra patrauklu.
    lengva masina patraukliausia. Vienaip ar kitaip vaziuoti tik sustojima, ar du. Toliau pilies niekas reisu netes

    Komentuoti:

Working...
X