Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ne robotas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ką turi omenyje, kad labai dažnai įvažiuojama kai užsidega raudona? Kad pažeidžia taisykles vairuotojai?

    Ar visgi turi omenyje, kad atsitiktinumo tvarka VT sankryžą privažiuoia įvairiomis jos fazėmis, įskaitant ir prieš pat raudoną. Bet čia nebūtų nieko bendro su Kauno Vt, nes lygiai tas pats yra visuose pasaulio miestuose, kur nėra atskiro prioritetiniai šviesoforo VT.
    Turiu omeny antrą jūsų minėta punktą.
    Iš dalies turi bendro, nes tai labai veikia VT greitį, tad ir patrauklumą. Gal tai ir priklauso nuo žmogaus, bet važiuojant maršrutu kaip 9/12 ar 13/14 pro Eigulius ištiesų užknisa, nes dažnai eismo mažai, bet puse laiko autobusas praleidžia laukiant žalio signalo kiekviename šviesafore.

    Kiek žinau Nyderlanduose, dauguma šviesaforų yra išmanieji ( kameros žiūri eismą ir iš to nusprendzia signalus vietoj nustatyto ciklo ) tad atvažiuojant autobusui gali jam išlaikyti žalią signalą. Man rodos yra keli tokie šviesaforai Kaune, tai galbūt ateityje šią problemą galima bus išsprest.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.04.06, 08:39.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Vienas labiausiai užknisančių dalykų važiuojant Kauno VT, yra tai, kad labai dažnai į sankryžas įvažiuojama kaik tik tada kai užsidega raudona ( geras pavyzdys 9/12 ). Būtu gerai jei signaluose būtu prioritetas VT, kad ir keliom sekundėm vėliau užsidegti raudoną atvažiuojamt autobusui.
    Ką turi omenyje, kad labai dažnai įvažiuojama kai užsidega raudona? Kad pažeidžia taisykles vairuotojai?

    Ar visgi turi omenyje, kad atsitiktinumo tvarka VT sankryžą privažiuoia įvairiomis jos fazėmis, įskaitant ir prieš pat raudoną. Bet čia nebūtų nieko bendro su Kauno Vt, nes lygiai tas pats yra visuose pasaulio miestuose, kur nėra atskiro prioritetiniai šviesoforo VT.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Vienas labiausiai užknisančių dalykų važiuojant Kauno VT, yra tai, kad labai dažnai į sankryžas įvažiuojama kaik tik tada kai užsidega raudona ( geras pavyzdys 9/12 ). Būtu gerai jei signaluose būtu prioritetas VT, kad ir keliom sekundėm vėliau užsidegti raudoną atvažiuojamt autobusui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Ziniasklaidai tai duona, nes yra ka rasyti. Is tikruju velavimai esmine transporto problema Kaune
    Už atvykimą per anksti berods baudžia (?), tai apsimoka net kai kuriems vėluoti, nes nieko už tai nebus, maža kas eisme atsiko (hint: taikosi sustot prie geltono šviesoforo signalo, kad nepapult į pliusą).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Gal kas du mėnesius, kas tikrai per dažnai ir sukelia per daug neigiamų emocijų apie troleibusus žiniasklaidoje
    Ziniasklaidai tai duona, nes yra ka rasyti. Is tikruju velavimai esmine transporto problema Kaune

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kaip daznai Kaune ,, kas nors atsitinka", kad stotu visi troleibusai ?
    Gal kas du mėnesius, kas tikrai per dažnai ir sukelia per daug neigiamų emocijų apie troleibusus žiniasklaidoje

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gerai, 3 metus dar juoksimės kaip dalis troleibusų stovi vietoje dėl to, kad kažkas atsitiko.
    o kaip daznai Kaune ,, kas nors atsitinka", kad stotu visi troleibusai ?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai žinok suprantu, kad tuo atveju padaugės galinčių apvažiuoti.
    Bet vis tiek žmonės juoksis, kad dalis (ir didelė) negalės apvažiuoti.
    O tavo argumentas ir buvo, kad reikia pirkti, kad žmonės nebesijuoktų matydami, kad dalis negali apvažiuoti
    Visas parkas su AE įmanomas tik kokiais 2033-34 metais, kai Solaris Trolino 12 IV tarnaus jau 15 metų ir ateis laikas juos keisti. Mano argumentas ne dėl juoktis, o dėl to, kad svarbu bent dalinai garantuoti nepertraukiamą troleibusų eismą jau artimiausiu metu. Nes realiai avarija = troleibusai stovi.
    Tai gal dar ir parodo tai, kad dispečeriai nesugeba greitai sureaguoti ir nurodyti apylanką.
    Atsimenu Vilniuje stotyje sugedo(?) troleibusas sankryžoje taip, kad T16 negalėjo pravažiuoti tai dispečerė nusiuntė važiuoti per apylanką, per centrą.
    Taip pat buvo atvejis Pylimo/Jogailos/Islandojos/Pamenkalnio g. sankryžoje, tai troleibusai važiuojantis 1, 7 maršrutu buvo nusiųsti į kairę link Šv. Petro ir Povilo žiedo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tik pirmu atveju nevažiuos niekas, o kitų atveju atvažiuos troleibusas su AE ir tęs kelionę.
    Tai žinok suprantu, kad tuo atveju padaugės galinčių apvažiuoti.
    Bet vis tiek žmonės juoksis, kad dalis (ir didelė) negalės apvažiuoti.
    O tavo argumentas ir buvo, kad reikia pirkti, kad žmonės nebesijuoktų matydami, kad dalis negali apvažiuoti

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu rašei, kad nenusipirkus naujų, žmonės juoksis kaip dalis stovės negalėdami apvažiuoti.
    Aš sakau, kad ir nusipirkus naujus dalis (ir didelė) stovės negalėdami apvažiuoti.

    Tai pagal tavo šabloną - abiem atvejais žmonės juoksis matydami, kad dalis negali apvažiuoti.
    Tik pirmu atveju nevažiuos niekas, o kitų atveju atvažiuos troleibusas su AE ir tęs kelionę.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai bus bent dalinai užtikrintas kursavimas bet kokiomis aplinkybėmis. Pvz pakeitus Berkhofus ir senus Solaris galima prašyti, kad dalis troleibusų dirbančių maršrute bus su AE ir galės užtikrinti nepertraukiamą eismą.
    Tu rašei, kad nenusipirkus naujų, žmonės juoksis kaip dalis stovės negalėdami apvažiuoti.
    Aš sakau, kad ir nusipirkus naujus dalis (ir didelė) stovės negalėdami apvažiuoti.

    Tai pagal tavo šabloną - abiem atvejais žmonės juoksis matydami, kad dalis negali apvažiuoti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Sakai, kad tik berkoff moka apvažiuoti kliūtį. Bet sakai tik senus Solaris siūlai keisti.
    Tai net ir juos pakeitus liks dauguma dabartinių naujų troleibusų, kurie neapvažiuos.
    Tai yra net ir nusipirkau naujus vietoj senų soliariu bus tas pats - juoksiesi, kad dalis troleibusų neapvažiuos kliūties.

    Kažkaip nenuosekliai kalbi
    Tai bus bent dalinai užtikrintas kursavimas bet kokiomis aplinkybėmis. Pvz pakeitus Berkhofus ir senus Solaris galima prašyti, kad dalis troleibusų dirbančių maršrute bus su AE ir galės užtikrinti nepertraukiamą eismą. Kitas variantas nupirkti troleibusus, kurie pakeis Berkhof ir senus Solaris, o pas naujuosius Solaris sudėti baterijas bent 1-2km autonominės eigos. Aišku taip tikrai niekas nedarys nes “kam to reikia”, tačiau idealus variantas būtent antras.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gerai, 3 metus dar juoksimės kaip dalis troleibusų stovi vietoje dėl to, kad kažkas atsitiko.
    Sakai, kad tik berkoff moka apvažiuoti kliūtį. Bet sakai tik senus Solaris siūlai keisti.
    Tai net ir juos pakeitus liks dauguma dabartinių naujų troleibusų, kurie neapvažiuos.
    Tai yra net ir nusipirkau naujus vietoj senų soliariu bus tas pats - juoksiesi, kad dalis troleibusų neapvažiuos kliūties.

    Kažkaip nenuosekliai kalbi

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    ,, senieji' kaip vadinate Jus, dirba visose pertraukose, ilgai grojanciais ir tik keletas vairuotoju su pamainomis. Matijosaicio sios kadencijos ( iki 2027 m) planuose jokiu pirkimu nenumatyta.. Berghofai turetu, ir siuloma kad vaziuotu tik darbo dienu pertraukiamais grafikais, tuose marsrutuose kur jie reikalingi (1, 7,11,13,14,15,16) O jei siulote pirkti su autonomine eiga, gal but po 3 metu, teikite siulymus.
    Gerai, 3 metus dar juoksimės kaip dalis troleibusų stovi vietoje dėl to, kad kažkas atsitiko.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kalbu apie tai, kad reikia nupirkti troleibusus, kurie pakeis senus Solaris ir Berkhof. Labai gerai būtų su autonomine eiga ir bent 20 18m.
    ,, senieji' kaip vadinate Jus, dirba visose pertraukose, ilgai grojanciais ir tik keletas vairuotoju su pamainomis. Matijosaicio sios kadencijos ( iki 2027 m) planuose jokiu pirkimu nenumatyta.. Berghofai turetu, ir siuloma kad vaziuotu tik darbo dienu pertraukiamais grafikais, tuose marsrutuose kur jie reikalingi (1, 7,11,13,14,15,16) O jei siulote pirkti su autonomine eiga, gal but po 3 metu, teikite siulymus.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Siūlai mesti dabartinius naujus troleibusus vien dėl apvažiavimo? Resursas dabartinių dar net neįpusėtas ir niekas jų neleis.
    Teužtektu įdėti naujų akumuliaturių su kuriais galima būtu nuvažiuoti 1-2km. Labai dažnai matosi sustojusių troleibusų eilės, nes negali apvažiuoti paprastos kliūties, sustabdant beveik visą VT eismą mieste, arba kai nutrūksta ūsai, turi vidury kelio juos sutvarkyti.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.04.04, 20:44.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Tai ne ok kai troleibusus dėl bet kurios kliūties turi tampyti techninė pagalba, o dalis troleibusų tiesiog gali stovėti vienoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Siūlai mesti dabartinius naujus troleibusus vien dėl apvažiavimo? Resursas dabartinių dar net neįpusėtas ir niekas jų neleis.
    Kalbu apie tai, kad reikia nupirkti troleibusus, kurie pakeis senus Solaris ir Berkhof. Labai gerai būtų su autonomine eiga ir bent 20 18m.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Berkhofu buklė išties yra tragiška, dauguma yra avarinės būklės ir techniškai netvarkingi,TA nepraeina iš pirmo karto, yra ir daugiau niuansų su jais realiai,dauguma pagalbinių sistemų yra tiesiog atjungtos, todėl būtina planuoti pirkti bent 10-15 troleibusų nes laiko klausimas kiek jie važiuos, 3 naudojami kaip donorai. Be to 2006-2007 metų solarių buklė taip pat nespindi kapitalinio turbūt dar nei vienas neturėjo, kaip pavyzdys Čekijoje Solariams troleibusams yra daromas kapitalinis arba rimtesnis remontas atitarnavus 10-12 metų. Dėja viską stabdo miesto valdžia kuriai troleibusai ne prie širdies, ir tik laukia momento kol galės pakeisti kokį troleibusų maršrutą autobusais, kaip buvo su 2 troleibusuų maršrutų aišku yra planuose ir daugiau jų, tik stabdo staigus autobusų vairuotojų trūkumas ko pasekoje 2 buvo sugražintas troleibusams nors ir troleibusų vairuotojų tragiškai trūksta nemažai vairuotojų dirba po 6 dienas per savaitę.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.04.04, 20:18.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na, bent pusė Vilniaus troleibusų sugeba jau dabar apvažiuoti kliūtis ir be laidų. Ko tikrai nemoka dauguma Kauno troleibusų (apart Berkhof turbūt, kurių parke mažai)
    Jeigu įdomu yra Transphoto nuotraukos, kaip Kaune atrodo autonominė eiga.
    Siūlai mesti dabartinius naujus troleibusus vien dėl apvažiavimo? Resursas dabartinių dar net neįpusėtas ir niekas jų neleis.

    Komentuoti:

Working...
X