Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė dronestic.gus Rodyti pranešimąGyvenau viename miegamųjų rajonų ir niekada nesiskundžiau viešuoju transportu, nebent kokiu nors „bomžu“ troleibuse – maršrutų daug, nuvažiuoti galima beveik visur patogiai ir „greitai”. Tačiau persikėlus į Aleksotą situacija kiek kita – nors maršrutų skaičius panašus, vairuotojai grafikų, atrodo, nesilaiko ir važiuoja kaip jiems patinka. Ypač nustebina 26 autobusas.
Ką pastebėjau – neaiškiai ir durnai naudojami prailginti autobusai. Dažnai šio maršruto prailgintieji važiuoja beveik tušti – pustuščiai ar net visiškai tušti autobusai su vos keliais keleiviais atrodo labai kvailai, gi tikrai yra svarbesnių ar ilgesnių maršrutų, gal net koks 39 (pats juo nesinaudoju, bet gal būtų naudos iš 18 m autiko). Taip pat keista, kad prailginti autobusai važiuoja net ir vėlai vakare, apie 22 val., kai jų realiai niekam nereikia (na, o gal reikia, bet kažkaip dar nesu matęs juose žmonių). Jie būtų daug naudingesni rytinio piko metu.
Per retas važiavimo dažnis. Nepaisant to, kad keleivių šiame maršrute būna daug, autobusai kursuoja vos du kartus per valandą ar dar rečiau. Vietoje prailgintų autobusų gal net geriau padidinti reisų skaičių ir skirti papildomus vairuotojus. Bet, aišku, ne visada tų žmonių tiek daug, tai gal skirti tik papildomų reisų tam tikrom valandom?
Netvarkingi grafikai. Nors naujas grafikas įsigaliojo rugsėjį, jis beveik nesiskiria nuo vasaros varianto – tik keliose vietose laikai pakoreguoti vos keliomis minutėmis. Iš pradžių buvo kažkokia nesąmonė, būdavo atvejų su 15 minučių vėlavimu, kai dideli kamščiai būdavo, o dabar tai dažnas reiškinys, kad autobusas stotelėje stoviniuoja, „ilsisi“.
Autobusai atvyksta per anksti. Kartą autobusas išvažiavo net 4 minutėmis anksčiau nei turėjo. Jei ne bloga nuojauta, būčiau pavėlavęs. Nors vairuotojai neturėtų stovėti stotelėje iki paskutinės sekundės, absurdiška, kai rytais jie keliose stotelėse pastovi ilgiau nei reikia, o kitose – išvis nelaukia ir išvažiuoja anksčiau laiko.
Toks chaosas grafikų laikymesi tikrai erzina. Gal kas nors žino, kokia situacija buvo anksčiau su šiuo maršrutu?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenau viename miegamųjų rajonų ir niekada nesiskundžiau viešuoju transportu, nebent kokiu nors „bomžu“ troleibuse – maršrutų daug, nuvažiuoti galima beveik visur patogiai ir „greitai”. Tačiau persikėlus į Aleksotą situacija kiek kita – nors maršrutų skaičius panašus, vairuotojai grafikų, atrodo, nesilaiko ir važiuoja kaip jiems patinka. Ypač nustebina 26 autobusas.
Ką pastebėjau – neaiškiai ir durnai naudojami prailginti autobusai. Dažnai šio maršruto prailgintieji važiuoja beveik tušti – pustuščiai ar net visiškai tušti autobusai su vos keliais keleiviais atrodo labai kvailai, gi tikrai yra svarbesnių ar ilgesnių maršrutų, gal net koks 39 (pats juo nesinaudoju, bet gal būtų naudos iš 18 m autiko). Taip pat keista, kad prailginti autobusai važiuoja net ir vėlai vakare, apie 22 val., kai jų realiai niekam nereikia (na, o gal reikia, bet kažkaip dar nesu matęs juose žmonių). Jie būtų daug naudingesni rytinio piko metu.
Per retas važiavimo dažnis. Nepaisant to, kad keleivių šiame maršrute būna daug, autobusai kursuoja vos du kartus per valandą ar dar rečiau. Vietoje prailgintų autobusų gal net geriau padidinti reisų skaičių ir skirti papildomus vairuotojus. Bet, aišku, ne visada tų žmonių tiek daug, tai gal skirti tik papildomų reisų tam tikrom valandom?
Netvarkingi grafikai. Nors naujas grafikas įsigaliojo rugsėjį, jis beveik nesiskiria nuo vasaros varianto – tik keliose vietose laikai pakoreguoti vos keliomis minutėmis. Iš pradžių buvo kažkokia nesąmonė, būdavo atvejų su 15 minučių vėlavimu, kai dideli kamščiai būdavo, o dabar tai dažnas reiškinys, kad autobusas stotelėje stoviniuoja, „ilsisi“.
Autobusai atvyksta per anksti. Kartą autobusas išvažiavo net 4 minutėmis anksčiau nei turėjo. Jei ne bloga nuojauta, būčiau pavėlavęs. Nors vairuotojai neturėtų stovėti stotelėje iki paskutinės sekundės, absurdiška, kai rytais jie keliose stotelėse pastovi ilgiau nei reikia, o kitose – išvis nelaukia ir išvažiuoja anksčiau laiko.
Toks chaosas grafikų laikymesi tikrai erzina. Gal kas nors žino, kokia situacija buvo anksčiau su šiuo maršrutu?
Komentuoti:
-
Buna ir taip, kai liudna prie vairo..... https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...oogle_vignette
To dar neteko girdeti.
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.01.20, 18:05.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Nusimato šiam maršrutui 24, 27 maršrutų likimas.
Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.
24 panaikintas del mano kauno butent transporto korteliu atsiemimo statybininku gatveje. Atsaidarius punktui laisves al, ir poer karantina Mano k|aunas dirbo nuotoliu, nusspresta mars naikinti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar kaip planuojamas tramvajus Kaune, pagal brėžinius atrodo kad nemažai autobusų maršrutų išliks, tad kodėl gi ne padaryti signalų prioritetą autobusam ir kitam VT . Važiuodamas autobusu būna labai dažnai, kad kai autobusas įvažiuoja į sankryža kaik tik tada kai jau įsijungia raudona, nes autobusas važiuoji biški lėčiau negu automobilis, tad reikia pralaukti pro visą ciklą. Te užtektu padaryti, kad keliom sekundėm ilgiau išliktu žaliai pamačius atvažiuojanti autobusą. Kelionės taptu greitesnės, ir būtu mažiau vėlavimų, nes net gi ne piko metu kai būna labai mažai eismo, tenka matyti daug vėluojančių autobusų ( 9 ir 12 70% metu vėluoja nors važiuoja pro miegamuosius rajonus ir plačiomis gatvėmis kur mažai eismo ).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
vienintele iseitis 48 kazkuri keliais reisais nukreipti 71 marsrutu. niekas neduoda tike kilometru, kad troleibusines trasas dar dubliuotu 44 48 49
Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.01.17, 17:47.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Jei maršrutas važiuotų bent iki Kauno pilies (kaip, kad 44) keleivių ko gero būtų daugiau. Žmonėms nepatinka persėdimai.
48B 48C tiktu aptarnauti tuos kelis reisus, kur dar vaziuoja vienas kitas keleivis. marsrutas paleistas nuo 2024 12 04Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.01.18, 18:33.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnet mikriukas cia darbo netures. dienos statistika 30 keleiviu.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Koks likimas maršruto nusimato? Naikinimas ar autobuso pakeitimas mikriuku?
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
tai vienas nereikalingiausiu marsrutu. keleiviu nera, daugumoje reisu veza ora.
Komentuoti:
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąKaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?
Komentuoti:
-
Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
Dabar monopolija
Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 09:42.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 20:19.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nėra patrauklu, nes klaustrofobiška ir labiau jaučiasi visokie kvapai nei erdviam autobuse. Mikrai galėtų būti nebent užsakomieji reisai. Net privežamuosiuose geriau organizuot autobusus arba sumažinto tipo autobusus (kurie esme/feel'u primintų paprastus autobusus).Paskutinis taisė ikarusas; 2024.12.28, 16:30.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobas nėra patrauklu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mikrobas nėra patrauklu.
Komentuoti:
Komentuoti: