Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • karolis1993
    replied
    1100 Eur kaip už tokį darbą tai labai mažai.. Be to situacija manau dar blogės,nes planuojama optimizuot įmonės veiklą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Turėjo būti alternatyva, pvz vėl gi bilietų automatai kurie nėra brangūs ir taip leistų atsisakyti prekybos iš vairuotojo. kaip yra daugumoje Europos šalių.
    Dėl parduotuvių kad pasinaudoti viešojo transporto paslaugomis, eiti į parduotuvę pvz Rimi mieste yra labai nedaug, Maxima yra už 1km nuo gyvenamos vietos todėl tas yra nepatogu, kad 1km eiti kad papildyti kortelę išlaukus bendroje eilėje prie kasos,po to eiti į stotelę. Be to viešasis transportas važiuoja nuo anktyvo ryto tuo metu parduotuvės nedirba.
    Kokias Tu čia pasakas seki?
    Absoliuti dauguma žmonių bent kartą į mėnesį būna prekybos centre atsipirkti. Tada ir pasipildai kortelę kokiam mėnesiui.
    Nepatinka spaudos kioskas, prekybos centras, pildyk internetu.
    Ps: ir gal dar nežinau kokios pildymo vietos papildomai.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Etransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.

    Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
    Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.
    Turėjo būti alternatyva, pvz vėl gi bilietų automatai kurie nėra brangūs ir taip leistų atsisakyti prekybos iš vairuotojo. kaip yra daugumoje Europos šalių.
    Dėl parduotuvių kad pasinaudoti viešojo transporto paslaugomis, eiti į parduotuvę pvz Rimi mieste yra labai nedaug, Maxima yra už 1km nuo gyvenamos vietos todėl tas yra nepatogu, kad 1km eiti kad papildyti kortelę išlaukus bendroje eilėje prie kasos,po to eiti į stotelę. Be to viešasis transportas važiuoja nuo anktyvo ryto tuo metu parduotuvės nedirba.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Etransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.

    Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
    Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Žiogas tai papildomas mokėjimo būdas. Iki tol buvusios KVT kortelės nepanaikintos, tai nesuprantu kaip bloginama apmokėjimo situacija atsiradus papildomam mokėjimo būdui nepanaikinus buvusių... Dar papildomai ir kreditinės tuoj aktyvuosis.
    Viešojo transporto kortelę papildyti dabar yra įšukis, prieš 10 metų mano mikrorajone 2km spinduliu buvo 7 spaudos kioskai, šiuo metu tik 1, bet ir taip jis dirba tik darbo dienomis nuo 7 iki 16h.O alternatyvų nėra, reikia iš anksto mastyti kur išlipti kad pildyti kortelę, O ar tai skatina naudotis viešuoju transporto, paprastus žmones kurie dabar važinėja automobiliu? Tikrai ne, susimokėti už važiavimą turi būti patogu, ir paprasta bet kokio amžiaus žmogui.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Reklamuose matau nuo kažkur 1400 EUR, kur būna tie plakatai ant autobusų.
    Ir čia nuo 1400:
    https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613
    Dėja realybė visai kita, 1400€ po mokesčių gauna tik išdirbe +- 200h per menesį, dirbant iprastą mėnesio normą be viršvalandžių vairuotojai gauna 1200-1300€ ne daugiau.

    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Atsiskaitymas kreditinėmis jau veikia.
    Tikrai miesto gyventojas nemokės banko kortele nes su ja yra brangiau: E.Bilietų važiavimo kaina 0,70€ prieš banko kortele 1€ ir su ja nėra nemokamo persėdimo galimybės, taip pat bilietas tik pilna kaina.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    176 grubiai skamba taip įprastos darbo valandos 4 savaitės x 40 val plius dar porą dienų (nes mėnesį daugiau nei 4 savaitės).
    Tai 1100 buvo už tas 176 valandas, ar visgi už mažesnį valandų kiekį?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Reklamuose matau nuo kažkur 1400 EUR, kur būna tie plakatai ant autobusų.
    Ir čia nuo 1400:
    https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613
    Net jei 1400 vis tiek 300 eurų skirtumas gan didelis.
    O žodžiai “tai reikia dirbti daugiau” tiesiog fantastika.
    Paprastas palyginimas:
    Vilniuje VVT vairuotojo mėnesinė norma (minimumas) yra 159 val. kai tuo tarpu Kaune ta norma yra 17 val. daugiau (176 val.).
    Taip pat atlyginimai skiriasi ir priemokos Vilniuje yra didesnės.
    Turiu pažystamą vairuotoją, kuris pirmą mėnesį darbo VVT gavo ~1800 eurų į rankas už 168 išdirbtas valandas per mėnesį (gavo priemoką už ilgą autobusą ir pertraukiamą grafiką).

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Atsiskaitymas kreditinėmis jau veikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nauji vairuotojai bėga ne dėl eismo kultūros, o dėl to, kad žadėta 2000 į rankas, o faktiškai 1100 duok dieve.
    Reklamuose matau nuo kažkur 1400 EUR, kur būna tie plakatai ant autobusų.
    Ir čia nuo 1400:
    https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Žiogas tai papildomas mokėjimo būdas. Iki tol buvusios KVT kortelės nepanaikintos, tai nesuprantu kaip bloginama apmokėjimo situacija atsiradus papildomam mokėjimo būdui nepanaikinus buvusių... Dar papildomai ir kreditinės tuoj aktyvuosis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Kaune viešasis transportas yra labai gilioje duobėje, pagrindiniai maršrutai kaip 1,7,13,14 veža orą darbo dieną (Gal tik piko metu keleta reisu būna pilnesni, bet didžioji dalis keleivių, pensininkai arba Ukrainiečiai kurie ir taip nemokamai važiuoja), ypač savaitgaliais.
    Apie tvarkarasčius geriau išvis nieko nesakysiu nes per 10 metų, ką jau kalbėti prieš 20 metų troleibusai važiavo dvgubai dažniau, nors nėra mikroautobusų iš dalies.
    Dėja miesto savivaldybei viešasis transportas nerūpi ir nieko konkrečiai neplanuojama kad pradėti gaivinti viešąjį transportą Kaune, viešasisi transportas paskutinius reisus daro 22 valandą, savaitgalį irgi panašiai, o dauguma autobusu maršrutų tik iki 21h (ir intervalai pagrindinių maršrutų 20-30min, kitų 50-90min) .
    Bilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono), tuo tarpu Vakarų Europa plečia bilietų automatų naudojimą, arba yra didelis pasirinkimas kaip susimokėti už važiavima, pvz Varšuvoje yra ne tik bilietų automatai stotelėse ar visuose transporto priemonėsė, bet galima mokėti banko kortele, bei dar 6 telefono programose.
    Apie naktinius autobusus tik pasvajoti nes visi nėra tam paklausos, visi su automobiliais važiuoja arba boltais.
    O kad kažka gerinti maršrutų tinklę ar intervaluose, dėja nieko nebus nes troleibusų/autobusų vairuotojų trukstą apie 100 tam kad užtikrinti bent iki 2019 metų buvusius tvarkarasčius. Dabartiniai tvarkarasčiai nuo rugsėjo yra +- Covid laikotario kai buvo įvairūs apribojimai ir t.t.
    Nauji vairuotojai atėje ilgai nepadirba dėl tokio tragiško eismo, bei kultūros ir pabėga o esami vairuotojai dirba po 9-12 valandų per dieną bei 5-6 dienas per savaitę.
    Nauji vairuotojai bėga ne dėl eismo kultūros, o dėl to, kad žadėta 2000 į rankas, o faktiškai 1100 duok dieve.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaune viešasis transportas yra labai gilioje duobėje, pagrindiniai maršrutai kaip 1,7,13,14 veža orą darbo dieną (Gal tik piko metu keleta reisu būna pilnesni, bet didžioji dalis keleivių, pensininkai arba Ukrainiečiai kurie ir taip nemokamai važiuoja), ypač savaitgaliais.
    Apie tvarkarasčius geriau išvis nieko nesakysiu nes per 10 metų, ką jau kalbėti prieš 20 metų troleibusai važiavo dvgubai dažniau, nors nėra mikroautobusų iš dalies.
    Dėja miesto savivaldybei viešasis transportas nerūpi ir nieko konkrečiai neplanuojama kad pradėti gaivinti viešąjį transportą Kaune, viešasisi transportas paskutinius reisus daro 22 valandą, savaitgalį irgi panašiai, o dauguma autobusu maršrutų tik iki 21h (ir intervalai pagrindinių maršrutų 20-30min, kitų 50-90min) .
    Bilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono), tuo tarpu Vakarų Europa plečia bilietų automatų naudojimą, arba yra didelis pasirinkimas kaip susimokėti už važiavima, pvz Varšuvoje yra ne tik bilietų automatai stotelėse ar visuose transporto priemonėsė, bet galima mokėti banko kortele, bei dar 6 telefono programose.
    Apie naktinius autobusus tik pasvajoti nes visi nėra tam paklausos, visi su automobiliais važiuoja arba boltais.
    O kad kažka gerinti maršrutų tinklę ar intervaluose, dėja nieko nebus nes troleibusų/autobusų vairuotojų trukstą apie 100 tam kad užtikrinti bent iki 2019 metų buvusius tvarkarasčius. Dabartiniai tvarkarasčiai nuo rugsėjo yra +- Covid laikotario kai buvo įvairūs apribojimai ir t.t.
    Nauji vairuotojai atėje ilgai nepadirba dėl tokio tragiško eismo, bei kultūros ir pabėga o esami vairuotojai dirba po 9-12 valandų per dieną bei 5-6 dienas per savaitę.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.08.28, 19:11.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.
    Buvau vasarą Kaune, važiavau 12 maršrutu su Berkhofų (18m troleibusas) ir nuo Petrašiūnų iki pat Klinikų buvo vos 4 keleiviai įskaitant mane.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Kaune, jei žmogus turi automobilį, jis juo ir naudosis, nes niekas tam netrukdo, o autobusas lėtesnis ir netoks patogus. Beto yra labai stipri automobilizmo kultūra, tad VT didžiajai daliai žmonių nėra norma. Kiek pastebėjau tai 70% keleivių VT būna arba pensininkai, arba kelių metų nuo to, tačiau ir jų mažėja.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.08.28, 18:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.
    Automatiškai nepasitikėčiau juo. Jei maršrutų buvo panašiai abi vasaras ir nieko tokio kaip COVID neįvyko, statistiškai sunkiai tikėtinas 30ptoc kritimas.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kažkas yra labai negerai, jeigu taip stipriai krenta keleivių skaičius ir miestas dar labiau automobilizuojasi.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    2025 vasaros sezonu KA paslaugomis pasinaudojo 30 proc. maziau keleiviu nei pernai vasaros sezonu. . Vidutinis transporto priemoniu uzimtumas 18 proc - pernai 26 proc.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    Iš kitos pusės Vilniui yra būtinybė jį gerinti, kadangi žmonės fiziškai į VT netelpa. Kaune tokios problemos nėra, nors ir paskutinius 5 metus VT Kaune retėjo.
    Vilniuje jei nedažnintų, jis būtų visiško ubagiško lygio (iš esmės ir yra), Kaune dabartinis status quo nėra geras ar gerėjantis, tačiau yra +/- patenkinamas.
    Kaunas tuo pačiu yra labiausiai automobilizuotas Lietuvos didmiestis.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kaunas stagnuoja, o Vilnius eina į priekį, dažnina transportą, sugrąžino naktinius maršrutus, pertvarko dalį dieninių maršrutų.
    Iš kitos pusės Vilniui yra būtinybė jį gerinti, kadangi žmonės fiziškai į VT netelpa. Kaune tokios problemos nėra, nors ir paskutinius 5 metus VT Kaune retėjo.
    Vilniuje jei nedažnintų, jis būtų visiško ubagiško lygio (iš esmės ir yra), Kaune dabartinis status quo nėra geras ar gerėjantis, tačiau yra +/- patenkinamas.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Kad KA taptu tikrai gera sistema, tereikėtu sutvarkyti maršrutus ir jų tvarkaraščius, paoptimizuoti stotelių ir šalia esančių perėjų dėstymą, ir daugiau A juostų. Netgi jei paskutinių dviejų dalykų nesugebėtu padaryti, vien pakoregavus esamus maršrutus ir jų tvarkaraščius, sistema būtu žymiai geresnė.

    Komentuoti:

Working...
X