Parašė ne robotas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Klaustukas ar autobusai pravažiuotų ta Gėlių rato gatve, daug šansų, kad gatvė priparkuota lengvųjų.
-
-
Supratau tą mintį. Tik nesupratau kodėl privežamieji tai tinka nors ir kas 3 valandas kai net dabar jie važiuoja 6 kartus dažniau. Ant tiek bloginti situacijos nesinori.Parašė Traf Rodyti pranešimą
Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.
Miesto maršrutai būtų privežamieji.
Komentuoti:
-
Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?
Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?
Miesto maršrutai būtų privežamieji.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?Parašė Traf Rodyti pranešimą
Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.
Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.
Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....
Kauno pilis - Romainiai
Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.
Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?
Komentuoti:
-
Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.
Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....
Kauno pilis - Romainiai
Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu todėl, kad jie nepriklausomai nuo laikotarpio važiuoja labai retai?Parašė ne robotas Rodyti pranešimą32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.06.17, 22:06.
Komentuoti:
-
Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.
Komentuoti:
-
Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąTvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23
Komentuoti:
-
Tvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23
Komentuoti:
-
Ištiesų taip, sumaišiau, bet vistiek savaitgaliais nemaža dalis maršrutų pakeičiami mikrobais, kurie labai lengvai užsikemša. Kaip tokio dydžio miestui, gan daugoka tų mikrobų Autobusų parke. Google Earth žemėlapiuose matosi kad parke yra jų virš 30.
Komentuoti:
-
Kažką maisote, 41 važiuoja tik dideli, ir tik darbo dienom, su 54 nesąmonė kuri kažkada buvo padaryta su 38 ir 57 savaitgalį, keli grafikai turi važiuoti dideli, bet realiai vienas gal važiuoja, užtat 71 važiuoja lyg būtų karantinas, ir būtų išlaikyti atstumai tarp keleiviųParašė ne robotas Rodyti pranešimąBent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir nuo kitos savaitės, bet kontūrai jau aiškūs: iki negalėjimo išretinti tvarkaraščiai, dar saulei šviečiant nustojantys kursuoti autobusai, jokių naktinių maršrutų. Žodžiu, jeigu reikia kažkur nuvažiuoti - sėsk į mašiną ir važiuok, o geriausia sėdėk namie. Pernai rugpjūtį būnant Kaune teko naudotis VT - pavyzdžiui, 5 maršrutas buvo pilnas ir kursavo tik kas 20 minučių. Nors dabar, žiūriu, nė vasaros tvarkaraščių nereikia - troleibusai ar taip, ar taip kursuoja kas 20 min., net piko valandomis.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąVasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Reik skaityti spauda. Kilometrai didinami nebus, dotuojamo kilometro kaina mazes, greiciai dides. itampa atjungta. uz kabanti tinka moketi nereikia. benet valdz\ia sugalvos mokesti. kitu metu planuose irgi nera Kauno mariu.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
Komentuoti:
-
Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
greiciausia niekadaPaskutinis taisė Kriugeris; 2025.06.05, 17:43.
Komentuoti:
-
greiciausia niekadaParašė Kriugeris Rodyti pranešimąTroleibusai šiemet į Kauno marias vėl nevažiuos..
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ziuos-37546540
Komentuoti:
Komentuoti: