Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.
    Bet tu ir bukas kaip bato aulas:

    1. Skirtingi vairuotojai skirtingas valandas laiko geresnėmis. Ir nesigauna, kad kiekvienam paskirti tas valandas, kurias būtent tas vairuotojas laiko geresnėmis. Kas reiškia, kad vienas bus nuskriaustas, o kitas laimingas.

    2. Imkime, kad visi vairuotojai geresnėmis laiko tas pačias valandas kaip ir tu. Netgi šituo atveju taip pat gaunasi, kad visiems tų geresnių valandų neužtenka. Ir kažkas bus laimingas jas gavęs, o kažkas nuliūdęs jų negavęs.

    Abiem atvejais gaunasi kad kažkas bus gavęs blogesnes, o kažkas geresnes valandas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.
    Aš skaitau geresnėmis valandomis tik tas už kurias daugiau apmokama.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.
    Prie ko čia tie tarifai. Esmė, kad vieni žmonės nori vienokių valandų, kiti kitokių ir tos valandos, kurių nori dauguma pasidaro geresnėmis, kurių ne visiems užtenka. Todėl ir yra simpatijos antipatijos skirstant valandas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
    Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
    Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.
    Pradedant nuo 4 ryto taip turėsi 2 valandas naktinių valandų. Nuo 22h iki 6h ryto mokamas naktinis tarifas 1.5 karto daugiau valandinis įkainis vietoj 6 eurų 9 eurai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.
    Tu kvailas ar kas tau yra? Gali važinėti nuo 8 ryto, gali važinėti nuo 4 ryto, gali važinėti iki 19 gal, gali važinėti iki 23 val.
    Nekalbu apie savaitgalio valandų kiekius.
    Ta prasme Kauno autobusų vairuotojas nesupranta kuo skiriasi palankūs ir nepalankūs grafikai, čia jau bukimo viršūnė.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.
    Ir valandos ką įtakoja? Piko metu eismas lėtesnis važiuoji lėčiau, ne piko greičiau. Jei proto galvoj yra nei vienu nei kitu atveju nebandai daryti kažko neįmanoma tai yra lėkti tipo kad vėluoju.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O tai kokie tie geri maršrutai ?
    Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.
    Tu skaityt išmok. Ne maršrutai geri rašiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.
    O tai kokie tie geri maršrutai ?
    Man dirbant visi buvo vienodi nes visada dirbau vienodu tempu svarbu tik neskubėti.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
    Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.
    Jei zioga turi ar kortele, tai analogiskai zymetu ir antraji bilieta.

    O del pirkimu is vairuotoju- tai parasyta aplamai nesiejant jokio ivykio. Tiesiog parkui visi pinigai lieka, bilietu platintojams( Maksima Rimi, Kuno spauda, Narvesen, Silas ) nulis. Vilnius geriausiai padare su pirkimu transporto priemoneje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
    ​​​​
    Tai gal ne kokie maršrutai, o kuriomis valandomis dirbi yra esmė pagal gerumą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti, ir kuo daugiau nauju bilietu. vairuotojo parduotas bilietas - yra auksinis parkui. 70 ct gauna parkas grynojo pelno, nereikia dalintis su su platintojais, kurie ima apie 13 proc
    Nesąmones kalbi, jei darytų specialiai, kad daugiau žmonės išleistų (ir aišku mažiau važinėtų, nes brangiau) tai išvis neykeistų persėdimų nemokamų.
    Antra - jei žmogus nespėja į norimą persedimą tai visų pirma akivaizdu, kad jis turėjo kortelę arba žiogą, tad ir antrą bilietą ne iš vairuotojo pirktų.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

    Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).
    Viskas daroma tam, kad zmogus nespetu per 30 min persesti,
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2025.03.09, 17:14.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Viena didžiausių Kauno VT problemų yra prastas autobusų dažnis, autobusai dažnai važiuoja kas 20min, bet kai yra daug dubliuojančių maršrutų, tai nebūtu problema. Tačiau dažnai maršrutai tarp kurių persėdimų nebus, jie vistiek važiuoja porose ( pvz iš Saulėtekio, 7 ir 10 stoteles būna beveik tokiu pačiu metu, tačiau niekas tarp jų nerpersės, arba 9 ir 16 kai mokiniam baigesi mokykla, 11 ir 14/13 ir t.t ), net gi jei būtu norinčių persėsti, kai dažnai vėluoja ar skuba autobusai, o tarp jų tarpai būna ~1min tarpai, tai didelė rizika, kad persėsti nepavyks.

    Kalbant apie persėdimus, kodėl stotelės tokiose keistose vietose, toli nuo perėjų ir kitų stotelių ( pvz Utenos g. kur persėdant pvz iš 4 link Troleibusų parko į 14 link Eigulių, reikia pereiti 3 perėjas ir 300m žygį ).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.
    O koks skirtumas yra kokie maršrutai tavo grafike sudėti (man dar dirbant ten nesudarė jokio skirtumo pvz 3 ar 37 ar kiti visi likusieji. Kas nepatikdavo jei reikėdavo dirbti su mikriuku ir rezervo dieną) Vistiek bendras darbo laikas turi būti visiems daugmaž max kelių valandų skirtumu vienodai
    ​​​​

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Cia tikrai jokia nenaujiena., Kautroj ir LTG link ta pati situacija.... KA net vairuotojams sudaro grafika be pavardes, nurodant tik tabelio numeri, tam kad bebutu zinoma kam ir su kuo vykdomos makles.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Skundžiasi mobingu, o „Kauno autobusai“ tikina, kad nėra taip, kaip sako vairuotojas
    Darbuotojų nešamos dovanos administracijai siekiant palankesnių darbo grafikų, mažesni nei žadama atlyginimai ir pastovus laikas rezerve – taip darbo sąlygas UAB „Kauno autobusai“ nupasakojo vienas su portalu „Kas vyksta Kaune“ susisiekęs skaitytojas. Visgi darbuotojų profesinė sąjunga teigia, jog korupcijos apraiškos nėra sisteminės, o pati įmonė paaiškino, kokiu principu sudaromi darbo grafikai ir apskaičiuojamas atlyginimas.

    Portalo redakcija sulaukė niūraus skaitytojo laiško – vyras pasakoja, jog pats ne vienerius metus dirba autobuso vairuotoju, tačiau negali patikėti tuo, kas vyksta įmonėje.

    „Tokio mobingo ir klestinčio verslo neteko matyti. Primena 1990-uosius“, – skundėsi skaitytojas.

    Vairuotojas savo tapatybės neatskleidė, bet teigė, jog tikisi pagalbos iš žiniasklaidos, siekiant problemą išviešinti, nes darbuotojų profesinė sąjunga yra „fiktyvi“, pagalbos nesitiki ir iš Valstybinės darbo inspekcijos (VDI).

    Skaitytojas laiške dėsto, jog darbuotojų grafikai įmonėje yra sudarinėjami nesąžiningai – priklausomai nuo simpatijų ar antipatijų konkrečiam darbuotojui.

    Esą vairuotojai patys neša tvarkaraščius sudarinėjančiai darbuotojai dovanas, kad galėtų užsitikrinti sau palankesnį darbo grafiką.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Pastebėjau, kad nuo Kovo sutankintuame 40 ne tik atsiranda po papildomą autobusą visą dieną, o 37 tik nuo vakarinio piko, bet ir reisai yra pagreitinami. Kas reiškia autobusas trasą įveikia kai kuriais 40-o reisais net ir iki 4 minutėmis greičiau. Piko metu vidutiniškai vieną minutę. 37 panašiai, bet mačiaui r minute lėtesnį reisą. Taip kad dėl stop mygtukų tikrai daromos korekcijos į keleivių naudą.
    Taip pat duoda žinoti, kad Kaune šiuo metu autobusų vairuotojų tikrai netrūksta (primenu kad 2 vis dar važiuoja autobusai vietoje troleibusų)

    Bei atradau, kad važiuos ir iki vėlesnių valandų (labiau galioja 37)
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.26, 21:07.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
    Tikra tiesa, pritariu nuomonei. Organizavimas yra labai prastas. Ziediniai marsrutai gerai T 9/12 13/14 15/16 taciau keleiviu pervezama skirtingai, del to koordinuomi marsrutai, nors taip buti neturetu

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
    Labai geras 71T marsrutas. dienos apyvarta 20 keleiviu. Kur yra keleiviu, ten pakankamas ir daznumas. daug besidubliuojanciu trasu, tik dazniau keleiviai laukia savo transporto,

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
    Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
    O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
    keleiviai skaiciuojami ir ukrainieciai,. Jei ne ukrainieciai, Kauno VTvisiskai mires, butu vezamas oras. kontingentas pensininkai ir studentai bei moksleiviai Siandien 1 asis troleibusu marsrutas ties gel stotimi i is landijos pl veze 6 keleivius,(16 valanda). Kauno vieso transporto didziausia uzimtumas buna pirm,adieni antradieni ir penktadieni, bet penktadieni pikas prasideda apie 13 val iki 17, veliau tuscia ir grafiko tempimas...

    Komentuoti:

Working...
X