Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kriugeris
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Šiandien prie Gėlų ratų g. ir Vydūno al. sankryžos, buvo nukrites medis. Autobusai važiuojantys link Dainavos, kiek atrodė galėjo apvažiuoti kliūtį gelių rato g, tačiau jie toliau stovėjo ir laukė. Tai Įdomu kodėl autobusai taip nedarė.
    Click image for larger version

Name:	20250619_144756.jpg
Views:	1251
Size:	3,43 MB
ID:	2206356 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250619_150744_Samsung Internet.jpg
Views:	1211
Size:	183,3 kB
ID:	2206357
    Klaustukas ar autobusai pravažiuotų ta Gėlių rato gatve, daug šansų, kad gatvė priparkuota lengvųjų.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Šiandien prie Gėlų ratų g. ir Vydūno al. sankryžos, buvo nukrites medis. Autobusai važiuojantys link Dainavos, kiek atrodė galėjo apvažiuoti kliūtį gelių rato g, tačiau jie toliau stovėjo ir laukė. Tai Įdomu kodėl autobusai taip nedarė.
    Click image for larger version

Name:	20250619_144756.jpg
Views:	1251
Size:	3,43 MB
ID:	2206356 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250619_150744_Samsung Internet.jpg
Views:	1211
Size:	183,3 kB
ID:	2206357

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Traf Rodyti pranešimą

    Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.

    Miesto maršrutai būtų privežamieji.
    Supratau tą mintį. Tik nesupratau kodėl privežamieji tai tinka nors ir kas 3 valandas kai net dabar jie važiuoja 6 kartus dažniau. Ant tiek bloginti situacijos nesinori.

    Komentuoti:


  • Traf
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?
    Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?
    Mano mintis, kad miesto maršrutai turėtų reguliarų dažną intervalą, panašiai kaip 13as troleibusas, o važiuojantys į tolimus miesto taškus, kurie ar taip ar taip labai reti, jie gali turėti savo spec grafikus ir pradėti kelionę nuo didesnių transporto mazgų, kaip Kauno pilis, Geležinkelio stotis.

    Miesto maršrutai būtų privežamieji.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Traf Rodyti pranešimą

    Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.

    Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.

    Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....

    Kauno pilis - Romainiai
    Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.
    Tai tipo gerai, kad vietoj dabar tarkim 2 kartų į valandą į Romainius ir Rokis kartą į 3 valandas važiuotų?
    Kokia čia to mintis, kad Romainiams ir rokams tiktų "nors kartą į 3 valandas"?

    Komentuoti:


  • Traf
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Kadangi palietėt šitus retininkus, tai visad norėjau paklausti: kokia prasmė maršrutų tinkle turėti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas antrą pilnatį? 17ioliktas, jis iš vis, kaip koks tarpmiestinis Kautros maršrutas, važiuojantis kartą per dieną. Čia visą darbotvarkę, juo reguliariai naudojantis, reiktų derinti, kad nepraleist kada vėl važiuos.

    Kiti; kaip 20as, ir 41as tai grynai miesto maršrutai, bet kokia prasmė turėti miesto maršrutus važiuojančius be galo retai? Kodėl tokiam mažame miestely maršrutų iš pažiūros, virš šiašiasdešimt. Gi mes ne metropolitenas.

    Nu va, paverkiau. O jei rimtai, tai palinkėčiau maršrutų mažiau, bet geriau dažniau važiuojančių! o visi tie retenybės galėtų būt suvaryti į tam tikrus taškus, pvz Kauno pilį ar Geležinkelio stotį, turėti labai konkretų užmiestinį galutinį tašką ir tegul važiuoja nors kartą kas tris valandas....

    Kauno pilis - Romainiai
    Geležinkelio stotis - Rokai ir t.t.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Kaip suprantu todėl, kad jie nepriklausomai nuo laikotarpio važiuoja labai retai?

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.06.17, 22:06.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.
    Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Tvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23
    Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Tvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Ištiesų taip, sumaišiau, bet vistiek savaitgaliais nemaža dalis maršrutų pakeičiami mikrobais, kurie labai lengvai užsikemša. Kaip tokio dydžio miestui, gan daugoka tų mikrobų Autobusų parke. Google Earth žemėlapiuose matosi kad parke yra jų virš 30.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
    Kažką maisote, 41 važiuoja tik dideli, ir tik darbo dienom, su 54 nesąmonė kuri kažkada buvo padaryta su 38 ir 57 savaitgalį, keli grafikai turi važiuoti dideli, bet realiai vienas gal važiuoja, užtat 71 važiuoja lyg būtų karantinas, ir būtų išlaikyti atstumai tarp keleivių .

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Tikrai taip, ypač savaitgaliais su transportu prastai..

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Vasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?
    Gal ir nuo kitos savaitės, bet kontūrai jau aiškūs: iki negalėjimo išretinti tvarkaraščiai, dar saulei šviečiant nustojantys kursuoti autobusai, jokių naktinių maršrutų. Žodžiu, jeigu reikia kažkur nuvažiuoti - sėsk į mašiną ir važiuok, o geriausia sėdėk namie. Pernai rugpjūtį būnant Kaune teko naudotis VT - pavyzdžiui, 5 maršrutas buvo pilnas ir kursavo tik kas 20 minučių. Nors dabar, žiūriu, nė vasaros tvarkaraščių nereikia - troleibusai ar taip, ar taip kursuoja kas 20 min., net piko valandomis.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Vasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
    Reik skaityti spauda. Kilometrai didinami nebus, dotuojamo kilometro kaina mazes, greiciai dides. itampa atjungta. uz kabanti tinka moketi nereikia. benet valdz\ia sugalvos mokesti. kitu metu planuose irgi nera Kauno mariu.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    greiciausia niekada
    Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.06.05, 17:43.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Troleibusai šiemet į Kauno marias vėl nevažiuos..

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ziuos-37546540
    greiciausia niekada

    Komentuoti:

Working...
X