Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Tvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23
    Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Tvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Ištiesų taip, sumaišiau, bet vistiek savaitgaliais nemaža dalis maršrutų pakeičiami mikrobais, kurie labai lengvai užsikemša. Kaip tokio dydžio miestui, gan daugoka tų mikrobų Autobusų parke. Google Earth žemėlapiuose matosi kad parke yra jų virš 30.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
    Kažką maisote, 41 važiuoja tik dideli, ir tik darbo dienom, su 54 nesąmonė kuri kažkada buvo padaryta su 38 ir 57 savaitgalį, keli grafikai turi važiuoti dideli, bet realiai vienas gal važiuoja, užtat 71 važiuoja lyg būtų karantinas, ir būtų išlaikyti atstumai tarp keleivių .

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Tikrai taip, ypač savaitgaliais su transportu prastai..

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Vasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?
    Gal ir nuo kitos savaitės, bet kontūrai jau aiškūs: iki negalėjimo išretinti tvarkaraščiai, dar saulei šviečiant nustojantys kursuoti autobusai, jokių naktinių maršrutų. Žodžiu, jeigu reikia kažkur nuvažiuoti - sėsk į mašiną ir važiuok, o geriausia sėdėk namie. Pernai rugpjūtį būnant Kaune teko naudotis VT - pavyzdžiui, 5 maršrutas buvo pilnas ir kursavo tik kas 20 minučių. Nors dabar, žiūriu, nė vasaros tvarkaraščių nereikia - troleibusai ar taip, ar taip kursuoja kas 20 min., net piko valandomis.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Vasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
    Reik skaityti spauda. Kilometrai didinami nebus, dotuojamo kilometro kaina mazes, greiciai dides. itampa atjungta. uz kabanti tinka moketi nereikia. benet valdz\ia sugalvos mokesti. kitu metu planuose irgi nera Kauno mariu.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    greiciausia niekada
    Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
    Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.06.05, 16:43.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
    Troleibusai šiemet į Kauno marias vėl nevažiuos..

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ziuos-37546540
    greiciausia niekada

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Ant komposterių suklijuoti lipdukai, stotelėse iškabinti plakatai, skelbiantys, kad prie kompiuterio reikia glausti tik vieną kortelę, nes dabar, kai bus įvestas atsiskaitymas banko kortelėmis, nebebus galima glausti kelių kortelių (tame tarpe ir piniginės, tašių), nes už kelionę gali nuskaityti dvigubą kainą.
    Paskutinis taisė Medūza; 2025.06.04, 18:49.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.
    sviestas sviestuotas. As ne patarimo klausiu. man idomu kodel Vilniuje visais imanomais siuo metu atsiskaitymo ir kleiavimo budais bilieto kaina islieka nepakitusi ( 90 ct ) o Kaune kaina padideja nuo 70 ct iki 1 e. juk jei pildai korltele |kauno ar |Lietuvos spaudoje, maksimoje,Rimi jiems 23 proc komisiniai, o cia mokant tiesiogiai i KA kisene kaina didesne

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?
    Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Ar naujausiuose Soliariuose priekyje po dangčiu paslėpti du gesintuvai, ar tik vienas? Škodos ir senieji Soliariai turi du (6 ar 9 kg, patikslinkit), įdomu kaip su naujausiais kilo klausimas ar verta stabdyti troleibusą jeigu mašina užsidegė ar ne

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

    Daroma ko gero dėl tų žmonių patogumo, kurie atvykę laikinai (turistai, ar iš kito miesto) bei nenori siųstis Žiogo programėlės dėl kelių pravažiavimų. Dėl šios priežasties turbūt ir kaina didesnė nei Žiogo bilieto.
    Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Persėdimo nemokamo per 30min. galimybė bus su kortele?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kainą taip pat didina kortelės aptarnavimo mokesčiai - žioge minimali suma yra 2€, spėju dauguma pildo didesne suma, tai aptarnavimas vienam bilietui gaunasi gerokai pigesnis.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Gerbiamasai autoriau, kuo skiriasi mokejimas ziogu ir mokejimas asmenine kortele? juk moku pats, juk menais atvejais vairuotojas neatlieka pardavimo funkcijos ir kodel turiu moketi brangiau?
    Daroma ko gero dėl tų žmonių patogumo, kurie atvykę laikinai (turistai, ar iš kito miesto) bei nenori siųstis Žiogo programėlės dėl kelių pravažiavimų. Dėl šios priežasties turbūt ir kaina didesnė nei Žiogo bilieto.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Mokėti už kelionę Kauno viešajame transporte bus galima ir banko kortelėmis ar išmaniaisiais įrenginiais
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/05/...s-irenginiais/
    Gerbiamasai autoriau, kuo skiriasi mokejimas ziogu ir mokejimas asmenine kortele? juk moku pats, juk menais atvejais vairuotojas neatlieka pardavimo funkcijos ir kodel turiu moketi brangiau?

    Komentuoti:

Working...
X