Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Iš fb:
kauniečiai, daugiau patogumo jums ir dėl jūsų!
nuo rugsėjo 6 dienos:
54-uoju maršrutu „sargėnai–onkologijos ligoninė” keleivius veš didesnės talpos autobusai;
31a maršrutas „technikumo g.–s. Dariaus ir s. Girėno g.–kauno pilis” dažniau kursuos vakarais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
2025 rudens sezonas Kaune: 107 troleibusai darbo dienomis. 73 polisio dienomis. L abai didelis iairuotoju trukumas. Tr skaicius marsrutuose darbo diena / savaitgalis :
1- 12/7;
2- 4
4- 5/4
5- 8/7
7-11/7
8- 5/5
9 ir 12 marsrutai 7/5
10-5; 10 A -3
11 -9/6
13 ir 14 marsrutai - 10/7
15 ir 16 marsrutai -7 /5
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lyg minima optimizavimo reforma Kauno VT, bet man įdomu jei vis tik statys tramvajų, gal tada geriausia būtų daryt reformą, bet aišku čia be 2035 ar net 2040 nieko nebus.
Priimtiniausia būtų vystyti VT tankinant miesto vidinę dalį, kad atsirastų poreikis bent jau miesto viduje naudotis VT.
Dėl parkavimo Centre tai tiesiog griežščiau prižiūrėt ir atitinkamą kainą įvest, kad būtų pvz. 80% užpildymas dienos vidury, o ne 150% ir prasidėtų užparkavimas belekur.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.29, 22:31.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąKaune kaip tik pastebiu mačiau vilkimosi bei stovėjimo stotelėse laukiant kol pasivis grafikas, nei Vilniuje, nors prieš 10 metų to tikrai būdavo daugiau.
Lietuvoje tikriausiai visa laiką automobailiu bus greičiau nei automobiliu, taip jau yra ir nėra kaip to pakeist, apart po truputį siaurinant ir tankinant miestą. Kaltint KA ar savivaldybė dėl to nes automobiliu greičiau nėra labai naudinga ar sąžininga. Taip jau yra ir nieko jie negali pakeist.
Pamatavau kiek laiko važiuoja nuo Petrašiūnų iki Kauno kolegijos, t.y. 17 minučių, automobiliu 10-11min (aš čia yra labai blogai? nemanau). Pridedant paėjimus iki stotelės, laukimą ir panašiai (kas yra neišvengiama su VT), taip jau gaunasi jog automobiliu bus 2.5 karto greičiau, jis dar tave nuveš tiksliai nuo A iki B, be jokių vaikščiojimų iki stotelių.
KA turi nemažai kur tobulėti, bet pritariu su tuo, kad tai nėra pilna priežastis kodėl VT naudojasi vis mažiau žmonių. Manau, kad reikėtu pačiai miesto savivaldybei imtis priemonių, kad skatintu VT vietoj automobilio.
Kad tai įgyvendinti, būtų galima padaryti mokamo parkavimo arba įvažiavimo zona visame Senamiestyje, Naujamiestyje ir galbūt ir Žaliakalnyje, kur šiuo metu yra geriausias VT ir daugiausiai veiklos.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.08.29, 14:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVT kaip tik yra kaltas. Jeigu maršrutų tinklas sudarytas taip, kad su mašina 2-3 kartus greičiau nu tai sorry, žmonės pasirinks mašiną ar kokį Boltą.
Lietuvoje tikriausiai visa laiką automobiliu bus greičiau nei automobiliu, taip jau yra ir nėra kaip to pakeist, apart po truputį siaurinant ir tankinant miestą. Kaltint KA ar savivaldybė dėl to nes automobiliu greičiau nėra labai naudinga ar sąžininga. Taip jau yra ir nieko jie negali pakeist.
Pamatavau kiek laiko važiuoja nuo Petrašiūnų iki Kauno kolegijos, t.y. 17 minučių, automobiliu 10-11min (aš čia yra labai blogai? nemanau). Pridedant paėjimus iki stotelės, laukimą ir panašiai (kas yra neišvengiama su VT), taip jau gaunasi jog automobiliu bus 2.5 karto greičiau, jis dar tave nuveš tiksliai nuo A iki B, be jokių vaikščiojimų iki stotelių.
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
O blogas maršrutas? Lėtai važiavo? Manote jei būtų 3 kart padažnintas maršrutas, keleivių išaugtų 5 kartus?
Kauno maršrutų dažniai yra patenkinami žiūrint į keleivių kiekį. Ne tame problema, kaip kiti čia bando įrodyt. Transportas taip pat patogus, be kažkokių priverstinių nepatogumų.
Problema yra automobilizacija, depopuliacija ir panašiai, o ne pats VT. Reikia keisti kaip miestas projektuojamas, kaip ir kur jis plečiasi, kaip paskirstomas gatvės plotis.
Nors kiek girdėjau iš anksčiau sakytų žodžių tokie vėlavimai iš niekur Kaune - norma.
VT kaip tik yra kaltas. Jeigu maršrutų tinklas sudarytas taip, kad su mašina 2-3 kartus greičiau nu tai sorry, žmonės pasirinks mašiną ar kokį Boltą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąBilietų įsigyjimas blogas ir dar bloginamas, visus prievarta verčia naudotis žiogu (verčiami būti priklausomais nuo telefono)
O kitus minėtus nusiskundimus ir bendros nuotaikos aptariu praeitame komentare.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Buvau vasarą Kaune, važiavau 12 maršrutu su Berkhofų (18m troleibusas) ir nuo Petrašiūnų iki pat Klinikų buvo vos 4 keleiviai įskaitant mane.
Kauno maršrutų dažniai yra patenkinami žiūrint į keleivių kiekį. Ne tame problema, kaip kiti čia bando įrodyt. Transportas taip pat patogus, be kažkokių priverstinių nepatogumų.
Problema yra automobilizacija, depopuliacija ir panašiai, o ne pats VT. Reikia keisti kaip miestas projektuojamas, kaip ir kur jis plečiasi, kaip paskirstomas gatvės plotis.Paskutinis taisė Wintautas; 2025.08.29, 12:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąEtransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.
Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.
Žiogas tai labai patogu. O moksleivio pažymėjimui papildyti tai be Google AI realiai nepavyko net surasti shit'ą instrukciją.
EDIT1: puslapyje nuorodą į papildymą internetu nuveda į Bilietų žymėjimą. (EMP pildant elektroniniais bilietais internetu, būtina atsiminti)
EDIT2: Linkai instrukcijoje į papildymą neveikiantys: https://ebilietas.kvt.lt/ebilet.cup
EDIT3: Atsimenu kai VT Kaune naudodavausi prieš kokį 12-15 metų tai su papildymais buvo visiškai ta pati nesamonė, papildai internetu, tada turi bėgti į VT patvirtinti su kortele, kad pasipildei. Kosmosas.Paskutinis taisė booraz; 2025.08.29, 08:05.
Komentuoti:
-
Kauno VT taikosi prie pačio urbanistinio Kauno peizažo.
Palyginus su Vilniumi, Kaunas turi labai mažą core kur labai daug žmonių vaikšto šaligatviais. Vilnius iš tikrųjų packed šaligatviai, susirenka didesnis poreikis VT, kas gal padės teigiamiems pokyčiams pagaliau įvykti, plius įvaizdis prieš užsieniečius irgi daugiau mažiau svarbus. Kaune realiai tik Naujamiestis ir Senamiestis. Paskui tik daugiabutynai ir visokie šančiai, žaliakalniai kur irgi pėsčiųjų nelabai yra, juntamas sprawl jausmas. Tokiu atveju nėra VT keleivių. Mačiau kažkuriam Lithuania Explained video kur rodo filmuotus kadrus iš kokio Baltų prospekto ar kitų nutolusių rajonų pagr. gatvių, kad juntamas sprawl pojūtis.
Dabartiniu momentu kažkaip visai ok kad visi su mašinom varo po miestą, nors jau buvo incidentų kai Radzinausko tiltas keliom dienom išėjo šaibom, Milikonių kalnas remontuojamas ir visas miestas užsigridlockino. Tiek kad tai išimtys iš taisyklės, bet kas jei ateis diena kai miestas taip sau užsigridlockins, tada jaučiu daugiau bus balsų dėl VT, bet jau reikės daug investicijų. Gal tramvajaus utžeks, bet reiks linijos jaučiu į Aleksotą ir Šilainius, galimai ir Raudondvarį.
Kas padėtų skatint VT naudojimą tai daugiau konversijų, užstatytų pievų ir lūšnynų Žaliakalnyje, Šančiuose, Aleksote, Vilijampolėje, palei Savanorių pr. link oro uosto. Išsiplėstų tankiai urbanizuota zona, padidėtų gero VT poreikis. Kaunui to reikia ir tai pridėtų miestui gyvumo ir modernumo. Dabar ta konversijų stoka vis dar mena, kad Kaune būta sunkesnių laikų ir žaizdos dar tik laižomos. Vilniuje, man toks įspūdis, aktyviau vystomas Centras, miestas tikrai keičiasi, yra viltis kad ir paskutinės apleistos lūšnos Naujamiesty išnyks kada nors.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.28, 21:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
1100 Eur kaip už tokį darbą tai labai mažai.. Be to situacija manau dar blogės,nes planuojama optimizuot įmonės veiklą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Turėjo būti alternatyva, pvz vėl gi bilietų automatai kurie nėra brangūs ir taip leistų atsisakyti prekybos iš vairuotojo. kaip yra daugumoje Europos šalių.
Dėl parduotuvių kad pasinaudoti viešojo transporto paslaugomis, eiti į parduotuvę pvz Rimi mieste yra labai nedaug, Maxima yra už 1km nuo gyvenamos vietos todėl tas yra nepatogu, kad 1km eiti kad papildyti kortelę išlaukus bendroje eilėje prie kasos,po to eiti į stotelę. Be to viešasis transportas važiuoja nuo anktyvo ryto tuo metu parduotuvės nedirba.
Absoliuti dauguma žmonių bent kartą į mėnesį būna prekybos centre atsipirkti. Tada ir pasipildai kortelę kokiam mėnesiui.
Nepatinka spaudos kioskas, prekybos centras, pildyk internetu.
Ps: ir gal dar nežinau kokios pildymo vietos papildomai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąEtransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.
Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.
Dėl parduotuvių kad pasinaudoti viešojo transporto paslaugomis, eiti į parduotuvę pvz Rimi mieste yra labai nedaug, Maxima yra už 1km nuo gyvenamos vietos todėl tas yra nepatogu, kad 1km eiti kad papildyti kortelę išlaukus bendroje eilėje prie kasos,po to eiti į stotelę. Be to viešasis transportas važiuoja nuo anktyvo ryto tuo metu parduotuvės nedirba.
Komentuoti:
-
Etransport Kad kioskų sumažėjo tai tikrai nepatogu, bet čia jau ne Kauno savivaldybės kaltė. Nors pvz prie girstupio net 2 buvę šalia vienas kito (vadinasi vienam tikrai užtektų klientų) kioskai panaikinti galimai dėl sumažinto šaligatvio ploto, nes dabar nebėra vietos koskui. Tai čia galimai ir savivaldybės kaltė.
Bet kortelę juk galima pildyti ir internetu, ir maximoje, ir RIMI, ir dar nežinau kur.
Tai kažkaip sunku patikėti, kad yra problema kartą per mėnesį pasipildyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŽiogas tai papildomas mokėjimo būdas. Iki tol buvusios KVT kortelės nepanaikintos, tai nesuprantu kaip bloginama apmokėjimo situacija atsiradus papildomam mokėjimo būdui nepanaikinus buvusių... Dar papildomai ir kreditinės tuoj aktyvuosis.
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Reklamuose matau nuo kažkur 1400 EUR, kur būna tie plakatai ant autobusų.
Ir čia nuo 1400:
https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613
Parašė taspac Rodyti pranešimąAtsiskaitymas kreditinėmis jau veikia.
Komentuoti:
-
176 grubiai skamba taip įprastos darbo valandos 4 savaitės x 40 val plius dar porą dienų (nes mėnesį daugiau nei 4 savaitės).
Tai 1100 buvo už tas 176 valandas, ar visgi už mažesnį valandų kiekį?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Reklamuose matau nuo kažkur 1400 EUR, kur būna tie plakatai ant autobusų.
Ir čia nuo 1400:
https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613
O žodžiai “tai reikia dirbti daugiau” tiesiog fantastika.
Paprastas palyginimas:
Vilniuje VVT vairuotojo mėnesinė norma (minimumas) yra 159 val. kai tuo tarpu Kaune ta norma yra 17 val. daugiau (176 val.).
Taip pat atlyginimai skiriasi ir priemokos Vilniuje yra didesnės.
Turiu pažystamą vairuotoją, kuris pirmą mėnesį darbo VVT gavo ~1800 eurų į rankas už 168 išdirbtas valandas per mėnesį (gavo priemoką už ilgą autobusą ir pertraukiamą grafiką).
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nauji vairuotojai bėga ne dėl eismo kultūros, o dėl to, kad žadėta 2000 į rankas, o faktiškai 1100 duok dieve.
Ir čia nuo 1400:
https://www.cvbankas.lt/autobusu-vai...une/1-13311613
Komentuoti:
Komentuoti: