Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Viešasis transportas yra visuomeninė paslauga. Pelnas nėra tokių paslaugų prioritetas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dabar nebepanenu konkurso sąlygų, bet tas 69 ir 69B atskyrimas ko gero jau atsirado po konkurso ir kad nekurt naujo, padarė kaip su paskutinias dienas gyvuojančiais dabartiniais 150, 161, A, B, C ir t.t. variantais

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai savaime aišku, kad nuostolingi naktiniai. Kaip ir labai daug dieninių maršrutų ir laikų. Paliekam tik ne nuostolingus maršrutus ir laikus ar kokia čia pasisakymo mintis.
    Paskutinis taisė Gator; 2023.06.14, 15:53.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaune naktiniai gal net pirniau atsirado, ar bent būdavo gana ilgas likas kai tik Kaune jie egzistuodavo.
    Nuėmė per covidą ir iki šiol negrąžina.
    Na, buvo guodžiamasi, kad dar iki karantino jie buvo nuostolingi. Labiau pirmieji reisai (apie 23-24 val.) buvo pilnesni, o toliau beveik visą naktį tušti varinėdavo. Vietoj naktinių galima prailginti troleibusų (gal kai kurių autobusų) kursavimo laikus ir nebus didelių problemų. Tiek pagal miesto judesį, tiek remiantis bolto tarifais, apie 24 valandą būna didžiausias judėjimas.

    Dėl 69, tai ne visai į skirtingas dalis, iš esmės abu nuo Kovo 11 link karmėlavos pusės, tik po to vienas nusuka į neveronis, kitas į kapines.
    Yra nr. 25, kuriuo per Vėlines važiuoja iš Gel. St. į Karmėlavos kapines. Galima laisvai buvo šitą uždėti. Taip pat, nuo mikruškių laikų vis dar laisvi 50-60 numeriai...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    23 maršrutas, su pratęsimu į Voškonius, tampa turbūt ilgiausiu Kaune kada nors buvusiu maršrutu. Nesuprantu, kaip VT planuotojai dar sugeba sudėlioti adekvačius tvarkaraščius, kai maršrutas važiuoja iš vieno priemiesčio į kitą, kirsdamas gausiai apgyvendintus rajonus ir miesto centrą. Suprantu, kad taip suteikiama galimybė daug kur nuvykti tiesiogiai, bet juk turėtų būti galimybė spręsti šią problemą efektyviau, nesukuriant šimto besidubliuojančių maršrutų, kurie važiuoja kas valandą?

    O dėl naktinių - kiek pamenu, Kaune jie atsirado anksčiau nei Vilniuje. Iš pradžių naktimis kursuodavo 13 ir 14 troleibusai (su užsukimu į Kauno pilį), tada atsirado naktinis 37 autobusas (kažkuriuo metu jis prasukdavo pro Rotušės aikštę). Vėliau troleibusai buvo pakeisti autobusais ir per kovidą visa tai išnyko. Spėju, didele dalimi neatnaujinami dėl vairuotojų trūkumo.
    Paskutinis taisė eigh; 2023.06.14, 10:35.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaune naktiniai gal net pirniau atsirado, ar bent būdavo gana ilgas likas kai tik Kaune jie egzistuodavo.
    Nuėmė per covidą ir iki šiol negrąžina.
    Dėl 69, tai ne visai į skirtingas dalis, iš esmės abu nuo Kovo 11 link karmėlavos pusės, tik po to vienas nusuka į neveronis, kitas į kapines.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Atsimenu, baigėsi filmas ~11 vakaro akre, ir teko pėdinti namučių į eigulius pėsčiomis. Pasaka.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Hm, mano nuomone, jei maršrutai 69 ir 69B išsiskiria į skirtingas puses ir abudu važiuoja visai į kitas miesto dalis, tai jau galėjo numeraciją kitą uždėti, o ne tiesiog papildomą raidę prikabinti. Pvz: būtų 69 ir 70. O šiaip, peržiūrėjus vasaros grafikus tai čia maža paguoda tokie pakeitimai. Metai iš metų ta pati situacija, nu dabar pasakykit kas pasirinks važiuoti autobusu iš vieno miesto galo į kitą, jei tas autobusas kursuoja kas valandą. Ir čia taip darbo dieną. Savaitgalį išvis beveik nėra viešojo transporto Kaune. Padoresnį kursavimą turi nebent troleibusai. Ir beje, dar vienas dalykas peržvelgus grafikus - kur bent koks naktinis maršrutas jungiantis centrą ir didžiuosius miegamuosius rajonus? Kaip tai nėra? Ir čia taip vasarą. Nors jei net Vilniuje nėra, tai taip išeina, kad Kaune tuo labiau nereikia Kaune kai kurie autobusų maršrutai taip pat gerokai per anksti baigią darbą.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nuo birželio 19 dienos atidaromi nauji autobusų maršrutai bei esami dalimi reisų pratęsiami:

    6B Kauno pilis - Garliava - Mastaičiai
    48B/48C Kaniūkai - Raudondvaris (Šilelis, Didvyriai)
    69 Kovo 11-osios g. - Lez - Neveronių žiedas
    69B Kovo 11-osios g. - Karmėlavos kapinės

    23-as dalimi reisų kursuos iki Voškonių
    57G dalimi reisų kursuos iki Kumpių
    ​​18-as dalimi reisų kursuos iki Ringaudų

    Gaunasi, jog Merulos viešpatavimas 150-am bei Kautros 161A/161B bei 198B maršrutuose artėja prie pabaigos

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kriščiukaičio g. sustojimą perkelia per 100 m tolyn į Neries krantinės gatvę ir daro įvažą. Nors ten važiuoja tik 5 troleibusas, bet man atrodo tai VT infrastruktūros bloginimas, nes norint persėsti atstumas tarp stotelių didėja ir troleibusui įsilieti į eismą tampa sunkiau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą

    Žinoma svarbiau. Akivaizdu, kad parinkta netinkama vieta švieslentei.
    Labai tinkama. Dabar visi keleiviai galės grožėtis kaštonu.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Medžiai svarbiau! negalima jų liesti! Ypač kai medžiofilai už kampo gyvena.
    Žinoma svarbiau. Akivaizdu, kad parinkta netinkama vieta švieslentei.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Medžiai svarbiau! negalima jų liesti! Ypač kai medžiofilai už kampo gyvena.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    koks skirtumas, gi vis tiek jos neveikia
    Šita veikia

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    koks skirtumas, gi vis tiek jos neveikia

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kęstučio g. stotelės link Žaliakalnio švieslentė visai efektyviai užmaskuota lapais:
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230605_084132334.MP.jpg
Views:	953
Size:	869,6 kB
ID:	2055661

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Nori integruoti funikulierius į Kauno VT bilietų sistemą:

    Siūlo populiarinti viešąjį transportą: Kauno funikulieriai taptų jo dalimi
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...ptu-jo-dalimi/

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė fosc Rodyti pranešimą

    Įdomu, kada paskelbs pakeistus tvarkaraščius?
    sia savaite.

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    1. Daistatus Kauno dviračių lenktynės ir sporto šventė 2023 m. gegužės 7 d.
    2. Starto-finišo vieta: M.K. Čiurlionio tiltas, Kaunas.
    3. Organizatorius VšĮ „Dviratai“ www.dviratai.lt
    4. Programa:

    7:00 uždaromas eismas M.K. Čiurlionio tiltu ir Europos pr. (iki Veiverių g.).
    Įdomu, kada paskelbs pakeistus tvarkaraščius?

    Komentuoti:


  • fosc
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Balandžio 3-5 dienomis bus ribojamas automobilių eismas A. Kriščiukaičio ir Linkuvos gatvėmis, todėl 21-ojo, 23-iojo, 37-ojo, 39-ojo, 40-ojo, 41-ojo, 57-ojo G maršrutų autobusai nuo Jurbarko gatvės važiuos apylanka – Neries krantine, Sąjungos aikštės g., Panerių gatve, toliau įprastomis trasomis. Šiomis dienomis galimi nukrypimai nuo eismo[…]
    Tikiuosi per tas dienas išasfaltuos tą dabartinį bardaką....

    Komentuoti:

Working...
X