Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kriugeris
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Kaune atnaujinamas kontaktinis tinklas žiede , video vienoje iš atnaujintų atkarpų
    Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Kaune atnaujinamas kontaktinis tinklas žiede , video vienoje iš atnaujintų atkarpų

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
    O koks šansas kad šita šeima VMS kels spaudimą dėl VT gerinimo o ne tiesiog nusipirks automobilį ir ignoruos problemą?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį
    viskas vyko taip, kaip suplanuota.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus.
    Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
    Pastebima,. kad po pietu buvo didesnis nei yprasta sestadieniais keleiviu srautas.Itakojo puikus oras, nes pernai vaziuoti nemokamai fiksuotas zenkliai mazesnis keleiviu skaicius (vairuotoju zodziias ) Autobusai vaziavo sestadieniui suplanuotomis transporto priemonemis, t .y standartinio tipo autobusai aptarnavo 43 aji ir 57 aji marsrutus.
    Paskutinis taisė digital; 2024.02.18, 11:13. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Tiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.
    Apie stotelių naikinimą niekur nera paminėta. Nauji sustojimai, naujose vietoje. Taip pat nuo siandien jau sutvarkytas Google transit realiu laiku.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Tiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.
    Į Medekšinės g. Vaziuoja tik 39 asis maršrutas, todel ne vietoje kalba apie Bivylių ar Vijūkų sustojimus, nes ten 39 asis nevaziuoja.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Marsrutuose 17 ir 44 vaziuojant link Palemono / Kauno pilies ivedamas sustojimas Vieskeliuko g. 64 marsrutui keiciama sustojimo vieta vietoj Kaimeles g, sustos Vijuku g.
    autobusams
    Tiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Nuo vasario 19 dienos pirmasis simetis didesnis grafiku pakeitimas. 18 marsrute keiciami rytiniai isvykimo laikai is VDU Zemes ukio akademijos , 20, 35,41,42 pridedamas papildomas vienas grafikas. Marsrutuose 17 ir 44 vaziuojant link Palemono / Kauno pilies ivedamas sustojimas Vieskeliuko g. 17, 64 marsrutui keiciama sustojimo vieta . Vietoj Kaimeles g, sustos Vijuku g.

    autobusams 33.45 papildomas sustojimas vykstant link Palemono-. Merkio g.
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2024.02.15, 10:42.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Gal šiame forume galima apieiti be įžeidinėjimų? Manau, moderatoriai turėtų imtis veiksmų prieš tokias blevyzgas. Nesvarbu, ukrainiečiai, romai, atvykėliai iš Centrinės Azijos šalių - savo nepasitenkinimą išreikšti galima, tik įžeidinėjimai bet kokiu ateju kultūringose viešose diskusijose nėra priimtini. Neskaitant to, kad sunku suvokti, kaip nemokamai važinėjantys ukrainiečiai gali užkirsti kelią branginti VT.
    O ko tikiesi iš VT vairuotojo, kuris greičiausiai kiaurą parą klauso Rūskoje radijo?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket.
    Terminalai yra pats patogiausias variantas laikinai atvykus (turizmas, komandiruotės). Niekada dėl 3 dienų kelionės neieškau ir nesirašinėju jokių appsų. Jie yra skirti vietiniams.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys
    Norėčiau kur pamatyti tokią statistiką, nes tikrai netikiu. Kaune bilietą pažymėti patogiau su kortele, nes telefonu reik ar skanuoti QR kodą, kuris nenusiskanuoja, arba suvesti skaičius. Tikrai nepatogu. Su kortele procesas dar toks so so. Tuo metu Vilniuje Trafi ne tik viską matai apie VT, bet ir nusiperki ir pažymi bilietą dar eidamas į stotelę, lipi į autiką ir nesibrauni prie komposterio ar QR kodo. Plius Vilniuje Trafi startavo ankščiau. O dar yra paprastesniems gyventojams skirtas mTicket, kas labai gerai (skirtingai naudotojų grupei skirtingas app). Ir Vilniuje parduodama tik pusė bilietų per app. Tad jūsų 70 procentų tikrai skamba neįtikinamai. Tuo labiau, jog Kaune dirbančioji klasė žymiai mažiau naudojasi VT, nei Vilniuje (senjorai ir studentai apps'us naudoja rečiau, nei 25-50m. dirbantys).
    P.S. Pats šiuo metu kuriu naują app.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2e
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys
    Gal šiame forume galima apieiti be įžeidinėjimų? Manau, moderatoriai turėtų imtis veiksmų prieš tokias blevyzgas. Nesvarbu, ukrainiečiai, romai, atvykėliai iš Centrinės Azijos šalių - savo nepasitenkinimą išreikšti galima, tik įžeidinėjimai bet kokiu ateju kultūringose viešose diskusijose nėra priimtini. Neskaitant to, kad sunku suvokti, kaip nemokamai važinėjantys ukrainiečiai gali užkirsti kelią branginti VT.

    Komentuojant diskusiją apie bilietų automatus - jie yra būtini visose miesto centro stotelėse ir pagrindinėse stotelėse rajonuose. Kaip kažkas ir minėjo: daugumoje Europos miestų nereikia siųstis jokių programėlių, o vairuotojai tegu vairuoja, o ne pardavinėja bilietus.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Esmė ne tame, kad nesusigaudys, esmė, kad fiziškai sunku naudotis. Todėl ir gaminami iki šiol mobilūs mygtukiniai telefonai. Ir taip, pajėgs iš automato nusipirkti, nes ten tereikia vieną stambų mygtuką nuspausti, kaip sugeba naudotis savitarnos kasomis.
    Savitarnos kasos irgi senjorams buvo siaubas. ypac IKI tinke. kai nedirbdavo nei viena kasa, privertas buvai ismokti ja naudotis, arba kviestis Barbora, Nemoki -tavo p[oblema, eik i parastaja parduotuvele, kur antkainis 100 proc.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
    ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
    Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Apkeliavęs tikrai nemažai , bet dar nei karto nesisiunčiau nieko . Daugumoje Europos šalių yra bilietų automatai net ir mažesniose miestuose . O jei jų nėra tai yra kioskai kur dirba visom dienom nuo ryto iki vakaro ir pirkdavausi dienos bilietą arba atskirus važiavimo bilietus , bet tai yra tik Rumunijoje nors kai kuriuose miestuose jau pradeda diegti bilietų automatus arba Bulgarijoje , Italijoje , Kroatijoje , Serbijoje

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Nemanau, kad bilietų pardavimo automatai atgyvena, jų pliusai prieš appsus, kad nereikalinga jokia registracija, nereikia nieko siųstis ir diegtis. Aš suprantu, kad vietiniams ir bent jau retkarčiais atvykstantiems patogu, bet turistui arba šiaip atsitiktiniam keleiviui jau nebe. Beje ar daug yra tokių kurie nuvykę į užsienį siunčiasi jų apsus atsiskaitymui VT?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
    ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).

    Komentuoti:

Working...
X