Parašė Etransport
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.
- 5 patinka
-
-
O koks šansas kad šita šeima VMS kels spaudimą dėl VT gerinimo o ne tiesiog nusipirks automobilį ir ignoruos problemą?Parašė Litch Rodyti pranešimąLabai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
Komentuoti:
-
viskas vyko taip, kaip suplanuota.Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį
Komentuoti:
-
Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patįParašė Litch Rodyti pranešimąLabai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus.
Komentuoti:
-
Pastebima,. kad po pietu buvo didesnis nei yprasta sestadieniais keleiviu srautas.Itakojo puikus oras, nes pernai vaziuoti nemokamai fiksuotas zenkliai mazesnis keleiviu skaicius (vairuotoju zodziias ) Autobusai vaziavo sestadieniui suplanuotomis transporto priemonemis, t .y standartinio tipo autobusai aptarnavo 43 aji ir 57 aji marsrutus.Parašė Litch Rodyti pranešimąLabai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
Komentuoti:
-
Labai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Apie stotelių naikinimą niekur nera paminėta. Nauji sustojimai, naujose vietoje. Taip pat nuo siandien jau sutvarkytas Google transit realiu laiku.Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąTiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.
Komentuoti:
-
Į Medekšinės g. Vaziuoja tik 39 asis maršrutas, todel ne vietoje kalba apie Bivylių ar Vijūkų sustojimus, nes ten 39 asis nevaziuoja.Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąTiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.
Komentuoti:
-
Tiksliau vietoj "Kaimelės g." atsiras "Vijūkų g." šiek tiek arčiau link Medekšinės g. ir naikinamos "Bivylių g." stotelės Romainių gatvėje. Vietoj jų miesto kryptim atsiras Vieškeliuko g. stotelė.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMarsrutuose 17 ir 44 vaziuojant link Palemono / Kauno pilies ivedamas sustojimas Vieskeliuko g. 64 marsrutui keiciama sustojimo vieta vietoj Kaimeles g, sustos Vijuku g.
autobusams
Komentuoti:
-
Nuo vasario 19 dienos pirmasis simetis didesnis grafiku pakeitimas. 18 marsrute keiciami rytiniai isvykimo laikai is VDU Zemes ukio akademijos , 20, 35,41,42 pridedamas papildomas vienas grafikas. Marsrutuose 17 ir 44 vaziuojant link Palemono / Kauno pilies ivedamas sustojimas Vieskeliuko g. 17, 64 marsrutui keiciama sustojimo vieta . Vietoj Kaimeles g, sustos Vijuku g.
autobusams 33.45 papildomas sustojimas vykstant link Palemono-. Merkio g.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2024.02.15, 10:42.
Komentuoti:
-
O ko tikiesi iš VT vairuotojo, kuris greičiausiai kiaurą parą klauso Rūskoje radijo?Parašė eigh Rodyti pranešimąGal šiame forume galima apieiti be įžeidinėjimų? Manau, moderatoriai turėtų imtis veiksmų prieš tokias blevyzgas. Nesvarbu, ukrainiečiai, romai, atvykėliai iš Centrinės Azijos šalių - savo nepasitenkinimą išreikšti galima, tik įžeidinėjimai bet kokiu ateju kultūringose viešose diskusijose nėra priimtini. Neskaitant to, kad sunku suvokti, kaip nemokamai važinėjantys ukrainiečiai gali užkirsti kelią branginti VT.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Terminalai yra pats patogiausias variantas laikinai atvykus (turizmas, komandiruotės). Niekada dėl 3 dienų kelionės neieškau ir nesirašinėju jokių appsų. Jie yra skirti vietiniams.Parašė Horn Rodyti pranešimąO aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket.
Komentuoti:
-
Norėčiau kur pamatyti tokią statistiką, nes tikrai netikiu. Kaune bilietą pažymėti patogiau su kortele, nes telefonu reik ar skanuoti QR kodą, kuris nenusiskanuoja, arba suvesti skaičius. Tikrai nepatogu. Su kortele procesas dar toks so so. Tuo metu Vilniuje Trafi ne tik viską matai apie VT, bet ir nusiperki ir pažymi bilietą dar eidamas į stotelę, lipi į autiką ir nesibrauni prie komposterio ar QR kodo. Plius Vilniuje Trafi startavo ankščiau. O dar yra paprastesniems gyventojams skirtas mTicket, kas labai gerai (skirtingai naudotojų grupei skirtingas app). Ir Vilniuje parduodama tik pusė bilietų per app. Tad jūsų 70 procentų tikrai skamba neįtikinamai. Tuo labiau, jog Kaune dirbančioji klasė žymiai mažiau naudojasi VT, nei Vilniuje (senjorai ir studentai apps'us naudoja rečiau, nei 25-50m. dirbantys).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys
P.S. Pats šiuo metu kuriu naują app.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
pernai irgi taip pat palikta buvo. Norima jau branginti VT, bet kadangi ukrikam nemokamai, tai kazkiap ir nelabai grazu gaunasi. Bet norieta tai labai, ir kuo greiciau. 0,8/ 1,2eGal šiame forume galima apieiti be įžeidinėjimų? Manau, moderatoriai turėtų imtis veiksmų prieš tokias blevyzgas. Nesvarbu, ukrainiečiai, romai, atvykėliai iš Centrinės Azijos šalių - savo nepasitenkinimą išreikšti galima, tik įžeidinėjimai bet kokiu ateju kultūringose viešose diskusijose nėra priimtini. Neskaitant to, kad sunku suvokti, kaip nemokamai važinėjantys ukrainiečiai gali užkirsti kelią branginti VT.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantys
Komentuojant diskusiją apie bilietų automatus - jie yra būtini visose miesto centro stotelėse ir pagrindinėse stotelėse rajonuose. Kaip kažkas ir minėjo: daugumoje Europos miestų nereikia siųstis jokių programėlių, o vairuotojai tegu vairuoja, o ne pardavinėja bilietus.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Savitarnos kasos irgi senjorams buvo siaubas. ypac IKI tinke. kai nedirbdavo nei viena kasa, privertas buvai ismokti ja naudotis, arba kviestis Barbora, Nemoki -tavo p[oblema, eik i parastaja parduotuvele, kur antkainis 100 proc.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Esmė ne tame, kad nesusigaudys, esmė, kad fiziškai sunku naudotis. Todėl ir gaminami iki šiol mobilūs mygtukiniai telefonai. Ir taip, pajėgs iš automato nusipirkti, nes ten tereikia vieną stambų mygtuką nuspausti, kaip sugeba naudotis savitarnos kasomis.
Komentuoti:
-
Kaune is 10 keleiviu 7 naudojasi Ziogu Jusu ziniai. Kortelemis naudojasi senjorai chachliukai ir pavieniai retai vaziuojantysParašė Horn Rodyti pranešimąO aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
Komentuoti:
-
Apkeliavęs tikrai nemažai , bet dar nei karto nesisiunčiau nieko . Daugumoje Europos šalių yra bilietų automatai net ir mažesniose miestuose . O jei jų nėra tai yra kioskai kur dirba visom dienom nuo ryto iki vakaro ir pirkdavausi dienos bilietą arba atskirus važiavimo bilietus , bet tai yra tik Rumunijoje nors kai kuriuose miestuose jau pradeda diegti bilietų automatus arba Bulgarijoje , Italijoje , Kroatijoje , Serbijoje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad bilietų pardavimo automatai atgyvena, jų pliusai prieš appsus, kad nereikalinga jokia registracija, nereikia nieko siųstis ir diegtis. Aš suprantu, kad vietiniams ir bent jau retkarčiais atvykstantiems patogu, bet turistui arba šiaip atsitiktiniam keleiviui jau nebe. Beje ar daug yra tokių kurie nuvykę į užsienį siunčiasi jų apsus atsiskaitymui VT?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O aš manau, jog bilietų pardavimo terminalams jau stipriai per vėlu. 2000 tai būtų logiška, bet dabar too late. Vilniuje daugiau nei pusė bilietų jau dabar parduodama per Trafi ir m.Ticket. Kaunas užsirakinęs su savo Žiogu aišku atsilieka, bet manau irgi dalis stipriai kyla. Bilietų terminalai dabar būtų tiesiog ekonomiškai nelogiškas sprendimas. Na nebent kokiam oro uoste ar stotyse. Bet anyway Apps'ai ir toliau perims dalį. Net ir senjorus po truputį perims.
ir beje čia LTU (ypač Vilnius) sakyčiau lyderiauja pasaulyje su bilieto nupirkimo, aktyvavimo ir pateikimo kontrolei patogumu. Geriau galbūt galėtų būti nebent BIBO (Be In - Be Out sistemos, kur Šveicarai, Vokiečiai kai kur bando).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: