Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ne tik Maltoj, bet ir kitose vakarų šalyse, reikia net sėdint laikytis, kad nenugriūtum.
    Bando maksimizuot kelionių laikus, kad realiau konkuruot su automobiliais pagal kelionės greitį?

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
    30 mikriukas, dar rimčiau veždavo ir buvo visiems gerai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ne tik Maltoj, bet ir kitose vakarų šalyse, reikia net sėdint laikytis, kad nenugriūtum.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dabar esu Maltoje, tai autobusai taip dažnai ir staigiai stabdo, kad greitai supratome, kad geriau sėdėti, o jei stovi - stipriai laikytis. Užtat važiuoja greitai

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.
    Teiginiams neprieštauju, bet neabejoju, kad keleivius vežti galima ir pagarbiau. Vankuveryje, bent kiek smarkiau truktelėjęs/pastabdęs autobuso vartuotojas keleiviams ištaria nuoširdų „atsiprašau“, taip kad, tai – kultūros ir pagarbos klausimas. Dar pastebėjau reklamą su džiugiu pranešimu „sulaukei 80 m. – 3 metų bilietas jums kainuos tik 3 eurus“. Mano patirties kontekste ši reklama atrodo kaip patyčia.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
    Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Vakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.
    tie stačiakampiai iš viso ar kada nors buvo KET dalimi? Niekada nesu matęs jų reikšmių

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kai yra tokia švieslentė, stotelės pavilijonas, tai stotelės ženklas yra visiškai perteklinis ir ateityje galėtų juos pašalinti.
    Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kai yra tokia švieslentė, stotelės pavilijonas, tai stotelės ženklas yra visiškai perteklinis ir ateityje galėtų juos pašalinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).
    Nebent man su teksto suvokimu blogai...

    KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
    Perskaičiau kelis kartus.

    Man atrodo tiesiog žymi sustojimo aikštelės vietą, ir kad autobusas turi sustot išleist/įleist keleivius prie jos (tiksliau, į ją), o ne kur nors šalia, pvz. pievoje.

    Kitaip formuluoti reiktų kaip "vietą (ne aikštelę, o būtent vietą), kur VT turi sustoti, siekiant įlaipinti/išlaipinti keleivius".

    Vilniuje kai kurios stotelės turi ženklus, nurodančias vietas, kur pirma tr. priemonė turi sustoti (labiausiai į prieky nutolusiame stotelės aikštelės kampe). Stotelės ženklas yra kitur, arčiau stoginės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.16, 22:14.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Atrodo ok, tik galvoju stotelės ženklą galėtų priderinti, uždėti ant švieslentės stulpo, dabar daug stulpų stotelėje gaunas.
    Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).
    Nebent man su teksto suvokimu blogai...

    KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
    188. Ženklas Nr. 548 „Stotelė“ <...> Ženklas įrengiamas prie pat keleiviniam transportui sustoti skirtos vietos (aikštelės).
    194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Atrodo ok, tik galvoju stotelės ženklą galėtų priderinti, uždėti ant švieslentės stulpo, dabar daug stulpų stotelėje gaunas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
    Atsirado tikrai ne prie kiekvienos. Viena populiaresniu stoteliu- Kovo 11 osios gimnazija: i centra yra, i priesinga puse nera sviestlentes.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
    Gerai, kad pasakei. Nepagalvojau.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Pasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.



    Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.

    O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Būtų trūkumas, jei ji būtų per vidurį stotelės, o kai pakraštyje tai nelabai daug ten tų žiūrovų iš kitos pusės.
    stulpai būtent ir statomi iš tos pusės iš kurios atvyksta transportas, ko nebuvo laikomasi anksčiau, kai į švieslentes reikėdavo žiūrėti nusisukus nuo atvažiuojančio transporto.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Pasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.
    Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.
    Būtų trūkumas, jei ji būtų per vidurį stotelės, o kai pakraštyje tai nelabai daug ten tų žiūrovų iš kitos pusės.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Pasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.



    Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai gal vairuotoja tiesiog galvojo, kad tavo telefono kamera nutaikyta į ją asmeniškai, o ne tiesiog į troleibusą. Yra žmonių, kuriems nepatinka, kai juos atsitiktinai fotografuoja kažkokie nepažįstami žmonės. Šioje vietoje, manau, galima suprasti ir tą troleibuso vairuotoją
    Bet tai prie ko “žmogžudystės byla”? Čia tikėjimas, kad nufotkinimas pagrobia sielą?

    Komentuoti:

Working...
X