Testuojamas autobusas Kaune
https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...i-1636-2356034
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas
Komentuoti:
-
Komentaruose žmonės rašo, kad pokytis susijęs su troleibusų vairuotojų trūkumu. Bent jau gerai, kad maršruto nenaikina apskritai.Nuo gruodžio 2 d. laikinai keičiamos viešojo transporto priemonės, važiuojančios maršrutu Islandijos pl.–Parodos g.–Kauno pilis:
2-ojo maršruto troleibusus pakeis 2-ojo maršruto AUTOBUSAI.
Nesikeis nei eismo tvarka, nei tvarkaraščiai.
Tereikia prisiminti, kad stotelėje reikės laukti ne troleibuso, o AUTOBUSO!
https://www.facebook.com/photo/?fbid...07768610565198
Matyt todėl ir 10 troleibusą laikinai pratęsus iki Kaniūkų ir dėl to prailgėjus kelionės trukmei, nebuvo pridėtas papildomas troleibusas, o praretintas grafikas. Įdomu, ką Kauno autobusai bandys daryti - perkvalifikuoti autobusų vairuotojus į troleibusų?Paskutinis taisė eigh; 2024.11.25, 16:59.
Komentuoti:
-
31 irgi Brastos g. važiuos, greičiausiai, dėl vamzdynų remonto Kėdainių g. ,nes ten jau dabar per kasinėjimus košmaras pravažiuoti, šiandien vargau.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąAr Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?
edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.
Komentuoti:
-
Įdėja gal ir gera, dabar Kaniūkuose šioks toks priemesčio mazgas formuojamas. Aišku retas kursasvimas labai blogai, jei dar paaiškės kad paskui 11 važinėja, gausis tipinis Kauno VT
Komentuoti:
-
Ar Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?Parašė arsiakas Rodyti pranešimąNuo lapkričio 18d. darbo dienomis 10 troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Kaniūkų. Tačiau aišku troleibuso tam nepridės, todėl kursavimas retėja iki vos dviejų kartų per valandą.
edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.Paskutinis taisė Wintautas; 2024.11.12, 19:29.
Komentuoti:
-
Nuo lapkričio 18d. darbo dienomis 10 troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Kaniūkų. Tačiau aišku troleibuso tam nepridės, todėl kursavimas retėja iki vos dviejų kartų per valandą.
Komentuoti:
-
Miesto autobusu marsrutas 42-409 https://www.delfi.lt/news/daily/crim...iaji-120062507Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2024.11.05, 20:21.
Komentuoti:
-
Fantazuoti galiam kiek nori. Grieztai nuleidziami kilometrai, ir apmokejimas uz juos. Dar karta aiskinu, visais atvejais kaip yra koks papildomas marsrutas, ar jo trasa pakeista, tam, kad zmonems nebutu ir taip susidariusiu makalyniu, ir autobusai vaziuotu ne kokiais spec ,, profu'' sukurtais marsrutais, o taip, kad kuo maziau butu iskreipta pagrindine marsruto trasa.Parašė fosc Rodyti pranešimąTiksliai nesigilinau į trasas bet šįvakar mačiau, kaip 39 užkilęs į kalną Josvainių gatve nuvažiavo ligoninės link. Tai čia, grįžtant iš Romainių nusileido per kažkurį Romainių kalną, o po to per Kėdainių ir Josvainių vėl užkilo iki ligoninės ir toliau suks ratą per Šilainius? Ne paprasčiau padaryti tokiom dienom papildomų 39B iš Šilainių nuo ligoninės, tebūnie pagal 39 grafiką, iki kokios gel.stoties suderinus grafikus, kad "39B" grįžtančio iš šilainių keleiviai galėtų persėst į 39 grįžtantį nuo kapinių?
Beje, nesifotkinau garažinio, matomai dėl papildomų į kapines paleistų autobusų, 40 maršrutu tai atvažiavo toks žmegrindrinis... (lapkričio 2 d.) nepaskysiu Karosa ar Setra ar dar koks mistinis... Konkrečiai iš patvorio, visas barškantis, bet stiklų tarp keleivių ir prie durų esančių sėdynių... Važiavo, bet taip nelabai užtikrintai
Komentuoti:
-
Tiksliai nesigilinau į trasas bet šįvakar mačiau, kaip 39 užkilęs į kalną Josvainių gatve nuvažiavo ligoninės link. Tai čia, grįžtant iš Romainių nusileido per kažkurį Romainių kalną, o po to per Kėdainių ir Josvainių vėl užkilo iki ligoninės ir toliau suks ratą per Šilainius? Ne paprasčiau padaryti tokiom dienom papildomų 39B iš Šilainių nuo ligoninės, tebūnie pagal 39 grafiką, iki kokios gel.stoties suderinus grafikus, kad "39B" grįžtančio iš šilainių keleiviai galėtų persėst į 39 grįžtantį nuo kapinių?
Beje, nesifotkinau garažinio, matomai dėl papildomų į kapines paleistų autobusų, 40 maršrutu tai atvažiavo toks žmegrindrinis... (lapkričio 2 d.) nepaskysiu Karosa ar Setra ar dar koks mistinis... Konkrečiai iš patvorio, visas barškantis, bet stiklų tarp keleivių ir prie durų esančių sėdynių... Važiavo, bet taip nelabai užtikrintai
Komentuoti:
-
Šiandien autobusuose švieslentėse rodo, kad naujas 71T - "persėdimas iki 5 minučių." Suprantu, kad išvykstantis gali palaukti minutę kitą, bet atvykstantis jei vėluoja 10 minučių dėl avarijos ar šiaip kamščių?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
persedimas planuotas kaip tik atvirksciai. Atvykus su 71 T kelionems i miesto centra.
Komentuoti:
-
o kas tada aptarnaus Romainiu kapines ir Romainiu ligonine? > ot fantazijos.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai va, 39 apskritai galėtų būti sutrumpintas iki kokios Kauno pilies arba Vilniaus g., o 17 - iki Kauno ligoninės arba Prūsų g., kur anksčiau ir baigdavo maršrutą. Vietoje to padažninti 64, jį pratęsiant iki kokios Prūsų g. (apimant daugiau Šilainių) ir 71T.
Komentuoti:
-
persedimas planuotas kaip tik atvirksciai. Atvykus su 71 T kelionems i miesto centra.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąUžsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.
Komentuoti:
-
Tai va, 39 apskritai galėtų būti sutrumpintas iki kokios Kauno pilies arba Vilniaus g., o 17 - iki Kauno ligoninės arba Prūsų g., kur anksčiau ir baigdavo maršrutą. Vietoje to padažninti 64, jį pratęsiant iki kokios Prūsų g. (apimant daugiau Šilainių) ir 71T.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.
Komentuoti:
-
Užsivėluoja 7 arba 11 troleibusai ir nespėji į tą 71T, sekantis po valandos, galvota, bet nedagalvota iki galo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai Kaune palygint ir taip daug VT priemonių, tik didžiausia bėda, kad didelė dalis jų dubliuoja vienas kitą, važiuojama “traukiniu” vienu metu, vėliau langai ir t.t. Nebijant persėdimų, su tais pačiais autobusais ar net troleibusais, galima nuveikt žymiai daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tam, kam persėdimai būtų, reikia, kad kursuoti VT dažnai - pagrindiniai maršrutai turėtų kursuoti kas 5-8 min. Blogiausiu atveju kas 10 min. Ir taip nuo ryto iki vėlyvo vakaro. O privežamieji turėtų kursuoti ne kas valandą ar du kartus per valandą, o bent kas 15 minučių. Ir visą dieną nuo ryto iki vakaro. Vakarai jau galėtų kas 25-30 min. Jei taip pertvarkyti VT, tai reikės jį didinti bent 1,5 karto... O valdžia tik ir stengiasi ant VT "sutaupyti", verkia apie nuostolius, nedamoka ir stekena. To pasekmė - masinė pagalvinė automobilizacija. Vilniuje prakalbo apie parkavimo prie daugiabučių apmokestinimą. Bet VT tai kokybiškai negerėja. Jei valdžia mano, kad tik rutininis parkų atnaujinimas ir keli nauji palaikiai maršrutai su retu kursavimu ką keičia, tai, deja, toks VT nachren nereikalingas, nes netenkina žmonių poreikių. Tai koks šaršalas Vilniuje kilo... O juk to būtų buvę galima išvengti, jei VT būtų normalus. Dabar nori ar nenori, bet reikės prievarta (ekonomine ir bukais draudimais) vykdyti išvarymą iš automobilių. Kaunas irgi ne išimtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaune( kaip ir kitur LT) kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimų. Šiaip logiška nevarinėt to 39, o atkurt kokį 24, kuris dažnai važinėtų iki Šilainių poliklinikos. Nors dabartinis 64 ir būsimas 71T būtent tokie ir yra, tai vilties yra.Paskutinis taisė Garbanius; 2024.10.31, 11:51.
Komentuoti:
-
Panašu, kad atsiranda nauja privežamųjų maršrutų serija 7xT (beje, ką reiškia T?)Sparčiai augančiame Romainių mikrorajone plečiamas viešojo transporto tinklas.
Nuo lapkričio 4 d. pradeda kursuoti jungiamasis autobusas 71T, vežantis iki artimiausio viešojo transporto mazgo.
Jis važiuoti pradės M. ir P. Šalčių gatvėje, toliau vyks Romainių, Kaimelės, Bivylių gatvėmis iki Raudondvario plento. Iš čia keleiviai patogiai ir greitai galės tęsti kelionę pasirinkta kryptimi.
https://www.facebook.com/kaunosaviva...QB6baf4nZX36hl
O šiaip tai nežinau, Romainiuose tų maršrutų ir taip daug, bet visi jie, išskyrus 44, kursuoja po keliskart į valandą ir veža grubiai ten pat. Visai norėtųsi nustoti bent jau 39 maršrutą nustoti varinėti į Romainius ir geriau padažninti kitus, kad tinklas būtų paprastesnis, dažnesnis ir aiškesnis.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: