Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Elis
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.

    Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
    Su 18m troleibusais Kaune bėda, kad jie dažnai leidžiami vos ne belenkokiais maršrutais. Aš Kaune būnu gal savaitę ar dvi per tris mėnesius, bet beveik kiekvieną kartą užmatau 18m Berkhofą sekmadienį vežiojantį orą kokiu 8-u maršrutu, kuriam turbūt net ir darbo dienos piko metu jų nereikia. Nebūtų geriau juos visus suleisti į 13/14 ir 7, kaip būdavo daroma 90-aisiais su 15Tr Škodomis?

    O šiaip idealus variantas būtų jeigu 13/14, 7 ir gal netgi 15/16 bent jau piko metu vien dvigubi troleibusai važinėtų. Ir ne vien dėl to reikia naujų 18m užsipirkti, tie patys Berkhofai jau morališkai atgyvenę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.

    Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.
    Kai kuriose gatvėse sutvarkius VT pirmumą ties šviesoforais, ypač Savanorių pr., paleidus daugiau 18 m ilgio VT (tiek autobusus, tiek troleibusus), tai tų keleivių netgi padaugėtų, mažėtų noras važiuot mašina. Vairavimas iš savęs taip pat turi savų trūkumų. O čia atsisėdi ir nuvažiuoji be streso

    Didelį potencialą matau Dainavai ir Kalniečiams, kur matau galimybę paleisti normalų užpildomą VT, kuris iš pakraščio į centrą nuvažiuotų per 12-15 min. Beveik kaip su mašina.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Karštą vasaros dieną troleibusu važiavusi kaunietė kaito kaip pirtyje. Dėl tokios kelionės skundą „Kauno autobusams“ pateikusi moteris tokio bendrovės atsakymo nesitikėjo.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...eisti-i-trasa/



    Šią vasarą man pasisekė važinėt daugmaž kondicionuojamais autobusais ir troleibusais. Matyt neužtaikiau ant senesnio modelio troleibuso arba ir jie kažkokį kondicionavimą turėjo.
    Kaip tik praėjusį savaitgalį teko naudotis senesnio tipo troleibusu ir kondicionierius neveikė, nors buvo 28 šilumos lauke (o salone gal 36 laipsniai su didele drėgme).
    Paskui peržiūrėjau kiek senesnio modelio važinėja, tai žiūriu ne tiek jau mažai, kiekvienoje trasoje kažkur tarp 20-50%

    Šių troleibusų garažiniai yra dviženkliai arba su nuliu priekyje (0xx).

    Realiai ne tokia gera situacija su troleibusų kondicionavimu kaip pradžioje maniau. Iš kitos pusės, viliuosi, kad gal apskritai nurašys senesnius troleibusus ir naujausi jau plius minus by default bus kondicionuojami. Vasaros greičiausiai taip ar taip bus karštesnės dėl klimato kaitos.

    Beje su autobusų kondicionavimu lyg ir gera situacija, per visą vasarą nesusidūriau su problema.

    Šiaip šlykštu, kad kartais įlipu toks smarkiai juntamas "vargšų vargšelių pensininkų" transportas. Gali nekondicionuot, gali smirdėti, gali prie kiekvieno šviesoforo po 10 min stovėt, kaip potencialus keleivis š kandi ir gyveni, sovietinis palikimas nuėjęs giliai mentalitete.

    Šiaip labai nepalanki sistema/santvarka vystyti VT Lietuvoje, įskaitant ir kitas problemas pvz. per menkos pastangos spręsti turtinės nelygybės klausimą.
    Pastarosiomis dienomis daug kartų važiavau Kauno VT skirtingais maršrutais - senasis Solaris pasitaikė tik kartą, gatvėse taip pat jų mačiau nedaug. Kelias mačiau ir olandiškas armonikas, kurios veikiausiai taip pat nekondicioniojamos. Matyt vasarą, sumažinus maršrutų išleidimą, stengiamasi leisti tik naujuosius Solarius, rudenį situacija kitokia, bet ir karščiai rečiau pasitaiko.

    Šiaip jau Kaunui reikėtų pradėti pirkti naujus 18 m troleibusus, nes nustebino, kad net dažniau kursuojančiuose maršrutuose sunkiai tenka rasti vietą atsisėsti. Dar pasirodė, kad kai kurie maršrutai vasarą neadekvačiai išretinti - pavyzdžiui, 5 troleibuso piko valandą reikėjo laukti 20 min (pagal grafiką 15, bet dar vėlavo). Atvažiavo, žinoma, pilnas.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad ir su taksi partija ir valstybė pasišiko... Priveisė ten visokių Boltų, normalūs taksistai apnyko, Boltai visokius azijatus, mokančius tik rusiškai, visiškai nežinančius miesto, įdarbina... Gal Kaune kitaip? Kaunas yra Kaunas ir ten taksistai normalūs?
    Tiksliai nepasakysiu, nes tik retkarčiais tenka naudotis, bet Kaune gal bent jau 70% taksistų lietuviai. Vilniuje... kitaip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ir su taksi partija ir valstybė pasišiko... Priveisė ten visokių Boltų, normalūs taksistai apnyko, Boltai visokius azijatus, mokančius tik rusiškai, visiškai nežinančius miesto, įdarbina... Gal Kaune kitaip? Kaunas yra Kaunas ir ten taksistai normalūs?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje iš viso dar reikia džiaugtis, kad kai kuriuose miestuose yra normalesnis VT, ne mikrobai ar iš viso jokio, o jūs norite dar ir prabangos...
    Šiuo metu tai apsimokėtų tiesiog taksas arba nuosava mašina. Visa kita kas liečia transportą juk grynas komunizmas ir alkoholizmas.

    Sarkazmas, bet...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuvoje iš viso dar reikia džiaugtis, kad kai kuriuose miestuose yra normalesnis VT, ne mikrobai ar iš viso jokio, o jūs norite dar ir prabangos...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Karštą vasaros dieną troleibusu važiavusi kaunietė kaito kaip pirtyje. Dėl tokios kelionės skundą „Kauno autobusams“ pateikusi moteris tokio bendrovės atsakymo nesitikėjo.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...eisti-i-trasa/

    Moteris sulaukė ir „Kauno autobusų“ atsako, kuriame teigiama, kad jos minėtame troleibuse „nėra numatyta ir sumontuota keleivių salono kondicionavimo sistema. Kondicionuojama tik vairuotojo darbo vieta.“
    Šią vasarą man pasisekė važinėt daugmaž kondicionuojamais autobusais ir troleibusais. Matyt neužtaikiau ant senesnio modelio troleibuso arba ir jie kažkokį kondicionavimą turėjo.
    Kaip tik praėjusį savaitgalį teko naudotis senesnio tipo troleibusu ir kondicionierius neveikė, nors buvo 28 šilumos lauke (o salone gal 36 laipsniai su didele drėgme).
    Paskui peržiūrėjau kiek senesnio modelio važinėja, tai žiūriu ne tiek jau mažai, kiekvienoje trasoje kažkur tarp 20-50%

    Šių troleibusų garažiniai yra dviženkliai arba su nuliu priekyje (0xx).

    Realiai ne tokia gera situacija su troleibusų kondicionavimu kaip pradžioje maniau. Iš kitos pusės, viliuosi, kad gal apskritai nurašys senesnius troleibusus ir naujausi jau plius minus by default bus kondicionuojami. Vasaros greičiausiai taip ar taip bus karštesnės dėl klimato kaitos.

    Beje su autobusų kondicionavimu lyg ir gera situacija, per visą vasarą nesusidūriau su problema.

    Šiaip šlykštu, kad kartais įlipu toks smarkiai juntamas "vargšų vargšelių pensininkų" transportas. Gali nekondicionuot, gali smirdėti, gali prie kiekvieno šviesoforo po 10 min stovėt, kaip potencialus keleivis š kandi ir gyveni, sovietinis palikimas nuėjęs giliai mentalitete.

    Šiaip labai nepalanki sistema/santvarka vystyti VT Lietuvoje, įskaitant ir kitas problemas pvz. per menkos pastangos spręsti turtinės nelygybės klausimą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.20, 15:10.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Savanoriu pr. Ortopedinis link Kalnieciu. 2024 08 04
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Po E. Sheerano koncerto Kaune – chaosas: gerbėjai netilpo į žadėtus autobusus https://www.lrytas.lt/zmones/muzika/...busus-33401402
    o lyg po ,, operetes Kauno pilyje'' kitokia situacija buna? visada po viena transporto priemone pratestam ( isvezamajam) marsrutui. Kitaip nebus.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Po E. Sheerano koncerto Kaune – chaosas: gerbėjai netilpo į žadėtus autobusus https://www.lrytas.lt/zmones/muzika/...busus-33401402

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    vienas troleibusas bandė aplenkti kitą? aplamai, kaip gali nukristi štanga, jeigu ji yra ant belekokios jėgos spyruoklės?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    antradio popiete, 6 forto ziede ivykis.Nukritusi stanga, nutraukta virve, ir galvutes smugis i automobili.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Simet viesasis transportas iki sustojimo KAUNO MARIOS nevaziuos.
    su tomis statybomis viskas aišku buvo ir taip...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Simet viesasis transportas iki sustojimo KAUNO MARIOS nevaziuos.

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Bandomasis elektrobusas visai neblogas, tik truputį barška ir durys kartais atsidarinėdamos staiga užsiveria. Baterija neatlaiko dviejų pamainų darbo 34-uoju, nes nekart 2-oje pamainoje vakare keičiamas kitu autobusu..

    Komentuoti:


  • Kriugeris
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nio 05.06 atsiranda papildomas 11 asis grafikas 7 troleibusu marsrute. 10,15,16 marsrutams koreguojamos isvykimo minutes reisams ryte ir vakare. Del Marveles : nulinukas tik darbo dienomis 2 mazi autobusai. 18- nuo gelakelio stoties per centra, kyla i Aleksoto kalna, ties VMI dubliuoja 32 aji.
    Panašu, kad nulinukas visomis dienomis važiuos
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    nuo 05.06 atsiranda papildomas 11 asis grafikas 7 troleibusu marsrute. 10,15,16 marsrutams koreguojamos isvykimo minutes reisams ryte ir vakare. Del Marveles : nulinukas 2 mazi autobusai. 18- nuo gelzkelio stoties per centra, kyla i Aleksoto kalna, ties VMI dubliuoja 32 aji.
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2024.05.05, 19:11.

    Komentuoti:


  • EddieLTU
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Ir? Kokie įspūdžiai?
    Tylus, sedynės biškį priminė man Škodos troleibuso sėdynes bet dėja neteko atsisėst, nes važiavau tik vieną stotelę.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė EddieLTU Rodyti pranešimą
    Šeštadienį teko važiuoti su šituo Fencer'iu su EV numeriais, važiavo 34 maršrutu.
    Ir? Kokie įspūdžiai?

    Komentuoti:

Working...
X