Negana to, kad NĖRA išankstinės krypčių rodyklės, išvis neparašyta, kaip važiuoti į pagrindiniu kelius į Ukmergę - Kauną ar į Kupiškį

Krypčių ženklinimas žemiau bet kokios kritikos. Jėra JOKIŲ nuorodų prieš išvažiavimus.
Gal kelių direkcija vietoj perteklinių radarų, atitvarų ir ištisinių linijų nuvažiuotų porą šimtų kilometrų pas kaimynus lenkus ir pasimokytų kaip žiedinėse sankryžose žymimos kryptys
Net tuo keliu važiuojant kelis kartus per metus tik paskutiniu momentu "kaule" sušvietė, kad tiesus kelias - tai Molėtų gatvė einanti link centro, o pagrindinis kelias A141 / KK118 / A6 yra kitame posūkyje.
Tokių besiblaškančių dėl prasto (tiksliau - JOKIO) krypčių ženklinimo ten buvo ir daugiau
Beje, krypčių ženklinimas rajoniniame kelyje yra geresnis nei magistraliniame kelyje

Vaizdas RK4903 važiuojant iš Utenos į Pakalnius.
Nužymėtos mažutės rodyklytės , bet iš anksto sunku užfiksuoti, kad posūkio kampas sukant: į Vilnių yra 270° o į Pakalnius - apie 225°

O pagrindiniame kelyje pačiame žiede PRIEŠ išvažiavimą nėra JOKIŲ krypčių nuorodų.
Ir tik pasukęs PO TO pamatai kad važiuoji teisingu keliu

2 km atkarpa Utenoje buvo pirmame eiliškumo etape; nesidomėjau, ar kelias yra ir priduotas. Gal kada nors pastatys daugiau krypčių nuorodų.
Tačiau šiuo metu krypčių ženklinimas yra apgailėtinas - geriausias pavyzdys, kaip nereikia daryti.
Nors prie ženklinimo rebusų reikėtų priprasti - Lietuvos kelininkų mėgstamose "kaulo formos" sankryžose dažniausiai yra viena už kitą įdomiau sužymėtos
Tačiau kai kuriose sankryžose yra nurodomos nuorodos PRIEŠ išsukant - bent prie pagrindinių išvažiavimų

O čia turbūt visi pinigai ištaškyti atitvarams ir saugumo salelėms, tai gal neužteko pinigų normaliai pažymėti kryptis
95 km

Buvusi Utenos siaurojo geležinkelio stotis

Sankryža su keliu A6 Kaunas - Ukmergė - Zarasai - Daugpilis

Pabaiga

















Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
Komentuoti: