Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KAROSA
    replied
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...karpa-n1166431

    Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožas nuo 16,70 iki 21,40 km (abiem kryptimis) bus uždaromas ir kreipiamas apylanka nuo 2022-05-10 07:00 val. iki 2022-05-11 17:00 val. 2022 m. gegužės 10–11 dienomis dėl vykdomų aukštos įtampos elektros tinklų remonto bus uždaromas eismas magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena nuo 16,70 iki 21,40 km. (Paežeriai, Vilniaus rajono savivaldybė). Eismas kreipiamas apylanka krašto keliais Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ir Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai.
    Nenuvažiuokit tiesiai ties Raudondvariu bei Nemenčinės sankryža, nors 3 ar 4 kartą šiemet jau tvarko tuos tinklus.

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Molėtų savivaldybė - Kovo 28-ąją Molėtuose aptarti kelio Vilnius - Utena rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai (moletai.lt)

    UAB „Tec infrastrukture", rengusi priešprojektinius pasiūlymus, įvertindama dabartinę kelio būklę, eismo intensyvumą, avaringumą, sankryžų ir šalutinių kelių skaičių, siūlo pasirinkti alternatyvą, įrengiant trijų eismo juostų kelią Nuo Vilniaus iki Molėtų ir paplatintą 2 juostų kelią nuo Molėtų iki Utenos, pagrindiniuose susikirtimuose su šalutiniais keliais įrengti keturių tipų žiedines sankryžas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Kažkaip jau ne pirmą kartą pastebiu tamstą reiškiančią interesus dėl 2+1 visoje atkarpoje. Gal kur sodybėlę prie Molėtų ežerų turite, ar ką ?
    Nuosavos sodybėlės deja ne, bet mėgstu pavažiuot į tuos kraštus. Ir vis penktadieniais vakare į vieną pusę o sekmadieniais vakare į kitą pusę matau begalines kolonas. Ir avarinių situacijų tenka sočiai atsižiūrėt.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    hm, o aš tai kažkodėl perskaitęs straipsnį jį interpretavau taip, kad apie 2+1 kalbama tik atkarpoje nuo 21,5 iki 39,2 km. Kažkaip net ir atrodo labiau įtikinamas variantas, negu kad 2+1 juostos būtų visame kelyje nuo Vilniaus iki Utenos.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gerai, kad bus normalus 2+1. 1+1 tikrai nebūtų užtekę. Ypač kai po kelio sutvarkymo į jį persikels srautas kuris ratais-kvadratais važinėjo, kad nereiktų dardėt betonke.
    Kažkaip jau ne pirmą kartą pastebiu tamstą reiškiančią interesus dėl 2+1 visoje atkarpoje. Gal kur sodybėlę prie Molėtų ežerų turite, ar ką ?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, su jungiamaisiais keliais nebus.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Antruoju etapu, užbaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, bus įrengti jungiamieji keliai, o sankryžos rekonstruotos į „turbo“ žiedines sankryžas, įrengiant ir triukšmo sienutes.
    O kaip jūs interpretuojat šitą sakinį? Kad nebus dviejų lygių sankryžų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gerai, kad bus normalus 2+1. 1+1 tikrai nebūtų užtekę. Ypač kai po kelio sutvarkymo į jį persikels srautas kuris ratais-kvadratais važinėjo, kad nereiktų dardėt betonke.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Aptarti magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai

    rodos bus 2+1. ir žemės paėmimas ateityje. o būtų puikiausiai užtekę 1+1 tokiam neintenstyviam keliui. ir greičiau būtų atlikta...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2022.02.15
    Ieškome būdų, kaip dėl kelio Vilnius–Utena žingsnius žengti jau dabar
    Ministras teigia pirmadienį turėjęs susitikimą su priešprojektinius kelio statybos darbų pasiūlymus rengiančia įmone, siekiant apsispręsti, kokios apimties turėtų būti magistralė.
    „Geriausias variantas būtų platus, ne vienos juostos. Bet kad tai padarytume, mums reikia pradėti žemės paėmimo procedūras. Žemės paėmimo procedūros užtruktų 3–5 metus iki statybų“, – aiškino jis. (...)
    Kelio rekonstrukcijos darbai bus vykdomi 5 etapais. Pirmuosius rangos darbus numatoma pradėti ruože nuo 93,65 iki 95,60 km 2022 m. trečio ketvirčio pabaigoje, dabar, kaip nurodoma Susisiekimo ministerijos pranešime, vyksta šio ruožo techninio projekto parengimas. Šiuo metu rengiami kitų ruožų priešprojektiniai sprendiniai. 2022 m. pradžioje bus parengtos alternatyvos ir skelbiami konkursai techniniams projektams parengti.

    https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-dabar-1064149

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai, kad viešumoje rašoma apie tą absurdišką Riešės šviesoforą, kurio fazės visiškai nesuderintos su skirtingais eismo srautais penktadieniais ir sekmadieniais.

    lrytas.lt 2022.01.03
    Grįžtantys į Vilnių įstrigo spūstyje: kas sugalvojo tokią kvailystę su šviesoforu?
    http://www.lrytas.lt/bendraukime/isk...foru--21931505

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ankstesnė Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Kelių priežiūros ir plėtros strategija iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d., buvo itin neambicinga
    Susisiekimo ministras šią savaitę, 2021.12.03 d., pristatė naują Kelių plėtros strategiją - irgi iki 2035 metų.

    Palyginkime, kas yra strateguojama trasos A14 klausimu:
    - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
    - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

    LAKD strategija - 2019

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

    Ministerijos ir LAKD strategija - 2021

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    A14 kelio trasa trasa beveik tobula - ji eina eina toliau nuo gyvenviečių. Šiek tiek skiriasi etapai. Neaišku, kodėl įdėta ir II etapas nuo 40 iki 52 kilometro nuo Ličiūnų (Vilniaus/ Molėtų r. riba) iki Bijūtiškio. Ši 12 km atkarpa buvo rekonstruota dar 2010-2011 metais. Daabr net II etape vėl ketinamą ją rekonstruoti 2021-2023 metasi. Ten yra puikus kelais lyginant su "betonke" ir net su dabartine provėžuota A1 autostrada. Būtų suprantama jei pertvarkius visą kelią A14 liktų tik šiuo metu vienas geriausių ruožų (40 - 52 km) būtų rekonstruojams į pabaigą.

    Beje, apsirūkę LAKD ir Susisiekimo minsterijos "geografai" IV etapą Antapusnė - Leliūnai - Paluokesa (52-63 km) nupaišė toje vietoje, kur yra pernai rekontruotas ruožas nuo 16,5 iki 21,0 km (Raudondvaris - KK 108 Vievis-Maišiagala - Nemenčinė.

    Numatyta pagteitinti tiesimą nuo 2030 metų iki 2025 metų (iki Molėtų - iki 2024 metų).
    Teoriškai tai labai gražų. Tačiau etapų kelio tipą iš 4 alternatyvų jie rinks net 7 mėnesius.
    Kiek laiko užtrunka konkursai su skundimasi ir teismas, visi matome. Per 2-3 metus metų Lietuvoje nepavyks nutiesti kelio iki Molėtų
    Bus labai gražu iš LAKD ir ministerijos pusės, jei iki 2025 metų įgyvendins bent pusę pažadų - t.y., bent du etapus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas
    Patikėsiu kai bus, bet žinios geros:
    https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
    Labai prašom nedėti plikų nuorodų be pavadinimo.
    Neaišku, apie ką čia "geros žinios" jei dokumente yra 19 skaidrių

    Turbūt kalbama apie Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d.pristatytą Lietuvos kelių plėtros stratgiją iki 2035 metų, kur viena skaidrė skirta A14, o dar dviejose apie tai užsimenama.

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Tiesa pagal ministerijos pateiktą žemėlapį ne visai aišku, kaip eis A14 trasa, nes nuo 2021 m. gruodžio 3 d. Susisiekimo ministerija savo reikmėms pakeitė vietovardžius;
    1) ar esama A14 trasa tarp "senųjų" Vilniaus ir Utenos miestų
    2) ar tarp buvusių Žaslių (Kaišaidorių r), kurie pervardinti į "Vilnių" ir Surdegio (Anykščių r.) kuris pervardintas į "Uteną". Antrame variante gali reikėti tito per Nerį prie Gegužinės ar Zūbiškių. Tačiau transporto strategai turbūt numatė visas reikalingas išlaidas

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA 2021.10.26
    Vilniaus–Utenos kelio rekonstrukcija bus tęsiama 2023 metais
    Skuodis tikrai mero rinkimams ruošiasi ar kažkas panašaus. Kiekvieną dieną kepamas straipsnis su jo pavarde. Taip, realių darbų jis padaro santikinai visai nemažai. Bet dabar tiesiog perrašo kitais žodžiais mėnesio senumo informaciją kuri spaudoje ir čia jau buvo skelbta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2021.10.26
    Vilniaus–Utenos kelio rekonstrukcija bus tęsiama 2023 metais
    Pasak ministro M. Skuodžio, per septynis mėnesius turėtų paaiškėti, kaip turėtų atrodyti kelias po rekonstrukcijos, o tada bus skelbiami projektavimo ir rangos konkursai.
    „Per septynis mėnesius – iki kitų metų maždaug pirmojo-antrojo ketvirčio sankirtos – nepriklausomi ekspertai turi pasakyti, kokio pločio turėtų būti kelias, kaip turėtų būti atrodyti jungiamieji keliai. Kai tik turime atsakymus, iškart skelbiame projektavimo darbus ir rangos darbus. (...) Jeigu viskas gerai pavyksta, 2023 metų pirmoje pusėje mes jau matysime ten vykdomus rangos darbus,"

    Šiuo metu svarstomos keturios kelio rekonstrukcijos alternatyvos, numatančios dviejų arba trijų eismo juostų magistralę su jungiamaisiais keliais ar be jų, taip pat įvairaus kelio pločio variantą, kai skirtingose atkarpose kelias galėtų būti iki keturių eismo juostų.
    Viso rekonstruojamo kelio ilgis sieks 74 kilometrus. Bendra darbų vertė svyruoja nuo 150 mln. iki 200 mln. Eur.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...ma-2023-metais
    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...ma-2023-metais

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Man yra protu nesuvokiaiva, kad tokiame kelyje, su tokiais gan nedideliais srautais yra kalbama apie 2+2, kai yra Marijampolė-Lenkija, Rail Baltica, Kaunas-Prienai. Pažiūrėjus į Lietuvos infrastruktūrą atrodo, kad pinigų labai trūksta. Bet čia daromas kažkoks brangus projektas, kurio visiškai nereikia turint omeny kitus minėtus labai reikalingus projektus. Iš kur pinigai?
    SM daro visus minėtus projektus (per 2 mėn įvykusios naujienos):

    Prienai
    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88033851

    Marijampolė-Lenkija
    https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

    Taip A14 nėra Via Baltikos ar Prienų sąskaita.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Teko susidurti su alternatyvų vertinimo metodais. Bent 4 alternatyvos yra duotybė. Kad pora alternatyvų paprastai būna "iš lubų", irgi dažnai pasitaiko.
    Realiai jokia alternatyva nėra "iš lubų", kol to skaičiais neparodysi, nesvarbu kad visiems akivaizdu. Kai yra konkretūs skaičiai analizėje, tada galima uždaryti bet kokius papildomus svarstymus, stabdančius projektą. Ateis naujas ministras, dėl neaiškių priežasčių pradės svaičioti, kad kitaip kelią daryti reikia, o tada galima numesti analizės skaičius į veidą ir pasibaigs diskusijos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nereikia panikuoti. 2+2 gi net neplanuojama didžioje dalyje jokiame variante.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Man yra protu nesuvokiaiva, kad tokiame kelyje, su tokiais gan nedideliais srautais yra kalbama apie 2+2, kai yra Marijampolė-Lenkija, Rail Baltica, Kaunas-Prienai. Pažiūrėjus į Lietuvos infrastruktūrą atrodo, kad pinigų labai trūksta. Bet čia daromas kažkoks brangus projektas, kurio visiškai nereikia turint omeny kitus minėtus labai reikalingus projektus. Iš kur pinigai?
    Manau A14 turėtų būt daroma 2+1 arba 1+1 su perspektyva į 2+1. Ir būtinai su aukštu saugumu. Įzivaizduočiau kaip lenkijos Raczki-Augustovas kelią, bet gali būt pigesnis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Tai alternatyvų analizės ir yra tikslas įvertinti kurią alternatyvą daugiausia prasmės yra daryti (ir mažiausia tikimybė kad greitai reikės perdarinėti).
    Teko susidurti su alternatyvų vertinimo metodais. Bent 4 alternatyvos yra duotybė. Kad pora alternatyvų paprastai būna "iš lubų", irgi dažnai pasitaiko.

    Per 30 metų Lietuvoje nutiesta vos dvi Via Baltica atkarpos, keturi aplinkkeliai ir keletas mažų atkarpų, ir kelios atkarpos tapo greitkeliais.
    Čia irgi perdaug neskubama. Lieka nepagrįsta, kuo remdamasis apie A14 baigimą 2025 metais kalba LR SM ministras. Vien 20 km atkarpos tarp 21 ir 40 km alternatyvų analizė užims 7 mėnesius. Kiek laiko liks suprojektuoti ir rekonstruoti kelią nuo 52 iki 96 km Nesueina galai.

    Labiausiai tikėtina alternatyva iki 2025 metų yra parašyta dar viena knyga, parengta dalis projekto ir kažkokie pradėti darbai.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiaip labai keista, ką ten šiais kompiuterių laikais reikia daryti 7 mėnesius su 4 alternatyvomis nerenkant naujos kelio trasos. Abi alternatyvos 1+1 su jungiamaisiais keliais yra beprasmiškas pinigų taškymas ir laiko eikvojimas. Tokius projektus teks iškart perdarinėti. Išimtis būtų nebent tuomet, jei iš karto numatoma plėtros perspektyva padidėjus srautams ar atsiradus pinigų.
    Tai alternatyvų analizės ir yra tikslas įvertinti kurią alternatyvą daugiausia prasmės yra daryti (ir mažiausia tikimybė kad greitai reikės perdarinėti). Gerai jums, kai jūs iš akies jau žinote kaip geriau daryti, mes visi likę ne tokie apdovanoti kaip tamsta, tad tokie darbai šiek tiek ilgiau užtrunka.

    Komentuoti:

Working...
X