Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Čia dar neprasidėjo to kelio kritika, o jau pasireiškė liguistas pasišiaušimas dėl kabučių ant "saugumo" salelių.
-
Kaip sakydavo XXa. izoliuoti mąstytojai - "za bazar nada atvičiat" (fonetinė tranksripcija, kalba netaisyta)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKoks jautrumas dėl kabučių.
Ar tam piliečiui, kuris yra nepralenkaimas čempionas skleisti neigiamas emocijas, provokuoti ir taškytis purvais, dar reikia tamstos advokatavimo?
Čia retorinis klausimas. Galime grįžti į temą.Paskutinis taisė digital; 2025.03.04, 12:53.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKoks jautrumas dėl kabučių.
Ar tam piliečiui, kuris yra nepralenkaimas čempionas skleisti neigiamas emocijas, provokuoti ir taškytis purvais, dar reikia tamstos advokatavimo?
Čia retorinis klausimas. Galime grįžti į temą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKoks jautrumas dėl kabučių.
Ar tam piliečiui, kuris yra nepralenkaimas čempionas skleisti neigiamas emocijas, provokuoti ir taškytis purvais, dar reikia tamstos advokatavimo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai jei ne pati blogiausia, kam tas durnas ir provokuojantis atsakyti kaip atsakė Ignalina prierašas "Saugumo" salelė?
Ar tam piliečiui, kuris yra nepralenkiamas čempionas skleisti neigiamas emocijas, provokuoti ir taškytis purvais, dar reikia tamstos advokatavimo?
Čia retorinis klausimas. Galime grįžti į temą.Paskutinis taisė Romas; 2025.03.04, 18:51.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTos saugumo salelės žiemą užnešamos purvu ir naktį jos prastai matomos, ypač jei lyja ar sninga. Prieš visas tokias fizines (o nenubraižytas dažais) saleles turėtų būti išankstiniai įspėjamieji ženklai.
Nieko blogo ar neįprasto nematau. Ženklas yra, kelio išplatėjimas irgi matosi, todėl net užnešus purvu vairuotojas supras, kad čia kažkas yra. Jei lyja ar sninga, tai tuo labiau niekas paprastai greičio neviršija ir važiuoja atsargiau. Prieš tokias saleles paprastai yra ir greičio mažinimo ženklas - ar čia tokio nėra?
Šita Smėlinkos salelė dar ne pati blogiausia. Tik su metalo kiekiu akivaizdžiai perspausta.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąRomas kas negerai su saugumo salele?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąRomas kas negerai su saugumo salele?
Šita Smėlinkos salelė dar ne pati blogiausia. Tik su metalo kiekiu akivaizdžiai perspausta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąRomas kas negerai su saugumo salele?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Matyt tą atkarpą vidutinis vilnietis sugeba pasiekti ir pervažiuoti dar nemyžęs pakelėje.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
Nuoroda (kryptis link Molėtų)
Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai stabdei eismą ir trukdei kitiems eismo dalyviams?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimą
Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.
LAKD vadovas buvo Virgaudas Puodžiukas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)
Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
Nuoroda (kryptis link Molėtų)
Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių
https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D
O į kitą pusę iš to pačio taško (matosi RK2809 Rudokų viadukas) - nei atitvarų, nei ištisinės linijos:
https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: