Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip blogai, kad A14 pastatė tik 20 km atitvarų, bet dar nenutiesė mylimų troleibuso laidų - nors važiuoti 30 km/ h iki gimtosios Šakarvos reikėtų visą pusdienį, bet tai būtų itin ekologiška transporto priemonė be jokio dyzelio.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai lengva rasti, nes tai turbūt vienintelė paties forume paskelbta nuotrauka. Ne itin kokybiška, bet vienintelė.
Ar neiškrito iš rankų telefonas, kai troleibusas įsibėgėjo net iki 30 km// h ?
Kai paties pasaulis tėra matomas tik pro apmusijusį troleibuso langą (jei vaizdo neužstoja reklamos), tai lieka visus likusius vadinti "aftamabilystais", "dyzelio prisuosčiusiais automarozais" ir "benzingalviais".
Gal pirmiau pabandyk išsilaikyti kokias nors teises - juk troleibuso nuolatinis netrukus pabrangs.
Grįžtame į temą apie A14 .
Linkiu kuo dažniau remti biudžetą baudomis už greitį ir, kad kaiminystėje įsikurtų pilietiški kaimynai, kurie nepavargs pranešti, kai savo triperį numesi ant žolės. Nors ir juos vadinsi kaziolais, tačiau jie darys gerą darbą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDžiugu, kad nepavargsti ieškoti mano 2023 metų spalį keltos nuotraukos.
Ar neiškrito iš rankų telefonas, kai troleibusas įsibėgėjo net iki 30 km// h ?
Kai paties pasaulis tėra matomas tik pro apmusijusį troleibuso langą (jei vaizdo neužstoja reklamos), tai lieka visus likusius vadinti "aftamabilystais", "dyzelio prisuosčiusiais automarozais" ir "benzingalviais".
Gal pirmiau pabandyk išsilaikyti kokias nors teises - juk troleibuso nuolatinis netrukus pabrangs.
Grįžtame į temą apie A14 .Paskutinis taisė Romas; 2025.01.30, 22:39.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kaip blogai, kad A14 pastatė tik 20 km atitvarų, bet dar nenutiesė mylimų troleibuso laidų - nors važiuoti 30 km/ h iki gimtosios Šakarvos reikėtų visą pusdienį, bet tai būtų itin ekologiška transporto priemonė be jokio dyzelio.
Kad ir šiek tiek creepy, bet vis tiek malonu, kad kažkam mano turinys kelia tokį pasitenkinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?
Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")
Kai kurių automarozų mąstysena tik įrodo, kad pastovus dyzelio niūchinimas tikrai kenkia sveikatai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Parodykite vietą A14 kur reik 6 km važiuot iki nuovažos...
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kas yra sprogusi padanga? Gi neliko plokščių su armatūra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Kas yra sprogusi padanga? Gi neliko plokščių su armatūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš diskusiją pasukčiau taip.
Plati sankasa turėjo lemti ne 1+1 su kelkraščiais "grybauti", "man SMS atėjo", "aš sustojau, nes pagalvojau, gal perdegė galinių gabaritų dešinė lemputė" ir kitiem paaiškinimams.
Plati sankasa turėjo virsti 1+2.
Visus tuos, "aš sekmadienio pavakare sustojau nes norėjau atsigerti vandens" noriu paklausti. Kokiu būdu įsilieti į nenutrūkstamą 80 km/h kas 25-40 m judančių mašinų srautą iš žvyrinio kelkraščio? Kaip mandagiai pagreitėti??? Kaip pradėti važiuoti? Užkišti? Pvz. ties Purnuškėmis link Vilniaus.
Atgyvena tas Jūsų žvyrinis kelkraštis - po to iš jo žvyras pakliūna ant asfalto ir daužo priekinius stiklus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
Žinoma, jei per metus kelis kartus nuvažiuoji tik Vilnius - Kaunas tai taip, jokių išskirtinių situacijų nepamatysi. O man yra tekę ir mašinos ratą pravažiuojant keisti, ir gesintuvu pasinaudoti (padėjau kitiems).
Bet aš iš viso nesuprantu, kurioje čia vietoje gerai taip arti stovintys atitvarai. Kokie bendrai jų pliusai? Saugumo jie nedidina, nes greičio mažinti neskatina - kelias pakankamai platus. Kad kažkas trauksis į juos norėdamas praleisti erelius argumento nepriimu, nes per daugiau nei 10 metų aktyvaus važinėjimo po Lietuvą nei karto tokio atveju nemačiau, kad kažkas trauktųsi į neasfaltuotą kelkraštį, norėdamas kažką praleisti. O trūkumų krūva:
1) Žmogui bloga - nėra kur sustoti.
2) Eismo įvykis - nėra kur patraukti mašinų
3) Karo atveju užtenka pastatyti vieną mašiną skersai, kad visa evakuacija sustotų.
Taip, teoriškai tos vietos mašinai įkišti užtenka, bet praktinėm sąlygom toks atstumas yra beveik tas pats kas nieko - net durelių negali atsidaryti neiškišdamas jų į važiuojamąją dalį. Bet eikime toliau:
4) Pėsčiąjam palei kelią eiti ne taip komfortiška, nes teks eiti arčiau važiuojamosios dalies
5) Traktorius ar kita sunkesnė technika - nebus kur pasitraukti
6) Paslysi ant plikledžio, ir jei vienu atveju nulėktum į toliau stovintį atitvarą, tai dabar nuo jo atšoksi ir keliausi į priešpriešą. Afigienas saugumas.
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Žodžiu, sūliau arba neteisinti akivaizdžių feilų, arba pasitelkti kokius nors realius argumentus. Visokios pasakos apie Europą netinka, nes Europoje toli gražu ne visur tokie atitvarai. Ten, dažniausiai, jei kur nors tokia infrastruktūra įrengiama, tai su priežastim, o ne dėl kargo kulto.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.30, 21:46.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisint
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
O gesintuvo reikalauja, nes gesintuvu lobistai prasimušė įstatymą. Kad per viena TA ciklą pasikeistum 2 gesintuvus.
Automobilio techninė būklė nei nuo ats. rato, nei nuo gesintuvo nepriklauso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTaip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?
Įdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?
Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")
Palyginimui - kelkraščio plotis sename "betonkės" ruože
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAlfa.lt / Etaplius.lt 2025.01.29
Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš niekaip nesuprantu, kodėl kai kurių forumiečių yra ginami akivaizdžiai feiliniai sprendimai. Kažkaip stebint iš šalies susidaro įspūdis kad rašoma iš užsilikusių nuoskaudų, su piktdžiuga, ale "aha automarozai, dabar bus jums nepatogu, ha ha ha", ignoruojant visus argumentus. Ar tikrai buvo tokia problema atitraukti tuos atitvarus papildomai per pusmetrį, kad atsitikus ekstriniam atvejui būtų galima saugiai sustoti? Ir ar tikrai ten jų tiek daug reikėjo, trečdalyje viso vieno tiesiausių kelių Lietuvoje? Man prieš pora savaičių kelionėje padangų slėgio daviklis pradėjo rodyti klaidas, tai ar labai eismo saugumas nukentėjo, kad šviesiu paros metu trumpam sustojau ir jas patikrinau?
Taip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai gal vertėtų griežtinti techninės apžiūros tvarką, kad nieks nevažinėtų su triperiais, kurie bet kada gali staigiai sustot.genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom pažiūrėti filmuką - įdėtas kelkraščių palyginimas senoje ir naujoje atkarpoje.
Naujame "rekonstruotame" (t.y., sugadintame) kelyje net Opel Corsa vietos ne itin daug - sustoti dar galima, o atidaryti durų ir išlipti nepakliuvus po mašina - jau nelabai.
Ten vietos sustoti pakaktų nebent kokiam motociklui, motoroleriui ar BoltoWolto paspirtukui.
Tačiau ar dviratininkams ten saugu važiuoti -bus matyti.
Labai baisu žiūrėt, kai žmonės daro tokius video, o tuo labiau, kurie, tokius video dalinasi, kaip "geru eksperimentu".
Būtų gerai pirma susipažinti su kelio elementais ir kur jie yra.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: