Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
    Ta prasme, bandoma įrodyti, kad apie 2008 metus suremontuotas kelias nuo Vilnius / Molėtų rajonų ribos iki Bijutiškio (40 - 52 km) yra tapatus Molėtų - Utenos keliui?
    minėtame ruože tikrai nėra 1/3 kelio ištisinių linijų (Molėtų - Utenos ruože LAKD piarščikė paminėjo 10 km iš 30)

    Iliustracinė Rudokų nuotrauka su atitvarais buvo parinkta nelabai atidžiai;
    Nuoroda (kryptis link Molėtų)
    Yra atitvarai, bet nėra jokių ištisinių

    https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

    O į kitą pusę iš to pačio taško (matosi RK2809 Rudokų viadukas) - nei atitvarų, nei ištisinės linijos:

    https://www.google.lt/maps/@55.06610...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?
    Jeigu gerai pamenu, tai rekonstrukcija daryta maždaug apie 2008-2009 metus. Bet nepamenu, kad kas nors kada nors būtų skundęsis susiaurintai kelkraščiais ir per arti įrengtais atitvarais, kaip kad dabar rekonstruotoje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?
    Būk geras, nespręsk pagal save apie kitus.

    Pasivažinėjimas savo malonumui buvo kur kas mažesniu nei leistinas greičiu.
    Sekmadienį į Utenos pusę buvo visiškai tuščias, (tik prieš Uteną pasirodė kelios mašinos.

    Cituotoje nuotraukoje (turbūt neskaitei užrašo) yra susidariusi (tiksliau dirbtinai sudaryta) kolona - sekmadienį, kai nėra "fūrų", srautas į Vilnių dar neprasidėjo
    Kai grįžinėjau atgal jau vėliau, kai yra intensyvesnis eismas, jokių kolonų už Molėtų nebuvo - viskas pukiai prasisiurbė.
    Jei turi šiek tiek vaizduotės ir loginio mąstymo, tai galėtum įsivaizduot, kas ten vyks atšilus orams, kai padidės srautai - ypač penktadienį ir sekmadienį vakare bei šeštadienį ryte.

    Įspūdžius iš Molėtų - Utenos kelio papasakosiu vėliau, kai atrinksiu nuotraukas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal kas prisimena, kada buvo rekonstruota ši A14 atkarpa? A14 - Google Maps
    Ir kas tuo metu buvo LAKD direktorius, atsakingas už paprastų žmonių kankinimą siaurinimais?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Jėtau vargeli, teko važiuot leistinu greičiu?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.
    Taip esi tikrai teisus - Abrams plotis 3,7m, tad ir dviems bus jau ankšta... du tankai ir dviratininkas neprasilenks.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Pažiūrėkit, kaip suseeeuryno kelią, akivaizdu, kad 3 tankai niekaip neprasilenktų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?
    Nepavyko sustot bilekur kelkraštyje pamyžt, teko ieškot kur nusukt, o ten miškelis buvo toliau, tai teko pabėgėt. Po to batus nusivalyt. Sumoj ir gavosi + pusvalandis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Kelios nuotraukos vietoj anonso

    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
    [
    Tai po rekonstrukcijos norite pasakyti kelione buvo nesaugi ir truko pusvalandžiu ilgiau?

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.
    Vietiniams kelias reikalingas nuo namų iki parduotuvės nuvažiuot ir vaikus iš mokyklų susirinkt (reikalingos papildomos jungtys, autobosų stotelės, šalutiniai keliai ir kairiniai posūkiai), kitiems pralėkt kuo greičiau tarp Vilniaus ir Utenos. Tokiu atveju "saugiai ir greitai" kartu nedera.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vakar važiavau (kaip keleivis). Kelias kaip kelias, niekuo nesiskiria nuo anksčiau rekonstruotos atkarpos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apžiurėjau pats, kaip atrodo tas kelias tarp Molėtų ir Utenos
    Kelios nuotraukos vietoj anonso

    Nauja lietuviška realybė. Kelias reikalingas ne tam, kad būtų galima greitai ir saugiai nuvažiuoti, o tam, kad būtų ką susiaurinti ir būtų kur pastatyti atitvarą.


    Kelias tuštutėlis - reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką


    Veiksmas vyko žiemos sekmadienį apie pietus, bet sugebėta padaryti koloną net tokiu metu
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.28, 08:39. Priežastis: reikia pasirinkti tinkamą važiavimo laiką

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prieš 2½ mėnesio


    Ištisinių linijų ir atitvarų poligonas

    https://vialietuva.lt/naujienos/beto...etu-iki-utenos

    Po pasipiktinimo sugadintu keliu Susisiekimo ministerija netrukus įvertino "šedevrą" ir padarė organizacines išvadas.

    VZ.LT 2025.02.07
    M. Švaikauskas atleistas iš „Via Lietuvos“ vadovo pareigų
    Vilko bilietas Švaikauskui yra pakankamas įrodymas, kad kelias padarytas šūdinai. Belieka tikėtis, kad Vilnius - Molėtai bus geriau padarytas. Tema gyvuos dar ilgai. Kol kas nuo Nemenčinėlės sankryžos tik HISK kablukai važinėjasi po pagrioves, matuoja medžius ir atstumus..

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Keliai nekuria pridėtinės vertės, įgalindami susiekimą ? O čia tai buvo geras pareiškimas.
    Stadionai ir arenos save išlaiko ir iš kelių renginių per savaitę.

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Aš apie tai nesakiau. Naudotojų siuntimas velniop yra neatsižvelgti į pikus. Jei patemps pikus bent kiek padoriau - viskas ok. Jei nepatemps, bet rodysi pirštu į vidurkius - tada jau ne ok
    Na, 1+1 prieš rekonstrukciją susitvarkė. Kodėl neturėtų susitvarkyti po?
    Bet kuriuo atveju, ten stovinčio eismo nebūna. Pavažiuoti kolonoje piko metu didelės problemos tikrai nėra, net jei, o dieve, teks važiuoti leistinu greičiu.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O nuo kada padorus 1+1 kelias yra naudotojų siuntimas velniop?
    Aš apie tai nesakiau. Naudotojų siuntimas velniop yra neatsižvelgti į pikus. Jei patemps pikus bent kiek padoriau - viskas ok. Jei nepatemps, bet rodysi pirštu į vidurkius - tada jau ne ok

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Stadionai (kaip ir arenos ar kiti panašūs statiniai) kuria pridėtinę vertę ir, dažniausiu atveju, pelną. Jei A14 taptų mokamu keliu ir visi turėtų sumokėt bent 5€ už pravažiavimą, lai stato nors ir 3+3 su apšvietimu ir dviejų lygių sankryžomis.
    Keliai nekuria pridėtinės vertės, įgalindami susiekimą ? O čia tai buvo geras pareiškimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O nuo kada padorus 1+1 kelias yra naudotojų siuntimas velniop?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Niekas nestato infrastruktūros dėl penktadienio ir sekmadienio vakarų vasarą.
    Niekas nestato VIEN dėl pikų, kaip ir protingi nestato VIEN dėl vidurkių. Visgi statoma pagal panaudojimą, o panaudojimas yra pagrinde per pikus. Gali siųsti velniop naudotojus, arba gali atsižvelgti ir bandyt balansuoti. Tavo nuomonė kaip ir aiški

    P.S. vidutinė kūno temperatūra visoj ligoninėj, įskaitant morgą, irgi gali būti 36.6

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nacionaliniai stadionai yra tokia infastruktūra, ir, taip, jų nestato, bent pas mus
    Stadionai (kaip ir arenos ar kiti panašūs statiniai) kuria pridėtinę vertę ir, dažniausiu atveju, pelną. Jei A14 taptų mokamu keliu ir visi turėtų sumokėt bent 5€ už pravažiavimą, lai stato nors ir 3+3 su apšvietimu ir dviejų lygių sankryžomis.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Niekas nestato infrastruktūros dėl penktadienio ir sekmadienio vakarų vasarą.
    Nacionaliniai stadionai yra tokia infastruktūra, ir, taip, jų nestato, bent pas mus

    Komentuoti:

Working...
X