Parašė mr_miegas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
tai update is vakar vakaro keliones i Moletus: +1 sviesoforas (4 is viso), prie visu laukta 5-8minutes. kad butu linksmiau, sutiktos pora masinu, kurios is priesingos puses per raudona ileke, ir vienos juostos kelyje gauni siurprizu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien taip pat teko važiuoti iki Utenos. Ties kiekvienu šviesoforu teko palaukti minimum 6 min. Grįžau pro Ukmergę. Tai remonto metu į Uteną vienareikšmiškai geriau ir greičiau važiuoti pro Ukmergę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip, ypač vakare į Vilnių bus siaubelio, jei šviesoforų intervalai nekeičiami bus. Pravažiuojamų ruožų danga baisi, duobės didėja akyse.Parašė pwxaz Rodyti pranešimąNuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąGrįžtant [antradienį 2025.03.25] po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 Nemenčinė - Paberžė iki Kvistijos degalinės
3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelio dalies ties rajonų riba.Pagal šiuos duomenis , yra šie šviesoforiniai ruožai (pažymėjau ant Eismoinfo žemėlapio)A14 Vilnius–Utena
Kelio rekonstrukcija. Darbų vykdytojas: AB "Hisk"
21.50 – 28.40 km iki 2025-08-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val.
Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis. Greitis ribojamas iki 70 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val.
Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“, tel.: +37061986649.
28.40 – 39.21 km iki 2025-12-31 eismas leidžiamas
Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis ir eismas reguliuojamas laikinais šviesoforais. Greitis ribojamas iki 50 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val. Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“.:
28.40 – 30.34 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
31.16 – 32.60 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
37.19 – 39.20 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
Tarp Molėtų ir Utenos
Kapitalinis kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „HISK“,
64.30 – 79.51 km iki 2025-04-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val.
https://eismoinfo.lt/#!/
21.50 ~22.90 km - itin bjaurus nuo sankryžos su keliu KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki medelyno (?), gal posūkio į Purnuškes prieš 23 km
28.40 – 30.34 km nuo sankryžos su RK5207 Nemenčinė - Paberžė iki "Kvistijos" degalinės
37.19 – 39.20 km nuo Visalaukės sankryžos su RK2812 Paberžė - Dubingiai iki asfalto ties Vilniaus / Molėtų rajonų riba

https://eismoinfo.lt/#!/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų plPaskutinis taisė pwxaz; 2025.03.30, 12:25.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Kurioje vietoje tas pirmas šviesoforas?Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko).
Ar kažkur čia ?
Komentuoti:
-
Šiandien važiavau ryte. Pirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko). Lenda visi naglai.
Like 2 šviesoforai kaip ir ok, nes dažniausiai pirmasis praleidžia tiek, kad kitur visi irgi pravaziuojam. Blogiausiu atveju reikia laukti 7-8minutes.
Darbai vyksta visam ruoze iki tos anksčiau rekonstruotos vietos (sektorinio ruožo vidurio).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Įdomu, 5207 pravažiavom šeštadienį, nesimatė jokių reikalų, išskyrus atitvarus šalikelėse. Kaip tik pagalvojau, kad proga atsisveikinti su betonu.
Komentuoti:
-
Važiavau šiandien iš Molėtų į Vilnių, tai palyginus kaip vaizdas atrodė prieš kelias savaites ir šiandien - skirtumas didelis. Visame ruože maždaug nuo Molėtų rajono ribos daug technikos, demontuojami atitvarai ir stotelės, skutamas asfaltas įvažose, vietomis kelkraščiai matyt ruošiami eismui. Veikia 2 šviesoforai ties Kvistija ir ties sankryža su 5207 keliu Paberžė - Eitminiškės. Šalikelėje ties Stučkų medelynu stovi rentinys, matyt irgi bus toje vietoje šviesoforas. Ties sankryža su 5207 keliu jau skaldomas gelžbetonis.
Papildymas. Grįžtant po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 iki Kvistijos degalinės
3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelios dalies ties rajonų riba.Paskutinis taisė Marukas; 2025.03.26, 08:24.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinės priešremontinės A14 nuotraukos tarp KK108 ties Pikeliškėmis ir KK114 už Molėtų
Foto 2025.03
Prieš kryžkelę su keliu Nr.173 Molėtai-Pabradė yra letėjimo ir aplenkimo juosta

Kažkas suko į kairę, teko pasirinkti pirmą ("kišeninę") juostą

2 km atkarpa už sankryžos


Iš pietų pusės kelio ženklų apvadai gerokai pablukę

Lėtėjimas iki 50 km/h


Bus įdomu palyginti po keleto mėnesių
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dar viena autobusų stotelė - Jaurai.
Kol neišbandžiau rekonstruoto Molėtų - Utenos keliu, A14 nekreipdavau dėmesio į stoteles daugiau nei jos buvo vertos - nei tyrlaukiusoe stodavo autobusai, nei pėstieji lakstydavo. Juk kelio trasa parinkta labai apgalvotai - tiesiai, išnaudojant reljefo privalumus ir toliau nuo gyvenviečių.
Įdomu, kokias megastruktūras prie autobusų stotelių šį kartą sugalvos eismo lėtintojai iš SRP Projektų (ar kas ten šį kartą laimėjo šito ruožo projektavimo konkursą).


Du gražuoliai ežerai - rytuose Luokesai, prie kurių yra aikštelė važiuojant į aną pusę, o mūsų pusėje - Kirneilis, kurio dabar nesimato per medžius

Lukoilas, kuris kažkada persivadino Viada


Artėjame prie sankryžos su KK173 Molėtai - Joniškis - Pabradė
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojem link Molėtų.

Už smidrų reklamos - 54 km ir stotelė.
Bus įdomu palyginti, kaip ji bus patiuninguota po rekonstrukcijos.

Už posūkio prasideda dar viena puiki ilga nuokalnė, kur esant reikalui patogu ir saugu aplenkti



Čia mašina parinkta dėl mastelio - matosi, kad anksčiau buvo normalus atstumas nuo juostos iki atitvaro.

Kažkas su kietais numeriais ir mane aplenkė. jei būtų reikėję buvo kur pasitraukti į dešinę


Nurūko

Kryžkelė su RK2815 Luokesa–Jauros I, nors kelio ženkle parašyta "Jaurai"
Čia vasarą dalis eismo nusuka dešinėn į Bebrusų ežerą ar kairėn link "Obuolių salos".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal projektą užtenka, darys kapitalinį remontą tik.Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką
- 3 patinka
Komentuoti:
-
52 km. Perstumta Kazokų sankryža su keliu RK2808 Kazokai - Bijutiškis - Dubingiai
Nedidelis palyginimas.
Foto 2009.07, iki sankryžos rekonstrukcijos

Rekontrukcija
Foto 2011.06

Foto 2011.07

Daugiau 2011.07 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...361#post787361
Foto 2011.08.

Daugiau 2011.08 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...195#post804195
Po rekonstrukcijos
Foto 2012.02

Dabar
Foto 2025.03

Posūkis į šalia esantį senąjį Molėtų plentą Nr. 172 Raudondvaris - Paberžė - Giredraičiai - Molėtai
Tačiau kryčių nuorodose apie KK172 visiškai neužsimenama - parašyta tik "Giedraičiai 13 km"

- 4 patinka
Komentuoti:
-
A14 tarp Rudokų ir Kazokų
Foto 2025.03

Poilsiavietė "pusiaukelėje" - 46 km
Čia buvusi kavinė neišsilaikė ir prieš kelerius metus užsidarė
48 km

Šioje vietoje būdavo reklaminis Utenos alaus plakatas apie "ežerų šalį"

51 km

Asfaltas nesiekia pačios Bijutiškio sankryžos. Yra poros šimtų metrų "betonkės" intarpas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Vilniaus / Molėtų rajonų ribos iki Rudokų dviejų lygių sankryžos
Foto 2025.03
43 km

44 km Rudokų viadukas kelyje RK2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai
Prieš viaduką - 7 km stebimo greičio ruožo pabaiga

Įdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Brėžiniuose matyti, kaip kiekvienai sankryžai parengė po kelis projektus – eismo žiedą, apsaugotus dešinįjį ir kairįjį posūkius, bei vien apsaugotą kairįjį posūkį. Visgi visur pasirinko matomai pigiausią variantą.
Šiaip pritarčiau, kad vietoj perteklinių atitvarų tam tikrose vietose (na, neblogai juos turėt kur namai, vandens telkiniai ar itin statūs šlaitai, bet ne visur, kur atitvarai, taip yra), geriau būtų tuos pinigus išleidę greitėjimo ir lėtėjimo juostoms.Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.14, 16:21.
- 6 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: