Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Foto 2025.03.
    Už 32 km esančio Mitrofanovkos (Žemaitėlių) sentikių kaimo


    Puiki nuokalnė su geru matomumu, kur patogu ir saugu aplenkti


    35 km


    36 km


    Kažkas neįsipaišė posūkyje ir "pabučiavo" ativarą.
    Toje vietoje guzai nuo smūgio turbūt mažesni nuostolis nei atsidurti Sosnovskio barščių palntacijoje


    37 km Visalaukės kryžkelė su RK2812 Joniškis - Dubingiai - Dirmeitai - Visalaukė - Paberžė


    Sektorinis radaras 7 km iki Rudokų (Giedraičų - Dubingių) viaduko


    Už sankryžos čia pilna iškirstų medžių








    Toliau nebesimato iškirstų medžių


    Tolumoje jau matosi asfalto pradžia


    Ličiūnai - Pociūnai. Puikus asfalto ruožas bus 12 km iki Bijutiškio - Kazokų kryžkelės


    40 km


    Vilniaus ir Molėtų rajonų riba

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Tai čia buvo kažkas nesaugu, kažkas negerai? Dabar norint išsukti, viso srauto stabdymas - žymiai geriau, saugiau, efektyviau?
    Click image for larger version

Name:	2025-03-13_09-31-05.png
Views:	658
Size:	13,1 kB
ID:	2188628

    Dėl šios sankryžos, tai saugumo auditas atkreipė dėmesį tik dėl pavojaus dėl prasto matomumo išsukantiems iš šalutinio kelio.
    2018-2021 sankryžoje buvo įvykę 3 techniniai eismo įvykiai:
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	661
Size:	20,0 kB
ID:	2188629

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kryžkelė su keliu RK4914 (Kvykliai) - Velbiškės – Pakalniai
    Pridaryta metalinių atitvarų, tačiau panaikinta anksčiau buvusi lėtėjimo juosta sukant dešinėn ir grietėjimo juosta priešingoje pusėje,


    Įdomu, kodėl projektuotojai iš "SRP projekto" priėmė sprendimą naikinti lėtėjimo ir greitėjimo juostas.
    Privalumas tas, kad bus sunaudota daug metalo daugiau atitvarams, kurie yra didelė vertybė savaime , nes yra atitvarai
    Tačiau ar tai didina eismo saugumą, ar vis dėlto mažina?
    O va čia kokia nesąmonė. Kurioje vietoje čia logika, kur čia saugumas? Puikiai žinau šitą posūkį, turiu ten pažįstamų. Buvo normali lėtėjimo juosta, pasitraukei iš srauto ir normaliai sulėtinęs išsukai. Tai čia buvo kažkas nesaugu, kažkas negerai? Dabar norint išsukti, viso srauto stabdymas - žymiai geriau, saugiau, efektyviau?

    Čia jau net nepaaiškinsi pinigų trūkumu, nes gi juostos buvo. Niekas gi nesako - padarykit lėtėjimo juostas visur, finansuokit. Bet naikinti esamas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.02
    Už kryžkelės su keliu RK5207 Nemenčinė – Eitminiškės – Paberžė








    30 km "Kvistijos" degalinė


    Už degalinės matosi pokyčiai




    Kelio nelygumas

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Dar nevažiavau tuo rekonstruotu ruožu tarp Molėtų ir Utenos, bet pagal nuotraukas, tai graudu žiūrėti. Apie atitvarus jau prirašyta į valias, bet ypač neraminantis faktas, kad avarijos atveju iš jų jokio saugumo nebus, jeigu atsimušusi į juos mašina taptų nevaldoma ir (neduok Dieve) išlėktų į priešingą juostą. Tokiu atveju, iš dviejų blogybių, jau geriau nulėkti nuo kelio, negu išlėkti į priešpriešinę juostą. Tai čia saugumas? Labai tikiuosi, kad to ką aprašiau nebus, bet rizika visada yra.

    Ir kas ten didžiojoje dalyje kelio yra atitverta? Didžiausi šlaitai, ežerai? Čia kažkoks kalnų kelias, kur yra rizika nulėkti iš dešimčių ar šimtų metrų aukščio? Daugeliu atvejų, matau atitvertą tiesiog pievą su grioviu. Čia labai būtina? Tai dabar gal visus Lietuvos kelius įrėminam, nes visi jie su grioviais?

    Ir tos ištisinės juostos, nu nesuvokiama. Kam jas paišyti ten, kur matomumas puikus, kelias tiesus, jokių kliūčių lenkimui nėra? Aš jokiu būdu neadvokatauju lakstantiems ir to nesiūlau, bet kam reikia tų ribojimų ten, kur saugu? Tai dabar jeigu kažkoks klevo lapas važiuos 70, ar koks ypač protingas žmoga tempsis 60 (tokių praktiškai kasdien sutinku - normaliame kelyje kur greitis 90, oras puikus, eismo sąlygos puikios, tysiasi ant 60 be jokios logiškai suvokiamos priežasties, jeigu koks gedimas - tai bent avarinius įsijungtų, bent būtų aišku, bet įtariu kad pas kai kuriuos iš tokių, gedimas būna kiek kitur, ne mašinoje). Tai tokių lenkti negalima, nors atkarpa tiesi be jokių posūkių? Kame čia logika?

    Galiu tik pasidžiaugti, kad Vilniaus - Švenčionių kelio "nepatobulino" iki tokio lygio (neskaitant tos 70 atkarpos prieš Nemenčinę, 2x2 kelyje).
    Paskutinis taisė Tomizmas; 2025.03.13, 00:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.03
    21 km. Sankryža su KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė


    Kairėje kelio pusėje šiek tiek paskabyti krūmai ,bet darbai dar nepradėti




    26 km. Nudrengtas kelias ties Radžiuliais / Bernotais (Europos centru)


    28 km. Kryžkelė su keliu RK5207 Nemenčinė – Eitminiškės – Paberžė




    Už 28 km. sankryžos visur sudėti įspėjamieji ženklai ir iškirsta nemažai medžių

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Ar kas žino ar tie konkursai pasibaigę? Per viešųjų pirkimų sistemą nepavyko man kažko rasti.
    Viešųjų pirkimų sistemoje statusas šiuo metu yra „Vertinimas“. Tai daugiau informacijos nebent tik tiesiogiai iš Via Lietuvos.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Nuotraukos viskas ok, o nuotraukos su trumpa informacija ir be nuolatinių besikartojančių komentarų (kurie iššaukia spamus) dar geriau.

    P.S. Kokia išliekamoji vertė #1724 įrašo? Situacija nuotraukose puikiai perteikei aukščiau, o šio video iškarpos su spirgučiais (komentarais) interpretuoju kaip niekini kuris sukels tik dar daugiau SPAM.
    Paskutinis taisė LinS; 2025.03.12, 14:55.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nu cmon... Ar neatsibodo
    Ten video ir šiek tiek kitoks matymo kampas bei yra komentatorius.

    Jei atsibodo 64- 96 km, tai vakare pridėsiu naujų nuotraukų iš ruožo su iškirstais medžiais (21 - 40 km).
    Jei nebus argumentuotai prieštaraujančių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nu cmon... Ar neatsibodo, tas pats per tą patį?
    Toks jausmas, kad kas kokius tris temos puslapius vis matau tą patį tekstą ir vaizdus, tarsi kokioje laiko kilpoje besisukdamas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2025.03.12 Video
    Ar vairuotojai padėkos kelininkams už rekonstruotą „betonkę“





    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2394768

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė kinderis Rodyti pranešimą
    Labai įžvalgus žmogus, vien iš komentaro gali spręsti važiavęs/nevažiavęs, matęs/nematęs šio keliio rekontrukcijos. Dėja turiu Jus nuvilti, važiavęs ir matęs, ir ne vieną ar du kartus. O salyginai trumpoje 30 km atkarpoje ne 5-6 tokie ribojimai, o visi 10. Ir didžiausia šių ribojimų koncentracija tarp Molėtų ir posdūkio į Skudutiškį, t.y. kažkur 16 km sudėti 7 ribojimai.
    Tokių įžvalgų nebus, jei ne ateinantys į temą asmenys ir rašinėjantys nelogiškus ir niekuo nepagrįstus teiginius, skaičius.
    Smagus keliukas 90-70-90-70 ... ir taip kas pora šimtų metrų
    Tamstai pačiam koreliuoja paties pranešimuose parašytos paryškintos vietos? Suprantu, kad norima sukurti kažkokią emociją taip rašant, bet sakyčiau tam šiame forume ne vieta. Iš palubės trauktais duomenimis geriau dalintis Delfio komentarų skiltyje.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Suradau striapsnį pernai spalio: https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2024...%BE%2061%20mln.

    Citata: "Pasak ministro, paskutiniams trims ruožams, kurių bendras ilgis kiek daugiau nei 25 km, rangos darbų konkursai bus paskelbti lapkričio pirmoje pusėje, o rekonstrukcijos darbų pradžia taip pat planuojama nuo pavasario."

    Ar kas žino ar tie konkursai pasibaigę? Per viešųjų pirkimų sistemą nepavyko man kažko rasti.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).

    Akivaizdu, kad šiame ruože visų pirma prasidės rekonstrukcijos darbai. Keista, kodėl toks ruožas yra pradžia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Perskaičiau kelias paskutines Kaid žinutes - nematau už ką turėtų atsiprašyti. Daugumoje žinučių kelis kartus prašoma tamstos pagrįsti savo kaltinimus, bet to nesulaukia. Prašyčiau susilaikyti nuo nepagrįstų kaltinimų įžeidinėjimais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gal galima parodyti Kaid įžeidinėjimus ir už ką jis turėtų atsiprašyti?
    Taigi moki naudotis funkcija, kur matomi visi pranešimai - net ir ištrinti.
    Vienas Kaid pranešimas su įžeidinėjimais ištrintas (ačiū nežinomam moderatoriui) o kitam pats skyrei įvertį (#1600).

    P.S. Čia jau visiškas nukrypimas nuo temos, kuris niekam neįdomus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ši tema ne apie chamišką Kaid elgesį, o apie kelią A14.
    Jei bent pusė to, kas yra keliose Kaid žinutėse, būtų parašyta paties itin globojamo forumo nario iš Rytų Lietuvos atžvilgiu, tai seniai būtų buvę skirta pora pražangų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
    Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
    Gal galima parodyti Kaid įžeidinėjimus ir už ką jis turėtų atsiprašyti? Savo paties citatos pakartojimas nėra joks įrodymas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. (...)
    Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus.
    Jau prieš tris savaites, vasario viduryje, grįžtant į Vilnių matėsi, kad buvo iškirsti medžiai maždaug nuo 38-39 km (prieš Visalaukės sankryžą su keliu RK2812) iki maždaug 30 km (ties "Kvistijos" degaline).

    Molėtai - Vilnius, foto 2025.02
    Pravažiavus lygaus asfalto ruožą (52 - 40 km) prieš Visalaukės sankryžą pąsimatė iškietsi medžiai




    37 km, Visalaukės kryžkelė su keliu RK2812 Dubingiai-Visalaukė-Paberžė






    Ilga tiesi įkalnė 35-36 km


    Medžių kirtimai baigėsi maždaug 30-me km
    26 km, ties Radžiuliais / Europos centru dar nebuvo remonto žymų


    Šiaip nuotrauka su senais atitvarais likusio kelkraščio pločių palyginimui


    21 km Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža su KK108 Maišiagala - Pikeliškės - Nemenčinė
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.11, 19:54. Priežastis: Pikeliškių (Nemenčinėlės) sankryža

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Paskaityk, Kaid kiek šioje temoje privarei įžeidinėdamas, neketini atsiprašyti ir dar nori kad į paties klausinėjimus būtų reaguojama.
    Pakartosiu, kas buvo apie patį rašyta:
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    O kur buvo Kaid chamiškas elgesys ar prasivardžiavimai? Čia apie šį pranešimą? Jei taip, tai tame pranešime yra vien tik akivaizdūs faktai, kuriuos pats kas kart įrodai.
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Romas galimai yra sovietinės nostalgijos žmogus, negalintis susigyvent su naujovėmis, nepriimantis pokyčių, negalintis išgirsti kitų ir nesugebantis argumentuoti savo pasisakymų temomis, kurios yra reglamentuotos ar kituose teisės aktuose nurodytos, bet visada visus kritikuos.
    Eilinė tema, eilinė kritika, bet jokių argumentų nesimato, net po tiek diskusijų ir pravažiuotų kilometrų žmogus nesugeba pasinaudoti google funkcijomis. Wow

    Komentuoti:

Working...
X