Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Šiandien taip pat teko važiuoti iki Utenos. Ties kiekvienu šviesoforu teko palaukti minimum 6 min. Grįžau pro Ukmergę. Tai remonto metu į Uteną vienareikšmiškai geriau ir greičiau važiuoti pro Ukmergę.

    Komentuoti:


  • Gintarinis
    replied
    Parašė pwxaz Rodyti pranešimą
    Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
    Taip, ypač vakare į Vilnių bus siaubelio, jei šviesoforų intervalai nekeičiami bus. Pravažiuojamų ruožų danga baisi, duobės didėja akyse.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą
    Grįžtant [antradienį 2025.03.25] po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
    1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
    2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 Nemenčinė - Paberžė iki Kvistijos degalinės
    3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelio dalies ties rajonų riba.
    A14 Vilnius–Utena
    Kelio rekonstrukcija. Darbų vykdytojas: AB "Hisk"
    21.50 – 28.40 km iki 2025-08-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val.

    Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis. Greitis ribojamas iki 70 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val.
    Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“, tel.: +37061986649.
    28.40 – 39.21 km iki 2025-12-31 eismas leidžiamas

    Kelio rekonstravimas. Vietomis susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis ir eismas reguliuojamas laikinais šviesoforais. Greitis ribojamas iki 50 km/val., atskiruose kelio ruožuose galimas laikinas greičio ribojimas iki 50 km/val. ar 30 km/val. Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“.:
    28.40 – 30.34 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
    31.16 – 32.60 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas
    37.19 – 39.20 km iki 2025-09-15 eismas leidžiamas

    Tarp Molėtų ir Utenos
    Kapitalinis kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „HISK“,
    64.30 – 79.51 km iki 2025-04-15 ribojamas greitis iki 50.00 km/val.
    https://eismoinfo.lt/#!/
    Pagal šiuos duomenis , yra šie šviesoforiniai ruožai (pažymėjau ant Eismoinfo žemėlapio)
    21.50 ~22.90 km - itin bjaurus nuo sankryžos su keliu KK108 Maišiagala - Nemenčinė iki medelyno (?), gal posūkio į Purnuškes prieš 23 km
    28.40 – 30.34 km nuo sankryžos su RK5207 Nemenčinė - Paberžė iki "Kvistijos" degalinės
    37.19 – 39.20 km nuo Visalaukės sankryžos su RK2812 Paberžė - Dubingiai iki asfalto ties Vilniaus / Molėtų rajonų riba

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • pwxaz
    replied
    Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų pl
    Paskutinis taisė pwxaz; 2025.03.30, 11:25.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Būtent čia. Už ženklo apie dviejų juostų pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Pirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko).
    Kurioje vietoje tas pirmas šviesoforas?
    Ar kažkur čia ?
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.29, 22:04. Priežastis: Pridėta vietos nuotrauka

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Šiandien važiavau ryte. Pirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko). Lenda visi naglai.
    Like 2 šviesoforai kaip ir ok, nes dažniausiai pirmasis praleidžia tiek, kad kitur visi irgi pravaziuojam. Blogiausiu atveju reikia laukti 7-8minutes.

    Darbai vyksta visam ruoze iki tos anksčiau rekonstruotos vietos (sektorinio ruožo vidurio).

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Per eismoinfo.lt yra viena kamera rekonstruojamame ruože. Tai, matosi, kad tikrai vyksta reikalai
    Click image for larger version

Name:	old.jpg
Views:	1341
Size:	87,7 kB
ID:	2190531
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Įdomu, 5207 pravažiavom šeštadienį, nesimatė jokių reikalų, išskyrus atitvarus šalikelėse. Kaip tik pagalvojau, kad proga atsisveikinti su betonu.

    Komentuoti:


  • Marukas
    replied
    Važiavau šiandien iš Molėtų į Vilnių, tai palyginus kaip vaizdas atrodė prieš kelias savaites ir šiandien - skirtumas didelis. Visame ruože maždaug nuo Molėtų rajono ribos daug technikos, demontuojami atitvarai ir stotelės, skutamas asfaltas įvažose, vietomis kelkraščiai matyt ruošiami eismui. Veikia 2 šviesoforai ties Kvistija ir ties sankryža su 5207 keliu Paberžė - Eitminiškės. Šalikelėje ties Stučkų medelynu stovi rentinys, matyt irgi bus toje vietoje šviesoforas. Ties sankryža su 5207 keliu jau skaldomas gelžbetonis.

    Papildymas. Grįžtant po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
    1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
    2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 iki Kvistijos degalinės
    3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelios dalies ties rajonų riba.
    Paskutinis taisė Marukas; 2025.03.26, 07:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskutinės priešremontinės A14 nuotraukos tarp KK108 ties Pikeliškėmis ir KK114 už Molėtų
    Foto 2025.03
    Prieš kryžkelę su keliu Nr.173 Molėtai-Pabradė yra letėjimo ir aplenkimo juosta


    Kažkas suko į kairę, teko pasirinkti pirmą ("kišeninę") juostą


    2 km atkarpa už sankryžos




    Iš pietų pusės kelio ženklų apvadai gerokai pablukę


    Lėtėjimas iki 50 km/h



    Bus įdomu palyginti po keleto mėnesių

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar viena autobusų stotelė - Jaurai.
    Kol neišbandžiau rekonstruoto Molėtų - Utenos keliu, A14 nekreipdavau dėmesio į stoteles daugiau nei jos buvo vertos - nei tyrlaukiusoe stodavo autobusai, nei pėstieji lakstydavo. Juk kelio trasa parinkta labai apgalvotai - tiesiai, išnaudojant reljefo privalumus ir toliau nuo gyvenviečių.

    Įdomu, kokias megastruktūras prie autobusų stotelių šį kartą sugalvos eismo lėtintojai iš SRP Projektų (ar kas ten šį kartą laimėjo šito ruožo projektavimo konkursą).




    Du gražuoliai ežerai - rytuose Luokesai, prie kurių yra aikštelė važiuojant į aną pusę, o mūsų pusėje - Kirneilis, kurio dabar nesimato per medžius


    Lukoilas, kuris kažkada persivadino Viada




    Artėjame prie sankryžos su KK173 Molėtai - Joniškis - Pabradė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojem link Molėtų.


    Už smidrų reklamos - 54 km ir stotelė.
    Bus įdomu palyginti, kaip ji bus patiuninguota po rekonstrukcijos.


    Už posūkio prasideda dar viena puiki ilga nuokalnė, kur esant reikalui patogu ir saugu aplenkti






    Čia mašina parinkta dėl mastelio - matosi, kad anksčiau buvo normalus atstumas nuo juostos iki atitvaro.


    Kažkas su kietais numeriais ir mane aplenkė. jei būtų reikėję buvo kur pasitraukti į dešinę




    Nurūko


    Kryžkelė su RK2815 Luokesa–Jauros I, nors kelio ženkle parašyta "Jaurai"
    Čia vasarą dalis eismo nusuka dešinėn į Bebrusų ežerą ar kairėn link "Obuolių salos".

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką
    Pagal projektą užtenka, darys kapitalinį remontą tik.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    52 km. Perstumta Kazokų sankryža su keliu RK2808 Kazokai - Bijutiškis - Dubingiai
    Nedidelis palyginimas.

    Foto 2009.07, iki sankryžos rekonstrukcijos


    Rekontrukcija
    Foto 2011.06


    Foto 2011.07

    Daugiau 2011.07 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...361#post787361

    Foto 2011.08.

    Daugiau 2011.08 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...195#post804195

    Po rekonstrukcijos
    Foto 2012.02


    Dabar
    Foto 2025.03


    Posūkis į šalia esantį senąjį Molėtų plentą Nr. 172 Raudondvaris - Paberžė - Giredraičiai - Molėtai
    Tačiau kryčių nuorodose apie KK172 visiškai neužsimenama - parašyta tik "Giedraičiai 13 km"


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A14 tarp Rudokų ir Kazokų
    Foto 2025.03


    Poilsiavietė "pusiaukelėje" - 46 km
    Čia buvusi kavinė neišsilaikė ir prieš kelerius metus užsidarė

    48 km


    Šioje vietoje būdavo reklaminis Utenos alaus plakatas apie "ežerų šalį"


    51 km


    Asfaltas nesiekia pačios Bijutiškio sankryžos. Yra poros šimtų metrų "betonkės" intarpas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo Vilniaus / Molėtų rajonų ribos iki Rudokų dviejų lygių sankryžos
    Foto 2025.03
    43 km


    44 km Rudokų viadukas kelyje RK2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai
    Prieš viaduką - 7 km stebimo greičio ruožo pabaiga


    Įdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Brėžiniuose matyti, kaip kiekvienai sankryžai parengė po kelis projektus – eismo žiedą, apsaugotus dešinįjį ir kairįjį posūkius, bei vien apsaugotą kairįjį posūkį. Visgi visur pasirinko matomai pigiausią variantą.

    Šiaip pritarčiau, kad vietoj perteklinių atitvarų tam tikrose vietose (na, neblogai juos turėt kur namai, vandens telkiniai ar itin statūs šlaitai, bet ne visur, kur atitvarai, taip yra), geriau būtų tuos pinigus išleidę greitėjimo ir lėtėjimo juostoms.
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.14, 15:21.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Dėl greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kai kelkraščiai buvo platesni ir tose vietose, kur juostų nebuvo, galimai saugumas buvo užtikrinamas geresniu matomu ir kritiniu atveju - kelkraščio panaudojimu. Tai nėra gerai, bet matyt projektuodami naują kelią to neįvertino, kad siaurinant kelkraštį, kaip tik reikėtų daugiau greitėjimo/lėtėjimo juostų. O kombinacijoje su didesniu kiekiu atitvarų - ir dėl sumažėjusio matomumo išsukimuose

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Tik jau nepradėkit pasakas pasakot, kad jei atitvarų nebūtų, tai būtų saugiau.

    Jei nešiesi pilnu leistinu greičiu, tai į grovį gali ir įskristi, o ne įvažiuoti, o į medį atsitrenkti ir jį apsikabinti. Pasekmės visiems aiškios turbūt?

    Su atitvarais, tai blogiausiu atveju atšoksi ir jei išmes į kitą pusę ir ten bus mašina, tai gali būt ir amen, o kitu atveju, tai smūgio slopintuvai, kurie tikrai veikia, net gi ir jei fūros nešasi, tai ir jas kažkiek stabdo tie atitvarai.

    Ačiū už dėmesį.

    Komentuoti:

Working...
X