Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Juokiasi puodas, kad katilas juodas.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    iš Ignalinos praktiškai non stop eina asmeniškumų ir įžeidinėjimų tirados jau ilgą laiką ir taip derailina kai kurias temas.
    Ignalina užmiršo, kad pasukti į Ignaliną reikėjo 65 ar 66 kilometre


    P.S. Ta nuotrauka vakar buvo panaudota kitoje temoje ir kitame kontekste, tačiau tą temą ignalina suteršė ne mažiau nei šitą
    Tačiau vienas moderatorius iškart sureagavo, kai šia nuotrauka buvo tikamai atsikirsta tam piliečiui ir tik tuomet ištrynė Ignalinos pradėtą šlamštinę giją.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O tai koks ilgis tų salelių, gal matosi iš brėžinių? Nes Romas kaip suprantu nesugebės atsakyti ir pagrįsti savo kaltinimų "megakonstrukcijomis".

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Manau visiems būtų į naudą atsikratyti susikoncentravimu į žmonių puolimą, nes jau visai nebemalonu darosi tokiame karo lauke diskutuoti.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reikia pamatyti savo akimis tą beprasmį resursų švaistymą, ypač prie kaimų autobusų stotelių.
    Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.
    Dėl autobusų – reikia tarpmiestinius, ne priemiestinius tvarkaraščius žiūrėti:

    Click image for larger version  Name:	autobusai.png Views:	0 Size:	75,7 kB ID:	2188093
    Be to, manau yra siekiamybė ateityje gerinti tolimojo susisiekimo tinklą, argi ne? Nepaisant to, kaip tragiškai baigėsi tarpmiestinių autobusų reforma idealiu variantu vis tiek reikėtų ateityje užtikrinti pilną kursavimą paskelbtais maršrutais, jei ne papildomai padidinti maršrutų ir reisų kiekį. Dar galime atsižvelgti į faktą, kad jos ir šiandien labiausiai naudojamos autobusais daugiausiai keliaujančių ne taip jau sparčiai perbėgti galinčių pensininkų.

    Dėl kainos – man labai įdomu būtų paskaičiuoti, kiek iš tiesų kainuoja tos salelės įrengimas. Juk argi tie kuoliukai tokie jau brangūs išeina?

    Beje, kur yra kairieji posūkiai, nedarant saugumo salelės ar šiaip ar taip liktų tuščia vieta vidury. Visai svarbu turėti „apsaugotų“ kairiųjų posūkių juosteles, o kelias negali imti ir staiga susiaurėti iki 2 juostų iškart po to – tokiu atveju dar labiau reikės pristabdyti... Galima teigti, kad su šiom saugumo salelėm irgi sudaryti itin aštrūs kampai (tam tikrose nuotraukose labai ryškiai taip atrodo), bet tada čia jau ne salelių, o visai kitokia problema.

    Bet bendrai dar galėčiau pasakyti, kad neverta tiek jau stebėtis tuo, kaip išėjo šitas kelias, nes kiekviena salelė ir netgi kiekvienas atitvaras padarytas stulbinančiai tiksliai taip, kaip nurodyta projekte https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=731571 (geriausi brėžiniai – techninė dokumentacija 01, susisiekimo dalis). Šiaip gal ten pasiknisus dar ir būtų parašyta, kokia kaina salelių...
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.09, 22:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.
    Juokiasi puodas, kad katilas juodas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia labiau panašu, kad iš įpratimo kairėje pusėje atitraukė atitvarą link kelio vidurio, o paskui dešinėje nebeliko pločio kitam atitvarui.

    Tačiau dabar tapo "labai pavojinga" važiuoti po tuo viaduku, kai yra tik vienas atitvaras.
    Reikės prašyti, kad kokia nors Atitvarų ir radarų direkcija vietoj trūkstamo atitvaro pastatytų greičio ribojimo ženklą ir kokią porelę radarų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
    (šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)
    Tilto kolona dešinėje jau be atitvaro? Ar čia nebeliko pinigų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiek tiek stambesnis neveikiančio viaduko planas atitvarų fone
    (šioje vietoje jie buvo ir anksčiau)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    91 km


    Nepastatyto Utenos- Panevėžio geležinkelio viadukas




    Ta pati vieta prieš rekonstrukciją
    GSW foto 2023.08

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos.
    Įspūdžiai tuščiame kelyje buvo puikūs, apie ką ir buvo rašyta.
    Tik gaila, kad eismo intensyvumas tame kelyje ne visada bus toks, kaip ankstyvą žiemos sekmadienio popietę.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Foto manau jau pakankamai.
    Reikėjo prieštarauti dėl nuotraukų rodymo iš pradžių.
    Dabar liko tik kokie 5 kilometrai, teks pakentėti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojame toliau į Uteną.
    Foto 2025.02
    89 km








    Sankryža su keliu Nr. 4905 į Ažuoliją (buvusią Utenos plačiojo geležinkelio stotį)


    Šioje vietoje irgi vietoj lėtėjimo juostų įrengtos saugumo salos


    Matau, kad ne man vienam užkliuvo lėtėjimo ir greitėjimo juostų naikinimas.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose) ...
    Suprantama, kad statant atitvarus vietoj lėtėjimo juostų sueikvojama daug daugiau metalo. Susidaro įspūdis, kad projektuotojų profesionalumas kai kur vertinamas pagal metalo sueikvojimą (čia "džoukas").
    Tačiau įdomu, ar yra kokie nors racionalūs ir nesavanaudiški tokio sunkiai suvokiamo sprendimo motyvai?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas
    Ir iš kur tas noras lįsti į dūšią, "tyrinėti požiūrį " ir pereiti į asmeniškumus.
    Nuvažiuok į vietą, nufotografuok, pasidalink savo įspūdžiais - kas gi pačiam trukdo?
    Čia jau tamsta rašė, kad „trasa“. Tai ir sakau, kad reiktų žiūrėt ne kaip į trasą, o į kelią.

    Foto manau jau pakankamai. O įspūdžiai ne tokie blogi kaip tamstos. Kai kurie dalykai nepatinka (pvz lėtėjimo juostų nebuvimas rimtesniuose išsukimuose), bet iš principo didelių priekaištų neturiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti
    Kadangi esi besipravardžiuojantis chamiškai besielgiantis subjektas, tai tu tiesiog neegzsistuoji, kai diskutuoja kultūringa publika.
    Lauk nesulaukdamas žiūrėdamas į veidrodį.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjom Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?
    Ir vėl, pavyzdys iš GSV, suprask čia argumentas

    Vietoj atitvarų yra numatyti gatvės bordiūrai ir pakeltas takas. A14 numatytas atitvaras, kuris skiria taką, todėl lietaus vanduo nuvedamas per takus, nereik lietaus tinklų ir šulinių, nes neužstoja bordiūras. Tiesiog skirtingi sprendimai.

    Laukiu argumentuotų teiginių, o ne GSV nuorodų, įdomu, kiek dar reikės prašyti

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas
    Rytoj daug žmonių pasiėmė laisvą dieną ir pasidarė ilgąjį savaitgalį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Romas vieši keliasi ne trasos. Gal iš tokio požiūrio ir kyla nemaža dalis problemų? Norint palakstyt geriau į Kačerginę atitinkamom dienom.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kuriuo metu buvo važiuota?
    Šeštadienį popiet, kaip ir sekmadienio pirmoje dienos pusėje, ten nėra intensyvus eismas.
    Vakar į priekį važiavau prieš pietus. Šiandien, t.y. sekmadienį grįžinėjau į Vilnių popietę. Atkarpoje vėl pravažiavau be problemų. Buvo autobusas, bet pasilaikiusios 3 mašinos per kelis km sėkmingai aplenkė. Jokie kamščiai nesidarė. Realiai kolonos tik pradėjo formuotis pravažiavus Dubingių viaduką.
    ištisinėms linijoms kažkiek pastabų galima būtų pasakyti, bet tik keliose trumpose atkarpose, mano nuomone.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Į mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.

    Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
    1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
    2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.
    Tai jei tos salelės ilgis normalus, kam tada vadinti ją kažkokia "mega"? Jei jau vadini, tai supratau, kad matyt per ilga - tai koks tas ilgis bent jau iš akies?

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Palyginam Via Baltica...
    Yra panaudotos kitos saugumo priemonės, t.y. greičio apribojimas ir šaligatvis pakeliui į gyvenvietę. Asmeniškai daug maloniau toliau lėkčiau pastoviai ~100km/h, nei tai vieną pedalą, tai kitą minkyt.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Palyginau - normaliai įrengta stotelė su nežymėta perėja ir suoliukas vidury laukų (o palijus, purvynų). Romai, nejau rimtai tau senasis variantas atrodo geriau? Naiviai tikiuosi, kad kelintame puslapyje tiesiog trolini su tais atitvarų minėjimais.
    Palyginam Via Baltica... berods 2015 m rekonstrukcija... kaimelis, gana neblogas VT kursavimas: https://www.google.lt/maps/@55.57825...UzSAFQAw%3D%3D matyt tada kitokie reglamentai galiojo, arba pinigų mažiau turėjom Jokių atitvarų, turėklų miško, ir nei įvykių užfiksuota... keista ane?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
    Palyginau - normaliai įrengta stotelė su nežymėta perėja ir suoliukas vidury laukų (o palijus, purvynų). Romai, nejau rimtai tau senasis variantas atrodo geriau? Naiviai tikiuosi, kad kelintame puslapyje tiesiog trolini su tais atitvarų minėjimais.

    Komentuoti:

Working...
X