Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Koks ilgis tos salelės?
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?
    Na, tamsta ir atkalus (t.y. įkyrus).
    Į mano kelionės tikslus neįėjo kažkieno ilgių matavimas.

    Jei tai taip pačiam taip svarbu galima problemą išspręsti savitarnos būdu:
    1) Nuvažiuoti į vietą su rulete ir ten pamatuoti
    2) arba laikantis tvarumo kriterijų susirasti konkurso medžiagą.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Anyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.
    Bus įdomu pasidalinti įvairesniais įspūdžiais.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.09, 14:25.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.
    Tai koks ilgis, iš foto sunku pasakyti? 300, 500 metrų?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
    Nežinau, ar Romui tai galioja, nes jo asmeninių motyvų dėl nusistatymo prieš saleles ar bet kokias kitas saugumo priemones nežinau, bet šiaip, kaip suprantu, pagrindinė "problema" su salelėmis dažnai būna sąlygota to, kad jos yra fizinis barjeras pavojingiems ir nelegaliems lenkimams ties kelių sankirtomis ar kitomis vietomis, kur yra poreikis fiziškai apriboti lenkimus dėl elementaraus saugumo. Ištisinę juostą galima tiesiog ignoruoti, ką sėkmingai daro dauguma patologinių gazo minkytojų, o vat salelės ignoruoti neišeina ir reikia pradėti daryti dalykus, kurių tikri šoferiai nemėgsta daryti - vertinti eismo saugumą, atstumus ir šiaip situaciją kelyje. Kai kurie tai priima kaip tam tikrą saviraiškos ir gyvenimo būdo laisvės apribojimą. Lietuvoje išties buvo tokiu būdu aptvarkyta nemažai pavojingų vietų, skirtingai, nei, pavyzdžiui, Latvijoje. Pamenu, kažkurį kartą važinėdamas Latvijoje greit pastebėjau, kokį skirtumą daro tokių barjerų nebuvimas: vietiniai marozėliai su savo dūmijančiais laužais drąsiai atlieka ypač pavojingus lenkimus visokiose sankryžose ir kitur, kur yra tik tai draudžiantis horizontalus ženklinimas, bet nėra salelių/stulpelių.

    Anyway, skaitant šitas diskusijas man užknietėjo pasivažinėti tuo keliu, nes dar neteko.
    Paskutinis taisė John; 2025.03.09, 14:07.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruotas kelias A14 Molėtai - Utena
    Foto 2025.02
    Orientyras palyginimui - 88 km


    Dar viena autobusų stotelė su megastruktūros elementais - Viskėnai


    Dėl įdomumo susiradau Utenos priemiestinių autobusų tvarkaraštį.
    Atrodo, pro ten važiuoja tik autobusas į Kvyklius:
    Tvarkaraštis mokyklų darbo dienom
    Kvykliai 15:25 pr.a.t.k.p. 0:27 16:20 pr.a.t.k.p.
    Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k.
    Kvykliai (nuo 04.15 iki 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50pr.a.t.k.p. 0:27 9:55pr.a.t.k.p. | 18:45pr.a.t.k.p.
    https://www.utenosap.lt/priemiescio-tvarkarasciai

    Tvarkaraštis moksleivių atostogų metu
    Kvykliai (04.15 - 10.31) 9:00 pr.a.t.k.p. | 17:50 pr.a.t.k.p 0:27 9:55 pr.a.t.k.p. | 18:45 pr.a.t.k.p.
    Kvykliai (09.01 - 06.23) 15:25 k. 0:27 16:20 k.
    Kvykliai (11.01 - 04.14) 6:35 k. 0:27 7:30 k.
    https://www.utenosap.lt/priemiescio-...ciai-atostogos
    Viskėnų autobusų stotelė dabar:


    Viskėnų autobusų stotelė prieš rekonstrukciją (GSW foto 2023.08):

    https://www.google.com/maps/@55.4370...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    O šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
    (...) Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kuo pasireiškia "mega"? Koks ilgis tos salelės?
    Prašom palyginti dvi paskutines nuotraukas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kuo pasireiškia "mega"? Koks ilgis tos salelės?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojam toliau
    Foto 2025.02
    Nuokalnė link Utenos
    ​​

    Atrodo, ten anksčiau nebuvo draudimo lenkti (išskyrus apačią)
    Patikriname - akurat (tikrai taip).
    GSW foto 2023.06
    ​​
    https://www.google.com/maps/@55.4237...oASAFQAw%3D%3D

    Dabar nepagailėta metalo atitvarams ir dažų ištisinės linijos paišymui
    ​​

    Dar viena megastruktūra - šį kartą kaime Degulių kaime
    ​​

    Sniegas išduoda, kad nuo ryto iki ankstyvos popietės Degulių autobusų stotelėje buvO;
    - 1 (viena) mašina, bet nebūtinai autobusas
    - ir 0 (nė vieno) autobuso keleivio
    ​​

    Degulių kaimo megastruktūra su salelėmis atitvarais sukurta vietoj šio kaimiško peizažo
    GSW foto 2023.06
    ​​
    https://www.google.com/maps/@55.4280...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm?
    Reikia pamatyti savo akimis tą beprasmį resursų švaistymą, ypač prie kaimų autobusų stotelių.
    Dar neaišku, kiek kartų per dieną ten stoja autobusai.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Romas o šiaip kas blogai su tokiom salelėm? Neteigsiu, kad kelias tobulai padarytas, nes taip aiškiai nėra, ir neketinu įžeidinėti kaip kai kas, tiesiog paklausiu, gal saleles–perėjas ir neblogai matyti? Ir pėstiesiems patogiau bei saugiau, ir nereikia zebro per greitkelį žymėti... O juk pirmas žingsnelis prie tragiško tolimojo susisiekimo gerinimo galėtų bent pačių stotelių kokybė būti. Vienintelis dalykas, kas gal užkliūna ir man, tai ganėtinai aštrūs išsukimo kampai prieš/už salelių, bet čia dar nedidelis dalykas. Ir neatrodo labai prabangios, tad ir nėra taip, kad prašvaistyti pinigai...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Aš esu apšalęs, kaip žmogus pravažiavęs visą kelią ir ne vieną tokią vietą, nesugebėjo suprast, kad tai yra nežymėta pėsčiųjų perėja, kad ji skirta kirsti VT keleiviams kelią, bet tuo pačiu nestabdytų eismo ir jo greičio bei suteikta galimybė žmonėms palaukti salelėje kol pravažiuos transporto priemonės.

    Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą
    propagandą pilti,
    kvestionuoti akivaizdžius dalykus
    ir kelti šaršalą lygioje vietoje...
    ruskio manevrai, ne kitaip...
    Tamsta apsilankyk pats toje trasoje ir įvertink kokio dydžio yra tos megastruktūros, kurias pavadinai "nežymėtomis pėsčiųjų perėjomis" .
    Ar magistraliniame tikrai reikia tokių gigantiškų salelių, ypač kai tose mažų kaimelių stotelėse menkai būna keleivių?

    O prasivardžiavimas ir perėjimas į asmeniškumus terodo argumentų nebuvimą ir tamstos kultūros stoką.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Beje, del radarų, man atrodo atrodo forume buvo skelbtas planas visą atkarpą dengti sektoriniu. Jei taip ir bus, tai labai geros žinios.
    Bus. Bent jau šioje naujoje atkarpoje berods apie 10km ilgio ruožas už Molėtų, nes Waze jau rodo, kad ten yra matuoklis nors stulpų dar net nėra. Tai kai kurie kaip prikrovę į kelnes ten ant 70 važiuoja, nes turbūt įsivaizduoja kad matuoklis iš palydovo matuoja.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė
    Aš esu apšalęs, kaip žmogus pravažiavęs visą kelią ir ne vieną tokią vietą, nesugebėjo suprast, kad tai yra nežymėta pėsčiųjų perėja, kad ji skirta kirsti VT keleiviams kelią, bet tuo pačiu nestabdytų eismo ir jo greičio bei suteikta galimybė žmonėms palaukti salelėje kol pravažiuos transporto priemonės.

    Pravažiuoja kelią, nedaeina tokie elementarūs dalykai ir ateina į forumą propagandą pilti, kvestionuoti akivaizdžius dalykus ir kelti šaršalą lygioje vietoje... ruskio manevrai, ne kitaip...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią.
    /\ Kuriuo metu buvo važiuota?
    Šeštadienį popiet, kaip ir sekmadienio pirmoje dienos pusėje, ten nėra intensyvus eismas.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Vakar išbandžiau šį rekonstruotą kelią. Kaip ir tikėjausi - normalus geras kelias. Lenkimams vietos turėjau, važiuoti buvo ne per siaura.
    Beje, atkarpoje nuo sankryžos su Nemenčine iki anksčiau rekonstruoto ruožo pradžios vyksta intensyvūs pasirengimo darbai - iškirsta daug medžių šalikelėse, ruošiamasi pradėti darbus. Tik čia iškilo klausimas - o kaip su likusia atkarpa iki Molėtų? Nepamenu, kad būtų skelbtas sutarties pasirašymas. Atrodo turėsime situaciją kai nepavyks vienu metu tvarkyti visą Vilnius - Molėtai atkarpą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
    Čia ne atsakymas. Kuo atitvarai susiję su lenkimais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruotas kelias Molėtai - Utena, ką tik pravažiavus Molėtų ir Utenos rajonų ribą
    Foto 2025.02


    Bulinskiai. Laba neįprasta, kad stotelė be gigantiškos saugumo salelės


    Kitoje pusėje vis dėlto yra įrengta saugumo salelė


    Kryžkelė su keliu RK4914 (Kvykliai) - Velbiškės – Pakalniai
    Pridaryta metalinių atitvarų, tačiau panaikinta anksčiau buvusi lėtėjimo juosta sukant dešinėn ir grietėjimo juosta priešingoje pusėje,


    Įdomu, kodėl projektuotojai iš "SRP projekto" priėmė sprendimą naikinti lėtėjimo ir greitėjimo juostas.
    Privalumas tas, kad bus sunaudota daug metalo daugiau atitvarams, kurie yra didelė vertybė savaime , nes yra atitvarai
    Tačiau ar tai didina eismo saugumą, ar vis dėlto mažina?

    GSW foto 2023.08

    https://www.google.com/maps/@55.4129...oASAFQAw%3D%3D

    Iki Utenos lieka tik 9 km. bet nuotykiai nesibaigia

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O kuo atitvarai susiję su lenkimais?
    Lygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kadangi niekas nelenkė ir pačiam nereikėjo lenkti, tai atitvarų perteklius lygumose tik atrodė absurdiškas resursų švaistymas (panaši nesąmonė kaip NMA finansuoti "rekreaciniai takai"), bet tą kartą perdaug netrukdė važiuoti Tuo labau, kad mažesnių metalinių atitvarynų atkarpų būna ir kituose naujai projektuotuose keliuose.
    O kuo atitvarai susiję su lenkimais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Romai, bet pripažink, kad važiuojant tuščiu keliu vienam sutinkant kelias mašinas Molėtai - Utena nėra toks blogas kelias
    Kažkurią vasarą reikėjo skubiai vykti iš Molėtų į Vilnių 6-ą ryto. Tuščias kelias, ryto rūkas ir tekanti saulė - fantastiškas važiavimas net "betonke".

    Šios žiemos sekmadienio vidurdienį išties buvo kažkas panašaus - tik dabar niekur neskubėjau ir kelio danga buvo be priekaištų.
    Kadangi niekas nelenkė ir pačiam nereikėjo lenkti, tai atitvarų perteklius lygumose tik atrodė absurdiškas resursų švaistymas (panaši nesąmonė kaip NMA finansuoti "rekreaciniai takai"), bet tą kartą perdaug netrukdė važiuoti Tuo labau, kad mažesnių metalinių atitvarynų atkarpų būna ir kituose naujai projektuotuose keliuose.
    Beje, pačio gražiausio atitvaryno ties Utena dar neprivažiavom.
    Jei projektuotojams bonusai mokami nuo suprojektuotų atitvarų kiekio (kaip Vakariniame aplinkelyje - už šulinių dangčių po ratais kiekį), tai atitinkamai didėja skatinamas atitvarų kiekis.
    Nenuovuokiems paaiškinu, kad tai pajuokavimas.

    Važiuojant tuščiame.kelyje didžiausią įspūdį padarė tos idiotiškai gigantiškos saugumo salelės, ypač prie nežinomų kaimukų autobusų stotelių.
    Apie tai kad ten yra pavojingi posūkiai į šalutinius be lėtėjimo juostų, jau buvo rašyta.

    O kas toje A14 atkarpoje dėsis atšilus orams, bus matyti netrukus.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.08, 19:16.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labiau panašu į tai, kad nauji gilūs prieštankiniai grioviai ir eskarpai yra suprojektuoti ir iškasti vien tam, kad atsirastų priežastis pastatyti kuo daugiau naujų metalinių atitvarų.
    Man tai panašu, jog, kaip ir visuose rekonstruotuose ar naujai pastatytuose keliuose, yra normaliai sutvarkyta melioracija, kad vanduo būtų griovyje, o ne kelkraštyje ar važiuojamojoje dalyje.

    Komentuoti:

Working...
X