Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Nuotraukos Nuo Vilniaus ties 39km,bendrai buvo ilga kelionė nuo Vilniaus iki 40km užtrukau daugiau kaip valandą ilgiausiai teko laukti ties Pikeliškių tilto šviesofore, viso atkarpoje lyg 3 šviesoforai , rekomenduoju rinktis sena Molėtų plPaskutinis taisė pwxaz; 2025.03.30, 11:25.
- 11 patinka
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko).
Ar kažkur čia ?
Komentuoti:
-
Šiandien važiavau ryte. Pirmas šviesoforas (ten kur baigiasi rekonstruota atkarpa nuo Vilniaus) tikras pragaras. Ties juo susijungia 3 juostos (2 nuo Vilniaus ir 1 nuo viaduko). Lenda visi naglai.
Like 2 šviesoforai kaip ir ok, nes dažniausiai pirmasis praleidžia tiek, kad kitur visi irgi pravaziuojam. Blogiausiu atveju reikia laukti 7-8minutes.
Darbai vyksta visam ruoze iki tos anksčiau rekonstruotos vietos (sektorinio ruožo vidurio).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Įdomu, 5207 pravažiavom šeštadienį, nesimatė jokių reikalų, išskyrus atitvarus šalikelėse. Kaip tik pagalvojau, kad proga atsisveikinti su betonu.
Komentuoti:
-
Važiavau šiandien iš Molėtų į Vilnių, tai palyginus kaip vaizdas atrodė prieš kelias savaites ir šiandien - skirtumas didelis. Visame ruože maždaug nuo Molėtų rajono ribos daug technikos, demontuojami atitvarai ir stotelės, skutamas asfaltas įvažose, vietomis kelkraščiai matyt ruošiami eismui. Veikia 2 šviesoforai ties Kvistija ir ties sankryža su 5207 keliu Paberžė - Eitminiškės. Šalikelėje ties Stučkų medelynu stovi rentinys, matyt irgi bus toje vietoje šviesoforas. Ties sankryža su 5207 keliu jau skaldomas gelžbetonis.
Papildymas. Grįžtant po pietų iš Vilniaus jau veikė 3 šviesoforiniai ruožai:
1. Iškart nuo naujosios dviejų lygių sankryžos iki medelyno
2. Jau minėta nuo sankryžos su 5207 iki Kvistijos degalinės
3 . Nuo Visalaukės sankryžos iki seniau rekonstruotos kelios dalies ties rajonų riba.Paskutinis taisė Marukas; 2025.03.26, 07:24.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinės priešremontinės A14 nuotraukos tarp KK108 ties Pikeliškėmis ir KK114 už Molėtų
Foto 2025.03
Prieš kryžkelę su keliu Nr.173 Molėtai-Pabradė yra letėjimo ir aplenkimo juosta
Kažkas suko į kairę, teko pasirinkti pirmą ("kišeninę") juostą
2 km atkarpa už sankryžos
Iš pietų pusės kelio ženklų apvadai gerokai pablukę
Lėtėjimas iki 50 km/h
Bus įdomu palyginti po keleto mėnesių
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dar viena autobusų stotelė - Jaurai.
Kol neišbandžiau rekonstruoto Molėtų - Utenos keliu, A14 nekreipdavau dėmesio į stoteles daugiau nei jos buvo vertos - nei tyrlaukiusoe stodavo autobusai, nei pėstieji lakstydavo. Juk kelio trasa parinkta labai apgalvotai - tiesiai, išnaudojant reljefo privalumus ir toliau nuo gyvenviečių.
Įdomu, kokias megastruktūras prie autobusų stotelių šį kartą sugalvos eismo lėtintojai iš SRP Projektų (ar kas ten šį kartą laimėjo šito ruožo projektavimo konkursą).
Du gražuoliai ežerai - rytuose Luokesai, prie kurių yra aikštelė važiuojant į aną pusę, o mūsų pusėje - Kirneilis, kurio dabar nesimato per medžius
Lukoilas, kuris kažkada persivadino Viada
Artėjame prie sankryžos su KK173 Molėtai - Joniškis - Pabradė
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojem link Molėtų.
Už smidrų reklamos - 54 km ir stotelė.
Bus įdomu palyginti, kaip ji bus patiuninguota po rekonstrukcijos.
Už posūkio prasideda dar viena puiki ilga nuokalnė, kur esant reikalui patogu ir saugu aplenkti
Čia mašina parinkta dėl mastelio - matosi, kad anksčiau buvo normalus atstumas nuo juostos iki atitvaro.
Kažkas su kietais numeriais ir mane aplenkė. jei būtų reikėję buvo kur pasitraukti į dešinę
Nurūko
Kryžkelė su RK2815 Luokesa–Jauros I, nors kelio ženkle parašyta "Jaurai"
Čia vasarą dalis eismo nusuka dešinėn į Bebrusų ežerą ar kairėn link "Obuolių salos".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką
- 3 patinka
Komentuoti:
-
52 km. Perstumta Kazokų sankryža su keliu RK2808 Kazokai - Bijutiškis - Dubingiai
Nedidelis palyginimas.
Foto 2009.07, iki sankryžos rekonstrukcijos
Rekontrukcija
Foto 2011.06
Foto 2011.07
Daugiau 2011.07 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...361#post787361
Foto 2011.08.
Daugiau 2011.08 nuotraukų: https://www.miestai.net/forumas/foru...195#post804195
Po rekonstrukcijos
Foto 2012.02
Dabar
Foto 2025.03
Posūkis į šalia esantį senąjį Molėtų plentą Nr. 172 Raudondvaris - Paberžė - Giredraičiai - Molėtai
Tačiau kryčių nuorodose apie KK172 visiškai neužsimenama - parašyta tik "Giedraičiai 13 km"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
A14 tarp Rudokų ir Kazokų
Foto 2025.03
Poilsiavietė "pusiaukelėje" - 46 km
Čia buvusi kavinė neišsilaikė ir prieš kelerius metus užsidarė
48 km
Šioje vietoje būdavo reklaminis Utenos alaus plakatas apie "ežerų šalį"
51 km
Asfaltas nesiekia pačios Bijutiškio sankryžos. Yra poros šimtų metrų "betonkės" intarpas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Vilniaus / Molėtų rajonų ribos iki Rudokų dviejų lygių sankryžos
Foto 2025.03
43 km
44 km Rudokų viadukas kelyje RK2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai
Prieš viaduką - 7 km stebimo greičio ruožo pabaiga
Įdomu, ar viaduko pločio pakaks 2 + 1 juostų keliui, ar vis dėlto teks griauti ir statyti naują viaduką
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Brėžiniuose matyti, kaip kiekvienai sankryžai parengė po kelis projektus – eismo žiedą, apsaugotus dešinįjį ir kairįjį posūkius, bei vien apsaugotą kairįjį posūkį. Visgi visur pasirinko matomai pigiausią variantą.
Šiaip pritarčiau, kad vietoj perteklinių atitvarų tam tikrose vietose (na, neblogai juos turėt kur namai, vandens telkiniai ar itin statūs šlaitai, bet ne visur, kur atitvarai, taip yra), geriau būtų tuos pinigus išleidę greitėjimo ir lėtėjimo juostoms.Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.14, 15:21.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dėl greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kai kelkraščiai buvo platesni ir tose vietose, kur juostų nebuvo, galimai saugumas buvo užtikrinamas geresniu matomu ir kritiniu atveju - kelkraščio panaudojimu. Tai nėra gerai, bet matyt projektuodami naują kelią to neįvertino, kad siaurinant kelkraštį, kaip tik reikėtų daugiau greitėjimo/lėtėjimo juostų. O kombinacijoje su didesniu kiekiu atitvarų - ir dėl sumažėjusio matomumo išsukimuose
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tik jau nepradėkit pasakas pasakot, kad jei atitvarų nebūtų, tai būtų saugiau.
Jei nešiesi pilnu leistinu greičiu, tai į grovį gali ir įskristi, o ne įvažiuoti, o į medį atsitrenkti ir jį apsikabinti. Pasekmės visiems aiškios turbūt?
Su atitvarais, tai blogiausiu atveju atšoksi ir jei išmes į kitą pusę ir ten bus mašina, tai gali būt ir amen, o kitu atveju, tai smūgio slopintuvai, kurie tikrai veikia, net gi ir jei fūros nešasi, tai ir jas kažkiek stabdo tie atitvarai.
Ačiū už dėmesį.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ne, kaip tik spyruokliuojančius, nuo kurių auto atšoka kaip kamuolys.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
tas mitas kad saugumo atitvarai yra pavojingi (nes į juos atsimuši ir atšoksi ) tai pasaka, plintanti kaip sąmokslo teorija, kuri niekuo nepagrįsta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąApie atitvarus jau prirašyta į valias, bet ypač neraminantis faktas, kad avarijos atveju iš jų jokio saugumo nebus, jeigu atsimušusi į juos mašina taptų nevaldoma ir (neduok Dieve) išlėktų į priešingą juostą. Tokiu atveju, iš dviejų blogybių, jau geriau nulėkti nuo kelio, negu išlėkti į priešpriešinę juostą. Tai čia saugumas?.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: