Mane, kas labiausiai jau erzina, kad bus pilna erelių matančių kelio susiaurėjimą į 1 juostą, spaudžiančių savo šharanus dugnais, paliekančius juodus debesis, kad tik spėt įšokt prieš važiuojančiuos normaliu greičiu ir tada pisant per stabdžius.
Kad taip pastoviai bus, aš įsitikinęs 100%
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Taigi suprantu apie ką ta diskusija, net spėjau pašiepti, kad Lietuvoje vidury kelio tiesiog masiškai genda transportas (taip nepataisomai, kad negalima nuvažiuoti iki artimiausios įvažos). Dar juokingiau atrodo diskusija "o kas jeigu avarija" - žmonės ką tik žuvo, o jūs apie kažkokius apvažiavimus. O jeigu rimtai - kasmet būna ne vienas atvejis, kai autostradoje įvykus avarijai žmonės kreipiami per aplink, nes neįmanoma pravažiuoti. Net ir aštuonių juostų greitkelį paprastai galima užblokuoti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusija
Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aš paklausčiau, kokio velnio replikuoti jei nesigilini apie ką buvo diskusijaParašė eigh Rodyti pranešimą
Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.
Sugedo, sulūžo, nuleido ratą ir pnš. Kadangi olandai idiotai tai jie ramiausiai apvažiuos... mes gi kaip protingiausi... norim kopijuoti kitus, bet kadangi biedni, tai stengiamės taupyti. O po to stebimės kaip čia taip atsitiko, kad gavosi kaip gavosi...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai čia dar yra intriga, ar tokie ženklai bus? Juk Lietuvos KET jis yra:Parašė PoDV Rodyti pranešimąA17 Panevėžys.
Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Aš pavyzdžius pateikiau ne tik 2+1 kelio atkarpai. Moralas - atitvarai ar tvoros ar kažkokios kliūtys Vakarų Europoje 1+1 keliuose yra visiškai suprantamas dalykas. Siūlyčiau jas įrengti ir Molėtai-Utena atkarpoje, Vilnius-Molėtai turėtų būti ištisinė siena, turint omeny, kad dviejų juostų atkarpose ereliai tikrai pavojingai lėks ne leistinu 90 km/h greičiu.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
A17 Panevėžys.
Ne tik kad turime tokias pagalbines sustojimo vietas, bet sugebėta informuoti iš anksto apie įvažą. Berods ir A14 bus iš anksto informuojama apie tokias įvažas. Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą. Gal lenkiški pavyzdžiai būtų geri naujiems nurodomiesiems kelio ženklams specialiai 2+1 keliui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš akies olandiškame variante pati juosta siauresnė. Bet pas mus siauresnis kelkraštis, plius atitvaras riboja kiek galima pasitraukt į šoną. Realiai ir mūsų variantu dvi lengvos laisvai telpa, fūrą apvažiuot lengvajai irgi galima. Su dviem fūrom ar trim lengvosiom jau yra reikalų dėl atitvaro kelkraštyje. Čia turbūt daugiau bėdos nei atitvaras per vidurį.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Komentuoti:
-
O kam tas plotis? Kad iš galo pamirksėjus būtų kur pasitraukt lėčiau važiuojančiam ir būtų galima jį apsilenkt?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Komentuoti:
-
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?Parašė eigh Rodyti pranešimąBet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir Šiaurės Europoje, aš čia apie Lietuvą, tai įprastaParašė eigh Rodyti pranešimąBeje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemą
Bus tokios "kišenės" ir A14 kelyje.
Komentuoti:
-
Yra ir Čekijos greitkeliuose - ir gana dažnaiParašė eigh Rodyti pranešimąBeje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka.

Komentuoti:
-
Tai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O štai Nyderlanduose yra kelių, kur juostos atskirtos tokiais daiktais. Man atrodo, tikrai geras sprendimas: važiuojant greitai nedrįsi lenkti, nes veikiausiai užvažiuosi, bet jeigu kartais reikia aplenkti kokį traktorių ar sugedusį automobilį (kurie, pasak komentatorių, Lietuvoje masiškai genda ir per siaura aplenkti) - galima paprastai tai padaryti. Turbūt ir kainuoja mažiau nei ištisinė sienelė.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąVokietijoje irgi yra nemazai 2+1 landesstraßen, especially Bavarijoje, kurios kas kilometra ar 2 keiciasi juostu kiekiais, tik ten irgi niekas jokiais berjerais neskiria juostu. Aisku ten nera tiek daug debilu sedanciu uz vairo.
Bet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).
Beje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemą
Paskutinis taisė eigh; 2025.06.27, 14:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nei briedis nei elnias po žeme niekada nelys, nesvarbu kokį vamzdį dėsi.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti kaip briedis ar elnias pralenda pro 600mm diametro vamzdį.
Komentuoti:
-
A14 užtektų įvest ženklus. Juostos pabaiga už 400 m, konfigūracija (pvz. viena juosta į priekį, dvi atgal) galios x km. Brėžiniuose iš vis liūdesėlis, nelinkę bent kaip nors paženklinti, bet gal užtektų tiesiog įvesti naujus kelio ženklus 2+1 keliams.
Komentuoti:
-
Tikrai nebus, nes Lenkijoje tokie ženklai prie įvažiavimų į aplinkkelius, kurie neturi jokių nuovažų į sodybas, gyvenvietes ar vietinės reikšmės kelius. T.y. iš esmės keliai, kurie nutiesti nauja trasa per laukus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąIr atspėk kokio ženklo pas mus tokiame kelyje nebus? Mazovijos vaivadija – „Google“ žemėlapiai
Jeigu A14 toks stovėtų, kaip žmogui, kuris gyvena prie kelio ir vienintelį susisiekimą turi per šį kelią, parjoti namo arba parvažiuoti traktoriumi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Tokius gal irgi būtų galima panaudoti, svarbu, kad srautai būtų atskirti.Parašė Romas Rodyti pranešimąPer tokius nedidelius barjerus (kaip ir pas mus autostradoje A1) niekas priešpriešiais nelakstytų.

Mano nuomone, pilni atitvarai geriau, nes pilnai padės išvengti kaktomušų. Tuos mažus avarijos metu automobilis gali peršokti ir susidurti su važiuojančiu priešprieša, kas būtų n+k kartų blogiau nei atsibaladoti šonus nuo metalinio atitvaro.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: